Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä

Vierailija
07.08.2022 |

Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.

Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?

Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.

Kommentit (880)

Vierailija
601/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies joutuu maksamaan saadakseen s*ksiä, niin se on mun mielestä todella säälittävää.

Mä olen aina ihmetellyt, miksi naiset menee kampaajalle ja maksaa siitä 220€?

Eikö ne hiukset voi kotonakin leikata?

Seksin harrastaminen on sinulle kuin kampaajalla käynti, se on sanottu niin monta kertaa, että varmasti tuli kaikille selväksi. Sinulle seksi on kuin kampaajalla käynti, voileivän ostaminen tai jonkin muun tavaran tai palvelun ostaminen. Se on sinua varten, kun sinä maksat siitä hinnan. Ja näinhän se seksin ostamisessa on.Kaikki ovat tämän ymmärtäneet, mutta sinä et ole ymmärtänyt mitä muut asiasta sanovat. 

En käy kampaajalla.

Koeta nyt päättää mitä haluat sanoa ja minkä asian asiantuntijana haluat esiintyä. 

Vierailija
602/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama ongelma kuin AP:lla sillä erolla, että en koe että minun tarvitsisi antaa mitään anteeksi. Olen sitä mieltä, ettei seksin myymisessä ole mitään väärää enkä oikein ostamistakaan voi tuomita.

Mutta silti tuo miehen "tunnustus" menneisyydestään on vaikuttanut todella kielteisesti siihen, miten koen seksielämämme. Ensinnäkin en pääse irti siitä ajatuksesta, että jos mies on voinut aiemmin harrastaa seksiä seksipartnerinsa nautinnosta välittämättä, niin tuskin hän oikeasti välittää mitään minunkaan nautinnostani. Että ihan turhaa on se pillunlirpsutusteatteri, jos seksissä on kyse hänelle on kuitenkin ihan vain siitä omasta munasta.

Toiseksi, en koe enää itseäni haluttavaksi siltä kannalta, että jos mies on hyödyntänyt ammattilaisen palvelua, niin mitä hän muka voi saada irti seksissä minun kaltaiseni melko kokemattoman naisen kanssa? En minä osaa mitään hienoja sirkustemppuja ja miehen kanssa on ollut ensimmäinen kertani monen asian suhteen.

Tämä on toki ihan minun oma ongelmani omassa päässäni, mutta vaikea näistä ajatuksista on päästä yli.

No yhtä hyvä et tule olemaankaan, mutta kannattaa vain unohtaa asia ja nauttia. Ja kuten sanoit, miehesi on oppinut tältä naiselta hienoja juttuja joita nyt opettaa sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies joutuu maksamaan saadakseen s*ksiä, niin se on mun mielestä todella säälittävää.

No tämä olikin jo uusi käsitys seksistä. Verrata seksiä ja hiustenleikkaukseen.

Minäpä kerron sulle. Joskus vaan ammattilainen osaa asiat paremmin. 

Molemmissa tapauksissa. Ymmärsitkö nyt?

Kaikki ovat ymmärtäneet tuon ajat sitten. Mutta sinä et edelleenkään ymmärrä miksi muut ihmettelevät näkökantaasi. 

Vierailija
604/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset vihaa joka sekuntia, oksettavinta on että miehet tietää sen mutta ne ei välitä. Miehet on elukoita.

Jos tämän yhden miehen takia kaikki miehet ovat elukoita, niin sitten voimme myös kai kutsua kaikkia naisia huoriksi kun yksi antaa rahaa vastaan?

Mitäs ajatuksia tämä sussa herättää?

Miten niin yhden? Tätä ketjua lukeneena aika moni mies käy maksullisissa. Suurin osa naisista taas ei harrasta seksiä vain rahasta. Iso ero

Ja aika moni nainen antaa rahaa vastaan.

Onko sulla jotain tutkimustietoa siitä, että suurin osa miehistä kävisi huorissa?

Vierailija
605/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän seksiä voi verrata hiustenleikkuuseen. Ei siten, että rinnastaa ne että ne olisi aivan sama asia. Mut voihan niitä verrata. Molemmissa ostetaan aikaa ja palvelua. Seksityö on huomattavasti rankempaa yleisesti, mutta sen takia siitä maksetaan paljon enemmän.

Vierailija
606/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten miehet sallivat huor*issa käynnin, mutta kun selviää että naisystävä on juskus myynyt seksiä, niin se onkin ollut deal breaker. Eli miehet ovat tässä asiassa aika kaksinais moraalisia. Yhteen suuntaan homma ok eli jos itse käyn. Mutta jos toinen on, niin se onkin sitten liikaa. Ja tiedän tämän koska olen itse sen kokenut.

No niinhän ne osaa naisetkin. Nainen saattaa olla itse esim myynyt seksiä, mutta sitten seksiä ostanut mies ei kelpaa kumppaniksi! Tekopyhyyden huippu!

Vierailija
607/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko ketju menee ihan yli ymmärryksen. Tämä raivon määrä. Samaan aikaan on niin ihkuu kaikenlaiset muut sukupuolivaihtelujutut tai ihan mikä vaan. On avointa suhdetta, polyhommia, BDSMmää, Tinder-treffejä....Kaikki käy, kunhan mies vaan ei osta seksiä. Miten muuten seksiä ostava nainen? Onko karmea turn-off vai voimaannuttavan feminististä? Alistava parisuhteeseen kelpaamaton emakko? Tuliko käytyä Gambiassa ja elätettyä paikallista rantapoikaa lomaviikon? Ihanan rentouttava lomanen vai härskiä hyväksikättöä?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seksityota-tekeva-juhani-tietaa-ett…

Vierailija
608/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän seksiä voi verrata hiustenleikkuuseen. Ei siten, että rinnastaa ne että ne olisi aivan sama asia. Mut voihan niitä verrata. Molemmissa ostetaan aikaa ja palvelua. Seksityö on huomattavasti rankempaa yleisesti, mutta sen takia siitä maksetaan paljon enemmän.

Tietenkin seksiä voi verrata hiustenleikkuuseen tai vaikkapa tukkeutuneen viemärin avaamiseen. Senkun vain tekee niin ja ihmettelee miksi se muiden mielestä on omituista.

Vierailija
609/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten miehet sallivat huor*issa käynnin, mutta kun selviää että naisystävä on juskus myynyt seksiä, niin se onkin ollut deal breaker. Eli miehet ovat tässä asiassa aika kaksinais moraalisia. Yhteen suuntaan homma ok eli jos itse käyn. Mutta jos toinen on, niin se onkin sitten liikaa. Ja tiedän tämän koska olen itse sen kokenut.

No niinhän ne osaa naisetkin. Nainen saattaa olla itse esim myynyt seksiä, mutta sitten seksiä ostanut mies ei kelpaa kumppaniksi! Tekopyhyyden huippu!

Olen juuri tuollainen, tekopyhyyden huippu :D

Vierailija
610/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 sivua, jossa miestä haukutaan rehellisyydestään. Mies on ollut naiselle rehellinen (ja myös hiukan tyhmä) kertoessaan asian. Ilmeisesti rehellisyys ei olekaan kovin arvostettu asia?

Tästä voi nyt oppia yhden asian. Pitäkää miehet turpanne kiinni tällaisista asioista. Pitäkää asiat omana tietonanne. Ja jos nainen tämmöstä kyselee, niin sanotte vaan, että en ole koskaan käynyt maksullisissa naisissa. Pääsette paljon helpommalla. Nämä 31 sivua aukottomasti todistavat sen.

Alapeukkuja odotellessa...

Vierailija
611/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama ongelma kuin AP:lla sillä erolla, että en koe että minun tarvitsisi antaa mitään anteeksi. Olen sitä mieltä, ettei seksin myymisessä ole mitään väärää enkä oikein ostamistakaan voi tuomita.

Mutta silti tuo miehen "tunnustus" menneisyydestään on vaikuttanut todella kielteisesti siihen, miten koen seksielämämme. Ensinnäkin en pääse irti siitä ajatuksesta, että jos mies on voinut aiemmin harrastaa seksiä seksipartnerinsa nautinnosta välittämättä, niin tuskin hän oikeasti välittää mitään minunkaan nautinnostani. Että ihan turhaa on se pillunlirpsutusteatteri, jos seksissä on kyse hänelle on kuitenkin ihan vain siitä omasta munasta.

Toiseksi, en koe enää itseäni haluttavaksi siltä kannalta, että jos mies on hyödyntänyt ammattilaisen palvelua, niin mitä hän muka voi saada irti seksissä minun kaltaiseni melko kokemattoman naisen kanssa? En minä osaa mitään hienoja sirkustemppuja ja miehen kanssa on ollut ensimmäinen kertani monen asian suhteen.

Tämä on toki ihan minun oma ongelmani omassa päässäni, mutta vaikea näistä ajatuksista on päästä yli.

No yhtä hyvä et tule olemaankaan, mutta kannattaa vain unohtaa asia ja nauttia. Ja kuten sanoit, miehesi on oppinut tältä naiselta hienoja juttuja joita nyt opettaa sinulle.

Missä kohtaa sanoin, että se mies olisi siltä maksulliselta mitään oppinut? Ja ongelmanihan (huom siis minun ongelmani, en syytä miestä) on juuri se, etten enää pysty nauttimaan tämän takia seksistä mieheni kanssa. Satisfyer ei ainakaan esitä, että olisi kiinnostunut jostain mistä ei ole, kun sehän on vain pala muovia.

Vierailija
612/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä tajuaa olla kertomatta naisille, jos on joskus käynyt. Sillä ei voi saavuttaa mitään muuta kuin mielipahaa ja riitoja. Eikä se mielestäni oikeastaan uudelle kumppanille edes kuulu, en ole vieläkään kuullut yhtäkään hyvää perustelua miksi se muka pitäisi kertoa.

Vierailija
613/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat ymmärtäneet tuon ajat sitten. Mutta sinä et edelleenkään ymmärrä miksi muut ihmettelevät näkökantaasi. 

Kylläpä kampaajapalveluiden käyttäjillä on nyt vaikeaa.

Vierailija
614/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties joskus ihastunut naiseen joka on myynyt sinulle seksiä? Se on paljon yleisempää kuin toisin päin. 

Vierailija
615/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä kampaajapalveluiden käyttäjillä on nyt vaikeaa.

Minäkään en käytä kampaajan palveluja, leikkaan itse hiukseni ja joidenkin muiden hiuksia, vaikken kampaaja olekaan. 

Vierailija
616/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa sanoin, että se mies olisi siltä maksulliselta mitään oppinut? Ja ongelmanihan (huom siis minun ongelmani, en syytä miestä) on juuri se, etten enää pysty nauttimaan tämän takia seksistä mieheni kanssa. Satisfyer ei ainakaan esitä, että olisi kiinnostunut jostain mistä ei ole, kun sehän on vain pala muovia.

Hanki itsellesi omanarvontunto.

Pankaa sitten lusikat jakoon. Miehesi ei varmasti kerro seuraavalle naiselle mitään tosta reissustaan. Niin tyhmä hän ei voi olla.

Oletko muuten itse kertonut miehellesi omat seksiseikkailusi?

Vai onko miehesi ainoastaan se rehellinen kumppani?

Vierailija
617/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En antaisi anteeksi. En pystyisi olemaan miehen kanssa ,joka kykenee olemaan sellaisen naisen kanssa yhdynnässä, joka ei halua sitä seksuaalisesti.

Mistä sä tiedät, ettei oo halunnut sitä seksuaalisesti?

Prostituoidut (muut kuin ihmiskaupan uhrit) voivat kyllä valikoida asiakkaansa ja heidän kokemuksiaan lukeneena, kyllä on ihan yleistä että tulee sellaisiakin asiakkaita keneen tuntevat jopa vetoakin ja nauttivat seksistä. Kyllä siellä varmaan käy enemmän ja vähemmän miellyttäviä asiakkaita, jotkut nuoret ja komeat kundit varmaan ihan mieluisia siitä näkökulmasta. Ei se että ne ottaa maksun täysin poissulje että joskus nauttisi.

Onhan se toki mahdollista, mutta se ei ole se juttu, että maksullinen nauttii vaan se, että hän myy palvelua. Jos molemmat tosiaan niin kovasti haluavat seksiä, niin mihin rahaa edes tarvitaan?

Eittämättä niin. Sitä vaan, että tuo aiemmin muotoiltu "olla yhdynnässä naisen kanssa, joka ei halua sitä seksuaalisesti" saa sen kuulostamaan paljon rumemmalta.

Maksullisessa seksissä naisen halu seksiin ei ole millään lailla relevanttia. Se tekeekin siitä niin oksettavaa. Rahalla ohitetaan naisen seksuaaliset reaktiot.

Ja

No sehän on rumaa, kun naisen seksuaaliset reaktiot ohitetaan rahalla.

No nyt on feministiset fraasit opeteltu tunnollisesti ulkoa 😄

Eihän tuossa mistään fraasist ole kyse. Etkai ihan tosissaan kuvittelen, että maksullinen nainen kostuu ja saa klitoriksen erektion joka asiaakkaan kohdalla? Oletko yhtään tututusnut prostituoitujen arkeen? Sehän on feikkaamista naisen puolelta.

No onhan. Kun täsmälleen samalla minuutilla kaksi ihmistä vastaa molemmat että "seksuaaliset reaktiot ohitetaan rahalla"? Muutenkin niin kummallisesti sanottu - kuka puhuu jostain seksuaalisista reaktioista - että tuo on selvästi jostain feministisestä oppikirjasta toisteltu juttu.

Vierailija
618/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä sinunkaan ajatuksiasi. Sehän on varsin selvää välittääkö mies sinun nautinnostasi vai eikö välitä, koska tunnet sen nahoissasi. Ole itsellesi rehellinen ja sano mitä oikeasti ajattelet tuosta asiasta, äläkä verhoa sitä muihin asioihin. Jos seksi ei tyydytä, niin ajatus seksin ostosta  voi hyvin olla takana. Siis onko kyse epätyydyttävästä seksistä vai siitä, ettet hyväksy seksin ostamista vai molemmista?

Mies ei muutu siitä, että on ostanut seksiä, vaan hän on mitä hän on. Mulkku on mulkku, tyhmä on tyhmä jne. Seksin ostaminen on vain osoitus jostain kuten tapa millä seksin ostamisesta puhutaan myös on.  Jopa tappaa voi vahingossa, olematta "sellainen", niin myös ostaa seksiä, joten asia ei ole ihan mustavalkoinen. Jossain voi olla joku tai joitakin miehiä, jotka eivät ole kuten nämä miehet tässä ketjussa, vaikka ovat seksiä ostaneet.

Vierailija
619/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista alistavaa ajatusmaailmaa on mahdotonta piilotella loputtomiin. Jos mies kykenee seksiin naisen kanssa joka ei sitä halua, niin tottakai se tulee tavalla toisella esille muussakin elämässä.

Jos jotain olen vauvapalstalta oppinut, niin se on kyllä naisten vielä kuvittelmaanikin negatiivisempi suhtautuminen maksulliseen seksiin. En ymmärtänyt naisten näkökulmien syitä aikaisemmin mutta luultavasti naiset ovat samaan tapaan aika sokeita miesten seksuaalisuudelle ja syille miksi maksullisissa käydään. Vaikka en ole itse käynyt maksullisissa, niin suhtatuminen on paljon kevyempi. Ei se tuntuisi toisen alistamiselta ja näen sen vain vaihtokaupaksi, jossa nainenkin kokee hyöytyvänsä riittävästi. Toisekseen se olisi helppoa ja suoraviivaista seksiä ilman mitään turhaa leikkimistä jos haluaa vain seksiä Lisäksi pääsisi kokeilemaan seksiä useiden naisten kanssa. Syitä miksi en ole käynyt on korkea hinta, mahdollinen leimaantuminen ja seksistä maksamisen säälittävyys. En kuitenkaan usko, että maksullisissa käyminen näkyisi minusta mitenkään eikä käyminen vaadi naisten halveksuntaa millään tavalla.

Joku raja nyt oikeasti.... Yksikään nainen tuskin on sokea syille käyttää maksullisia palveluja. Syy käyttää seksipalveluja on normaalia suurempi itsekeskeisyys, joka koskee seksiä erityisesti ja ilmenee hyvin selvästi tässäkin ketjussa.

Helppo ja suoraviivainen seksi tarkoittaa, että se riittää, että kuvittelee toisen olevan mukana eikä sekään ole välttämätöntä. Säälittävyyteen ehkä tuolla kuvitelmalla viittasit, eiväthän kaikki siitä välitä onko nainen mukana vai ei - sadisti nauttii, että nainen ei ole mukana.

Itsekeskeisyys on minusta pohjimmiltaan tyhmyyttä, mikä selittää, ettei tule toimeen oikein kenenkään kanssa, ei naistenkaan eikä ymmärrä muiden ajatuksista ja reaktioista, vaikka niitä selittäisi. Näitä on tietysti naisissakin.

Viestisi lähtökohdat ovat oletuksia ja äärimmäisen kapeakatseisia, tämänkaltaisista ulostuloista saa myös tyhmän kuvan.

Vierailija
620/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:na olisin huolissani siitä, että mies on tyhmä. Kuka kaheli kertoo puolisolleen että hei kulta, kävin muuten maksullisissa kakskyt vuotta sitten?