Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä

Vierailija
07.08.2022 |

Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.

Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?

Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.

Kommentit (880)

Vierailija
81/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vähän vaikea ymmärtää miksi seksin ostaminen järjettömän kovalla palkalla on riistoa, mutta jonkun pakon edessä siivoustyötä tekevän palkkaaminen siivoamaan oma koti pikkurahalla ja verovähennysten kera on joku suurikin työllisyysteko.

Mä boikotoin kaikkea näitä:

- seksin osto

- alipalkatut siivouspalvelut (siivoan itse)

- ruokalähettipalvelut

- firmat, joissa työntekijöille ei haluta opettaa maan kieltä

- kiinakrääsäkaupat

Aivan varmasti olen tehnyt joskus jotakin epäeettistä, enhän sentään Jeesus ole. Sun mielestä pitää ilmeisesti olla täydellinen Jeesus, että saa olla jotain mieltä jostain? Mä en saa boikotoida seksikauppaa jos oon joskus syönyt viiden euron pizzan? Saan boikotoida vaikka AP:n miestä vaikka hän olisi seksin ostoa lukuun ottamatta elänyt muuten kuin pyhimys.

Vierailija
82/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sitä kertaluonteisena kokeiluna. Ei minustakaan sinua tässä ole loukattu, miten olisikaan voitu, kun ette olleet silloin yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pystyy alentaa toisen ihmisen ihmisarvoa maksamalla tämän käytöstä?! Pitää olla kovin sairas päästään,välinpitämätön,itsekäs,kylmä,tunteeton.

Tarkoitatko siis, ettei vaikka rakennusmiehen palkkaaminen tekemään lattiaremontti on alentavaa?

Vierailija
84/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on oksettavia kommentteja täällä. Näkee, ettette ole tavanneet ihmiskaupan uhreja. Äärimmäisen harva tekee seksityötä vain omasta halustaan. Suurin osa Suomenkin seksityöntekijöistä on ihmiskaupan uhreja. Kannattaisi katsoa muutama dokumentti ja ottaa pää pois pensaasta.

T. Ihmiskaupan uhrien tuessa työskentelevä

Vierailija
85/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jotakin ihmisen arvoista, jos on ostanut seksiä. Ymmärrän hyvin miksi ap kokee asian epämieluisana. On eri asia harrastaa seksiä baarihoidon kanssa kuin maksaa seksistä.

Vierailija
86/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sua ap?Mitä pahaa siinä on?Varsinkin jos katuu niin eikö nykyisin ole arvot kohdallaan ja tuo ollut nuoruuden hölmöilyjä?Olisiko parempi jos olisi pannut 100+muijaa ilmaiseksi ?

Vierailija
87/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on oksettavia kommentteja täällä. Näkee, ettette ole tavanneet ihmiskaupan uhreja. Äärimmäisen harva tekee seksityötä vain omasta halustaan. Suurin osa Suomenkin seksityöntekijöistä on ihmiskaupan uhreja. Kannattaisi katsoa muutama dokumentti ja ottaa pää pois pensaasta.

Työskenteletkö Bulgariassa?

Vierailija
88/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto soikoon.Miehen tai naisen meneisyys tekemiset eivät ole tätä päivä.Uusien suhteiden alettua, menneisyys on jätettävä taakse.Meneisyys ei ketään määritä tämä päivä.Mokista ja viheistä jokainen oppii .Kukan ihminen ei ole täydellinen.

Vierailija
89/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dokumentit ovat subjektiivisia ja hyvin usein dramatisoituja elokuvia raflaavista aiheista. Mitä niistä pitäisi oppia enemmän kuin James Bondeista?

Vierailija
90/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei todellakaan ole suurin osa ihmiskaupan uhreja, olet täysin kujalla. Sinulle on syntynyt vääristymä päähäsi työsi takia, koska et kohtaa heitä, jotka eivät ole ihmiskaupan uhreja. Mene mihin tahansa palveluun netissä katsomaan missä seksiä myydään, niin suurin osa myyjistä on suomalaisia nuoria n.20-30v naisia.

Vierailija
91/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo jotakin ihmisen arvoista, jos on ostanut seksiä. Ymmärrän hyvin miksi ap kokee asian epämieluisana. On eri asia harrastaa seksiä baarihoidon kanssa kuin maksaa seksistä.

Niinpä. Vielä jos niitä baarihoitoja saisikin.

Vierailija
92/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja olen myynyt hierontaa/seksiä muutamalle naiselle tiukassa taloudellisessa tilanteessa. Olisi mielenkiintoista tietää ajatteleeko miesasiakkaita tässä ketjussa inhoavat naiset samalla tapaa näistä naisasiakkaista.

No alkuun tekee mieli sanoa, että otan osaa kun olet noin tiukkaan tilanteeseen joutunut. Hieronta on tosin aika eri asia kuin penetraatioseksi, mutta ilmeisesti siis teit sitäkin. Ei se hyvältä kuulosta, että sinua on käytetty tuossa tiukassa tilanteessasi. Varmaan ottaisin etäisyyttä jos joku ystävätär kehuskelisi tuollaisella.

Vierailija
93/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksin osto eroaa siitä, että on ollut monta kumppania aiemmassa elämässä ja pannut kuin kanit käyttämättä ehkäisyvälineitä? Siitäpä ne seksitaudit lisääntyy, hyi yök.

Vierailija
94/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja olen myynyt hierontaa/seksiä muutamalle naiselle tiukassa taloudellisessa tilanteessa. Olisi mielenkiintoista tietää ajatteleeko miesasiakkaita tässä ketjussa inhoavat naiset samalla tapaa näistä naisasiakkaista.

No alkuun tekee mieli sanoa, että otan osaa kun olet noin tiukkaan tilanteeseen joutunut. Hieronta on tosin aika eri asia kuin penetraatioseksi, mutta ilmeisesti siis teit sitäkin. Ei se hyvältä kuulosta, että sinua on käytetty tuossa tiukassa tilanteessasi. Varmaan ottaisin etäisyyttä jos joku ystävätär kehuskelisi tuollaisella.

Okei, kiitos mielipiteestäsi. En kuitenkaan koe, että minua on käytetty mitenkään, kun ihan omasta halusta olen tuota harrastanut. Ihan samoin, kuin valtaosa seksiä myyvistä naisista Suomessa tekee sitä täysin omasta halustaan.

Vierailija
95/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se siis oli jossain Thaimaassa ja nainen tod näk oli ihmiskaupan uhri niin tiukkaa tekis mullakin.

Vierailija
96/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaihtoehto, että maksaa, kuin että ottaa väkisin.

Vierailija
97/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten seksin osto eroaa siitä, että on ollut monta kumppania aiemmassa elämässä ja pannut kuin kanit käyttämättä ehkäisyvälineitä? Siitäpä ne seksitaudit lisääntyy, hyi yök.

No henkilökohtaisesti irtosuhteilukaan ei vastaa mun arvoja, joten olen siitä sun kanssa ihan samaa mieltä. Siinä on kuitenkin ollut "himo" pelissä ilman mitään muita hyödykkeitä (olettaen, että se on ollut vapaaehtoista kummallekin). Mies ei ole ostanut sitä baarihoitoa käyttöönsä, vaan baarihoito on itsekin ollut ihan vaan seksin tarpeessa, ei töissä/tilattuna. Siinä on se ero.

Saa olla molempia vastaan, molempien puolesta tai vaan toista vastaan. Erilaisia tilanteita ne kuitenkin ovat.

Vierailija
98/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varaa suomalaiselta opiskelijatytöltä tunnin ensin keskusteltuaan hänen kanssaan puhelimessa, jossa hän myös kertoo omat rajansa, ja itse kertoo omat toiveensa, ja sitten tyttö huolehtii asiakkaastaan erittäin iloisesti, kohteliaasti ja halukkaan oloisesti, niin mikä siinä on laitonta ihmiskauppaa?

Tuolla hommalla opiskelijan ei tarvitse viettää koko kesää hyllyttämässä hernaria Alepassa, vaan voi toteuttaa omia haaveitaan, kuten lomailla, matkailla, ja opiskella täyspainoisesti. Julmaa?

Vierailija
99/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se siis oli jossain Thaimaassa ja nainen tod näk oli ihmiskaupan uhri niin tiukkaa tekis mullakin.

Et tunne thaimaalaista kulttuuria ja thaimaalaisten naisten suhtautumista maksulliseen seksiin ollenkaan jos kuvittelet, että suurin osa seksiä myyvistä on siellä ihmiskaupan uhreja.

Vierailija
100/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitos mielipiteestäsi. En kuitenkaan koe, että minua on käytetty mitenkään, kun ihan omasta halusta olen tuota harrastanut. Ihan samoin, kuin valtaosa seksiä myyvistä naisista Suomessa tekee sitä täysin omasta halustaan.

Sun on pakko ajatella, että valtaosa Suomessa tekee sitä täysin omasta halustaan, koska muuta et kestäisi ilman moraali- ja arvoristiriitaa. Itsepetosta parhaimmillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi