Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiokuudelle - Elämän onni on, ettei käy missään koskaan

Vierailija
03.08.2022 |

Mitä ajatuksia teille herää tuosta kolmiokuudelle-sometyypistä?

Hänen mukaansa elämässä onnelliseksi tekee, kun ei koskaan käy missään tai käytä vahingossakaan rahaa mihinkään elämyksiin tai hauskanpitoon. Kaikki on vain senttien laskemista, että pystyy kerryttämään rahaa tilille. Rahaa, jota ei sitten käytä mihinkään. En nyt oikein tiedä, tulee vain mieleen, että eikö tuo ole onnen vastakohta. Olisin sielultani ihan näivettynyt, henkisesti halvaantunut, jos en koskaan kokisi mitään elämyksiä. Kulttuuria, sosiaalisia kohtaamisia, seikkailuja jne. Kai minä sitten vain olen ihan hukassa itseni kanssa, kun en näe elämän tärkeimmäksi tavoitteeksi vain kököttää kotona ja laskea, miten monta euroa minulle jää tilille, kun en tee mitään koko vuoden aikana. Hän sanoo, että aiemmin tuhlasi kaiken menoihin, jotka ei sitten tuntunut miltään. Onko elämä tosiaan niin mustavalkoista, että on joko pantava haisemaan kaikki tai ei käytä mitään rahaa mihinkään?

Kommentit (191)

Vierailija
121/191 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaahas! Nyt ovat eronneet!

Vierailija
122/191 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti dramaattiselta. Että juhannuksena on tapahtunut jotain yllättävää, eikä olisi mikään pitkään harkittu yhteinen kasvoimme erilleen -ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/191 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero, mihin ei voi vaikuttaa ja mihin juhannuksen tapahtumat johti

Kävikö mies vieraissa?

Tai oli väkivaltainen.

Muuta en keksi.

Vierailija
124/191 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua ettei kerro, tulee mieleen joku miehen tekemä paha asia.

Vierailija
125/191 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero, mihin ei voi vaikuttaa ja mihin juhannuksen tapahtumat johti

Kävikö mies vieraissa?

Tai oli väkivaltainen.

Muuta en keksi.

Niin. Pettäminen, alkoholi/huumeet, väkivalta tms. anteeksiantamaton teko, kun noin äkkiä päättyi.

Vierailija
126/191 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se mies joi ja sanoi lopulta sen mitä ois halunnut sanoa jo vuosia

Vierailija
127/191 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se mies joi ja sanoi lopulta sen mitä ois halunnut sanoa jo vuosia

Mies kyllästyi vaimonsa pihtaamiseen. Ihan kirjaimellisesti.

Vierailija
128/191 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitti instagramissa että Juhannuksen jälkeen lähtivät erilleen miehensä kanssa

Vierailija
129/191 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pimahti ja hyökkäs miehen kimppuun .

Vierailija
130/191 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että eroavat kun on monta pientä lastakin, mutta ei tuo nyt ihan kovin paljon yllättänyt.

Vierailija
131/191 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nainen pimahtanu???

Vierailija
132/191 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo akka on mielenterveysongelmainen synnytyskone. Tehkää lasu. Minä tein.

Siis anteeks mistä sä oot tehnyt lasun? Siitä että hänellä on paljon lapsia? Mielenterveysongelmista ei ole kyllä puhunut instassa, ja on törkeää vetää sellaisia päätelmiä hatusta. Niillä sossun tyypeillä on hei varmaan ihan oikeitakin asiakkaita ja nyt niiden aika menee tällaisten aiheettomien lasujen setvimiseen. Jos sua riepoo se että joku säästää rahaa niin lakkaa seuraamista sitä, älä pliis kuormita sossuja. Kannattaa mennä ihan ammattilaisen kanssa juttelemaan, jos ei kestä sitä että ihmisillä on erilaisia elämäntyylejä. Kaikkee hyvää sun kesään

Vierailija
133/191 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin teille kaikille av-mammoille että nouskaa ensin itse tuollaisesta 30.000 euron velka-osamaksu-pikavippisuosta, kehittäkää sen verran vahva itsetunto että pystytte tunnustamaan julkisesti omat kompastelunne raha-asioiden kanssa ja tulkaa sitten vasta tänne jeesustelemaan hänen valinnoistaan. Ässä nainen joka on nostanut tosi tärkeän asian eli rahapuheen esiin, ja uskaltaa elää omannäköistään elämää.

Eipä ole tuollaista 30000e velka-osamaksu-pikavippisuota kun olen aina osannut käyttää rahaa.

Vierailija
134/191 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivin mielestä omat varat pitäisi käyttää ennen kun hakee tukia.

Miksi hän ei itse tee niin?

Vierailija
135/191 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosti dramaattiselta. Että juhannuksena on tapahtunut jotain yllättävää, eikä olisi mikään pitkään harkittu yhteinen kasvoimme erilleen -ero.

Kuitenkin on ennen juhannusta hakenut yh-korotuksia.

Vierailija
136/191 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi oli jo ennen juhannusta hakenut yh-korotukset lapsilisään. Ehkä tuli yllärinä miehelle. Päivi itse on petannut eroa jo pitkään.

Vierailija
137/191 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi oli jo ennen juhannusta hakenut yh-korotukset lapsilisään. Ehkä tuli yllärinä miehelle. Päivi itse on petannut eroa jo pitkään.

Veikkaan että ero on ollut hetken tekeillä. Yleensä liikunnan ja oman ajan lisääminen kielii siitä. En usko että mies koskaan kirjoille meni tuohon asuntoon. Sen verran nopeasti sai tuon YH korotuksen. DVV ei käsittele muuttoilmoituksia ihan parissa päivässä

Vierailija
138/191 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

DVV:llä muuttoilmoitus meni kahdessa päivässä huhtikuussa. 

Vierailija
139/191 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on ollut tiedossa siitä asti kun Päivi osti asunnon yksin vaikka heidän piti ostaa se yhdessä. Samoihin aikoihin ilmoitti ettei aio enää ottaa lainaa kenenkään kanssa ja teki pitkän kirjoituksen siitä kuinka haluaa olla taloudellisesti riippumaton toisesta.

Mies ei tainnut yöpyä uudessa asunnossa koska miten ihmeessä hän olisi mahtunut sänkyyn kun siellä oli Päivi ja 3 lasta.

Vierailija
140/191 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt siis mies älysi nostaa vihdoin kytkintä.

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman itsekäs tyyppi toi Päivi.

He eivät siksi käy ikinä missään kun hän haluaa helpoutta.

Järkyttävä minäminä-tyyppi. Toivottavasti mies älyää nostaa kytkintä.

Sitten vielä hermostuu kun ihmiset ihmettelee tätä asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi