Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat aina vain parisuhteen, mutta ystävyys ei kelpaa?

Vierailija
04.12.2025 |

Kun ne treffit menevät hyvin nii miksi järjestään naiset alkavat kysellä oliko sitä kemiaa ja kun oli niin sen jälkeen nainen alkaa vyöryttää erilaisia suhde kuvioita esiin. Kohta olet mistään sopimatta "muru" hyvää yötä muru, hyvää huomenta muru ja kaikki pusut ja halit perään. Kun kävin vasta useammilla treffeillä niin yks päivä huomasin että olen kolmen naisen muru. Itse haluaisin vain rauhassa tutustella ja katsella onko sitä hyvää yhteyttä vaikka muutaman kuukauden päästä ja sitten jos on niin yhdessä sovitaan erikseen suhteista. Miksi naiselle ei voi olla se todella kiva mies ystävänä? M37

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että jos ihminen on parisuhdetta etsimässä, niin hän ei ole kiinnostunut etsimään kavereita.

Vierailija
2/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sinne treffeille mennä ystäviä etsimään. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehet sanoo etteivät halua olla naissen ystävä

Vierailija
4/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne useammin alkavat takertumaan.

Vierailija
5/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla on jo omat ystävät, jos ystäviä haluavat. Jos etsisivät ystäviä niin eivät kävisi heidän kanssaan romanttisilla treffeillä, vaan etsisivät ystäviä esim harrastuksista. Jos sinun pitää etsiä sitä parisuhdekemiaa muutama kuukausi, niin tuskinpa sitä on.

Vierailija
6/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviin tutustutaan muualla kuin deittisovelluksissa. Ystäviä saattaa jo olla itselle sopivasti.

Vierailija
7/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni heteromies osaa olla naisen ystävä?

Laita siihen sun profiiliin, että "etsin ystävää".

Vierailija
8/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi uhkea kaunotar, joka olisi valmis lemmenleikkeihin milloin ja miten haluan. Se olisi tasa-arvoa, hyvät feministit, puhtaimmillaan.

Vierailija
9/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vain teeskentelelevät ystävää vaikka on taka-ajatuksia.

Vierailija
10/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun miehellä on taka-ajatuksia

Vierailija
11/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä jotain ystäväsaittejakin on olemassa, jos ystäviä etsit. Kyllä mä olisin aika pettynyt, jos menisin treffeille ja mies kertoisi etsivänsä ystäviä.

Minulla on paljon ihania ystäviä. Mutta kumppania ei ole. Jos treffailemani mies haluaisi ystäväkseni eikä kumppaniksi, sanoisin kyllä ei ja jatkaisin etsintöjäni.

Vierailija
12/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään ongelmaa. Sun pitää sanoa se ääneen niille. Käytte vaikka lenkillä tai golfaamassa sen pari kuukautta. Ei kukaan sua siinä ala murutella ja voitte olla ystäviä. Pidät vaan huolen itse ettet lipsahda tuosta niin hyvin menee.

Vierailija
13/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jokaisella treffikerrallaan se sinun unelmien nainen vain keräilee miespuolisia kavereita, kunnes taoaa sinut? Luulin useiden miespuolisten kavereiden olevat turn off miehille... minusta ainakin olisi outoa että mies kävisi useilla treffeillä naisten kanssa ja keräisi sitä(kin) kautta ison naisvoittoisen ystäväpiirin.

Vierailija
14/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää. Itse en eläessäni ole ollut parisuhteessa mutta ystävyys ja kaveruus-suhteita olen onnistunut luomaan ja ylläpitämään niin naisten kuin miesten kanssa.

Tarkennuksena olen itse siis mies.

Mutra eivät nämä mainitsemani ihmissuhteet ole vain minun varassani vaan odotan ja tai vaadin myös vastavuoroisuutta.

Kaiken ei tietenkään pidä mennä fifti fifti; olennaista on se, että molemmat tiedotamme millaisesta suhteesta on kyse.

Koska konservatiivinako sitten, niin ajattelen, että on myös asioita, jotka kuuluvat vain parisuhteeseen.

Ajatrelen myös toisinaan, että onko kohtaloni olla ja elää ikisinkkuna siksi, että kohtaloni on ja on ollut ns.friendzonelle joutuminen rai pääseminen.

Parisuhde sen yhden ja erityisen kanssa voi merkitä valtavasti mutta ei niin paljon, että asettaisin ystävyys ja kaveruus suhteet täysin sivuun vain siksi, että saisin edes kerran eläessäni mahdollisuuden edetä ja olla parisuhteessa Sen Yhden ja Erityisen kanssa

Vierailija
15/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma miten kukasta kukkaan lentäjät löytää aina kumppanin mutta pitkää parisuhdetta etsivän on vaikea löytää kumppania. Kait he ovat niin asialleen uskoutuneita ja hyviä puhumaan vaikka parisuhteessa teoilla on merkitystä.

Vierailija
16/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma miten kukasta kukkaan lentäjät löytää aina kumppanin mutta pitkää parisuhdetta etsivän on vaikea löytää kumppania. Kait he ovat niin asialleen uskoutuneita ja hyviä puhumaan vaikka parisuhteessa teoilla on merkitystä.

Asialleen omistautuneita

Vierailija
17/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat yleistykset... 😂 En todellakaan halua minkäänlaisia parisuhteita, en ole koskaan halunnut, enkä jaksa uskoa että koskaan tulen haluamaankaan. Miehiä on sekä kavereina että kaksi parasta ystävääni on kumpikin miehiä. Toki myös naispuolisia kavereita ja ystäviä löytyy. Mistä sä olet edes saanut tuollaista päähäsi? 

Vierailija
18/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oletusarvoisesti niitä hinttimiehiä, että jos pelkkä ystävyys houkuttaa niin voisi pohtia omia intressejä. 

Vierailija
19/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerto naisille, että haluat edetä hitaasti? 

Vierailija
20/36 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä kaveriporukka johon kuuluu sekä miehiä että naisia. Ihan sujuvasti ollaan ystäviä keskenämme. 

Miksi sinä menet treffeille etsimään ystäviä? Eivät ne naiset ole sinne kavereita mennyt hakemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi