Ärsyttää kun mies singahtaa AINA edelleni omia aikojaan eikä kulje vierellä esim kahville mennessä
Nyt paloi käämi, niin typerää.
Isältään peritty käyttäytymismalli.
Ja nyt suuttui, kun otin asian esille.
Kommentit (116)
Minua häiritsee pariskunnat jotka valtaa koko tien löntystellen hitaasti lapsikatraan kanssa.
Jonoon siitä niin et tuki tietä, olet jo nyt leveä kuljetus.
Onko tuo alkanut nyt, vai onko mies aina ollut tuollainen?
Mikä sai sinut porsimaan tuolle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt miehiä kavereidensa kanssa kaupungilla niin, että miespuoliset ystävät kävelisivät muutaman metrin peräkanaa...
Erittäin hyvä huomio! Vaikka joukossa olis vaikka mikä Lorvi-Lasse, niin kimpassa mennään.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo alkanut nyt, vai onko mies aina ollut tuollainen?
Mikä sai sinut porsimaan tuolle miehelle?
1. Aina ollut. 2. En ole toistaiseksi lisääntynyt
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyydestähän se kielii ja siitä, ettei osaa ottaa toista huomioon eikä välitä tarpeeksi, jos edellä kävelee.
Tämä! Käytöstavat puuttuu ja kun yhdessä ollaan liikenteessä niin inhoan sitä että ikäänkuin eri seurassa oltaisiin kun mies menee omia menojaan ja näpyttelee vielä puhelinta. Ei olla enää yhdessä mutta oli ihan sairaan ärsyttävä!
Miksi laahustit epäkohteliaasti hänen perässään, etkä kävellyt hänen kanssaan, kuten hyviin käytöstapoihin kuuluu? Ei ihme, että hän jätti sinut.
En maininnut että kumpikaan olisi hitaampi tai nopeampi vaan se että kun ei millään malteta kulkea yhdessä vaikka samaan paikkaan ollaan menossa.
Ei kannata reagoida noihin trollaajien juttuihin, tääkin yks on kuin joku nälkäkiukkuinen 5v. Puhkuu ja puhisee pää punaisena kun niin risoo :')
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyydestähän se kielii ja siitä, ettei osaa ottaa toista huomioon eikä välitä tarpeeksi, jos edellä kävelee.
Tämä! Käytöstavat puuttuu ja kun yhdessä ollaan liikenteessä niin inhoan sitä että ikäänkuin eri seurassa oltaisiin kun mies menee omia menojaan ja näpyttelee vielä puhelinta. Ei olla enää yhdessä mutta oli ihan sairaan ärsyttävä!
Miksi laahustit epäkohteliaasti hänen perässään, etkä kävellyt hänen kanssaan, kuten hyviin käytöstapoihin kuuluu? Ei ihme, että hän jätti sinut.
En maininnut että kumpikaan olisi hitaampi tai nopeampi vaan se että kun ei millään malteta kulkea yhdessä vaikka samaan paikkaan ollaan menossa.
Niin, miksi et kulkenut yhdessä? Se on epäkohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
No arvon lady päätti, että ei seuraa minun jälkiäni ojan yli vaan päätti mennä hiukan ylempää ja astui ampiasipesäb päälle. Yhtäkkiä pääsikin leveän ojan yli hyvin. Minä jouduin noutamaan ampiaisparven keskeltä olkalaukun. Sama leidi kiljui ET MENE Torniojoen rannalla, kun minä seisoskelin ihan vähän vedessä. Kyllä ne Haaparantalaiset olisivat kestäneet katsoa minun karvaista persettä kun vaihtaisin kuivempiin vaatteisiin.
Ja tämä liittyi aiheeseen miten? 🤔
Miksi, oi miksi, naiset seukkaa tällaisten toisia hakveksivien kpäiden kanssa?
Minulla on perheenjäsen, joka tekee samankaltaista. Koiramme on vanha ja hidas nuuskuttelija, ja lenkillä saan aina huhuilla parinkymmenen metrin päähän, että voisitko hetken odottaa jotta päästään sinne asti. Mutta ei. Tuntuu jotenkin hullunkuriselta mennä "yhdessä" lenkille, kun käytännössä kävellään niin, että on parikymmentä metriä välimatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on perheenjäsen, joka tekee samankaltaista. Koiramme on vanha ja hidas nuuskuttelija, ja lenkillä saan aina huhuilla parinkymmenen metrin päähän, että voisitko hetken odottaa jotta päästään sinne asti. Mutta ei. Tuntuu jotenkin hullunkuriselta mennä "yhdessä" lenkille, kun käytännössä kävellään niin, että on parikymmentä metriä välimatkaa.
Juu. Itse jään nuuskuttelemaan tuulen mukana kulkeutuvia Penan ja Rampen hajujälkiä ja annan miehen singahdella edellä.
Ala sinä, ap, ryntäillä miehen edelle. Kun olette kahvilassa, hörppää nopeasti loput kahvit naamaan ja nouse pöydästä, kun miehellä on vielä puolikuppia jäljellä. Tee sama ravintolassa. Elokuvista voit poistua jo ennen loppukohtausta ja juosta autolle odottelemaan. Kaupassa jätät miehen yksin pakkaamaan ja viiletät ulos/kotiovelle odottamaan. Jne. Ehkä mies tajuaa vinkin, ehkä ei.
Jälleen yksi epäkohta puolisossa.
Kylläpä niitä onkin lueteltu tässä vuosien varrella.
Huvittavin ole eräs, kun valitti miehestään, joka ei kuivannut käsienpesuhanaa, joka käytön jälkeen.
Ja hän sen joutui sitten marttyyrinä kuivaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Ala sinä, ap, ryntäillä miehen edelle. Kun olette kahvilassa, hörppää nopeasti loput kahvit naamaan ja nouse pöydästä, kun miehellä on vielä puolikuppia jäljellä. Tee sama ravintolassa. Elokuvista voit poistua jo ennen loppukohtausta ja juosta autolle odottelemaan. Kaupassa jätät miehen yksin pakkaamaan ja viiletät ulos/kotiovelle odottamaan. Jne. Ehkä mies tajuaa vinkin, ehkä ei.
Aina kannattaa näpäyttää, kun tilanne antaa myöten!
Minulla ei ole minkäänlaista ongelmaa kävellä lähes 20 senttiä lyhyemmän tyttöystäväni tahdissa. Tiedän että kävelen pidempikoipisena ripeämmin ja pidempiä askeleita, joten tietoisesti hänen kanssaan liikkeellä ollessani hidastan hieman tahtia. Ei ole liikaa vaadittu eikä niin vaikeaa, yksinkertaisesti moukkamaista lompsia metrejä toista edellä ja sitten huokailla ja pyöritellä silmiä passiivisaggressiivisesti kun toisella kestää.
Olen tosin itsekin nainen, joten en sitten tiedä onko huomaavaisuus kiellettyä miehiltä. Oma isäni tuppaa nimittäin myös harrastamaan tuota taaksejättämistä ja marisee kuin pikkulapsi jos asiasta huomauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Just tuon takia naisia ei voi viedä mihinkään. Joko niitä joutuu odottamaan tai lähtevät kesken pois. Helpommalla pääsee kun pysyy kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on luonnostaan reipas kävelytahti, minä naisena olen yksi niistä. Minua ärsyttää kävellä hitaasti kun se ei tule luonnostaan. Kaupassa hitaasti tiellä olevat ärsyttävät, äitini kävelee hitaasti, tekisi mieli kivahtaa sille että kuinka vaikeata se jalkojen liikuttaminen voi olla jne.
Joo, olen samanlainen. Haluan vaan äkkiä hoitaa pakolliset asiat ja sitten ulos esim. juuri kaupasta. Kai tää on joku temperamenttijuttu, jotkut vaan rennosti höntsäilee vähän kaiken kun mä taas hoidan asiat säpäkästi (ja lojun kyllä sitten kotona lahjakkaasti ameebana jos mitään ei ole pakko tehdä.)
Sama homma että kaupassa en kauaa vanhene. Kotona lojun sohvalla jos ei ole mitään oikeesti tarpeellista tekemistä. En sano että kaikilla naisilla vaan monilla se nopeasti kaupassa käyminen ei onnistu. En ymmärrä sitä tarvetta tutkia milloin mitäkin mitä ei osta.
Joo, ja onhan noita miehissäkin. Exä juuttui aina johonkin pastahyllylle kattelemaan että jaa, tuommoistakin farfaillea tullut valikoimiin, interesting... Oli vähän sellainen ruokahifistelijä niin aargh :D
Vähän eri asia jäädä tutkimaan kaupan tarjontaa tai jotain muuta nähtävyyttä kuin että lyhyempänä ei yksinkertaisesti pysy edellä teatraalisesti harppovan miehen tahdissa. Mistä näitä väärinymmärtäjiä sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole minkäänlaista ongelmaa kävellä lähes 20 senttiä lyhyemmän tyttöystäväni tahdissa. Tiedän että kävelen pidempikoipisena ripeämmin ja pidempiä askeleita, joten tietoisesti hänen kanssaan liikkeellä ollessani hidastan hieman tahtia. Ei ole liikaa vaadittu eikä niin vaikeaa, yksinkertaisesti moukkamaista lompsia metrejä toista edellä ja sitten huokailla ja pyöritellä silmiä passiivisaggressiivisesti kun toisella kestää.
Olen tosin itsekin nainen, joten en sitten tiedä onko huomaavaisuus kiellettyä miehiltä. Oma isäni tuppaa nimittäin myös harrastamaan tuota taaksejättämistä ja marisee kuin pikkulapsi jos asiasta huomauttaa.
Just näin. Kun mennään yhdessä, mennään yhdessä.
Satutin aikanaan jalkani ja jouduin käyttämään kyynärsauvoja.
Pitkä sairasloma ja kotona oleilu alkoi tietenkin tympäistä, joten sovittiin ystävän kanssa että käydään vaikka kahvilla yhdessä.
Kiva yrittää keppien kanssa hosua hirveää vauhtia että olis pysynyt kaverin tahdissa. Hän meni pahimmillaan kymmeniä metrejä edellä. Että mitä vittuaoikein?
Vain moukka ja mäntti käyttäytyy noin.