Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin Tallinnassa nyt yli 2v tauon jälkeen. Palvelu aika järkkyä!

Vierailija
03.08.2022 |

Täällä oli joku ketju samasta aiheesta jo aikaisemmin. Olin Tallinnassa tauon jälkeen ja tuntui siltä että palvelu oli heikentynyt entisestään?

Olimme miehen kanssa lounaalla ja tarjoilija sivuutti meidät täysin, palveli virolaista asiakasta joka tuli meidän jälkeen. Haettiin menu tiskiltä (!) kun ketään ei kiinnostanut odottelusta huolimatta. Tässä paikassa on aikaisemmin ollut ok palvelu. Maku meni...

Lähtiessä kävimme kahvilassa sataman lähellä, eipä näkynyt henkilökuntaa. Huhuilin heille että haluaisin tilata, niin nämä vain pyörittelivät silmiään ja ketään ei edelleenkään tullut tiskille. Sit tuli mitta täyteen ja lähdettiin pois...näin tarjoilijan tulevan kassalle kun olimme jo ulkona.

Eipä tee mieli varata uutta matkaa...

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä käy Tallinnassa??

En helt relevant fråga då allt flera finländare, speciellt företagare, flyttar till Tallinn permanent. Då blir det inte "käynti", utan "muutto" och i dessa fall "maastamuutto" och för dem som flyttar från Finland "muutto verohelvetistä".

Vierailija
162/165 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poro taas pahoittanut mielensä, käyttäytynyt kuin keisari koska minähän tulen Suomesta. Kylläpä on kiinnostavaa, popparit esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt joku joka ulisee joka päivä samasta asiasta. Itse olin Virossa kuukauden ja huonoa palvelua en saanut.

Se johtuu siitä, että olet kaunis nainen. Minä taas miehenä saan aina Virossa huonoa palvelua. Joka kerta.

Vierailija
164/165 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poro taas pahoittanut mielensä, käyttäytynyt kuin keisari koska minähän tulen Suomesta. Kylläpä on kiinnostavaa, popparit esiin.

Ravintolaan selvin päin mennessäni tervehdin henkilökuntaa, eivät sanoneet mitään. Istuin 30 minuuttia, eikä kukaan tuonut ruokalistaa, joten poistuin. Mielestäni käytökseni ei ollut ylimielistä. En ole koskaan ollut epäkohtelias virolaisia kohtaan, mutta jostain syystä he kohtelevat aina tylysti.

165/165 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä keskustelua, kun mä olen aina saanut hyvää palvelua Virossa. Tosin en itsekään ole mikään vaativa hieno asiakas...