Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä ei tule yhtään mitään! :' (

23.10.2006 |

Tunteeni ihastustani kohtaan vain voimistuvat päivä päivältä. Luulin ihan ensin, että tämä on vain pieni höpsö päivän piristys ja sitten jouduin myöntämään, että olen mieheen koko lailla pihkassa. Vielä kun mies kertoi minulle omista tunteistaan, niin tajusin, että hän on minulle kaikkea muuta kuin yhdentekevä.

Olen jo ajat sitten päättänyt ettei tästä voi tulla yhtään mitään enempää. Olen myös sanonut tämän ihastukselleni. Heti tämän jälkeen tunsin jonkinlaista helpotusta ja uskoin, että asia olisi loppuunkäsitelty. Nyt näen ettei se sitä sitten olekaan, todellakaan. :( Mitään toivoa en mielestäni ole miehelle sen puhumisen jälkeen antanut, mutta sisälläni roihuu mieletön tuli. Pelkään, että teen vielä jotain typerää. Tämä vetovoima on jotain käsittämätöntä.

Oikeasti, mitä teen?? Miksi en pääse hänestä irti? Tiedoksi, että tässä ei sitten lutka-huutelut ym. auta yhtään mitään.

Kiitos, jos joku vielä jaksoi lukea.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo TOKI kannattaa muuten kertoa miehelle! Ehkä mies on niin tossu että on vain että aha, otatko kulta tuoretta pullaa TAI ehkä mies sanoo, että kuule se on nyt ämmä ero ja lapsi jää minulle, siis hänelle joka on siitä huolehtinutkin SILLÄ iakaa kun vaimo on luntustellut työpaikalla!

SÄÄLIN miestäsi ja lastasi, olet todella epäkypsä sitoutumaan mieheesi ja perheeseesi.

t. tiedän mistä puhun, minullakin OLI tuollainen puoliso

Vierailija
62/71 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi jäädä sieltä noin vain pois, koska olen lupautunut yhteen juttuun. Joutuisin selittämään kaikille, miksi en tullut jne. Mutta tuo autolla meno oli hyvä idea, jonka voisin toteuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta tulee vain vaikeampi, mitä pidemmälle mennään..

Vierailija
64/71 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten olet ihan lääpälläsi. Tässä on nyt tainnu käydä niin, että normaalissa perhearjessa ja tasaisessa parisuhteessa olevana olit kuitenkin otettu saamastasi huomiosta. Pojan huomio tuntui hyvältä ja halusit sitä lisää, joten sallit sen tapahtua. Tietysti siinä käy niin, että säkin ihastut. Mutta valitse avioliittosi. Olen varma, että miehesi on sulle parempi, pitkässä parisuhteessa on vaan mahdotonta saada noita alkuihastuksen tunteita aikaan. Keksikää jotain muuta tilalle.

Vierailija
65/71 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olet jo saanut pari viikkoa etäisyyttä tyyppiin jos lähtee pois työpaikalta tms. kontaktit vähenee. Sitten mieti asiaa uudestaan.

Vierailija
66/71 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos et voi olla menemättä pikkujouluihin koska joudut selittämään kaikille syitä. Olen jo tässäkin asiassa tarrautunut valkoisiin valheisiin niin mites ois vatsatauti tai migreeni joka iskee pikkujoulupäivänä klo 16.?

Minulle tulee sellainen olo, että osa (iso osa) sinua haluaa pikkujouluihin ja ainakin osittain siksi, että tää nuori kundi tulee sinne. Haluat vähän vipinää itselles yms. Ja kenties jotain pikku suukkoja yms mitkä voi laittaa pikkujouluhumun piikkiin.

Oletpa liukkaalla jäällä.

Sinuna jäisin kotiin. Ihan oikeesti. Kuulostaa siltä, että et ole lainkaan varma miten hillitset ja hallitset itsesi.

Ja panokset on mielestäni liian kovat jos jotain sattuu. Sulla hajoaa elämä yhen " pikkunakin" takia.

Vierailija
67/71 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisessa avioliitossa on ala- ja ylämäkiä ja ihastumisia muihin... Joka muuta väittää on säästynyt monelta.

Minäkin olin reilu vuosi sitten ihastunut erääseen kundiin. Aivan lääpälläni jne. Nyt tämä jätkä vankilassa ja minä tyytyväisenä että pysyin mieheni rinnalla.

t. edelleen onnellinen miehensä kanssa

Vierailija
68/71 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi sinulle (56 vai mikä olit?) joka sanoit ettei ollut. Hänhän itse kertoi siinä ketjussa, että oli ollut siihen lääpällään jo monta viikkoa ennen kuin sai siltä sen vihjaavan tekstarin.

Vierailija
69/71 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

SÄÄLIN miestäsi ja lastasi, olet todella epäkypsä sitoutumaan mieheesi ja perheeseesi.

t. tiedän mistä puhun, minullakin OLI tuollainen puoliso

mutta et voi oman katkeruutesi perusteella tuomita toisia ihmisiä ja heidän motiivejaan.

Vierailija
70/71 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kannattaisi hiukan yrittää eläytyä Tähtivalon miehenkin tuntemuksiin.

Miettikää - mies tekee (nykyäänkin) aika poikkeuksellisen valinnan, jää kotiin hoitamaan vauvaa jotta vaimo pääsee jatkamaan uraa. Tulos: vaimo kehittää työpaikkaromanssin koska oma ukko ei tunnu enää tarpeeksi kiihottavalta.

Jos tähtivalo olisi mies, niin av-mammat olisivat teilanneet hänet yksimielisesti. Mutta nyt; " eihän tunteilleen voi mitään jne." Lässyn lää, vähän selkärankaa please!

Vierailija
71/71 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa, rakastuin netissä mieheen pelkkien keskustelujen kautta, en nähnyt kuvaa en mitään vain ne keskustelut ja sähköposti viestit, mies kertoi minulle rakastuneensa minuun, keskustelujen perusteella ja minä huomasin että samoin kävi minulle. Seksiä meidän välillä ei ole, ja minä olen naimisissa, lapset kylläkin jo ylä-aste ikäisiä, ja aviomieheni on alkoholisti joka ei edes yritä olla selvinpäin elämme myös täysin erillistä elämää kumpikin.

En tiedä mitä tekisin, tämä mies sanoi minulle että hän odottaa minua niin kauan kun minä ilmoitan mitä teen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi