Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies singahtaa AINA edelleni omia aikojaan eikä kulje vierellä esim kahville mennessä

Vierailija
07.08.2022 |

Nyt paloi käämi, niin typerää.

Isältään peritty käyttäytymismalli.
Ja nyt suuttui, kun otin asian esille.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki tuota samaa. Aina singahti autosta kuin aropupu ja sitten monta metriä edellä, kun piti yhdessä muka olla menossa jonnekin. Noh, mä aloin sitten tehdä sille sitä samaa: kun se pysäköi auton, mä pinkaisin ovesta ja painelin menemään enkä tapani mukaan odottanutkaan häntä, kuten hän oli tottunut minun tekevän jos olin entinyt ulos ennen häntä. Oppi aika nopeasti, että tylsältä ja tylyltähän tuommoinen tuntuu. Nyt osaa jo kävellä samaa matkaa. 😄

Vierailija
82/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdessä on lähdetty liikkeelle, on tosi törkeää sitten painella menemään omia menojaan. Tottakai luontaisesti nopeamman tulee hidastaa omaa vauhtiaan, että voidaan kulkea yhtä matkaa ja jutustella siinä samalla. Itse lyhyenä naisena on kyllä harmittanut, kun on mennyt jonkun pitkäkoipisen miehen kanssa jossain, ja toinen on päästellyt sellaista vauhtia, että itse joutuu välillä ottamaan ihan juoksuaskelia pysyäkseen perässä. Oma mieheni kulkee aina minun tahtiin, kun ollaan yhdessä liikkeellä, koska minulla on varmaan 20 senttiä lyhyemmät jalat kuin hänellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies teki tuota samaa. Aina singahti autosta kuin aropupu ja sitten monta metriä edellä, kun piti yhdessä muka olla menossa jonnekin. Noh, mä aloin sitten tehdä sille sitä samaa: kun se pysäköi auton, mä pinkaisin ovesta ja painelin menemään enkä tapani mukaan odottanutkaan häntä, kuten hän oli tottunut minun tekevän jos olin entinyt ulos ennen häntä. Oppi aika nopeasti, että tylsältä ja tylyltähän tuommoinen tuntuu. Nyt osaa jo kävellä samaa matkaa. 😄

Mä taas lakkasin kipittämästä kymmeniä metrejä edellä harppovan miehen perässä kaupungilla ja saatoin lähteä ihan omille teilleni, poiketa johonkin kauppaan tai kahvilaan ja annoin ukon juosta keskenään. Oppi sekin olemaan kun käytännön koulutusta sai, vaikka puhe ei ollutkaan tehonnut.

Vierailija
84/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee pariskunnat jotka valtaa koko tien löntystellen hitaasti lapsikatraan kanssa.

Jonoon siitä niin et tuki tietä, olet jo nyt leveä kuljetus.

Tämä! Miten näihin törmää jatkuvasti nykyisin? Joko perhe tukkimassa koko pyörätien tai vaikka kaksi äitiä lasten kanssa. Eikä tietenkään väistetä yhtään. Tai sitten tehdään juuri ja juuri ihmisen mentävä käytävä harjoittamalla perhe/porukka pyörätien kumpaankin reunaan. Pujottele siitä sitten kahden koiran kanssa. Viime viikolla tällainen tilanne ja just koiran kohdalla joku lapsi alkaa huudattamaan pyörässä olevaa kovaäänistä torvea ja koira alkaa haukkua. Perheen äiti lässyttää, että Tuhma koira. Opetelkaa pirskatti väistämään edes samaan reunaan tai kulkemaan peräkköin.

Vierailija
85/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis vissiin laittaa miehille kuonokoppa ja sähköpanta. Sit vaan sähköö kun ei osaa käyttäytyy.

Vierailija
86/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyydestähän se kielii ja siitä, ettei osaa ottaa toista huomioon eikä välitä tarpeeksi, jos edellä kävelee.

Tämä! Käytöstavat puuttuu ja kun yhdessä ollaan liikenteessä niin inhoan sitä että ikäänkuin eri seurassa oltaisiin kun mies menee omia menojaan ja näpyttelee vielä puhelinta. Ei olla enää yhdessä mutta oli ihan sairaan ärsyttävä!

Miksi laahustit epäkohteliaasti hänen perässään, etkä kävellyt hänen kanssaan, kuten hyviin käytöstapoihin kuuluu? Ei ihme, että hän jätti sinut.

No olis sekin näky, kun nainen sprinttailisi kaupungilla hiki päässä hulluna edellä karkuun harppovan miehen perässä. Jos on niin tärkeetä päästä yksin menemään niin menköön sitten ihan oikeesti yksin.

-eri

Vierailija
87/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo alkanut nyt, vai onko mies aina ollut tuollainen?

Mikä sai sinut porsimaan tuolle miehelle?

Mene pois porsaspoika. 🐷

Vierailija
88/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset on vaikeita ihmisinä. Lemmikkieläimiin käytös kestää vertailun jotenkuten.

Joo. Sun kannattaa nyt keskittyä ihan vain siihen poikaystävääs ja unohtaa naiset kokonaan.

Vierailija
89/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junttimaista kävellä puolison edellä. Osoittaa epäkunnioittavaa käytöstä, piiloaggressiota. Samalla osoittaa muillekin, että vähät välittää kumppaninsa tunteista. Jos ollaan kahvilaan menossa, niin se yhteinen kävelymatkakin on arvokas hetki olla yhdessä, jos siis toista arvostaa. Ei silloin pitäisi olla kiire.

(Aika paljon muuallakin näkee etuilevia miehiä Suomessa. Jotkut (tuntemattomat) miehet muuten tekevät myös sellaista ärsytystä aiheuttavaa, että kurottelevat kahvilassa toisen kasvojen ohi esim. ottaessaan kahvimaitoa kahviinsa. Kun on niin sitten ilmeisesti niin kiire, ettei ehdi odottaa jonon etenemistä, Minäekaksiminähetimulleheti. Säästyyhän siinä kymmenesosasekunti aikaa.)

Junttimaista kävellä puolison takana. Ja samat lässytykset perään.

Minäkin olen hirmu junttina kävellyt korkkareissani mukulakivikadulla miehen perässä. Korkkarit ja hamonen päällä silloin miehen toiveesta, mutta en kyllä toteuttanut toivetta toista kertaa.

Vierailija
90/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyydestähän se kielii ja siitä, ettei osaa ottaa toista huomioon eikä välitä tarpeeksi, jos edellä kävelee.

Tämä! Käytöstavat puuttuu ja kun yhdessä ollaan liikenteessä niin inhoan sitä että ikäänkuin eri seurassa oltaisiin kun mies menee omia menojaan ja näpyttelee vielä puhelinta. Ei olla enää yhdessä mutta oli ihan sairaan ärsyttävä!

Miksi laahustit epäkohteliaasti hänen perässään, etkä kävellyt hänen kanssaan, kuten hyviin käytöstapoihin kuuluu? Ei ihme, että hän jätti sinut.

No olis sekin näky, kun nainen sprinttailisi kaupungilla hiki päässä hulluna edellä karkuun harppovan miehen perässä. Jos on niin tärkeetä päästä yksin menemään niin menköön sitten ihan oikeesti yksin.

-eri

Niin, jos sille perässä löntystelijälle on niin tärkeää päästä löntystelemään yksin, niin tehköön niin.

Siis miten te ette tajua, että tämä tilanne on aivan symmetrinen siihen toiseen suuntaan? Ja jos on niin huonossa kunnossa, että kävelystä tulee hiki, niin sitä suuremmalla syyllä sietää kävelläkin vähän reippaammin.

Vierailija
91/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee pariskunnat jotka valtaa koko tien löntystellen hitaasti lapsikatraan kanssa.

Jonoon siitä niin et tuki tietä, olet jo nyt leveä kuljetus.

Tämä! Miten näihin törmää jatkuvasti nykyisin? Joko perhe tukkimassa koko pyörätien tai vaikka kaksi äitiä lasten kanssa. Eikä tietenkään väistetä yhtään. Tai sitten tehdään juuri ja juuri ihmisen mentävä käytävä harjoittamalla perhe/porukka pyörätien kumpaankin reunaan. Pujottele siitä sitten kahden koiran kanssa. Viime viikolla tällainen tilanne ja just koiran kohdalla joku lapsi alkaa huudattamaan pyörässä olevaa kovaäänistä torvea ja koira alkaa haukkua. Perheen äiti lässyttää, että Tuhma koira. Opetelkaa pirskatti väistämään edes samaan reunaan tai kulkemaan peräkköin.

Oisit lässyttänyt koirille puhuen, että "tuhma lapsi".

Vierailija
92/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Niin, jos sille perässä löntystelijälle on niin tärkeää päästä löntystelemään yksin, niin tehköön niin.

Siis miten te ette tajua, että tämä tilanne on aivan symmetrinen siihen toiseen suuntaan? Ja jos on niin huonossa kunnossa, että kävelystä tulee hiki, niin sitä suuremmalla syyllä sietää kävelläkin vähän reippaammin.

Voi raukka, olet joko hyvin lyhyt tai hyvin huonokuntoinen mies, jos luulet että 20 cm lyhyempi nainen pelkällä kävelyvauhdilla pysyy täysillä harppovan miehen mukana. Mutta vänkää nyt sydämesi kyllyydestä, pikkuinen. Eihän sulla muutakaan sisältöä elämässäs näytä olevan.

Vierailija
93/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Voi raukka, olet joko hyvin lyhyt tai hyvin huonokuntoinen mies, jos luulet että 20 cm lyhyempi nainen pelkällä kävelyvauhdilla pysyy täysillä harppovan miehen mukana. Mutta vänkää nyt sydämesi kyllyydestä, pikkuinen. Eihän sulla muutakaan sisältöä elämässäs näytä olevan.

Se on pelkkä trolli, eikös tuo nyt ole päivän selvää. Ja sinä menit sen ansaan niin, että heilahti.

Ohis

Vierailija
94/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa itse kävelisit vähän rivakammin. 

Vierailija
95/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No niiiiiiinnn. Totta kai. On symmetrinen.

Mutta jostain syystä mun mies ei sit oikein tykännytkään siitä, että mä aloin pintellä edellä enkä odottanut sitä, kuten olin aiemmin tarvittaessa tehnyt. Piti moista edellä lompsimista tylynä ja epäkohteliaana käytöksenä, ja korjasi omaa käytöstään tältä osin.

Mutta sinähän saat juosta niin paljon edellä sitä kamalaa muijaasi kuin sielu sietää, ei kai siihen kellään oo mitään sanomista, jos se kerran muijalle sopii.

Vierailija
96/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon singahtelijalla on avoauto ja heittoistuimet. Siitä laitoin muistutuksen itselleni. Varoita deittiä etukäteen. 

Vierailija
97/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni huvittaa suomalaiset eläkeläispariskunnat tuulipuvuissaan ja mies 5-10 metriä edellä.

Vierailija
98/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No niiiiiiinnn. Totta kai. On symmetrinen.

Mutta jostain syystä mun mies ei sit oikein tykännytkään siitä, että mä aloin pintellä edellä enkä odottanut sitä, kuten olin aiemmin tarvittaessa tehnyt. Piti moista edellä lompsimista tylynä ja epäkohteliaana käytöksenä, ja korjasi omaa käytöstään tältä osin.

Mutta sinähän saat juosta niin paljon edellä sitä kamalaa muijaasi kuin sielu sietää, ei kai siihen kellään oo mitään sanomista, jos se kerran muijalle sopii.

Ei minulla ole kamalaa muijaa eikä minkäänlaisia ongelmia kävellä puolisoni tai kenenkään muunkaan kanssa samaa vauhtia.

Onko jotenkin mahdoton ajatus, että keskustelupalstalla joku voi ottaa kantaa typeriin juttuihisi, vaikka ne eivät koskettaisi häntä itseään mitenkään?

Vierailija
99/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broidi oli tuollaisen naisen kanssa suhteessa. Ämmä aina hidasti ja hidasti kunnes se oli sen 5-10m jäljessä, sit se pysyi sillä etäisyydellä marttyyrina

Vierailija
100/116 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos se puolisonne ei suostu kävelemään kanssanne, niin sille voi olla joku syy. Palstan juttuja kun lukee, niin sitä syytä ei ole edes kovin vaikea arvata. Jos ulosanti on samaa törkyä kuin täällä, niin eihän sitä hullukaan jaksa kuunnella. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi