Sami lopetti yhden elintarvikkeen käytön kokonaan - vuodessa lähti 50 kiloa
Kommentit (19)
No sitten ei auta meikäläistä, kun en alkoholia käytä muutenkaan kuin muutaman kerran vuodessa.
Jos dokaa niin kannattaa ottaa tarpeeksi -kännissä remuaminen kuluttaa paljon kaloreita - ja uskoisin että kauheammanpuoleisista krapuloista toipuminen myös.
Sokeri varmasti. Sen kun jättää pois niin laihtuu kyllä ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Jos dokaa niin kannattaa ottaa tarpeeksi -kännissä remuaminen kuluttaa paljon kaloreita - ja uskoisin että kauheammanpuoleisista krapuloista toipuminen myös.
...yksistään aamuisen ratakiskon vääntäminen jo vastannee paria salikäyntiä
kalja on elintarvike? no niin kai sitten.
ei taida ihan normi-ihmisellä toimia laihdutuskeinona, kun aika helkutisti on saanut kittaa kaljaa, että laihtuu 50kg kun lopettaa sen juomisen
Alkoholi nyt vaan sattuu sotkemaan aineenvaihduntaa. Komea suoritus kun on siitä päässyt eroon.
Minä painan 113 kg enkä juo alkoholia yhtään. Mikä avuksi?
Aina nämä laihdutusjutut on tämmöisiä. Emma on syönyt puoli kiloa suklaata päivässä, nyt hän lopetti suklaan syömisen ja mikä ihme, nyt hän laihtuu! Aino jätti päivittäisen sixpackin juomatta ja hän laihtuu! Maria ei syö enää joka ilta paketillista jäätelöä, hän laihtuu!
Vierailija kirjoitti:
Alata juoda ja lopetat! Lähteen 50 kg
Vierailija kirjoitti:
No sitten ei auta meikäläistä, kun en alkoholia käytä muutenkaan kuin muutaman kerran vuodessa.
Mä en oo käyttäny alkoholia 20 vuoteen. Paino on noussut 13 kiloa tässä ajassa ;D eli olen just ylipainon puolella pari kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi nyt vaan sattuu sotkemaan aineenvaihduntaa. Komea suoritus kun on siitä päässyt eroon.
Ei välttämättä. Kunnon alkoholistithan ovat todella hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä ihan paikkaansa. Terveydenhuollossa töissä, ja kaikista laihimmassa kunnossa on narkomaanit.
Vierailija kirjoitti:
kalja on elintarvike? no niin kai sitten.
ei taida ihan normi-ihmisellä toimia laihdutuskeinona, kun aika helkutisti on saanut kittaa kaljaa, että laihtuu 50kg kun lopettaa sen juomisen
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta mielialalääkkeiden syönti ja kohtaa elämä selvin päin kuiten Sami. Kohta laihdut sinäkin.
Tämä menee vähän tällaiseen rikkaan säästövinkit -kategoriaan eli "myyt vaan kakkosauton pois niin säästät monta sataa kuussa". Harvalla on elämäntavat lähtötilanteessa niin päin persettä, että tuo onnistuu.
Mustakin voisi tehdä klikkiotsikon, että laihduin 8kg vain jättämällä suklaan pois. Mikä on siis itselleni ihan totta, mutta taustalla on se, että mulla on ollut vuoden massankeräyskausi salilla ja olen syönyt 100-200g suklaalevyn päivässä tukemaan kalorinsaantia, koska kulutan treenin takia järjettömästi. Tuollakin ruokavaliolla mulla oli yksi 4kk kausi, etten saanut pihti-ja kehonkoostumusmittauksissa grammaakaan lisää rasvaa, mutta 2,2kg lihasta tuli. Kun tuli aika kuoria rasva lihaksen päältä seuraavaa kasvukautta varten, en tehnyt mitään muita muutoksia ruokavalioon kuin jätin tuon päivittäisen suklaalevyn pois, jolloin päiväkalorini tippuivat n. 1600-2200 kaloriin, mikä riittää itselleni hallittuun 500g/vko laihtumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotkee se ihan huolella, vaikuttaa maksaan, hormoneihin, verensokeriin, suolistoon, solujen energiantuotantoon.
Keskeistä roolia juhlissa näytteli alkoholi. Illan tai oikeastaan iltapäivän, illan ja yön aikana saattoi mennä 10 lonkeroa ja puolen litran likööripullo. Noin 3500 kilokaloria kurkusta alas, kun miesten päivittäinen kaloritarve on noin 20003000.
Harva laskee kaloreita silloin, kun menojalkaa vipattaa. Eivätkä ne kalorit yleensä pelkästään juomiin jää. Kostean illan jälkeen Hakuliselle maistui roskaruoka, ja maistui se kyllä muutenkin. Sipsit, karkit ja jäätelöt piti kaivaa kaapista lähes joka ilta.
Se kalorimäärä, joka tulee juomista ja ruokamätöistä on valtava, hän sanoo
alkoholi