Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
outoa kun sanoi jo aikaisemmin, että nyt näätte kun itken ja sitten itki, aika erikoista, että tiesi noin hyvin etukäteen, että itku tulee
. Samaa mietin.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna hurjempi formaatti. "Nussii tähtien kanssa". Raakel Liekki tuomariksi pedin viereen arvioimaan, miten hommat meni.
Mr. Lothar ja Frederik myös tuomareiksi tähän
Vierailija kirjoitti:
Benjamin ja Saana ovat ärsyttäviä, koska heistä huokuu asenne, että he ovat ylivoimaisia ja muut kilpailijat eivät ole mitään.
Itse et ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä biisi tämä Benkun ja Saanan kolmas oli?
On niin tuttu, mutta mistä?
River flows in you.
En tiedä muuten kuin siitä että lapsilla ollut läksykappaleena musiikkiopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Homppelia pelataan voittoon.
Myötähäpeä noin juntista kommentista. Jokainen tanssista ymmärtävä näkee, että Benjamin on ainutlaatuisen lahjakas tanssija ja upea eläytyjä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noi tuolla istuu ku joku aviopari, en ymmärrä.
Ketkä?
Eih tää biisi ja Sanna katsomossa... Nyt näen taas ne klipit mielessä :D
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika monella naisella tällekin palstalle kirjoittelevista on nyt jonkunlaisia fantasioita tuota Jaakkoa kohtaan.
Antti Tuiskua.. nyt loppu minun fantasiat.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Jaakko sinkku?
Ei ole. Hänellä on vaimo ja kaksi kouluikäistä lasta.
Täähän on PM:n biisi, Peto on IRTI! Sanna Marin ja Janina Autio irti. Jauhoooooojengiiiiio😵💫🤪🤡🤡👺👺🙈😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noi tuolla istuu ku joku aviopari, en ymmärrä.
Ketkä?
Jaakko ja Ansku
Saat anteeksi. Mutta en osaa vastata miten noin tuntuu. Minulle on ihan se ja sama, onko Sanna tuolla vai muualla. En ole koskaan luullut, että tekee töitä joka hetki, kun ei ole minun silmieni edessä. Vaikka paljon töitä tekeekin.