Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Jukan silmälaseissa tuskin on vahvuuksia, koska hänellä on joka ohjelmassa eri lasit. Uotisellahan on silmälasit ollut jo todella pitkään ja hänellä on laseja useita pareja, joita hän on käyttänyt vuosien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullut ja mielisairaat ovat kauan olleet kauhuviihteen kuvastoa. Ja ovat vastakin. Pitää olla aika lailla pumpulissa kasvatettu kermaperse, jos kauhuviihteen näkeminen menee joillakin mammoilla niin vahvasti tunteisiin.
Todellakin noin. Eilen tuli just yksi parhaimpia leffoja, missä päätähti on pakkopaidassa (Uhrilampaat). Miten ihmiset on niiin vieraantuneita ja pahastuu kaikesta. Ei tuossa mielisairaita pilkattu. Huhhuh
Miksi ei saa kokea asioista eri tavalla kuin sinä? Oletko ihan 100% varma, että Uhrilampaan on varauksettomasti ihailtu eikä lainkaan kyseenalaistettu elokuva?
Totta kai saat kokea asioita eri tavalla kuin muut, mutta ei se faktoja siltikään miksikään muuta. Kauhu on tuollaista ja siinä ei sinun mielipiteesi ja pahastumisesi muuta mitään. On aika kaukaa haettua, että tässä olisi pilkattu mielenterveysongelmaisia. Kaikesta ne ihmiset näkevätkin pahuutta ja tekevät outoja johtopäätöksiä.
Eli oikeasti olet sitä mieltä, että vain sinun näkemyksesi on oikea. Se toki oli luettavissa jo aiemmista kommenteistasi. Jatkossa kannattaa edes yrittää ottaa katse pois omasta navasta niin helpottuu erilaisten näkemysten käsittely eikä tarvitse hyökätä päälle kuin yleinen syyttäjä, jos joku on eri mieltä kanssasi eikä esim. koe mielenterveysongelmia sopivaksi viihteellistämisen teemaksi.
Ihan saat tulkita asioita kuinka haluat. Kukaan ei ole hyökännyt kenenkään päälle vaan ihan asiallisesti vastasin. Ei sitä kannata henkilökohtaisesti ottaa, jos kauhuelokuvissa, kirjoissa jne on tuollaisia elementtejä hyvinkin yleisesti ja totesin tuon faktan, että sinä et siihen voi vaikuttaa. Pilkanteon minä käsitän hyvinkin eri tavalla ja sitä en tässä ohjelmassa ole nähnyt. Kauhukirjoja minä olen lukenut paljon.
Ja vieläkään ei mene perille, että sinun näkemyksesi ei ole ainut vaihtoehto. Surullista.
On todellakin surullista, että sinä jankkaat, kun et hyväksy minun mielipidettäni. Sinulla tuntuu olevan lukemisen ymmärtämisessä pahasti vikaa. Ihan rautalangasta väännettynä, minä en näe tuossa ohjelmassa mitään pilkkaa. Sinä saat ajatella ihan mitä vaan.
Todellakin noin. Eilen tuli just yksi parhaimpia leffoja, missä päätähti on pakkopaidassa (Uhrilampaat). Miten ihmiset on niiin vieraantuneita ja pahastuu kaikesta. Ei tuossa mielisairaita pilkattu. Huhhuh
Minusta tuosta viestistä ei välity, että sinulle olisi ok, jos joku on eri mieltä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Oispa kiva jos pystyisi katsomaan tätä sunnuntaista VIIHDEohjelmaa, ja samalla keskustelemaan siitä. Mutta se on näköjään aivan mahdotonta. Täällä on vastassa joka viikko sellainen ankeuden paskamyrsky että paras pysyä poissa. Surullista miten jengi on niin pilalla.
Kyllä ja sitten kaksi toiselleen tuntematonta jankkaajaa täyttää kommentit riitelemällä jostain ohjelman kannalta epäolennaisesta seikasta, että kumpi oli oikeassa. 🥱
Jos Sonjasta tulee uusi naisjuontaja, tuleeko Mikosta (Nousiainen) vai Akusta sen juontajapari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullut ja mielisairaat ovat kauan olleet kauhuviihteen kuvastoa. Ja ovat vastakin. Pitää olla aika lailla pumpulissa kasvatettu kermaperse, jos kauhuviihteen näkeminen menee joillakin mammoilla niin vahvasti tunteisiin.
Miksi ei saa kokea asioista eri tavalla kuin sinä? Oletko ihan 100% varma, että Uhrilampaan on varauksettomasti ihailtu eikä lainkaan kyseenalaistettu elokuva?
Totta kai saat kokea asioita eri tavalla kuin muut, mutta ei se faktoja siltikään miksikään muuta. Kauhu on tuollaista ja siinä ei sinun mielipiteesi ja pahastumisesi muuta mitään. On aika kaukaa haettua, että tässä olisi pilkattu mielenterveysongelmaisia. Kaikesta ne ihmiset näkevätkin pahuutta ja tekevät outoja johtopäätöksiä.
Eli oikeasti olet sitä mieltä, että vain sinun näkemyksesi on oikea. Se toki oli luettavissa jo aiemmista kommenteistasi. Jatkossa kannattaa edes yrittää ottaa katse pois omasta navasta niin helpottuu erilaisten näkemysten käsittely eikä tarvitse hyökätä päälle kuin yleinen syyttäjä, jos joku on eri mieltä kanssasi eikä esim. koe mielenterveysongelmia sopivaksi viihteellistämisen teemaksi.
Ihan saat tulkita asioita kuinka haluat. Kukaan ei ole hyökännyt kenenkään päälle vaan ihan asiallisesti vastasin. Ei sitä kannata henkilökohtaisesti ottaa, jos kauhuelokuvissa, kirjoissa jne on tuollaisia elementtejä hyvinkin yleisesti ja totesin tuon faktan, että sinä et siihen voi vaikuttaa. Pilkanteon minä käsitän hyvinkin eri tavalla ja sitä en tässä ohjelmassa ole nähnyt. Kauhukirjoja minä olen lukenut paljon.
Ja vieläkään ei mene perille, että sinun näkemyksesi ei ole ainut vaihtoehto. Surullista.
Ymmärrän, selkeästi kärsit itse mielenterveysongelmista ja pahastuit henkilökohtaisesti jostakin mitä tuossa esityksessä ei oikeasti ollut.
Hersova kirjoitti:
Eipä innosta tämä kauhu teema.
Yhden parin tanssin katsoin ja ryhmä työt.Joillekin ihmiseille tämä kauhu on jokapäiväinen asia, nyt sillä pelleiltiin ja mässäiltiin oikein viihteen nimissä.
Ei jatkoon.
Tähän aikaan kaipaa kauneutta, jota tanssi parhaimillaan on,
mutta tämä kauhu ei innosta.
Maskeeraaja oli toki työssään onnistunut hyvin, mutten halua katsoa rumuutta.
Ja se neljän ryhmä ( vihreät) oli minusta tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kyseenalaista tehdä viihdettä mt-ongelmista.
Olen samaa mieltä. Kyseenalainen todellakin.
Täh? Ootko ihan tosissas? Kunnon paheksunnat vauhdissa. Tää on kauhuteema. Itsekin oon maanantaisin zombi, mutten ota tätä itseeni.
Onko sinusta oikeasti zombi eli satuolento sama asia kuin mt-potilas?
Huumoria, rakas ihminen. Mistä et kyllä näköjään tajua mitään.
Luulenpa, että sinultakin loppuu huumori, jos mt-ongelmat osuvat omalle tai läheisen kohdalle. Tulen sitten nauramaan sinulle ja kertomaan, että et tajua mistään mitään, kun loukkaannut tilanteesta.
Edelleen, hanki huumorintaju tai lääkkeet. Otat pultit oudoista asioista.
Sinähän se täällä pulttia otat :D Hirveä itkupotkuraivari, kun kaikista ei ole samat asiat hauskoja kuin sinusta.
"Sinäpä", sun vika. Ihan hiekkalaatikko-tason väittelytavat sinulla. Toivottavasti edes lapsestasi tulee fiksumpi, vaikka en asian puolesta löisikään vetoa.
Ottakaa tämä viihdeohjelma huumorilla, ei hirmuisen itkupotkuraivarin säestämänä. :-)
Koetko jotenkin aikuismaiseksi tuon sinun kommenttisi? Jos kyllä, toivon, ettei sinulla ole lapsia.
Eli toivot fiksua ohjelmaa, ja fiksuja kommentteja, mutta silti survaiset tuollaisen viestin? Nauran sinun aikuismaisuudellesi. En loukkaannu herjatoiveestasi, totean vain että kaikki pellet tänne sitten kirjoittavatkin.:-) :-) :-)
Niin, että koetko oman kommentointisi aikuismaiseksi? Ihan rohkeasti vaan. Kyllä tai ei riittää vastaukseksi.
Siltä väliltä, eli ehkä.
Kauhu tai huumori ei sovi kaikille, mutta ajanhukkaa on sitten viettää pari tuntia foorumilla kyseistä ohjelmaa haukkuen. Ei ole ihan tervettä. Telkkarin voi laittaa kiinnikin. Ehkä tämä ohjelma ei ole sun juttusi. :-) Olet ehkä liian "aikuinen" ymmärtääksesi kauhuviihdettä.
Illan pelottavin asia: Ketjussa useampikin ihminen kuvittelee Seiskan olevan faktapohjainen lehti.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Helena on niin upee! Aina!
No sen tissivako oli kyllä tänään mun TopKauhuKolmosessa.
Muita oli
-Jukan itsemurha/kuristussolmio.
-Vapun pusikkoripset.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että singmarkku pääsi jatkuun :)
Yleisö pelasti.
Ihan oikein että Mikko tippui. On jäykkä eikä ole kehittynyt enää.
🇺🇦🇮🇱
Harmi, ettei Mikko onnistunut tänään täysin.
Olisi ansainnut paikan jatkossa.
Kaikilla ollut raskas viikko henkisesti? Onko se Anniina kuitenkin sairastunut..? 🤔
Miksi Mikko sanoi, että tämä viikko on ollut erityisen raskas henkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todellakin surullista, että sinä jankkaat, kun et hyväksy minun mielipidettäni. Sinulla tuntuu olevan lukemisen ymmärtämisessä pahasti vikaa. Ihan rautalangasta väännettynä, minä en näe tuossa ohjelmassa mitään pilkkaa. Sinä saat ajatella ihan mitä vaan.
Minusta tuosta viestistä ei välity, että sinulle olisi ok, jos joku on eri mieltä asiasta.
Olen todellakin sitä mieltä, että ihmiset pahastuvat ihan olemattomista asioista. En ole missään sanonut, että ei olisi minulle ok, että joku on eri mieltä. Hyvää illan jatkoa sinulle. Toivottavasti saat pääsi kuntoon.
Ihan eri sfääreissä nämä kauhut olivat.
Onhan munkin elämässä tapahtunut kauheita asioita (mielenterveys ja menetys).
Opetelkaa kuvittelemaan viihteen tuottamia juttuja eri maailmoina todellisuuteen nähden.