Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä
Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.
Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?
Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.
Kommentit (880)
Vierailija kirjoitti:
Veimme nuorina yhden kokemattoman kaverimme ammattilaiselle. Kaveri tuli muuttuneena miehenä ulos. Tyttöystävät kun kuulivat, niin alkoi kauhea kiukuttelu. Oli kuulemma törkeästi tehty. He olisivat ilmeisesti mieluummin pitäneet kyseisen hepun ujona neitsyenä. Ota noista akkain aivoituksisra selvää.
Thaimaassa isät vievät pojat maksulliselle 13 vuotiaana heti kun alkaa jopo keulia:) On yleinen harhaluulo, että vain länkkärit käyvät siellä panolomilla. Myös paikalliset miehet niitä panevat ahkerasti olipa vapaa tai varattu.
Sinun kannattaa vain etsiä toinen mies, jos asia noin tärkeä sinulle. Itse en häpeä tai kadu maksullisten käyttöä. Sehän on iltalehtien mukaan jokaisen naapurin jennin unelma-ammatti nykyään.
Juujuu, ihan varmasti, tottakai ja toosa tuli ovista ja ikkunoista :D Melkein 4/5 stoori mutta ei ihan...[/quote]
Nainen valehtelee itselleen tuskan hiki otsalla hermostuneesti nauraen. Totuus on tarua ihmeellisempää, tietäisit vain mitä oma miehesi on tehnyt:) Tuossa tosikertomuksessa ei ole vielä puoliakaan siitä mitä ukkomiesten touhuista tiedän, mm. spermat omaa nuorinta tytärtä nuoremman maksullisen naamalle venäjällä toimitti 50v naimissa oleva mies[/quote]
Yritit järkyttää minua, et onnistunut :) Tiedän kyllä, että enemmistö miehistä on sikoja ja jos kertomuksesi olisi tosi niin se vain todistaisi asian. Tosin epäile hyvin, hyvin vahvasti, että kopioit stoorisi jostakin tai keksit päästäsi...Miten vain, fakta on, että hyviä miehiäkin on, joilla on moraali, toisin kuin sinulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ota tästä mallia!
Voi kultapieni kun tämä on ihan yleinen käytäntö miehillä. Luuletko, ettei Esko-Mattisi käy rynkyttämässä Svetlanaa häntäluun alle? Jokainen mies tätä harrastaa, muttei sitä tietenkään puolisolle mainosteta.
Pitää kutinsa. Kaverini on 56v kahden aikuisen lapsen isä ja ollut avoliitossa nyt 30 vuotta. Hän kertoi panneensa niin montaa maksullista ettei edes muista tarkkaa lukua. Hän on pannut mm. kuubalaista naista, afrikkalaisia ja viime kesänä parikymppistä suomalaista, jonka poikaystävä paritti tätä pariskunnan rahapulan takia. Tähän vielä lisäksi "ilmaiset" avoliiton ulkopuoliset panot. mm. sääliseksiä keski-ikäiselle haaskalle joka sai kaikilta muilta miehiltä pakit, laivan baarin vessassa kun avokki nukkui hytissä autuaan tietämättömänä.
Toinen kaverini nyt jo eronnut 43v kahden lapsen isä tiesi naapurikaupungin parhaat maksulliset ja ryyppyillan jälkeen meitä alkoi panettaa niin ei muuta kun taksi alle ja soitto Ukrainalaiselle naiselle milloin hän ottaa meidät vastaan:) Harmi, että se rinki kärähti mutta onneksi uusia nousee kuin sieniä sateella:)
Juujuu, ihan varmasti, tottakai ja toosa tuli ovista ja ikkunoista :D Melkein 4/5 stoori mutta ei ihan...
Nainen valehtelee itselleen tuskan hiki otsalla hermostuneesti nauraen. Totuus on tarua ihmeellisempää, tietäisit vain mitä oma miehesi on tehnyt:) Tuossa tosikertomuksessa ei ole vielä puoliakaan siitä mitä ukkomiesten touhuista tiedän, mm. spermat omaa nuorinta tytärtä nuoremman maksullisen naamalle venäjällä toimitti 50v naimissa oleva miesJa sinä uskot ja pidät tuota normaalina miehen mittana?
Olen kerran tehnyt sen virheen, että olen kertonut tyttöystävälle maksaneeni joskus seksistä. Suhde ei siihen kaatunut, mutta kärsin siitä kyllä koko suhteen ajan, se nousi aika ajoin esille mm. riidoissa ja oli muutenkin ns yleinen todiste minun moraalittomuudesta jota käytettiin lyömäaseena.
Varmasti on naisia joille se olisi ihan se ja sama, mutta enpä ole tuon jälkeen siitä hiiskunut kenellekään, vaan kiistänyt aina. Eipä mun entiset seksikumppanit, heidän ammattinsa, ja se että vaihtoiko raha omistajaa kuulu kenellekään tulevaisuuden kumppaneille muutenkaan.
Suosittelen samaa muille miehille. Mitään hyötyä kertomisesta ei ole, ja aika moni suhtautuu aika nyrpeästi tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi naiset hysteroivat tästä asiasta on se, että heidän oman tavaransa arvo laskee kun mies ymmärtää käydä maksullisissa. Pimpuvalta murenee, ja sekös lihavia pirttihirmuja harmittaa.
Miesten arvo taas laskee laskemistaan ja tästä todisteena on yhä kasvava määrä miehiä, jotka eivät saa minkäänlaista naista ja sitten kitistään mm tällä palstalla, kuinka naiset on nirsoja jne. Johtuu vain siitä, että miesten ylivalta on jo murentunut eikä naisen tarvitse katsella yhtäkään miestä jos ei halua :)
Moni mies ei saa enää ketään naista muuten kuin rahalla
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran tehnyt sen virheen, että olen kertonut tyttöystävälle maksaneeni joskus seksistä. Suhde ei siihen kaatunut, mutta kärsin siitä kyllä koko suhteen ajan, se nousi aika ajoin esille mm. riidoissa ja oli muutenkin ns yleinen todiste minun moraalittomuudesta jota käytettiin lyömäaseena.
Varmasti on naisia joille se olisi ihan se ja sama, mutta enpä ole tuon jälkeen siitä hiiskunut kenellekään, vaan kiistänyt aina. Eipä mun entiset seksikumppanit, heidän ammattinsa, ja se että vaihtoiko raha omistajaa kuulu kenellekään tulevaisuuden kumppaneille muutenkaan.
Suosittelen samaa muille miehille. Mitään hyötyä kertomisesta ei ole, ja aika moni suhtautuu aika nyrpeästi tuohon.
Miksi häpeilet seksinostoa, kun se kerta on arvojesi mukaista? Jos salailet asiaa, tiedät itsekin että asia ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
mitä mieltä olisit jos mies olisikin vaan huijannut jonkun sänkyyn valheilla että rakastaa tms?
Moraalitonta toimintaa kuten myös maksulliset. Ihmistä ei voi ostaa eikä ihmistä saa huijata valheilla, toki aina löytyy niitä jotka moiseen sortuvat. Itse en katselisi huijaria sen enempää kuin maksullisia harrastaneita
Jos en olisi niin tautikammoinen, olisin hyvin voinut mennä vähän nuorempana ostamaan seksiä naiselta. Olen itse siis nainen, ja minulla ei ole kokemuksia naisten kanssa. Miellän itseni heteroksi, koska en voisi olla parisuhteessa muuta kuin miehen kanssa. Mutta jossain kohtaa yksi lempifantasiani oli harrastaa seksiä itseäni selvästi vanhemman ja kauniin ja luonnollisen naisen kanssa. Mutta toteuttamatta jäi, ja enää se ei tunnu olennaiselta.
Totta kai väliä on sillä, että ihminen joka myy seksipalveluita tekee sitä omasta vapaasta tahdostaan, ja Suomessa fiksujen palvelujen äärelle halutessaan löytää. Selvisi kun tein vähän tutkimusta.
Minun motiivini tehdä tuo olisi ollut tutkia omaa seksuaalisuuttani ja toteuttaa jotain sellaista, mitä olisi ollut hankala toteuttaa ns. oikeassa elämässä. Uskon, että olisin oppinut kokemuksesta jotain ja toteutuessaan jonkun hyvän tyypin kanssa se olisi varmaan ollut hyvin kiihottava ja nautinnollinen kokemus. Sillä ei olisi ollut mitään tekemistä minkään muun kuin itseni kanssa, ei tulevien suhteideni, ei naisten arvostuksen, ei minkään. Se olisi laajentanut minun kokemusmaailmaani ja siinä se. Enkä olisi kysellyt keneltäkään siihen mielipiteitä.
Miksi olet vihainen miehellesi joka on joutunut läheisyyden kaipuussaan hankkimaan seksiä hyväksikäyttäjältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi häpeilet seksinostoa, kun se kerta on arvojesi mukaista? Jos salailet asiaa, tiedät itsekin että asia ei ole ok.
Olenko sanonut, että häpeilen?
En häpeile, mutta jätän kertomatta naispuolisille, ainakin (potentiaalisille) kumppaneille. Asia on minusta ok, salailen sen takia että asia saattaa olla naisen mielestä hyvinkin ei-OK, joten en halua ottaa turhaa riskiä.
On varsin yleistä salailla jotain mikä on omien arvojen mukaista mutta jonkun toisen tai laajemmin yhteiskunnan mielestä ei, ja aika tyhmä saa olla jos ei tajua että asioita voi salailla sosiaalisen paineen takia vaikka ei itse kokisi sen olevan väärin.
Tuleeko mieleen että seksin ostaminen voi olla miehelle hyvin nöyryyttävä asia? Että ei ole seksuaalisesti haluttava, kelpaa vain rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Juujuu, ihan varmasti, tottakai ja toosa tuli ovista ja ikkunoista :D Melkein 4/5 stoori mutta ei ihan...
Nainen valehtelee itselleen tuskan hiki otsalla hermostuneesti nauraen. Totuus on tarua ihmeellisempää, tietäisit vain mitä oma miehesi on tehnyt:) Tuossa tosikertomuksessa ei ole vielä puoliakaan siitä mitä ukkomiesten touhuista tiedän, mm. spermat omaa nuorinta tytärtä nuoremman maksullisen naamalle venäjällä toimitti 50v naimissa oleva mies
Yritit järkyttää minua, et onnistunut :) Tiedän kyllä, että enemmistö miehistä on sikoja ja jos kertomuksesi olisi tosi niin se vain todistaisi asian. Tosin epäile hyvin, hyvin vahvasti, että kopioit stoorisi jostakin tai keksit päästäsi...Miten vain, fakta on, että hyviä miehiäkin on, joilla on moraali, toisin kuin sinulla
Epätoivoinen itselleen valehtelu jatkuu:) Ymmärrän kyllä, että totuus on liian kova pala purtavaksi. Totuus kun tosiaan on aina tarua ihmeellisempää ja tässä tapauksessa julmempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva elää petoksessa, naminami. Aina kun katsot tyttistäsi silmiin niin muistele sitä maksullista. Hyvää kesää.
Nyt taas pä pois sieltä pensaasta. Eiköhän vähintään puolet miehistä ole joskus käynyt huo**ssa, siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva elää petoksessa, naminami. Aina kun katsot tyttistäsi silmiin niin muistele sitä maksullista. Hyvää kesää.
Eipä tuota ongelmia. Yksi asia muiden joukossa mitä kumppanini ei menneisydestäni tiedä, eikä sille kuulu. Ei tunnu miltään petoksesta eikä käy mielessäkään paitsi esim tällaisia ketjuja lukiessa. "Elää petoksessa" 😄 pientä ylidramatisointia ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko mieleen että seksin ostaminen voi olla miehelle hyvin nöyryyttävä asia? Että ei ole seksuaalisesti haluttava, kelpaa vain rahasta.
Vain joku Axl Smith ja vastaavat saavat helposti rivoa seksiä"ilmaisilta"naisilta puhelinsoitolla. Aniharvat miehet siis.
Maksullisissa käyntiä vastaava"ilmainen"seksi on jos kysyisi seksikkäältä naiselta kaupassa että nussitaanko kunnolla ja nainen suostuisi. Se ei ole parisuhde eikä edes baaril...an kanssa harrastettua seksiä, niihin pitää panostaa reilusti aikaa ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos en olisi niin tautikammoinen, olisin hyvin voinut mennä vähän nuorempana ostamaan seksiä naiselta. Olen itse siis nainen, ja minulla ei ole kokemuksia naisten kanssa. Miellän itseni heteroksi, koska en voisi olla parisuhteessa muuta kuin miehen kanssa. Mutta jossain kohtaa yksi lempifantasiani oli harrastaa seksiä itseäni selvästi vanhemman ja kauniin ja luonnollisen naisen kanssa. Mutta toteuttamatta jäi, ja enää se ei tunnu olennaiselta.
Totta kai väliä on sillä, että ihminen joka myy seksipalveluita tekee sitä omasta vapaasta tahdostaan, ja Suomessa fiksujen palvelujen äärelle halutessaan löytää. Selvisi kun tein vähän tutkimusta.
Minun motiivini tehdä tuo olisi ollut tutkia omaa seksuaalisuuttani ja toteuttaa jotain sellaista, mitä olisi ollut hankala toteuttaa ns. oikeassa elämässä. Uskon, että olisin oppinut kokemuksesta jotain ja toteutuessaan jonkun hyvän tyypin kanssa se olisi varmaan ollut hyvin kiihottava ja nautinnollinen kokemus. Sillä ei olisi ollut mitään tekemistä minkään muun kuin itseni kanssa, ei tulevien suhteideni, ei naisten arvostuksen, ei minkään. Se olisi laajentanut minun kokemusmaailmaani ja siinä se. Enkä olisi kysellyt keneltäkään siihen mielipiteitä.
Mikset sinä mene vaikka tinderiin tai johonkin Bi curious ryhmään? Mikset etsi samanhenkistä ihmistä? Miksi se pitää rahalla ostaa?
Miksei nää vaihtelunnälkäiset käy jossain seksibileissä ja swinger tapaamisissa?
Pelkkiä tekosyitä.
Ap on löytänyt varsinaisen kultakimpaleen. Otan osaa. - Jätä se sika, oikeasti.
Kuka sinä kuvittelet olevasi, että miehesi tulisi pyytää sinulta tuota anteeksi?