Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä

Vierailija
07.08.2022 |

Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.

Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?

Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.

Kommentit (880)

Vierailija
341/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies kirjoitti:

Seksin ostaminen on hienoa. Ei jaksa enää baareissa käydä etsimässä naisia. Eikä mitkää tinderit toimi tavis miehelle-.. Ostan siis seksiä ja helppoa on ja tulee halvemmaksi kun menis baareihin. Oon oppinut että monenlaiset naiset myy seksiä. Myös työssä käyvät. Uskomattoman kauniit naiset myy seksiä ja ovat nuoria. Sellaisia naisia ei tavis mies saisi baarista iskettyä. Sitten vaan hotelliin seksiä harrastamaan pikainen tunnin keikka.

Tämä miehen kommentti kiinnostaa oikeasti. Vilpittömästi kysyn, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka myy tai on myynyt itseään?

En ole sama henkilö, jolle kysymyksen esitit, mutta miehenä voin tähän vastata.. Nykyinen vaimoni on myynyt itseään joskus eikä asia ole minulle ongelma millään tavoin. Minulle merkitsee se, miten upea ihminen hän on ja miten hyvin sovimme toisillemme. Jotkuthan kykenevät elämään jopa avoimessa suhteessa. Mitä siihen sanot?

Olet kuin mieheni, mutta hän ei ole seksiä ostanut. Sellaista miestä en haluaisi. eri

Voitko olla siitä aivan varma?

Kyllä voin olla. Hän suhtautuu seksin ostajiin erittäin kielteisesti, huomattavasti kielteisemmin kuin minä ja on muutenkin tarkka eettisissä asioissa. 

Vierailija
342/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mene sarjaan "asioita, mitä ei koskaan kerrota tyttöystäville".

Sitä voisi luulla, että itsensä kanssa suunnilleen samankaltaiset arvot omaava suhtautuisi tuohon neutraalisti, ja sitten toisaalta että hirveä paheksunta ja tuomitseminen indikoisi arvoiltaan niin etäistä, ettei kannattaisi vaivautua.

Vaan niin ei ole. Tiedän useamman naisen jotka on arvoiltaan hyvin lähellä itseäni ja suhtautuu seksityöhön varsin maltillisesti, mutta se olisi silti deal breaker jos kumppani olisi ostanut. Tuosta ei voi siis juurikaan päätellä ihmisen muista arvoista paljoa, eikä näin ollen kannata tehdä siitä ongelmaa jos arvot muuten lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä anteeksipyydettävää siinä oikein on? Media toitottaa seksityön ihanuutta naisille, joten ei kai se yllätyksenä voi tulla kenellekään, että ostajat ovat sitten yleensä miehiä?

Myös naiset ostaa.

Vierailija
344/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies kirjoitti:

Seksin ostaminen on hienoa. Ei jaksa enää baareissa käydä etsimässä naisia. Eikä mitkää tinderit toimi tavis miehelle-.. Ostan siis seksiä ja helppoa on ja tulee halvemmaksi kun menis baareihin. Oon oppinut että monenlaiset naiset myy seksiä. Myös työssä käyvät. Uskomattoman kauniit naiset myy seksiä ja ovat nuoria. Sellaisia naisia ei tavis mies saisi baarista iskettyä. Sitten vaan hotelliin seksiä harrastamaan pikainen tunnin keikka.

Tämä miehen kommentti kiinnostaa oikeasti. Vilpittömästi kysyn, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka myy tai on myynyt itseään?

En ole sama henkilö, jolle kysymyksen esitit, mutta miehenä voin tähän vastata.. Nykyinen vaimoni on myynyt itseään joskus eikä asia ole minulle ongelma millään tavoin. Minulle merkitsee se, miten upea ihminen hän on ja miten hyvin sovimme toisillemme. Jotkuthan kykenevät elämään jopa avoimessa suhteessa. Mitä siihen sanot?

Olet kuin mieheni, mutta hän ei ole seksiä ostanut. Sellaista miestä en haluaisi. eri

Kyllä voin olla. Hän suhtautuu seksin ostajiin erittäin kielteisesti, huomattavasti kielteisemmin kuin minä ja on muutenkin tarkka eettisissä asioissa. 

Ja kaikkein kielteisimmin homoihin suhtautuvat on itse kaapissa. Miehesi esittää.

En siis voi olla varma, mutta etpä voi sinäkään, ja aika hölmöä uskoa että voisit.

Vierailija
345/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sun MIEHEN pitäisi antaa itselleen anteeksi - en oikein tajua, miksi sen sinulta sitä pitäisi edes pyytää..

Oletko miettinyt, mikä sinua asiassa eniten häiritsee?

Vierailija
346/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suominaisen moraali (menettää neitsyytensä keskimäärin 15,5 vuoden iässä eli monet paljon paljon jo nuorempana) on eri tasolla kuin vaikkapa perusmusliminaisen Ranskassa.

Vierailija
347/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen valehtelee itselleen tuskan hiki otsalla hermostuneesti nauraen. Totuus on tarua ihmeellisempää, tietäisit vain mitä oma miehesi on tehnyt:) Tuossa tosikertomuksessa ei ole vielä puoliakaan siitä mitä ukkomiesten touhuista tiedän, mm. spermat omaa nuorinta tytärtä nuoremman maksullisen naamalle venäjällä toimitti 50v naimissa oleva mies[/quote]

Olisikohan tuolle miehelle ok, että joku hyväksikäyttäjä heittäisi spermat hänen nuorimman tyttärensä naamalle samaan tapaan kuin isukki? Surullista kai on, ettei tällaiset kertomukset edes järkytä (enää) vaan alleviivaavat miesten synnynnäistä pahuutta...

Monesti mietin, kun monella maksullisia käyttävillä on myös tyttäriä. Että olisko näille isille ok että joku tekisi heidän tytöilleen kaikki samat rivot ja sairaat asiat? Että se oma tyttökin voi joku päivä olla ihmiskaupan uhri? Ja että se hyväksikäytettävä on myös jonkun tytär ja ehkä vastentahtoisesti seksityössä?

Mutta toisaalta, ei tuollaisilla miehillä taida olla omatuntoa eikä käsitystä oikeasta/väärästä

Vierailija
348/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko mieleen että seksin ostaminen voi olla miehelle hyvin nöyryyttävä asia? Että ei ole seksuaalisesti haluttava, kelpaa vain rahasta.

Niinhän se onkin, mutta osa ostajista ei kyllä sitä itse ajattele. 

Vierailija
349/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en olisi niin tautikammoinen, olisin hyvin voinut mennä vähän nuorempana ostamaan seksiä naiselta. Olen itse siis nainen, ja minulla ei ole kokemuksia naisten kanssa. Miellän itseni heteroksi, koska en voisi olla parisuhteessa muuta kuin miehen kanssa. Mutta jossain kohtaa yksi lempifantasiani oli harrastaa seksiä itseäni selvästi vanhemman ja kauniin ja luonnollisen naisen kanssa. Mutta toteuttamatta jäi, ja enää se ei tunnu olennaiselta.

Totta kai väliä on sillä, että ihminen joka myy seksipalveluita tekee sitä omasta vapaasta tahdostaan, ja Suomessa fiksujen palvelujen äärelle halutessaan löytää. Selvisi kun tein vähän tutkimusta.

Minun motiivini tehdä tuo olisi ollut tutkia omaa seksuaalisuuttani ja toteuttaa jotain sellaista, mitä olisi ollut hankala toteuttaa ns. oikeassa elämässä. Uskon, että olisin oppinut kokemuksesta jotain ja toteutuessaan jonkun hyvän tyypin kanssa se olisi varmaan ollut hyvin kiihottava ja nautinnollinen kokemus. Sillä ei olisi ollut mitään tekemistä minkään muun kuin itseni kanssa, ei tulevien suhteideni, ei naisten arvostuksen, ei minkään. Se olisi laajentanut minun kokemusmaailmaani ja siinä se. Enkä olisi kysellyt keneltäkään siihen mielipiteitä.

Mikset sinä mene vaikka tinderiin tai johonkin Bi curious ryhmään? Mikset etsi samanhenkistä ihmistä? Miksi se pitää rahalla ostaa?

Miksei nää vaihtelunnälkäiset käy jossain seksibileissä ja swinger tapaamisissa?

Pelkkiä tekosyitä.

Siksi, että maksamalla siitä olisi saanut siistin, yksityisen, helposti saavutettavan kokemuksen, ja jossa minun ei olisi tarvinut olla toiselle yhtään mitään vaan keskittyä itseeni. Ja koska en suhtaudu kielteisesti seksipalveluihin, jos ne toteutetaan fiksusti. Tekosyitä siis mille? Että ymmärtää seksipalvelujen käytön?

Vierailija
350/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää mene sarjaan "asioita, mitä ei koskaan kerrota tyttöystäville".

Sitä voisi luulla, että itsensä kanssa suunnilleen samankaltaiset arvot omaava suhtautuisi tuohon neutraalisti, ja sitten toisaalta että hirveä paheksunta ja tuomitseminen indikoisi arvoiltaan niin etäistä, ettei kannattaisi vaivautua.

Vaan niin ei ole. Tiedän useamman naisen jotka on arvoiltaan hyvin lähellä itseäni ja suhtautuu seksityöhön varsin maltillisesti, mutta se olisi silti deal breaker jos kumppani olisi ostanut. Tuosta ei voi siis juurikaan päätellä ihmisen muista arvoista paljoa, eikä näin ollen kannata tehdä siitä ongelmaa jos arvot muuten lähellä.

Samaan sarjaan menee se, onko joskus pettänyt jotain kumppaniaan. Vain tyhmät kertoo jos on.

Ei missään nimessä kannata kertoa kumppanille. Sille ei mahda enää mitään jos joskus on pettänyt, mut sillä voi pilata suhteen vielä vuosienkin jälkeen pelkästään sen myöntämällä.

Eikä sekään asia oikeastaan nyksälle edes kuulu.

Vierailija
351/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies kirjoitti:

Ja kaikkein kielteisimmin homoihin suhtautuvat on itse kaapissa. Miehesi esittää.

En siis voi olla varma, mutta etpä voi sinäkään, ja aika hölmöä uskoa että voisit.

Seksin ostaminen on hyvin harvinaista Suomessa ja itse tiedän seksin ostajista siksi kun olen heitä tavannut. Siksi tähän ketjuun osallistuinkin. Mieheni ei hyväksy seksin ostamista, mutta ei tuomitse seksiä myynyttä niin kuin kirjoitin.

Seksin myymiselle on syynsä kuten on ostamisellekin. Minä ymmärrän molempia, mies vain toista.

Vierailija
352/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juujuu, ihan varmasti, tottakai ja toosa tuli ovista ja ikkunoista :D  Melkein 4/5 stoori mutta ei ihan...

Nainen valehtelee itselleen tuskan hiki otsalla hermostuneesti nauraen. Totuus on tarua ihmeellisempää, tietäisit vain mitä oma miehesi on tehnyt:) Tuossa tosikertomuksessa ei ole vielä puoliakaan siitä mitä ukkomiesten touhuista tiedän, mm. spermat omaa nuorinta tytärtä nuoremman maksullisen naamalle venäjällä toimitti 50v naimissa oleva mies

Yritit järkyttää minua, et onnistunut :) Tiedän kyllä, että enemmistö miehistä on sikoja ja jos kertomuksesi olisi tosi niin se vain todistaisi asian. Tosin epäile hyvin, hyvin vahvasti, että kopioit stoorisi jostakin tai keksit päästäsi...Miten vain, fakta on, että hyviä miehiäkin on, joilla on moraali, toisin kuin sinulla

Epätoivoinen itselleen valehtelu jatkuu:) Ymmärrän kyllä, että totuus on liian kova pala purtavaksi. Totuus kun tosiaan on aina tarua ihmeellisempää ja tässä tapauksessa julmempaa.

En minä ole epätoivoinen, mutta sinä taidat olla, kun jankkaat yhä uudelleen tätä samaa asiaa...Haluat niin kovasti vakuuttaa minut, että kaikki muutkin miehet ovat yhtä pahoja ja moraalisesti turmeltuneita kuin sinä. Kuinka kaikki pettävät jne. Mutta hyviäkin miehiä maailmassa onneksi on :)

Vierailija
353/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen valehtelee itselleen tuskan hiki otsalla hermostuneesti nauraen. Totuus on tarua ihmeellisempää, tietäisit vain mitä oma miehesi on tehnyt:) Tuossa tosikertomuksessa ei ole vielä puoliakaan siitä mitä ukkomiesten touhuista tiedän, mm. spermat omaa nuorinta tytärtä nuoremman maksullisen naamalle venäjällä toimitti 50v naimissa oleva mies

Olisikohan tuolle miehelle ok, että joku hyväksikäyttäjä heittäisi spermat hänen nuorimman tyttärensä naamalle samaan tapaan kuin isukki? Surullista kai on, ettei tällaiset kertomukset edes järkytä (enää) vaan alleviivaavat miesten synnynnäistä pahuutta...

Monesti mietin, kun monella maksullisia käyttävillä on myös tyttäriä. Että olisko näille isille ok että joku tekisi heidän tytöilleen kaikki samat rivot ja sairaat asiat? Että se oma tyttökin voi joku päivä olla ihmiskaupan uhri? Ja että se hyväksikäytettävä on myös jonkun tytär ja ehkä vastentahtoisesti seksityössä?

Mutta toisaalta, ei tuollaisilla miehillä taida olla omatuntoa eikä käsitystä oikeasta/väärästä

Kuinka niin sairaat? Miehet haluavat nussia kunnolla ja rivosti, se on miehen normaalia seksuaalisuutta. Maksullisten kanssa se onnistuu ilman venkoiluita ja ajan tuhlaamista naiseen panojen ulkopuolella.

Vierailija
354/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emansipaation täyteisen tasa-arvon ja itsenäisyyden aikaanhan tällaista ei tietenkään enää tapahtuisi, mutta itse muistan omasta nuoruudestani miten maksoin joskus treffeillä elokuvat, teatterit tai konsertit, sekä alkuillan ruokailut ja loppuillan drinkit sekä taksit himaan. Nykyäänhän naiset tietysti eivät suostuisi tähän ja vaatisivat maksaa vähintää puolet kaikesta. Tulipa vaan mieleeni että jos tähän perään olisi saanut seksiä niin olisiko mun pitänyt maksaa siitä erikseen vai kuuluko se ns. hintaan? Tuollainen kestitys tulee tarjoajalle herkästi paljon kalliimmaksi kuin ammattilaisen tilaaminen himaan. No, ei tullut seksiä, ei maksullista tai muutakaan. Joskus vaan mietin tuota ihmisten moraalia, että mitä kaikkea rahalla saa ostaa ja mihin sitten vedetään se raja. En tiedä voisinko itse laittaa puolisolleni sellaista kynnyskysymystä, että oletko joskus käynyt treffeillä miehen kanssa ja sitten harrastanut seksiä, kun toinen on maksanut kaiken muun, ja sitten illat pimeät pohtisin antaako moraalini periksi olla tuollaisen entisen maksullisen naisen kanssa. Ja kuinkahan moni täälläkin jaksaa tämän asian puhua ympäri niin että sehän on herrasmies joka tarjoutuu maksamaan... Niinpä niin.

Vierailija
355/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesseuralainen ja Ammattirakastaja ovat hyviä kirjoja lukea, jos maksullisen seksin aihe kiristää päätä. Löytyy myös äänikirjana molemmat.

Vierailija
356/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin sairaat? Miehet haluavat nussia kunnolla ja rivosti, se on miehen normaalia seksuaalisuutta. Maksullisten kanssa se onnistuu ilman venkoiluita ja ajan tuhlaamista naiseen panojen ulkopuolella.

Seuraavalla kerralla mietiskele jotain lähisukusi naista samalla kun paukuttelet sitä "pihalle nusautettavaa" maksullista. Et tainnut oikeen ymmärtää mitä edellinen tarkoitti. Taidat tosiaan jakaa naiset kahteen kastiin. Ja omasta mielestäsi sinulla itselläsi on tietysti oikeus molempiin. Hyvää sunnuntaita.

Vierailija
357/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä mieltä olisit jos mies olisikin vaan huijannut jonkun sänkyyn valheilla että rakastaa tms?

Moraalitonta toimintaa kuten myös maksulliset. Ihmistä ei voi ostaa eikä ihmistä saa huijata valheilla, toki aina löytyy niitä jotka moiseen sortuvat. Itse en katselisi huijaria sen enempää kuin maksullisia harrastaneita

Mistäs tiedät mitä mies oikeasti on tehnyt?

Vierailija
358/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama !

Lukuisat miehet maksavat parisuhteessaki n laskuja enemmän yli päälukunsa, siten, että nainen hyötyy. Maksan laskuja enemmän kuin pystyisin käyttämään prostituutiota.

Tämä on välillisesti myös seksistä maksamista, miten vaimoni voi antaa anteeksi tämän, että edes välillisesti maksan hänen seksistään?

Ai kauheeta !

Vierailija
359/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte vääntää noiden elämänkallujen kanssa. Tuskin menisitte johonkin lähiräkäläänkään vapaaehtoisesti juttelemaan niiden vakkariperojen kanssa

Vierailija
360/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valmis häpäisemään naisen maksamalla tämän seksiseurasta,

niin on valmis toimimaan samoin uudelleen.

Sanoisin sinuna hyvästit tympeälle tartunnanlähteelle.