Ärsyttää kun mies singahtaa AINA edelleni omia aikojaan eikä kulje vierellä esim kahville mennessä
Nyt paloi käämi, niin typerää.
Isältään peritty käyttäytymismalli.
Ja nyt suuttui, kun otin asian esille.
Kommentit (116)
Ennen vanhaan opetettiin, että mies menee edellä torjuakseen hentoista naista mahdollisesti uhkaavat vaarat. Portaissa ylös kuljettaessa taas mies menee edellä eräästä tietystä syystä, jota en ujona maalaispoikana voi tässä mainita!
Minun on oikeasti vaikea hidastaa kävelytahtiani toisen mukaan. Lapsen kanssa on pakko, mutta aikuisen kohdalla se alkaa pidemmän päälle rasittaa. Ripeästi kävelevä mies kelpaisi minulle.
No arvon lady päätti, että ei seuraa minun jälkiäni ojan yli vaan päätti mennä hiukan ylempää ja astui ampiasipesäb päälle. Yhtäkkiä pääsikin leveän ojan yli hyvin. Minä jouduin noutamaan ampiaisparven keskeltä olkalaukun. Sama leidi kiljui ET MENE Torniojoen rannalla, kun minä seisoskelin ihan vähän vedessä. Kyllä ne Haaparantalaiset olisivat kestäneet katsoa minun karvaista persettä kun vaihtaisin kuivempiin vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntä varmaan ärsyttää yhtä paljon sinun hidastelusi.
Olemme lomalla, rauhallinen sunnuntai.
Minä nousemassa autosta matkustajan puolelta ja mies singahtanut jo 10 metrin päähän kahvilan ovelle. Kahvilan oli kuljettajan puolella.Kyllä, polveni on ottanut osumaa, enkä ole toistaiseksi niin nopea. Sitäkin enemmän ois ollu kiva vaappua yhdessä. Sama toistuu tosin aina tervekoipisenakin
Kuin joku laukkahevonen joka ampaisee laput silmillä kopista aina, kun pitåisi osoittaa julkisesti edes pientä yhdessäliikkumista
Alkaa mitta täyttyä
Ap
Aaa, nyt ymmärrän...Kyse ei olekaan kävelyvauhdista, vaan siitä että et voi näyttää muille naisille "katsokaa, minä ja hyvin koulutettu tossukka-mieheni vietämme laatuaikaa minun määrittelemälläni tavalla ja vauhdilla". Joo, jätä se sika.
Kyllä tämä maailma on mennyt niin sairaaksi. Keittiöpsykologit huutamassa heti itsekästä, ja suunnilleen narsistia ja psykopaattia jos kävelet kuten terve ja hyvinvoiva ihminen, eli reippaasti. Mutta sepäs onkin tutkittu tosiasia, että nopeasti kävelevät elävät sellaiset 15 vuotta pidempään. Siitä vaan googlettamaan. Laahustajat laahustakoon ja kuluttakoon vaikka puoli päivää esimerkiksi autolta kahvilaan siirtymiseen. Minä ainakin kävelen rivakasti, koska se tulee luonnostaan. Sitä se hyvä kunto teettää.
En ole nähnyt miehiä kavereidensa kanssa kaupungilla niin, että miespuoliset ystävät kävelisivät muutaman metrin peräkanaa...
Nopein kävelijä ehtii ensin vanukashyllylle kaupassa. Hähhäh hää.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt miehiä kavereidensa kanssa kaupungilla niin, että miespuoliset ystävät kävelisivät muutaman metrin peräkanaa...
Niin. Tämä perässä laahustaminen taitaa tosiaan olla yksinomaan av-mammojen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta: mistä tiedät, ovatko peräkanaa kävelevät miehet samaa vai eri seuruetta?
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan opetettiin, että mies menee edellä torjuakseen hentoista naista mahdollisesti uhkaavat vaarat. Portaissa ylös kuljettaessa taas mies menee edellä eräästä tietystä syystä, jota en ujona maalaispoikana voi tässä mainita!
Ennen vanhaan herrasmiehet aukaisivat oven naisille, mutta ei,miehet eivät voi enää aukaista, koska tasa- arvo. Kotitöissä ei se tasa-arvo kuitenkaansitten päde :(
Singahtaa, vai oletko liian hidas?
Vierailija kirjoitti:
Nopein kävelijä ehtii ensin vanukashyllylle kaupassa. Hähhäh hää.
Tämä oli hyväää!
Mun mies taas aina kulkee pari askelta jäljempänä. Kiva jutella puolikuuron kanssa, kun kävellään jossain. Sitten jos hidastan, niin mies hidastaa saman verran.
No mitä teki nykyinen kampraattini? Olipa jälleen kerran oja! Ojan keskellä oli kivi joka ei ollut ihan tasainen. Arvon lady kekkasi, että kiven sivussa oli aivan tasainen kohta. Suurin osa tietänee mitä tasainen kohta ojassa tarkoittaa kiven vieressä. Käynistyypä tuo kamera hiiitaasti----- Ja tietysti taas oli kyse pk-seudun ladystä.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyydestähän se kielii ja siitä, ettei osaa ottaa toista huomioon eikä välitä tarpeeksi, jos edellä kävelee.
Tämä! Käytöstavat puuttuu ja kun yhdessä ollaan liikenteessä niin inhoan sitä että ikäänkuin eri seurassa oltaisiin kun mies menee omia menojaan ja näpyttelee vielä puhelinta. Ei olla enää yhdessä mutta oli ihan sairaan ärsyttävä!
Jos mennään jonnekin yhdessä niin kävellään myös yhdessä. On kohteliasta, huomaavaista ja toisiaan arvostavaa olla samassa porukassa. Ei tiukasti ripirinnan, mutta niin, että voidaan jutella normaalisti tai jopa pitää joskus tilanteen mukaan kädestä kiinni tai käsikynkkää.
En sietäisi miestä joka tekee pitkän hajuraon ja menee kaukana minusta. Ellei erikseen siitä sovita, esimerkiksi kaupassa eri reittiä tarkoituksella.
Mutta jos on tarkoitus tehdä joku asia yhdessä se myöskin niin tehdään. Vaikka se kävely kahvilaan.
Ainoa asia mikä tulee mieleen jos jompi kumpi pariskunnasta "singahtelee" äkkiä edelle tai hidastelee kaukana takana on, että hän ei halua tulla nähdyksi minun kanssani. Joko häpeää minua, on joku ihminen jonka takia ei halua näyttää, että on parisuhteessa tai on vaan huonot sosiaaliset taidot. Tai jotenkin muuten tyhmä.
Sitä en sietäisi yhtään jos tekisi jotain ihme katoamistemppuja. Se olis moro ja äkkiä.
Oli mikä oli, en katselis.
Mitä tapahtuu pk-seudun ladylle, kun tuli takasta on sammumassa ja pikku hiiloksella? Pistetään puut tietysti rinnakkain nätisti hiiloksen päälle! Hyvä että löysin takan savun seasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyydestähän se kielii ja siitä, ettei osaa ottaa toista huomioon eikä välitä tarpeeksi, jos edellä kävelee.
Tämä! Käytöstavat puuttuu ja kun yhdessä ollaan liikenteessä niin inhoan sitä että ikäänkuin eri seurassa oltaisiin kun mies menee omia menojaan ja näpyttelee vielä puhelinta. Ei olla enää yhdessä mutta oli ihan sairaan ärsyttävä!
Miksi laahustit epäkohteliaasti hänen perässään, etkä kävellyt hänen kanssaan, kuten hyviin käytöstapoihin kuuluu? Ei ihme, että hän jätti sinut.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida sellaista asiaa ollakaan, josta av-mamma ei onnistuisi tekemään elämää suurempaa ongelmaa.
Kyllä se elämää suurempi ongelma tässä nyt taitaa olla sinulla, ei tarvii kato ottaa kaikkea niin vakavasti aina
Junttimaista kävellä puolison takana. Ja samat lässytykset perään.