Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Lääkäreitä on moneen junaan...
onko leikkaukset jos on edes tehty missä maassa? Jokainen voi leikkauttaa nenänsä, kasvot kohotuttaa, potoksi pistoksia, rinnat suurennuttaa, piennenyttää muuten voi yhteiskunnan kustannuksella jos liian suuret ja haittaa liikuntaa, selkää särkee ja harteita jne. annetaan hormonihoitoja jne. En tiedä prosessia kun ei oo omakohtaista kokemusta.
Talon kaikki miespuoliset laulaa nyt
Reeo ja Miikka pitävät toisiaan kädestä kiinni. Tämä menee jo liian pitkälle.
Reeo ja Laura on ainoita siedettävän kuuloisia :) Muut vois laulaa vain kertosäettä :D
Vierailija kirjoitti:
Onko nää saaneet ruokaa?
Yhden aikaan tekivät ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Lauralla on iso ja leveä perä ja paksut jalat. Muutenkin ulkonäöltä tosi kolho.
Laura on kaunis nainen.
Vitut on.
Kai hänellä sellainen on, yksikössä.
Lauralla on sellaista ominaisuutta joka on vaikea mitata mutta miehille helppo havaita: Sex appeal. Suoraa suomenkielistä käännöstä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit on pelkkiä big pharman juoksupoikia jotka määräiöyillään ilman omaa vastuuta hajottaa ihmisten terveyden ja sitten vaan levitellään käsiä. Koko terv hoitoala yksi batun kova bisnes. Ihmisistä ei niin väliä.
Anteeksi mutta miten tämä liittyy ketjun aiheeseen? Mene purkamaan pahaa oloasi muualle.
kivaa noilla ja tässä ei ehdi kotona tehdä juuri mitään, oon pitänyt puhelinta kiinni, elän BB kuplassa, toivottavasti ei enään tule eikä ainakaan näin pitkää.
Heidi Lauralle:
Tänä yönä viimeinkin
Rakastuin mä luuseriin
Joka aito on, ja vielä enemmän
Olin heikko - tarrauduin
Mä pelkästään vain voittajiin
Kunnes susta löysin oikeen ystävän
Elämme epävarmoja aikoja ja se heijastuu tässä sätissäkin, joillakin on paha olla. Oon huomannut itsellä että liikunta auttaa ja yleensä positiivinen asenne. Lääkkeitä ei oo ja eikä mt-ongelmia.
Aukaisin just 247 ja huomasin, että Reeo osaa laulaa tosi hyvin.
Minä oon lumoutunut Lauran upeudesta. Oikeesti, Laura on niin kaunis. Toivoisin niin että Laurasta tulisi näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko jo sanoneet toisilleen, että minä rakastan sinua?
Tuo Reeoahan vaikuttaa joka paikan höylältä
Yksin sua koskaan mä jättäis en (Milenan lauluosuus, onpa osuva :D)
Vierailija kirjoitti:
Santeri on lauluharjoitukissa se ällöistä ällöin. Kumipallot niin esillä ja silmälasit naamlla.
On Santeri kyllä karsein asukki ikinä. Laiha korppuperse ja kumitissit.
Oletko törkyturpien törkyturpa, onneks olkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko jo sanoneet toisilleen, että minä rakastan sinua?
Heidi on varattu Reeolle.
Milena on todella epämukavuus -alueellaan. On vielä enemmän pähkinöinä kuin Nabas. Nabbe saa tukea Reeolta ja Miikalta, Milenalla ei silleen ole ketään.
Laurakaan ei enää hengaa Milenan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Talon kaikki miespuoliset laulaa nyt
Sofiakin?
Saara on kannustava ja rohkaiseva opettaja. Aivan upea asenne. Sai myös Nabazin uskaltamaan, ja Sofian äänen hän saanee vireeseen vuorokauden aikana.