Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä

Vierailija
07.08.2022 |

Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.

Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?

Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.

Kommentit (880)

Vierailija
581/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoranpanijamenneisyys on pahin mahdollinen turn off miehissä. Siksihän naisten keskuudessa naureskellaan avoimesti esim Aasian viennissä työskentelevien mätisäkkien kulissivaimoille, jotka leikkivät sujuvasti kotista. Osa osana teatteria, osa oikeasti sinisilmäisinä vaikka äijät panee pikkutyttöjä silmät kiiluen duunireissuissa.

Täysin sivusta, mutta miksi nuo Aasian viennin miehet ovat järjestäin vuoren kokoisiksi turvonneita porsaita? Kertooko se muistakin addiktioista kuin tarve alistaa ja pedarius?

Vierailija
582/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ap niin en jäisi suhteeseen. Kaikille vaimoille, joiden mies kärähtää maksullisesta seksistä voima-ajatukseksi se, että saat miehesi jatkossa tekemään kaiken mitä haluat, koska sinulla on sellainen tieto miehestä jonka paljastaminen tuhoaa kaikki miehen tulevat suhteet naisiin. Miehille vinkiksi, että jos valitset maksaa seksistä niin lopputulos voi olla sellainen, että et enää saa ilmaiseksi vaan jatkossakin maksat aina. Suurin osa naisista pitää asiaa niin pahana turn off:na, että jatkossakin on sitten maksettava ja tyydyttävä kylän yhteiseen pyörään, jota polkea.

Miehille vinkiksi: valehdelkaa seksin ostamisesta, se voi olla paha turn off mutta mistä ne sen sais tietää?

kyllä se vaan lopulta paljastuu,..

Jos nainen kysyy onko mies käynyt maksullisella ja mies valehtelee niin koko suhde perustuu valehteluun eikä suhteessa ole mitään oikeaa rakkautta.

Sellaisia asioita ei tarvitse kertoa, joista tulee riitaa. Jos vähänkin epäilyttää, seuraako jonkun asian kertomisesta riita tai mykkäkoulu, niin parasta jättää kertomatta. Luottamuksella kerrotut asiat tulevat jossakin vaiheessa vastaan jopa yllättäviltä tahoilta, varsinkin, kun suhde on ohi.

Niin, kuulemma joku on valehdellut nimensäkin menneisyyden takia enkä tarkoita nyt seksijuttuja. Mitä kumppanille tarvitsee menneisyydestä kertoa?

Ilmeisesti nykyään ei tarvitse kertoa mitään, jos on ollut esim. vankilassa.

Ei vankilamenneisyydestä kannata kertoa! Uusi kumppani vain ajattelisi että olen rikollinen. Mitä tietystä olenkin, mutta siitä ei pidetä koska menneisyys 🤔

Kyllä se toimitusjohtaja sitten voi joskus kuulla jotain puolisonsa menneisyydestä ja lapsiensa vanhemmasta joskus jälkikäteen jostain esim. jos tulee ero.

Ihan normaalia! Olla tavallinen liikemies jolla on vain portfoliossa maksullisten säännöllinen hyväksikäyttö ja rikollisuus 🤷🏻

Tarkoitin, että kummallakin voi olla jotain myös vaimolla, mutta ei kai miehet ole niin tarkkoja.

Jälkikäteen kuulee, että lapseni äiti on......

Täällä luki ettei saa kertoa mitään mistä voi tulla riita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En antaisi anteeksi. En pystyisi olemaan miehen kanssa ,joka kykenee olemaan sellaisen naisen kanssa yhdynnässä, joka ei halua sitä seksuaalisesti.

Mistä sä tiedät, ettei oo halunnut sitä seksuaalisesti?

Prostituoidut (muut kuin ihmiskaupan uhrit) voivat kyllä valikoida asiakkaansa ja heidän kokemuksiaan lukeneena, kyllä on ihan yleistä että tulee sellaisiakin asiakkaita keneen tuntevat jopa vetoakin ja nauttivat seksistä. Kyllä siellä varmaan käy enemmän ja vähemmän miellyttäviä asiakkaita, jotkut nuoret ja komeat kundit varmaan ihan mieluisia siitä näkökulmasta. Ei se että ne ottaa maksun täysin poissulje että joskus nauttisi.

Kyllä tuollaista tapahtuu, mutta en ole henkilökohtaisesti koskaan törmännyt. Asiakkaat eivät ymmärrä, että työ ei ole miellyttävää, samaten luulevat usein, että kyllä seksistä nauttii, jos vain mies on komea ja nuori.

He siis kuvittelevat, että seksityöläinen ajattelee kuten he itse ajattelevat seksistä, jota ostetaan. Eivät he tajua koko juttua lainkaan seksityöläisen kannalta, koska muuten tuo asiakastyyppi ei voisi edes käyttää palvelua. Tai no, itserakas narsisti tietysti kuvittelee kaikkien naisten - myös seksityöläisten - nauttivan seksistä hänen kanssaan, mutta heitä en nyt tarkoita. Mutta vertailut kampaajaan ja hierojaan kertovat paljon miesten ajatuksista. Heillä ei ole kykyä asettua toisen asemaan, vaan ajatukset kiertävät lähinnä sen ympärillä mitä itse ovat ja ajattelevat. Suurin osa ihmisistä on tuollaisia kyllä muutenkin, mutta seksiä ostavat ilmentävät sitä myös seksissä.

Vierailija
584/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista alistavaa ajatusmaailmaa on mahdotonta piilotella loputtomiin. Jos mies kykenee seksiin naisen kanssa joka ei sitä halua, niin tottakai se tulee tavalla toisella esille muussakin elämässä.

Jos jotain olen vauvapalstalta oppinut, niin se on kyllä naisten vielä kuvittelmaanikin negatiivisempi suhtautuminen maksulliseen seksiin. En ymmärtänyt naisten näkökulmien syitä aikaisemmin mutta luultavasti naiset ovat samaan tapaan aika sokeita miesten seksuaalisuudelle ja syille miksi maksullisissa käydään. Vaikka en ole itse käynyt maksullisissa, niin suhtatuminen on paljon kevyempi. Ei se tuntuisi toisen alistamiselta ja näen sen vain vaihtokaupaksi, jossa nainenkin kokee hyöytyvänsä riittävästi. Toisekseen se olisi helppoa ja suoraviivaista seksiä ilman mitään turhaa leikkimistä jos haluaa vain seksiä Lisäksi pääsisi kokeilemaan seksiä useiden naisten kanssa. Syitä miksi en ole käynyt on korkea hinta, mahdollinen leimaantuminen ja seksistä maksamisen säälittävyys. En kuitenkaan usko, että maksullisissa käyminen näkyisi minusta mitenkään eikä käyminen vaadi naisten halveksuntaa millään tavalla.

Sinun pitää ymmärtää että palstan kalkkunalauma katkeroituu siitä että joku mies ylipäätään saa seksiä jostain. He kun kuvittelevat että juuri ja ainoastaan se heidän Pyhä Vulva on se mitä miehet himoitsee mutta ei kuitenkaan saa, ja kun joku antaa rahasta kaikille halukkaille putoaa prinsessan maailmankuvasta pohja pois kokonaan.

Todella osuva vastaus. Olen kelaillut syitä miksi täällä osa naisista käyttäytyy niin kuin käyttäytyy ja olen tullut täysin samaan lopputulemaan. Ego ei anna periksi että joku muu olisi haluttavampi, saisi enemmän ja erilaisia orgasmeja tai olisi millään tavalla onnellinen. Se pyhä naiseus jolla viimeinen oljenkorsi on kiristää pillulla, on katoavaa kansanperinnettä, kiitos tasa-arvon. Näen tässä yhtäläisyyksiä vihreiden politiikkaan, sillä ensin on idea ja sitten valitaan keinot sen toteuttamiseen. Lopputulos on likimain päinvastainen idean kanssa, koska ei nähdä suurta kuvaa toimien ja tekojen vaikutuksista. Sitten koittaa kieltämisen aika, jona koitetaan kieltää ne epätoivotut toiminnot joita oma toiminta on aiheuttanut, mutta vailla logiikkaa ja kiellot ovat irrallisia muista säännöistä ja laeista. Kun nämä ei toimi, niin paheksutaan ja mustamaalataan jotain ryhmää esimerkiksi woke ja elokapinat juontaa voimansa näistä epäonnistumisista.

Vierailija
585/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ap niin en jäisi suhteeseen. Kaikille vaimoille, joiden mies kärähtää maksullisesta seksistä voima-ajatukseksi se, että saat miehesi jatkossa tekemään kaiken mitä haluat, koska sinulla on sellainen tieto miehestä jonka paljastaminen tuhoaa kaikki miehen tulevat suhteet naisiin. Miehille vinkiksi, että jos valitset maksaa seksistä niin lopputulos voi olla sellainen, että et enää saa ilmaiseksi vaan jatkossakin maksat aina. Suurin osa naisista pitää asiaa niin pahana turn off:na, että jatkossakin on sitten maksettava ja tyydyttävä kylän yhteiseen pyörään, jota polkea.

Miehille vinkiksi: valehdelkaa seksin ostamisesta, se voi olla paha turn off mutta mistä ne sen sais tietää?

No ei se kyllä välttämättä paljastu. Miksi paljastuisi?

Naista alistavaa ajatusmaailmaa on mahdotonta piilotella loputtomiin. Jos mies kykenee seksiin naisen kanssa joka ei sitä halua, niin tottakai se tulee tavalla toisella esille muussakin elämässä.

Jos miehellä ei seiso, niin naisen ei tulisi kyetä vastaanottamaan seksuaalisia tekoja mieheltä, muutoin se on miestä alistavaa? Niinpä niin.

Vierailija
586/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen kysyy onko mies käynyt maksullisella ja mies valehtelee niin koko suhde perustuu valehteluun eikä suhteessa ole mitään oikeaa rakkautta.

Suhde perustuu valehteluun? Ei ole oikeaa rakkautta? Nyt meinas mennä aamukaffet väärään kurkkuun kun oli niin tyhmä juttu 😄 se, olenko käynyt maksullisissa (ja puhunko siitä totta) ei todellakaan ole yhdenkään parisuhteeni perusta eikä sitä mitätöi.

Vierailija
587/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti ihmetellään, miten pystyy olemaan sängyssä sellaisen kanssa joka ei haluaisi jos ei siitä maksettaisi. Ja sitten että tällaiselle ihmiselle seksi on vain mekaaninen suoritus vailla tunteita.

Väärin. Ensinnäki, samalla tavalla kun kykenen syömään voileivän ihmiseltä, joka ei sellaista minulle ilmaiseksi antaisi. Tämä ei myöskään tarkoita, ettenkö arvostaisi jos esim treffikumppani näkee vaivaa ja kokkaa hienon illallisen.

Vierailija
588/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain olen vauvapalstalta oppinut, niin se on kyllä naisten vielä kuvittelmaanikin negatiivisempi suhtautuminen maksulliseen seksiin. En ymmärtänyt naisten näkökulmien syitä aikaisemmin mutta luultavasti naiset ovat samaan tapaan aika sokeita miesten seksuaalisuudelle ja syille miksi maksullisissa käydään. Vaikka en ole itse käynyt maksullisissa, niin suhtatuminen on paljon kevyempi. Ei se tuntuisi toisen alistamiselta ja näen sen vain vaihtokaupaksi, jossa nainenkin kokee hyöytyvänsä riittävästi. Toisekseen se olisi helppoa ja suoraviivaista seksiä ilman mitään turhaa leikkimistä jos haluaa vain seksiä Lisäksi pääsisi kokeilemaan seksiä useiden naisten kanssa. Syitä miksi en ole käynyt on korkea hinta, mahdollinen leimaantuminen ja seksistä maksamisen säälittävyys. En kuitenkaan usko, että maksullisissa käyminen näkyisi minusta mitenkään eikä käyminen vaadi naisten halveksuntaa millään tavalla.

Joku raja nyt oikeasti.... Yksikään nainen tuskin on sokea syille käyttää maksullisia palveluja. Syy käyttää seksipalveluja on normaalia suurempi itsekeskeisyys, joka koskee seksiä erityisesti ja ilmenee hyvin selvästi tässäkin ketjussa.

Helppo ja suoraviivainen seksi tarkoittaa, että se riittää, että kuvittelee toisen olevan mukana eikä sekään ole välttämätöntä. Säälittävyyteen ehkä tuolla kuvitelmalla viittasit, eiväthän kaikki siitä välitä onko nainen mukana vai ei - sadisti nauttii, että nainen ei ole mukana.

Itsekeskeisyys on minusta pohjimmiltaan tyhmyyttä, mikä selittää, ettei tule toimeen oikein kenenkään kanssa, ei naistenkaan eikä ymmärrä muiden ajatuksista ja reaktioista, vaikka niitä selittäisi. Näitä on tietysti naisissakin.

Vierailija
589/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia asioita ei tarvitse kertoa, joista tulee riitaa. Jos vähänkin epäilyttää, seuraako jonkun asian kertomisesta riita tai mykkäkoulu, niin parasta jättää kertomatta. Luottamuksella kerrotut asiat tulevat jossakin vaiheessa vastaan jopa yllättäviltä tahoilta, varsinkin, kun suhde on ohi.

Eli vaimosi ei oikeasti rakasta sinua. Hän on naimisissa miehen kanssa jota ei tunne yhtään.

Ei Jeesus näitä. Eli jos en tiedä onko joku ihminen käynyt maksullisissa vai ei, minä en tunne sitä ihmistä yhtään?

Vierailija
590/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies joutuu maksamaan saadakseen s*ksiä, niin se on mun mielestä todella säälittävää.

Mä olen aina ihmetellyt, miksi naiset menee kampaajalle ja maksaa siitä 220€?

Eikö ne hiukset voi kotonakin leikata?

Vierailija
591/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies joutuu maksamaan saadakseen s*ksiä, niin se on mun mielestä todella säälittävää.

Seksin harrastaminen on sinulle kuin kampaajalla käynti, se on sanottu niin monta kertaa, että varmasti tuli kaikille selväksi. Sinulle seksi on kuin kampaajalla käynti, voileivän ostaminen tai jonkin muun tavaran tai palvelun ostaminen. Se on sinua varten, kun sinä maksat siitä hinnan. Ja näinhän se seksin ostamisessa on.Kaikki ovat tämän ymmärtäneet, mutta sinä et ole ymmärtänyt mitä muut asiasta sanovat. 

Vierailija
592/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain opin tästä ketjusta, niin sen ettei koskaan kannata kertoa naisille käyneensä maksullisissa. Selviää ilmeisesti paljon vähemmällä.

Vierailija
593/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset vihaa joka sekuntia, oksettavinta on että miehet tietää sen mutta ne ei välitä. Miehet on elukoita.

Jos tämän yhden miehen takia kaikki miehet ovat elukoita, niin sitten voimme myös kai kutsua kaikkia naisia huoriksi kun yksi antaa rahaa vastaan?

Mitäs ajatuksia tämä sussa herättää?

Vierailija
594/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä olikin jo uusi käsitys seksistä. Verrata seksiä ja hiustenleikkaukseen.

Vierailija
595/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin harrastaminen on sinulle kuin kampaajalla käynti, se on sanottu niin monta kertaa, että varmasti tuli kaikille selväksi. Sinulle seksi on kuin kampaajalla käynti, voileivän ostaminen tai jonkin muun tavaran tai palvelun ostaminen. Se on sinua varten, kun sinä maksat siitä hinnan. Ja näinhän se seksin ostamisessa on.Kaikki ovat tämän ymmärtäneet, mutta sinä et ole ymmärtänyt mitä muut asiasta sanovat. 

En käy kampaajalla.

Vierailija
596/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset vihaa joka sekuntia, oksettavinta on että miehet tietää sen mutta ne ei välitä. Miehet on elukoita.

Jos tämän yhden miehen takia kaikki miehet ovat elukoita, niin sitten voimme myös kai kutsua kaikkia naisia huoriksi kun yksi antaa rahaa vastaan?

Mitäs ajatuksia tämä sussa herättää?

Miten niin yhden? Tätä ketjua lukeneena aika moni mies käy maksullisissa. Suurin osa naisista taas ei harrasta seksiä vain rahasta. Iso ero

Vierailija
597/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että monille se voi varmasti olla sitä, mutta sanokaapa vielä, mikä siitä seksityöstä tekee niin hirveää ihmiselle, joka haluaa sitä tehdä?

Vierailija
598/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama ongelma kuin AP:lla sillä erolla, että en koe että minun tarvitsisi antaa mitään anteeksi. Olen sitä mieltä, ettei seksin myymisessä ole mitään väärää enkä oikein ostamistakaan voi tuomita.

Mutta silti tuo miehen "tunnustus" menneisyydestään on vaikuttanut todella kielteisesti siihen, miten koen seksielämämme. Ensinnäkin en pääse irti siitä ajatuksesta, että jos mies on voinut aiemmin harrastaa seksiä seksipartnerinsa nautinnosta välittämättä, niin tuskin hän oikeasti välittää mitään minunkaan nautinnostani. Että ihan turhaa on se pillunlirpsutusteatteri, jos seksissä on kyse hänelle on kuitenkin ihan vain siitä omasta munasta.

Toiseksi, en koe enää itseäni haluttavaksi siltä kannalta, että jos mies on hyödyntänyt ammattilaisen palvelua, niin mitä hän muka voi saada irti seksissä minun kaltaiseni melko kokemattoman naisen kanssa? En minä osaa mitään hienoja sirkustemppuja ja miehen kanssa on ollut ensimmäinen kertani monen asian suhteen.

Tämä on toki ihan minun oma ongelmani omassa päässäni, mutta vaikea näistä ajatuksista on päästä yli.

Vierailija
599/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua miten miehet sallivat huor*issa käynnin, mutta kun selviää että naisystävä on juskus myynyt seksiä, niin se onkin ollut deal breaker. Eli miehet ovat tässä asiassa aika kaksinais moraalisia. Yhteen suuntaan homma ok eli jos itse käyn. Mutta jos toinen on, niin se onkin sitten liikaa. Ja tiedän tämän koska olen itse sen kokenut.

Vierailija
600/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä olikin jo uusi käsitys seksistä. Verrata seksiä ja hiustenleikkaukseen.

Minäpä kerron sulle. Joskus vaan ammattilainen osaa asiat paremmin. 

Molemmissa tapauksissa. Ymmärsitkö nyt?