Miksi naiset haluavat aina vain parisuhteen, mutta ystävyys ei kelpaa?
Kun ne treffit menevät hyvin nii miksi järjestään naiset alkavat kysellä oliko sitä kemiaa ja kun oli niin sen jälkeen nainen alkaa vyöryttää erilaisia suhde kuvioita esiin. Kohta olet mistään sopimatta "muru" hyvää yötä muru, hyvää huomenta muru ja kaikki pusut ja halit perään. Kun kävin vasta useammilla treffeillä niin yks päivä huomasin että olen kolmen naisen muru. Itse haluaisin vain rauhassa tutustella ja katsella onko sitä hyvää yhteyttä vaikka muutaman kuukauden päästä ja sitten jos on niin yhdessä sovitaan erikseen suhteista. Miksi naiselle ei voi olla se todella kiva mies ystävänä? M37
Kommentit (36)
No ei kai sinne treffeille mennä ystäviä etsimään. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
koska miehet sanoo etteivät halua olla naissen ystävä
Miehet ne useammin alkavat takertumaan.
Useimmilla on jo omat ystävät, jos ystäviä haluavat. Jos etsisivät ystäviä niin eivät kävisi heidän kanssaan romanttisilla treffeillä, vaan etsisivät ystäviä esim harrastuksista. Jos sinun pitää etsiä sitä parisuhdekemiaa muutama kuukausi, niin tuskinpa sitä on.
Ystäviin tutustutaan muualla kuin deittisovelluksissa. Ystäviä saattaa jo olla itselle sopivasti.
Kuinka moni heteromies osaa olla naisen ystävä?
Laita siihen sun profiiliin, että "etsin ystävää".
Kelpaisi uhkea kaunotar, joka olisi valmis lemmenleikkeihin milloin ja miten haluan. Se olisi tasa-arvoa, hyvät feministit, puhtaimmillaan.
Miehet vain teeskentelelevät ystävää vaikka on taka-ajatuksia.
Siksi kun miehellä on taka-ajatuksia
Kai niitä jotain ystäväsaittejakin on olemassa, jos ystäviä etsit. Kyllä mä olisin aika pettynyt, jos menisin treffeille ja mies kertoisi etsivänsä ystäviä.
Minulla on paljon ihania ystäviä. Mutta kumppania ei ole. Jos treffailemani mies haluaisi ystäväkseni eikä kumppaniksi, sanoisin kyllä ei ja jatkaisin etsintöjäni.
Eihän tuossa ole mitään ongelmaa. Sun pitää sanoa se ääneen niille. Käytte vaikka lenkillä tai golfaamassa sen pari kuukautta. Ei kukaan sua siinä ala murutella ja voitte olla ystäviä. Pidät vaan huolen itse ettet lipsahda tuosta niin hyvin menee.
Eli jokaisella treffikerrallaan se sinun unelmien nainen vain keräilee miespuolisia kavereita, kunnes taoaa sinut? Luulin useiden miespuolisten kavereiden olevat turn off miehille... minusta ainakin olisi outoa että mies kävisi useilla treffeillä naisten kanssa ja keräisi sitä(kin) kautta ison naisvoittoisen ystäväpiirin.
Jännää. Itse en eläessäni ole ollut parisuhteessa mutta ystävyys ja kaveruus-suhteita olen onnistunut luomaan ja ylläpitämään niin naisten kuin miesten kanssa.
Tarkennuksena olen itse siis mies.
Mutra eivät nämä mainitsemani ihmissuhteet ole vain minun varassani vaan odotan ja tai vaadin myös vastavuoroisuutta.
Kaiken ei tietenkään pidä mennä fifti fifti; olennaista on se, että molemmat tiedotamme millaisesta suhteesta on kyse.
Koska konservatiivinako sitten, niin ajattelen, että on myös asioita, jotka kuuluvat vain parisuhteeseen.
Ajatrelen myös toisinaan, että onko kohtaloni olla ja elää ikisinkkuna siksi, että kohtaloni on ja on ollut ns.friendzonelle joutuminen rai pääseminen.
Parisuhde sen yhden ja erityisen kanssa voi merkitä valtavasti mutta ei niin paljon, että asettaisin ystävyys ja kaveruus suhteet täysin sivuun vain siksi, että saisin edes kerran eläessäni mahdollisuuden edetä ja olla parisuhteessa Sen Yhden ja Erityisen kanssa
Se on kumma miten kukasta kukkaan lentäjät löytää aina kumppanin mutta pitkää parisuhdetta etsivän on vaikea löytää kumppania. Kait he ovat niin asialleen uskoutuneita ja hyviä puhumaan vaikka parisuhteessa teoilla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma miten kukasta kukkaan lentäjät löytää aina kumppanin mutta pitkää parisuhdetta etsivän on vaikea löytää kumppania. Kait he ovat niin asialleen uskoutuneita ja hyviä puhumaan vaikka parisuhteessa teoilla on merkitystä.
Asialleen omistautuneita
Kivat yleistykset... 😂 En todellakaan halua minkäänlaisia parisuhteita, en ole koskaan halunnut, enkä jaksa uskoa että koskaan tulen haluamaankaan. Miehiä on sekä kavereina että kaksi parasta ystävääni on kumpikin miehiä. Toki myös naispuolisia kavereita ja ystäviä löytyy. Mistä sä olet edes saanut tuollaista päähäsi?
Ne oletusarvoisesti niitä hinttimiehiä, että jos pelkkä ystävyys houkuttaa niin voisi pohtia omia intressejä.
Miksi et kerto naisille, että haluat edetä hitaasti?
Meillä on hyvä kaveriporukka johon kuuluu sekä miehiä että naisia. Ihan sujuvasti ollaan ystäviä keskenämme.
Miksi sinä menet treffeille etsimään ystäviä? Eivät ne naiset ole sinne kavereita mennyt hakemaan.
Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että jos ihminen on parisuhdetta etsimässä, niin hän ei ole kiinnostunut etsimään kavereita.