Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin istui selkä köyryssä tosi huonossa ryhdissä tuolla katsomossa. Varmasti ilmaislipulla tullut kuokkimaan, vaikka tämänkin ajan vois viettää tyttärensä kanssa, mut ei taida kiinnostaa.
Energiakriisiä pukkaa ja suomalaiset köyhtyy, mutta silti istutaan katsomaan tyhjänpäiväistä tanssia. Ei olen Marinilta pois, mutta on kaikilta muilta.
Meinaatko vakavissasi, että energiakriisi loppuisi, jos Sanna istuisi sunnuntaina 2 tuntia eduskuntatalolla tv-studion sijaan? :D:D:D:D
Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten minusta tuntuu, että Pääministerimme olisi kannattanut jäädä vaikka kotikatsomoon, vai mittaako hän myös omaa suosiotaan tulemalla edistämään Benjaminin ja Saanan voittoa? Pääministeri kun vaivautuu paikalle niin tuomarit on myyty.
Maikkarilla on taidettu tietää, että Jaakko on heittäytyjä-tyyppiä ja osin sen takia pyydetty ohjelmaan. Ja onneksi pyydettiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin istui selkä köyryssä tosi huonossa ryhdissä tuolla katsomossa. Varmasti ilmaislipulla tullut kuokkimaan, vaikka tämänkin ajan vois viettää tyttärensä kanssa, mut ei taida kiinnostaa.
Energiakriisiä pukkaa ja suomalaiset köyhtyy, mutta silti istutaan katsomaan tyhjänpäiväistä tanssia. Ei olen Marinilta pois, mutta on kaikilta muilta.
Marinilla on parempaakin tekemistä kuin hoidella mitään energiakriisejä.
Muuten kiva ohjelma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FINAALI-ILTA TÄNÄÄN! Olen kohta lähdössä kauppaan ja mietin tässä tarjottavia illaksi, kun ystävä tulee kisakatsomoon. Miten te muut "juhlistatte" TTK-kauden huipentumaa?
Katsomalla Selviytyjät.
Järkevintä mitä voi tehdä, komppaan !
Ja minä lupasin itselleni. Jos vielä ensi vuonna katson TTK ta, niin vauva palstan keskustelupalstalla en käy laisinkaan.
Pilaa niin monen ohjelman tunnelman riitelyllä ja ps*** jauhamisella.Ensivuonna 🕺🏻👩🏽🦽
Ja todistettu nyt jälleen !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse vietä aikaa lastesi kanssa, vaan vikiset täällä?
Mulla ei ole lapsia, joten ihan hyvällä omallatunnolla voin täälä hengata.
Looginen sidosryhmä Vauva-foorumi..... No. Täältähän ne löytyy parhaat keskustelut ja läpät.
Ärsyttää tuon B:n teennäinen ääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinilla on parempaakin tekemistä kuin hoidella mitään energiakriisejä.
Sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi istut? Sinähän voisit vaikka mennä töihin niin et olisi niin köyhä. Sunnuntaisin saa tuplapalkankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse vietä aikaa lastesi kanssa, vaan vikiset täällä?
Mulla ei ole lapsia, joten ihan hyvällä omallatunnolla voin täälä hengata.
Toivottavasti et koskaan lapsia saakaan. Se on lasten parhaaksi.
Tuollaista en itse toivottaisi kuin Putinille Ja Ano Turtiaiselle.
Olipas Victor ruskettunut Balin reissulla. Ihan en sata% uskonut että V&V olisivat vielä yhdessä.
Ei oikein iske tämä viiminen benku ja saanan tanssi, mutta eiköhän tätä tuomarit ylistä kun jotain mestariteosta.
Taidokasta notkeutta Benkulta 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivat ilmeet muilla tuolla haastattelun taustalla.
Huomasin saman. Onhan se nyt kumma jos ei edes tämän loputtua ihmisille kerrota, mistä oikein oli kyse. Kyllä jotain on juuri Markoa vastaan. Ihan tympeänä kaikki tuolla taustalla möllöttää. 😡
🤪😂Sinä olet bimbombumpöljä🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noita kriisejä tulee ja menee. Chillaa boomeri, ota vähän iisimmin.
Tylsä tanssi hyvin pienellä lavalla Benjaminilta ja Sonjalta.
Itkulla lisäpisteitä. Benkku osaa!
Vierailija kirjoitti:
Tylsä tanssi hyvin pienellä lavalla Benjaminilta ja Sonjalta.
Siis Saanalta.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009214464.html?utm_source=rtb_sisainen…
Johan siitä saatiin jo uutinen.
Pelkkä demareiden vaalimainos tämä ohjelma.