Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Mäkin äänestin Signmarkia, ja äänestän ens viikollakin. Ärsyttää somessa arvailu hänen tekemisistään. Anniinan ei olisi tarvinnut olla niin salaperäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullut ja mielisairaat ovat kauan olleet kauhuviihteen kuvastoa. Ja ovat vastakin. Pitää olla aika lailla pumpulissa kasvatettu kermaperse, jos kauhuviihteen näkeminen menee joillakin mammoilla niin vahvasti tunteisiin.
Todellakin noin. Eilen tuli just yksi parhaimpia leffoja, missä päätähti on pakkopaidassa (Uhrilampaat). Miten ihmiset on niiin vieraantuneita ja pahastuu kaikesta. Ei tuossa mielisairaita pilkattu. Huhhuh
Miksi ei saa kokea asioista eri tavalla kuin sinä? Oletko ihan 100% varma, että Uhrilampaan on varauksettomasti ihailtu eikä lainkaan kyseenalaistettu elokuva?
Totta kai saat kokea asioita eri tavalla kuin muut, mutta ei se faktoja siltikään miksikään muuta. Kauhu on tuollaista ja siinä ei sinun mielipiteesi ja pahastumisesi muuta mitään. On aika kaukaa haettua, että tässä olisi pilkattu mielenterveysongelmaisia. Kaikesta ne ihmiset näkevätkin pahuutta ja tekevät outoja johtopäätöksiä.
Eli oikeasti olet sitä mieltä, että vain sinun näkemyksesi on oikea. Se toki oli luettavissa jo aiemmista kommenteistasi. Jatkossa kannattaa edes yrittää ottaa katse pois omasta navasta niin helpottuu erilaisten näkemysten käsittely eikä tarvitse hyökätä päälle kuin yleinen syyttäjä, jos joku on eri mieltä kanssasi eikä esim. koe mielenterveysongelmia sopivaksi viihteellistämisen teemaksi.
Ihan saat tulkita asioita kuinka haluat. Kukaan ei ole hyökännyt kenenkään päälle vaan ihan asiallisesti vastasin. Ei sitä kannata henkilökohtaisesti ottaa, jos kauhuelokuvissa, kirjoissa jne on tuollaisia elementtejä hyvinkin yleisesti ja totesin tuon faktan, että sinä et siihen voi vaikuttaa. Pilkanteon minä käsitän hyvinkin eri tavalla ja sitä en tässä ohjelmassa ole nähnyt. Kauhukirjoja minä olen lukenut paljon.
Ja vieläkään ei mene perille, että sinun näkemyksesi ei ole ainut vaihtoehto. Surullista.
Ymmärrän, selkeästi kärsit itse mielenterveysongelmista ja pahastuit henkilökohtaisesti jostakin mitä tuossa esityksessä ei oikeasti ollut.
Et sitten yhtään ala-arvoisempaa kommenttia keksinyt? Noh, enpä kyllä odottanutkaan muuta henkilöltä, jolla argumentit loppuivat jo ajat sitten.
Loistavaa Benjamin ja Saana! Onnittelut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan pitänyt kauhuleffoista ja on sanottava, että tuli karmivat vibat Jaakon ja Anskun sekä Benjaminin ja Saanan tanssista. No, onnistuttiin ainakin teeman toteuttamisessa siltä osin, mutta en ihmettele, jos perheen pienille voi olla liikaa. Ja olen ihan aikuinen ihminen, mutta en ole vaan erityisen kauhun ystävä. En uskalla mennä mihinkään kauhutaloihinkaan tai kummitusjunaan.
Ihan pienimmät ovat jo nukkumassa ja siitä seuraavat saavat jo opetella tunne elämää.
Kuvitelkaa mitä pulla mössöjä lapsista tulee, jos ne ei kokisi tai näkisi mitään jännittävää.Olihan muumien mörkökin omalle sukupolvelleni hyvin jännittävää, että pelättiin mörköjen tulevan sänkyjen alta, mutta aikojen mittaan ne kokemukset kasvattaa ihmisinä.
Niin eli jos ei pidä kauhusta, niin se tarkoittaa, että on pullamössöä ja pitäisi vaan kasvattaa kovempi nahka? Mä olin herkkä lapsi ja olen edelleen, myönnän, ja olen kokenut kovia elämäni aikana ja selvinnyt niistä kyllä eteenpäin. En silti pidä kauhusta. Ei se ole kaikkien juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni aito kauhu oli pelko luonnonkatastrofeista, kuten pyörremyrskyn, kuivuus ym. Jorman mielestä ei.
Täällä kaivattiin satuja ei aitoa kauhua. Aito on liian pelottavaa.
Miksi täällä 2 henkilöä jankkaa keskenään? Eihän heidän mielipiteensä ketään kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Mäkin äänestin Signmarkia, ja äänestän ens viikollakin. Ärsyttää somessa arvailu hänen tekemisistään. Anniinan ei olisi tarvinnut olla niin salaperäinen.
Et kai sä Vauva palstan kommenttien perusteella äänestä 😂
En ole katsonut koskaan kauhuleffoja ja minusta tuli kyllä tunne-elämältäni ihan normaali. Kyllä se tosielämä ihan jo usein opettaa sitä tunne-elämän kehittymistä, ei siihen tarvita m*rhaajanukkeja ja haudasta nousevia zombeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kyseenalaista tehdä viihdettä mt-ongelmista.
Olen samaa mieltä. Kyseenalainen todellakin.
Täh? Ootko ihan tosissas? Kunnon paheksunnat vauhdissa. Tää on kauhuteema. Itsekin oon maanantaisin zombi, mutten ota tätä itseeni.
Onko sinusta oikeasti zombi eli satuolento sama asia kuin mt-potilas?
Huumoria, rakas ihminen. Mistä et kyllä näköjään tajua mitään.
Luulenpa, että sinultakin loppuu huumori, jos mt-ongelmat osuvat omalle tai läheisen kohdalle. Tulen sitten nauramaan sinulle ja kertomaan, että et tajua mistään mitään, kun loukkaannut tilanteesta.
Edelleen, hanki huumorintaju tai lääkkeet. Otat pultit oudoista asioista.
Sinähän se täällä pulttia otat :D Hirveä itkupotkuraivari, kun kaikista ei ole samat asiat hauskoja kuin sinusta.
"Sinäpä", sun vika. Ihan hiekkalaatikko-tason väittelytavat sinulla. Toivottavasti edes lapsestasi tulee fiksumpi, vaikka en asian puolesta löisikään vetoa.
Ottakaa tämä viihdeohjelma huumorilla, ei hirmuisen itkupotkuraivarin säestämänä. :-)
Koetko jotenkin aikuismaiseksi tuon sinun kommenttisi? Jos kyllä, toivon, ettei sinulla ole lapsia.
Eli toivot fiksua ohjelmaa, ja fiksuja kommentteja, mutta silti survaiset tuollaisen viestin? Nauran sinun aikuismaisuudellesi. En loukkaannu herjatoiveestasi, totean vain että kaikki pellet tänne sitten kirjoittavatkin.:-) :-) :-)
Niin, että koetko oman kommentointisi aikuismaiseksi? Ihan rohkeasti vaan. Kyllä tai ei riittää vastaukseksi.
Siltä väliltä, eli ehkä.
Kauhu tai huumori ei sovi kaikille, mutta ajanhukkaa on sitten viettää pari tuntia foorumilla kyseistä ohjelmaa haukkuen. Ei ole ihan tervettä. Telkkarin voi laittaa kiinnikin. Ehkä tämä ohjelma ei ole sun juttusi. :-) Olet ehkä liian "aikuinen" ymmärtääksesi kauhuviihdettä.
Ja sinä liian lapsi kyetäksesi asialliseen keskusteluun v'ttuilun sijaan.
Mitä sinun viestisi olleet, muuta kuin v-i-t-t-u-i-l-u-a. :-) Lopeta jo, teet totaalipellen itsestäsi. Kaikkihan sulle nauraa, minä ainakin.
Miksi ihmeessä lopettaisin? Minusta on oikein hauskaa seurata, miten alas pystyt vajoamaan kommenttiesi tasossa. Kova on yritys pohjakosketukselle. Vieläkö onnistuu alemmas meno?
Tänä iltana käynnissä operaatio vauva-keskustelussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ootko ihan tosissas? Kunnon paheksunnat vauhdissa. Tää on kauhuteema. Itsekin oon maanantaisin zombi, mutten ota tätä itseeni.
Luulenpa, että sinultakin loppuu huumori, jos mt-ongelmat osuvat omalle tai läheisen kohdalle. Tulen sitten nauramaan sinulle ja kertomaan, että et tajua mistään mitään, kun loukkaannut tilanteesta.
Sinähän se täällä pulttia otat :D Hirveä itkupotkuraivari, kun kaikista ei ole samat asiat hauskoja kuin sinusta.
"Sinäpä", sun vika. Ihan hiekkalaatikko-tason väittelytavat sinulla. Toivottavasti edes lapsestasi tulee fiksumpi, vaikka en asian puolesta löisikään vetoa.
Ottakaa tämä viihdeohjelma huumorilla, ei hirmuisen itkupotkuraivarin säestämänä. :-)
Koetko jotenkin aikuismaiseksi tuon sinun kommenttisi? Jos kyllä, toivon, ettei sinulla ole lapsia.
Eli toivot fiksua ohjelmaa, ja fiksuja kommentteja, mutta silti survaiset tuollaisen viestin? Nauran sinun aikuismaisuudellesi. En loukkaannu herjatoiveestasi, totean vain että kaikki pellet tänne sitten kirjoittavatkin.:-) :-) :-)
Niin, että koetko oman kommentointisi aikuismaiseksi? Ihan rohkeasti vaan. Kyllä tai ei riittää vastaukseksi.
Siltä väliltä, eli ehkä.
Kauhu tai huumori ei sovi kaikille, mutta ajanhukkaa on sitten viettää pari tuntia foorumilla kyseistä ohjelmaa haukkuen. Ei ole ihan tervettä. Telkkarin voi laittaa kiinnikin. Ehkä tämä ohjelma ei ole sun juttusi. :-) Olet ehkä liian "aikuinen" ymmärtääksesi kauhuviihdettä.
Mitä sinun viestisi olleet, muuta kuin v-i-t-t-u-i-l-u-a. :-) Lopeta jo, teet totaalipellen itsestäsi. Kaikkihan sulle nauraa, minä ainakin.
Miksi ihmeessä lopettaisin? Minusta on oikein hauskaa seurata, miten alas pystyt vajoamaan kommenttiesi tasossa. Kova on yritys pohjakosketukselle. Vieläkö onnistuu alemmas meno?
Taidat ihan oikeasti nauttia tällaisesta vänkäämisestä? Arvaa mitä? Minä en nauti lainkaan tästä. Minua ei kiinnosta pätkääkään, jos sinulle syntyy jotain tyytyväisyydentunnetta siitä, että sinulle kirjoitteleva joskus väsyy ja lopettaa vastailun. Ja niin ajattelin tehdä. Töitä huomenna, ja itse asiassa tänäänkin. Ei siis tarvitse minun enää väitellä jonkun "tosi aikuisen" nillittäjän kanssa, kun on ihan oikeaakin hommaa. Se on hyvä se. :-) Illan jatkoa, ja koeta kestää itseäsi. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä väliltä, eli ehkä.
Taidat ihan oikeasti nauttia tällaisesta vänkäämisestä? Arvaa mitä? Minä en nauti lainkaan tästä. Minua ei kiinnosta pätkääkään, jos sinulle syntyy jotain tyytyväisyydentunnetta siitä, että sinulle kirjoitteleva joskus väsyy ja lopettaa vastailun. Ja niin ajattelin tehdä. Töitä huomenna, ja itse asiassa tänäänkin. Ei siis tarvitse minun enää väitellä jonkun "tosi aikuisen" nillittäjän kanssa, kun on ihan oikeaakin hommaa. Se on hyvä se. :-) Illan jatkoa, ja koeta kestää itseäsi. :-)
Ei se kestä itsekään itseään ja siksi purkaa pahaa oloaan tänne.
On se harmi, ettei paras tanssipari voita.
Vierailija kirjoitti:
Jollain on nyt kovat damage controllit päällä, foliohattu- ja juoruakkakorttia heilutellaan tuon tuosta. Pistää miettimään, kellä voi olla noin kova halu puolustaa yhtä kilpailijaa tietämättä mitään kulisseista.
Miksipä ei puolustaisi? Minusta on varsin tervettä, ettei lähdetä jonkun Seiska-jutun tai vastaavan perusteella vetelemään tulkintoja, vaan otetaan realistisempi katsanto kanta. Kuten sanoin, emme tiedä mitään kulisseista. Ihan turha siis levitellä mitään omia mutuiluja muka-totuutena ja kuvitella jotain mitä ei oikeasti tv:ssä näytetty.
Onneksi meitä varotettiin etukäteen kauhusta. Minäkin, karski suomalainen mies, kauhistuin kun kanavalle siirtyessäni näin ensimmäiseksi sen kauhean naisoletetun. Rauhoituin vähän, kun hän avasi suunsa ja voimallisesta, suorastaan huutavasta äänestään tunnistinkin hänet ohjelman vakiojuontajattareksi.
En ole kuuro, mutta äänestin Signmarkia, koska tykkään katsoa, kun hän tanssii. Hänellä on eniten tanssijan vartalo noista jäljelläolevista ja käyttää sitä hyvin. Toinen suosikkini on Jaakko.
Ruotsin sukulaiseni tykkäsivät tästä, meidän TTK sta, on nuorempia osallistujia , menevämpää menoa.
Ruotsin TTK n osallistujilla ei kuulemani mukaan jalka erään nouse. Osallistujat kehäraakkeja.
Omaa mielipidettä ei asiasta ole, kun en ole katsonut lahdentakaista meininkiä.
Kukaan nyt ei lähde värjäämään Seiskan kanssa. Lehden maine on se mikä on.
Seiska ei kyllä kenenkään mainetta onnistu pilaamaan. Ensi viikolla taas jokin muu kohu.
Eiköhän tanssijoille lähipiiri tiedä asioiden oikean laidan ja mitä syytä silloin on välittää Seiskan kirjoittelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanakin tykkäsi ja vastaili parinvaihtoviikolla kuvansa alla oleville kommentoijille. Kaikkien muiden paitsi Signmarkin sydänemojista tykkäsi.
No voi kamalaa. Oikeinko sydämen jätti antamatta :D Tiesithän, että somessa kaikille ei ole tykkäysten jakaminen elämää suurempi asia ja sellainen voi tapahtua ihan sattumaltakin?
Vähän liian monta sattumaa nyt muutaman viikon ajan ollut päällekkäin. Miksi täällä jotkut pitävät täysin mahdottomana, että Suomen suosituimman tv-ohjelman kulisseissa olisi draamaa?
Enemmän minua ihmetyttää, miksi jotkut ovat ottaneet asiakseen levitellä omia kuvitelmiaan totuutena, kun perutelut ovat kuitenkin luokkaa "se ei tykännyt sen kommentista". 12-vuotiaatko täällä kirjoittelevat?
Hyvin todennäköisesti
12 vuotiaat.
Erkku on kyllä kehittynyt kauden aikana todella hyvin!