Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin istui selkä köyryssä tosi huonossa ryhdissä tuolla katsomossa. Varmasti ilmaislipulla tullut kuokkimaan, vaikka tämänkin ajan vois viettää tyttärensä kanssa, mut ei taida kiinnostaa.
Energiakriisiä pukkaa ja suomalaiset köyhtyy, mutta silti istutaan katsomaan tyhjänpäiväistä tanssia. Ei olen Marinilta pois, mutta on kaikilta muilta.
Ja siihen kriisiin auttaisi se, ettei olisi tuolla katsomossa!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika monella naisella tällekin palstalle kirjoittelevista on nyt jonkunlaisia fantasioita tuota Jaakkoa kohtaan.
Hah, olen luullut aina että hön on gay.
t. nainen
Mikä biisi tämä Benkun ja Saanan kolmas oli?
On niin tuttu, mutta mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin istui selkä köyryssä tosi huonossa ryhdissä tuolla katsomossa. Varmasti ilmaislipulla tullut kuokkimaan, vaikka tämänkin ajan vois viettää tyttärensä kanssa, mut ei taida kiinnostaa.
Energiakriisiä pukkaa ja suomalaiset köyhtyy, mutta silti istutaan katsomaan tyhjänpäiväistä tanssia. Ei olen Marinilta pois, mutta on kaikilta muilta.
Miksi istut? Sinähän voisit vaikka mennä töihin niin et olisi niin köyhä. Sunnuntaisin saa tuplapalkankin.
Käyn töissä, mutta valitettavasti työnantajani ei tarjoile töitä sunnuntaisin.
Vierailija kirjoitti:
Itkulla lisäpisteitä. Benkku osaa!
Katsoin että nauraako kun peitti päätänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi istut? Sinähän voisit vaikka mennä töihin niin et olisi niin köyhä. Sunnuntaisin saa tuplapalkankin.
Käyn töissä, mutta valitettavasti työnantajani ei tarjoile töitä sunnuntaisin.
Seli seli. Lisätöitä voi hakea, mutta eipä sinua kiinnosta, kun pitää vaan tansseja tuijotella ja Marinista vinkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomarit pelaavat voittoa Benjaminille antamalla kymppirivejä.
Minä taas epäilen, että Sonjalle petetaan voittoa, kun Aku on oman puljun miehiä. Kympit tuli kaikilta tuomareilta, vaikka esitys oli enemmän showta kuin tanssia. Aku veti kaikkien katseet puoleensa. Mielistelivät tuomareita imitoinnillaan. Benjaminia kannatan.
Eihän noi pisteet vaikuta mihinkään. Vai meinaatko, että joku äänestää niiden mukaan?
Jos Benjamin ei olisi homo, voisi luulla heillä olevan säpinää Saanan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjaminilla ja Saamalla on kyllä hyvä kemia.
Benkku on kylläkin homppeli.
No eipä se ystävyyttä naisen kanssa estä :D
outoa kun sanoi jo aikaisemmin, että nyt näätte kun itken ja sitten itki, aika erikoista, että tiesi noin hyvin etukäteen, että itku tulee
Vierailija kirjoitti:
Mikä biisi tämä Benkun ja Saanan kolmas oli?
On niin tuttu, mutta mistä?
River flows in you. Yiruma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjaminilla ja Saamalla on kyllä hyvä kemia.
Benkku on kylläkin homppeli.
Tiedän, mutta tarkoitin sitä, että heillä on hyvä kemia tansseissa. Pelaavat hyvin yhteen ja taitavat tulla muutenkin hyvin juttuun. Kaikilla ei ole sitä kemiaa tansseissa.
Missä näkee tuon Benjaminin ja Sonjan tanssin?