Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä
Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.
Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?
Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.
Kommentit (880)
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset täällä uhoaa, ettei tarvitse miehiä. Niin miksi seksityö pelottaa niin paljon?
Ei pelota, inhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama !
Lukuisat miehet maksavat parisuhteessaki n laskuja enemmän yli päälukunsa, siten, että nainen hyötyy. Maksan laskuja enemmän kuin pystyisin käyttämään prostituutiota.
Tämä on välillisesti myös seksistä maksamista, miten vaimoni voi antaa anteeksi tämän, että edes välillisesti maksan hänen seksistään?
Ai kauheeta !
Sano sun vaimolle, että sä maksoit jo laskut ja lähdet nyt maksullisiin. Jos sun vaimo sanoo ok, niin Who cares?
Olipa typerä kommentti täysin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte vääntää noiden elämänkallujen kanssa. Tuskin menisitte johonkin lähiräkäläänkään vapaaehtoisesti juttelemaan niiden vakkariperojen kanssa
Tämä! Verkossa joutuu tekemisiin ihmisten kanssa, joiden kanssa ei haluaisi sanaa vaihtaa tosielämässä!
Vierailija kirjoitti:
Miesseuralainen ja Ammattirakastaja ovat hyviä kirjoja lukea, jos maksullisen seksin aihe kiristää päätä. Löytyy myös äänikirjana molemmat.
En usko, että ensin mainitun kirjan kokemukset ovat alalta ja toinen taas on ollut alalla tosi vähän aikaa. Parempi kirja on Oma valinta: minä myyn seksiä, missä useampi pitkään alalla toiminut nainen kertoo työstä realistisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies kirjoitti:
Seksin ostaminen on hienoa. Ei jaksa enää baareissa käydä etsimässä naisia. Eikä mitkää tinderit toimi tavis miehelle-.. Ostan siis seksiä ja helppoa on ja tulee halvemmaksi kun menis baareihin. Oon oppinut että monenlaiset naiset myy seksiä. Myös työssä käyvät. Uskomattoman kauniit naiset myy seksiä ja ovat nuoria. Sellaisia naisia ei tavis mies saisi baarista iskettyä. Sitten vaan hotelliin seksiä harrastamaan pikainen tunnin keikka.
Tämä miehen kommentti kiinnostaa oikeasti. Vilpittömästi kysyn, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka myy tai on myynyt itseään?
En ole sama henkilö, jolle kysymyksen esitit, mutta miehenä voin tähän vastata.. Nykyinen vaimoni on myynyt itseään joskus eikä asia ole minulle ongelma millään tavoin. Minulle merkitsee se, miten upea ihminen hän on ja miten hyvin sovimme toisillemme. Jotkuthan kykenevät elämään jopa avoimessa suhteessa. Mitä siihen sanot?
Olet kuin mieheni, mutta hän ei ole seksiä ostanut. Sellaista miestä en haluaisi. eri
Voitko olla siitä aivan varma?
Kyllä voin olla. Hän suhtautuu seksin ostajiin erittäin kielteisesti, huomattavasti kielteisemmin kuin minä ja on muutenkin tarkka eettisissä asioissa.
Naisia on huvittavan helppo vedättää.Kyllähän tutkimuksissa piilohomotkin suhtautuvat homoihin erityisen kielteisesti.Oman miehen puheet ne aina vaan on 100% totta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suominaisen moraali (menettää neitsyytensä keskimäärin 15,5 vuoden iässä eli monet paljon paljon jo nuorempana) on eri tasolla kuin vaikkapa perusmusliminaisen Ranskassa.
Suomimiehen ei paljoa kannata omalla moraalillaan kerskua...Maksullisissa käymiset jne...Turhaa kuvittelette olevanne naisten yläpuolella
Luin Paula Tiessalon kirjan Rakkautta rahalla. Se muutti mun suhtautumista seksityöhön, enkä enää näe asiaa niin.. likaisena ja leimaavana. Suosittelen lukemaan kirjan, jos haluaa vähän pureskella asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesseuralainen ja Ammattirakastaja ovat hyviä kirjoja lukea, jos maksullisen seksin aihe kiristää päätä. Löytyy myös äänikirjana molemmat.
En usko, että ensin mainitun kirjan kokemukset ovat alalta ja toinen taas on ollut alalla tosi vähän aikaa. Parempi kirja on Oma valinta: minä myyn seksiä, missä useampi pitkään alalla toiminut nainen kertoo työstä realistisesti.
Kokeilepa tekniikkaa, "ok, tämäkin kirja oli hyvä jonka luin". Tuottaa parempia ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies kirjoitti:
Seksin ostaminen on hienoa. Ei jaksa enää baareissa käydä etsimässä naisia. Eikä mitkää tinderit toimi tavis miehelle-.. Ostan siis seksiä ja helppoa on ja tulee halvemmaksi kun menis baareihin. Oon oppinut että monenlaiset naiset myy seksiä. Myös työssä käyvät. Uskomattoman kauniit naiset myy seksiä ja ovat nuoria. Sellaisia naisia ei tavis mies saisi baarista iskettyä. Sitten vaan hotelliin seksiä harrastamaan pikainen tunnin keikka.
Tämä miehen kommentti kiinnostaa oikeasti. Vilpittömästi kysyn, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka myy tai on myynyt itseään?
En ole sama henkilö, jolle kysymyksen esitit, mutta miehenä voin tähän vastata.. Nykyinen vaimoni on myynyt itseään joskus eikä asia ole minulle ongelma millään tavoin. Minulle merkitsee se, miten upea ihminen hän on ja miten hyvin sovimme toisillemme. Jotkuthan kykenevät elämään jopa avoimessa suhteessa. Mitä siihen sanot?
Olet kuin mieheni, mutta hän ei ole seksiä ostanut. Sellaista miestä en haluaisi. eri
Voitko olla siitä aivan varma?
Kyllä voin olla. Hän suhtautuu seksin ostajiin erittäin kielteisesti, huomattavasti kielteisemmin kuin minä ja on muutenkin tarkka eettisissä asioissa.
Naisia on huvittavan helppo vedättää.Kyllähän tutkimuksissa piilohomotkin suhtautuvat homoihin erityisen kielteisesti.Oman miehen puheet ne aina vaan on 100% totta.
Jostain syystä kuvittelet, että kaikki miehet ostavat seksiä tai ainakin haluaisivat ostaa, mutta se ei pidä paikkansa. Se mitä mieheni noista ajattelee on "mulkku" ja pahempaakin, mutta kaikki seksin ostajat eivät ole niin pahoja. Osa on aika tavallisia törttöilijöitä, sitten ovat ressukat ja nuo mulkut, joita kaikki yrittävät vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte vääntää noiden elämänkallujen kanssa. Tuskin menisitte johonkin lähiräkäläänkään vapaaehtoisesti juttelemaan niiden vakkariperojen kanssa
Tuo on kyllä totta! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa tekniikkaa, "ok, tämäkin kirja oli hyvä jonka luin". Tuottaa parempia ihmissuhteita.
Kirjat olivat ihan hyvin kirjoitettuja, mutta arvioin niiden kuvauksia seksityön realistisen kuvauksen kannalta. Ei sinun tarvitsisi minua yrittää häpäistä, vai onko se sinun ominta persoonaasi?
Vierailija kirjoitti:
Luin Paula Tiessalon kirjan Rakkautta rahalla. Se muutti mun suhtautumista seksityöhön, enkä enää näe asiaa niin.. likaisena ja leimaavana. Suosittelen lukemaan kirjan, jos haluaa vähän pureskella asiaa.
Kiitos vinkistä, tuota en olekaan lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjat olivat ihan hyvin kirjoitettuja, mutta arvioin niiden kuvauksia seksityön realistisen kuvauksen kannalta. Ei sinun tarvitsisi minua yrittää häpäistä, vai onko se sinun ominta persoonaasi?
Pääset häpäisyn äärelle myös oman kommenttisi tutkimisen avulla, jos aihe kutkuttelee.
Sanoit, että" "...joskus ennen mua.", joten antaisin mahdollisuuden, koska se on sitten eriasia tapahtuuko sitä teidän suhteenne aikana ja kyllä varmaan huomaisit sen aika nopeasti, jos mies esittäisi ensin katuvaa ja sitten kuitenkin tekisi asioita, niinkuin ennenkin eli ei katuisi.
Ei mun tarvi mitään kirjoja lukea keksiäkseni, että on varmaan olemassa joku voimaantunut lävistetty pinkkitukka, joka on nimennyt alapäänsä Dr.Philiksi ja kutsuu työtään rakkausterapiaksi. Asiakkaat on vähintään toimitusjohtajia ja hyvin tienaa. Sokerikuorrutusta. Ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääset häpäisyn äärelle myös oman kommenttisi tutkimisen avulla, jos aihe kutkuttelee.
Ketä siinä häpäisin ja millä tavalla? Pyrin toimimaan asiallisesti netissäkin, tuo kommentti ei ollut poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Jos on valmis häpäisemään naisen maksamalla tämän seksiseurasta,
niin on valmis toimimaan samoin uudelleen.
Sanoisin sinuna hyvästit tympeälle tartunnanlähteelle.
Miten tuo eroaa siitä että mies maksaa baarista,treffeistä ja vielä perheestä? Ei se naissuhdetta halua siksi että saa filosofisia keskusteluja.
Tää ketjuhan räjähti.
Mies siis oli kaverinsa kanssa lomalla. Olivat tuhannen tuiterissa ja kaverinsa huomasi tuollaisia palveluita olevan tarjolla. Kaverinsa maanitteli, että kerranhan täällä eletään, ja ukotti. Mies sanojensa mukaan epäröi, ja katui päätöstään jo itse tilanteessa. Ei silloin kuitenkaan osannut ajatella asiaa, kuten nykyään asian näkee. Se oli silloin vaan "kännissä ja läpällä".
Kertoi tämän, kun vitsillä joskus kysyin, että ethän ole maksanut seksistä. On kasvanut niistä ajoista, mutta silloin tällöin asia nousee mun mieleen.
Oon antanut yleisellä tasolla jo anteeksi, mutta silti välillä harmittaa oikein huolella. Haluaisin unohtaa koko asian, tai edes muistella sitä tietoa ilman ahdistusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran tehnyt sen virheen, että olen kertonut tyttöystävälle maksaneeni joskus seksistä. Suhde ei siihen kaatunut, mutta kärsin siitä kyllä koko suhteen ajan, se nousi aika ajoin esille mm. riidoissa ja oli muutenkin ns yleinen todiste minun moraalittomuudesta jota käytettiin lyömäaseena.
Varmasti on naisia joille se olisi ihan se ja sama, mutta enpä ole tuon jälkeen siitä hiiskunut kenellekään, vaan kiistänyt aina. Eipä mun entiset seksikumppanit, heidän ammattinsa, ja se että vaihtoiko raha omistajaa kuulu kenellekään tulevaisuuden kumppaneille muutenkaan.
Suosittelen samaa muille miehille. Mitään hyötyä kertomisesta ei ole, ja aika moni suhtautuu aika nyrpeästi tuohon.
Miksi häpeilet seksinostoa, kun se kerta on arvojesi mukaista? Jos salailet asiaa, tiedät itsekin että asia ei ole ok.
Olenko sanonut, että häpeilen?
En häpeile, mutta jätän kertomatta naispuolisille, ainakin (potentiaalisille) kumppaneille. Asia on minusta ok, salailen sen takia että asia saattaa olla naisen mielestä hyvinkin ei-OK, joten en halua ottaa turhaa riskiä.
On varsin yleistä salailla jotain mikä on omien arvojen mukaista mutta jonkun toisen tai laajemmin yhteiskunnan mielestä ei, ja aika tyhmä saa olla jos ei tajua että asioita voi salailla sosiaalisen paineen takia vaikka ei itse kokisi sen olevan väärin.
Tämä vastaus riitti todistamaan rehellisyytesi laadun, kiitos siitä.
Sinä saat kuule asettaa ihan millaiset kriteerit ja kynnyskysymykset tahansa, ja niin saa AP:kin.
Et tarvitse lupaa meiltä, ihan turhaan kirjoitat kuin joku olisi kajonnut oikeuksiisi.