Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä
Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.
Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?
Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.
Kommentit (880)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän sama ongelma kuin AP:lla sillä erolla, että en koe että minun tarvitsisi antaa mitään anteeksi. Olen sitä mieltä, ettei seksin myymisessä ole mitään väärää enkä oikein ostamistakaan voi tuomita.
Mutta silti tuo miehen "tunnustus" menneisyydestään on vaikuttanut todella kielteisesti siihen, miten koen seksielämämme. Ensinnäkin en pääse irti siitä ajatuksesta, että jos mies on voinut aiemmin harrastaa seksiä seksipartnerinsa nautinnosta välittämättä, niin tuskin hän oikeasti välittää mitään minunkaan nautinnostani. Että ihan turhaa on se pillunlirpsutusteatteri, jos seksissä on kyse hänelle on kuitenkin ihan vain siitä omasta munasta.
Toiseksi, en koe enää itseäni haluttavaksi siltä kannalta, että jos mies on hyödyntänyt ammattilaisen palvelua, niin mitä hän muka voi saada irti seksissä minun kaltaiseni melko kokemattoman naisen kanssa? En minä osaa mitään hienoja sirkustemppuja ja miehen kanssa on ollut ensimmäinen kertani monen asian suhteen.
Tämä on toki ihan minun oma ongelmani omassa päässäni, mutta vaikea näistä ajatuksista on päästä yli.
No yhtä hyvä et tule olemaankaan, mutta kannattaa vain unohtaa asia ja nauttia. Ja kuten sanoit, miehesi on oppinut tältä naiselta hienoja juttuja joita nyt opettaa sinulle.
Missä kohtaa sanoin, että se mies olisi siltä maksulliselta mitään oppinut? Ja ongelmanihan (huom siis minun ongelmani, en syytä miestä) on juuri se, etten enää pysty nauttimaan tämän takia seksistä mieheni kanssa. Satisfyer ei ainakaan esitä, että olisi kiinnostunut jostain mistä ei ole, kun sehän on vain pala muovia.
No kuten sanoit että mies on sinulle monessa asiassa ollut ensinmäinen. Hän pääsee siis näyttämään sinulle tältä naiselta oppimiaan asioita. Ja mistä tiedät ettei mies ole lirpsutellut tätä ammattilaista? Jotkut nauttivat siitä antamisestakin niin ehkäpä hän on oppinut taitonsa ammattilaiselta tässäkin asiassa. Ja mitä seksi taitoihin tulee, niin mitä väliä. Ei kukaan voi olla kaikessa paras. Sinä tiedät nyt, että seksi ei ole se sun vahvoin puolesi, taatusti joku muu on kun mies on sut valinnut.
Erikoinen oletus, että se seksityöläinen olisi jotain oppitunteja pitänyt. Vaikka mistäpä minä tiedän mitä siellä on tapahtunut, mutta kun raha on vaihtanut omistajaa niin tuskinpa siellä on naisen nautintoa kamalasti mietitty - miksi olisi. Ja on se mies ihan ilman maksuakin seksiä harrastanut ennen minua, joten olettaisin että opit ovat tulleet suurilta osin muualta.
Jos palstamiehiä on uskominen, niin eihän miehellä voi olla mitään muuta syytä olla naisen kanssa parisuhteessa kuin pillun saaminen ja kaikki muu on esitystä. Mutta mieluummin toki olen uskomatta.
Olen parisuhteessa oleva mies, en sama jolle vastasit, ja kyllä minulle tärkein syy on lapset. Halusin siis lapsia, ja tiedän, että ydinperhe on lapselle paras kasvuympäristö. Niinpä olen vaimoni kanssa suhteessa. Seksi on toki toiseksi tärkein syy. Jos lasten lennettyä pesästä ei sitä toista pesääkään enää heru, niin tuskin jaksan kovin kauaa sellaista katsella.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ap niin en jäisi suhteeseen. Kaikille vaimoille, joiden mies kärähtää maksullisesta seksistä voima-ajatukseksi se, että saat miehesi jatkossa tekemään kaiken mitä haluat, koska sinulla on sellainen tieto miehestä jonka paljastaminen tuhoaa kaikki miehen tulevat suhteet naisiin. Miehille vinkiksi, että jos valitset maksaa seksistä niin lopputulos voi olla sellainen, että et enää saa ilmaiseksi vaan jatkossakin maksat aina. Suurin osa naisista pitää asiaa niin pahana turn off:na, että jatkossakin on sitten maksettava ja tyydyttävä kylän yhteiseen pyörään, jota polkea.
Miehille vinkiksi: valehdelkaa seksin ostamisesta, se voi olla paha turn off mutta mistä ne sen sais tietää?
kyllä se vaan lopulta paljastuu,..
No ei se kyllä välttämättä paljastu. Miksi paljastuisi?
Naista alistavaa ajatusmaailmaa on mahdotonta piilotella loputtomiin. Jos mies kykenee seksiin naisen kanssa joka ei sitä halua, niin tottakai se tulee tavalla toisella esille muussakin elämässä.
Jos miehellä ei seiso, niin naisen ei tulisi kyetä vastaanottamaan seksuaalisia tekoja mieheltä, muutoin se on miestä alistavaa? Niinpä niin.
Prostituutiossa miehen penis työnnetään kuivaan kiihottumattomaan vaginaan. Se on eri asia kuin se että parsisuhteessa annettaisiin suuseksiä puolin ja toisin jos ei yhdyntä onnistu.
Olen seksiä ostava mies, ja kyllä se minulla on useimmiten nimenomaan suuseksiä.
-eri
En ole maksullisessa käynyt, mutta ei kai kukaan nyt kuivaan vaginaan työnnä. Ei mun kookas kalu edes mene sinne sattumatta. En tullut tuota ajateltuakaan, että naisen pitää olla kiihoittunut että naimisesta tulee nautittavaa molemmille. Jos naisen pillu ei ole valmis vastaanottamaan, ei se tunnu mieheltäkään hyvältä. Tullut kantapään kautta opittua, kun joskus nuorempana tuli vongattua vaimolta vaikkei vaimo ollut silloin halukas.
Jossain vaiheessa täällä oli joku jannu, joka jatkuvasti fantasioi kuivana kakkoseen panemisesta. Eli onhan noita. Ehkei sitten ole kokemusta kuivana panemisesta, koska tuskin se kovin kivaa on miehellekään.
Vierailija kirjoitti:
Jos varaa suomalaiselta opiskelijatytöltä tunnin ensin keskusteltuaan hänen kanssaan puhelimessa, jossa hän myös kertoo omat rajansa, ja itse kertoo omat toiveensa, ja sitten tyttö huolehtii asiakkaastaan erittäin iloisesti, kohteliaasti ja halukkaan oloisesti, niin mikä siinä on laitonta ihmiskauppaa?
Tuolla hommalla opiskelijan ei tarvitse viettää koko kesää hyllyttämässä hernaria Alepassa, vaan voi toteuttaa omia haaveitaan, kuten lomailla, matkailla, ja opiskella täyspainoisesti. Julmaa?
Näin juuri tein. Siitä seurasi semmoinenkin hyvä juttu, että kun tyttö valmistuttuaan pääsi oman alan hyvinpalkattuun työhön, niin hänen ehdotuksestaan jatkettiin panokavereina, jolloin ei enää rahaa liikkunut välillämme. Tätä kesti n. vuoden, kunnes tyttö alkoi seurustella. Nyt minulla on uusi opiskelija tarjoamassa palveluitaan.
m39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän sama ongelma kuin AP:lla sillä erolla, että en koe että minun tarvitsisi antaa mitään anteeksi. Olen sitä mieltä, ettei seksin myymisessä ole mitään väärää enkä oikein ostamistakaan voi tuomita.
Mutta silti tuo miehen "tunnustus" menneisyydestään on vaikuttanut todella kielteisesti siihen, miten koen seksielämämme. Ensinnäkin en pääse irti siitä ajatuksesta, että jos mies on voinut aiemmin harrastaa seksiä seksipartnerinsa nautinnosta välittämättä, niin tuskin hän oikeasti välittää mitään minunkaan nautinnostani. Että ihan turhaa on se pillunlirpsutusteatteri, jos seksissä on kyse hänelle on kuitenkin ihan vain siitä omasta munasta.
Toiseksi, en koe enää itseäni haluttavaksi siltä kannalta, että jos mies on hyödyntänyt ammattilaisen palvelua, niin mitä hän muka voi saada irti seksissä minun kaltaiseni melko kokemattoman naisen kanssa? En minä osaa mitään hienoja sirkustemppuja ja miehen kanssa on ollut ensimmäinen kertani monen asian suhteen.
Tämä on toki ihan minun oma ongelmani omassa päässäni, mutta vaikea näistä ajatuksista on päästä yli.
No yhtä hyvä et tule olemaankaan, mutta kannattaa vain unohtaa asia ja nauttia. Ja kuten sanoit, miehesi on oppinut tältä naiselta hienoja juttuja joita nyt opettaa sinulle.
Missä kohtaa sanoin, että se mies olisi siltä maksulliselta mitään oppinut? Ja ongelmanihan (huom siis minun ongelmani, en syytä miestä) on juuri se, etten enää pysty nauttimaan tämän takia seksistä mieheni kanssa. Satisfyer ei ainakaan esitä, että olisi kiinnostunut jostain mistä ei ole, kun sehän on vain pala muovia.
No kuten sanoit että mies on sinulle monessa asiassa ollut ensinmäinen. Hän pääsee siis näyttämään sinulle tältä naiselta oppimiaan asioita. Ja mistä tiedät ettei mies ole lirpsutellut tätä ammattilaista? Jotkut nauttivat siitä antamisestakin niin ehkäpä hän on oppinut taitonsa ammattilaiselta tässäkin asiassa. Ja mitä seksi taitoihin tulee, niin mitä väliä. Ei kukaan voi olla kaikessa paras. Sinä tiedät nyt, että seksi ei ole se sun vahvoin puolesi, taatusti joku muu on kun mies on sut valinnut.
Erikoinen oletus, että se seksityöläinen olisi jotain oppitunteja pitänyt. Vaikka mistäpä minä tiedän mitä siellä on tapahtunut, mutta kun raha on vaihtanut omistajaa niin tuskinpa siellä on naisen nautintoa kamalasti mietitty - miksi olisi. Ja on se mies ihan ilman maksuakin seksiä harrastanut ennen minua, joten olettaisin että opit ovat tulleet suurilta osin muualta.
Jos palstamiehiä on uskominen, niin eihän miehellä voi olla mitään muuta syytä olla naisen kanssa parisuhteessa kuin pillun saaminen ja kaikki muu on esitystä. Mutta mieluummin toki olen uskomatta.
Olen parisuhteessa oleva mies, en sama jolle vastasit, ja kyllä minulle tärkein syy on lapset. Halusin siis lapsia, ja tiedän, että ydinperhe on lapselle paras kasvuympäristö. Niinpä olen vaimoni kanssa suhteessa. Seksi on toki toiseksi tärkein syy. Jos lasten lennettyä pesästä ei sitä toista pesääkään enää heru, niin tuskin jaksan kovin kauaa sellaista katsella.
M43
Et siis rakasta vaimoasi, vaan olet hänen kanssaan vain lasten ja seksin takia? Onpa surullinen tilanne tosiaan molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos varaa suomalaiselta opiskelijatytöltä tunnin ensin keskusteltuaan hänen kanssaan puhelimessa, jossa hän myös kertoo omat rajansa, ja itse kertoo omat toiveensa, ja sitten tyttö huolehtii asiakkaastaan erittäin iloisesti, kohteliaasti ja halukkaan oloisesti, niin mikä siinä on laitonta ihmiskauppaa?
Tuolla hommalla opiskelijan ei tarvitse viettää koko kesää hyllyttämässä hernaria Alepassa, vaan voi toteuttaa omia haaveitaan, kuten lomailla, matkailla, ja opiskella täyspainoisesti. Julmaa?
Näin juuri tein. Siitä seurasi semmoinenkin hyvä juttu, että kun tyttö valmistuttuaan pääsi oman alan hyvinpalkattuun työhön, niin hänen ehdotuksestaan jatkettiin panokavereina, jolloin ei enää rahaa liikkunut välillämme. Tätä kesti n. vuoden, kunnes tyttö alkoi seurustella. Nyt minulla on uusi opiskelija tarjoamassa palveluitaan.
m39
En usko. Varmaan toivoit, että noin kävisi, koska se todistaisi suurista rakastajan kyvyistäsi, että ilotyttökin antaa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on perimmäisistä arvoista ja asioista; minkälainen on ihminen, jolle itsetyydytys ei riitä ja on valmis maksamaan naisen palveluista? Ei toi ole mikään pikkujuttu tai lipsahdus. Sen on täytynyt tehdä monta eri vaihetta mm.etsiä nainen, valmistautua, varmistaa rahat, hankkiutua paikan päälle jne. Minkälainen ihminen tekee kaiken ton seksin takia?
Minkälaiselle miehelle asia tulee edes mieleen saati että toteuttaa? Ei sellainen naisia arvosta, en ikinä olis tollaisen kanssa. En ikinä. Kirkuva red flag.
Mun ainoa kokemus maksullisesta naisesta ei sisältänyt mitään noista. Kaveri oli kylässä, ryypiskeltiin, ja sitten hän sai päähänsä tilata tutun ilolinnun panemaan. Olin alussa vähän vastahakoinen, mutta lopulta uteliaisuus voitti. Köröteltiin sitä molemmat, mutta ei se niin ihmeellinen kokemus ollut, että olisin omalla rahalla enää halunnut ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä edelliseen, että olen tuntenut seksiä myyviä tyttöjä. Myyvät ihan omasta halustaan, joten aina ekaksi ei tule mieleen, että olisi hyväksikäyttöä.
En näe sitä hyväksikäyttönä, jos ei ole selvästi näkyvissä, että nainen on huonossa jamassa tai häntä on paritettu. Silloin se on hyväksikäyttöä mikä on yleistä myös.
Sanotaan, että seksityöläisillä on seksuaalisesta väkivallasta koituneita traumoja ja osalla on samanlainen tunteettomuutena ilmentyvä persoonallisuushäiriö kuin osalla asiakkaistakin. Silloin seksiä myyvä tekee kaikkea muutakin omasta tahdostaan, mikä vahingoittaisi ketä tahansa muuta ja on itsetuhoista. Mutta tekeekö se seksin ostajasta hyväksikäyttäjän? Ei minusta.
Molemmat ovat tuossa tilanteessa samalla tavalla tunteettomia eli se on sikäli seksuaalisuuden irvikuva. Ainoa poikkeus tuosta ovat fetissit, jotka voivat kyllä joskus yhdistyä. Jos ei, niin se vasta surkeaa touhua onkin molemmille. Tämä vain minun näkemykseni asiasta ja nopeasti kokoon kyhätty.
Siis häh? Jos ei suhtaudu seksiin samalla tavoin kuin sinä, on siis persoonallisuushäiriöinen tai traumatisoitunut? Oletko varma että haluat lukita vastauksesi?
-eri
Minä puhuin seksin myymisestä, en seksistä. Ne ovat eri asioita kuin seksi, mutta sinulle ilmeisesti ei. Seksi on sitä että ostat sitä tavalla tai toisella, niikö? Avioliittokin on seksin ostamista jne. Sitähän tämä ketju on täynnä.
Siis mitkä ne? En oikeasti ymmärrä, mitä yrität sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullinen seksi:
Tilanne, jossa toinen osapuoli antaa toiselle osapuolelle rahaa, tavaroita, palveluksia tai muuta hyödyllistä saadakseen seksiä; ei pidä kuitenkaan sekoittaa avioseksiin, jossa toinen osapuoli antaa toiselle osapuolelle rahaa, tavaroita, palveluksia tai muuta hyödyllistä saadakseen seksiä.
Olen pahoillani jos sun avioliitto on tuollainen. Meillä annetaan ja otetaan kyllä ihan tasapuolisesti molemmat eikä vain seksi mielessä vaan se, että saa rakastamansa ihmisen onnelliseksi. Meillä onneksi on avioliitossa eri meriitit kuin maksullisissa käyvällä asiakkaalla tai sinulla omassa liitossasi.
Tuollaista järjestelyähän naiset täällä aina tuputtavat, kun joku mies erehtyy valittamaan seksin vähyyttä.
Välittömästi palstalle ilmestyy kymmenittäin naisia, jotka valistavat miespoloista kuinka hänen pitää tehdä enenmmän seksinsä eteen. Ohjeistetaan, että pitää kantaa vaimolle kukkaa, korua, hotellilomaa, etelänmatkaa yms ja sen lisäksi siivota, pyykätä, pestä asioita ja vessan pönttöä, järjestää sitä sun tätä aktiviteettia joita ei ilman rahaa saa.
Tällä kaikella saattaa sitten kuun ja tähtien ollessa oikeassa asennossa saada vaimon innostumaan kerran kuussa tai sitten ei.
Ihmeellistä kaksinaismoralismia ja logiikan puutetta tällä palstalla. Tai ehkä se on sitten sitä naisen logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Päässä viiraa jos vertaa seksiä johonkin ravintolassa käyntiin. Ne on oikeita ihmisiä jotka alistuvat yleensä pakon edessä tommoseen oksettavaan nöyryytykseen.
Ja ne jotka maksavat ovat iljettäviä,kylmiä ja sairaita ihmisiä.
Katsopas kun yhdyntä maksua vastaan ei suinkaan ole meille kaikille mikään oksettava nöyryytys, vaan ihan oman, pitkällisen harkinnan tuloksena tehty valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on mukava käyttää välillä ammattilaisen palveluja varsinkin jos tietää että kaikki asiat on kunnossa liittyen työhön. Moni ammattilainen osaa ihan eri tavalla huomioida asiakasta ja luoda elämyksiä mitä joku satunnainen suhde. Minusta on helpompaa hyväksyä joku ammatilliselta pohjalta toteutettu tapaaminen kuin esim joku muu lyhyt suhde.
Turhat tabut ja syyllisyys pois.Onko sulle ihan sama, vaikka se ammattilainen inhoaisi sinua vai kuvitteletko, että se pitää siitä?
Olen eri. Käyn myös silloin tällöin maksullisilla. Saan kyllä seksiä muutenkin, mutta ammattilaisten tarjoamana se on yleensä parempaa ja ennen kaikkea säästää rutkasti aikaa.
En oikein ymmärrä miksi tunnut kuvittelevan, että seksinmyyjät pitäisivät aina asiakkaitaan vastenmielisinä? En kuvittele, että ammattilainen nauttii seksistä kanssani, mutta uskon, että jos minua pidettäisiin täysin oksettavana, niin kauppoja ei syntyisi. Itse asiassa näin on käynytkin, silloin oli ilmeisesti kysymyksessä ikäni. Olin kuulemma puhelimessa vaikuttanut nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on perimmäisistä arvoista ja asioista; minkälainen on ihminen, jolle itsetyydytys ei riitä ja on valmis maksamaan naisen palveluista? Ei toi ole mikään pikkujuttu tai lipsahdus. Sen on täytynyt tehdä monta eri vaihetta mm.etsiä nainen, valmistautua, varmistaa rahat, hankkiutua paikan päälle jne. Minkälainen ihminen tekee kaiken ton seksin takia?
Minkälaiselle miehelle asia tulee edes mieleen saati että toteuttaa? Ei sellainen naisia arvosta, en ikinä olis tollaisen kanssa. En ikinä. Kirkuva red flag.
Nyt on kyllä melkoista kukkahattuilua.
Minkälainen ihminen on, jolle itsetyydytys ei riitä? Useimmat varmaan harrastaa mieluummin seksiä kumppanin kanssa.
Sit noi eri vaiheet - saat kuulostamaan sen hirveältä operaatiolta. Pitää oikein valmistautua, varmistaa rahat ja vielä mennä paikan päälle! 😄 Saman verran valmistelevia työvaiheita on siinä, kun käy ruokakaupassa. Ja kyllä aika moni nainenkin ehostautuu ja valmistautuu seksiin, ei se että näkee hiukan vaivaa tee kenestäkään pervoa tai hirviötä.
Tuossa viestissä ei mitenkään perusteltu tai selitetty mikä tuossa on väärää tai miksi sellainen mies ei arvostaisi naisia, siinä vaan lähdettiin oletuksesta että se on kaikille muillekin kauhistus ja päivitellään, että minkälainen ihminen?
Olen maksanut seksistä. Nainen, jolle en sen vuoksi kelpaa, ei ole minua varten. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Et siis rakasta vaimoasi, vaan olet hänen kanssaan vain lasten ja seksin takia? Onpa surullinen tilanne tosiaan molemmille.
Kumma homma, että tilanne ei ole yhtään surullinen jos nainen tekee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Olen eri, mutta aika monta kertaa tälläkin palstalla on luettu, kuinka avioliitto on kaatunut miehen laiskuuteen, ja taloustöistä/vauvanhoidosta luistamiseen. Näitä naisia ei ikinä syytetä siitä, etteivät he ole rakastaneet miehiään, miksiköhän näin?
Tämä on vähän kuin jos puoliso kysyy, kenen kanssa on harrastanut elämänsä parasta seksiä (jos vastaus on muu kuin puoliso). Jos arvottaa rehellisyyden kaiken muun yläpuolelle niin siitä vaan, mutta en voi kyllä suositella. Kannattaa valehdella, mistä se sen totuuden saisi selville?
Itse en ikinä vois mennä jonkun tyystin tuntemattoman kanssa sänkyyn, tai siis en kyllä nauttisi yhtään.
Mutta miehet ovat vailla tunteita. Se on nähty.
Tunnen varmuudella montakin tällaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä edelliseen, että olen tuntenut seksiä myyviä tyttöjä. Myyvät ihan omasta halustaan, joten aina ekaksi ei tule mieleen, että olisi hyväksikäyttöä.
En näe sitä hyväksikäyttönä, jos ei ole selvästi näkyvissä, että nainen on huonossa jamassa tai häntä on paritettu. Silloin se on hyväksikäyttöä mikä on yleistä myös.
Sanotaan, että seksityöläisillä on seksuaalisesta väkivallasta koituneita traumoja ja osalla on samanlainen tunteettomuutena ilmentyvä persoonallisuushäiriö kuin osalla asiakkaistakin. Silloin seksiä myyvä tekee kaikkea muutakin omasta tahdostaan, mikä vahingoittaisi ketä tahansa muuta ja on itsetuhoista. Mutta tekeekö se seksin ostajasta hyväksikäyttäjän? Ei minusta.
Molemmat ovat tuossa tilanteessa samalla tavalla tunteettomia eli se on sikäli seksuaalisuuden irvikuva. Ainoa poikkeus tuosta ovat fetissit, jotka voivat kyllä joskus yhdistyä. Jos ei, niin se vasta surkeaa touhua onkin molemmille. Tämä vain minun näkemykseni asiasta ja nopeasti kokoon kyhätty.
Siis häh? Jos ei suhtaudu seksiin samalla tavoin kuin sinä, on siis persoonallisuushäiriöinen tai traumatisoitunut? Oletko varma että haluat lukita vastauksesi?
-eri
Aika jännää on se, että ne jotka ilmoittavat tarvitsevansa seksuaaliseen yhteyteen vahvan tunnesiteen lähes poikkeuksetta tavalla tai toisella säälittelevät tai moralisoivat niitä, jotka nauttivat seksistä ilman syvempää tunneyhteyttä. Jälkimmäiset sen sijaan harvoin nimittelevät tai arvostelevat noita "tunneseksi-ihmisiä" sinällään, vaan lähinnä haastavat heidän argumentaatiotaan. Tuo "tunneseksi-ihmisgeeni" taitaa aiheutta sokeaa uskoa oman maailmankuvan kaikkivoipaisuuteen ja ylivertaisuuteen.
Mä en haluaisi olla miehen kanssa, joka on OSTANUT naiselta seksiä. Osoittaa tietynlaista suhtautumista naisiin, jota en omissa suhteissani ole suvainnut enkä suvaitse. No mulle seksi onkin rakastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päässä viiraa jos vertaa seksiä johonkin ravintolassa käyntiin. Ne on oikeita ihmisiä jotka alistuvat yleensä pakon edessä tommoseen oksettavaan nöyryytykseen.
Ja ne jotka maksavat ovat iljettäviä,kylmiä ja sairaita ihmisiä.Katsopas kun yhdyntä maksua vastaan ei suinkaan ole meille kaikille mikään oksettava nöyryytys, vaan ihan oman, pitkällisen harkinnan tuloksena tehty valinta.
Niin ja koska olet harkinnan jälkeen päätynyt tuohon, se osoittaa sinusta jotakin. Ja se jotakin on monelle naiselle oksettava valinta.
En ole maksullisessa käynyt, mutta ei kai kukaan nyt kuivaan vaginaan työnnä. Ei mun kookas kalu edes mene sinne sattumatta. En tullut tuota ajateltuakaan, että naisen pitää olla kiihoittunut että naimisesta tulee nautittavaa molemmille. Jos naisen pillu ei ole valmis vastaanottamaan, ei se tunnu mieheltäkään hyvältä. Tullut kantapään kautta opittua, kun joskus nuorempana tuli vongattua vaimolta vaikkei vaimo ollut silloin halukas.