Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Hieno yhteishenkeä lisäävä tehtävä, kaikki täysillä mukana, vaikka monia jännittääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon lumoutunut Lauran upeudesta. Oikeesti, Laura on niin kaunis. Toivoisin niin että Laurasta tulisi näyttelijä.
No kyllähän se totuus on se, että ei tuota BB:tä kauneudella voiteta. Kyllä täytyy löytyä karismaa ja kyllä pitää olla viihdyttävä.
Missikisat on eri formaatti, eikö ?
Laura on paras näyttelemiseen, tanssimiseen ja laulamiseen liittyvissä haasteissa.
Laura olla kaksnaama!
Vierailija kirjoitti:
Talon kaikki miespuoliset laulaa nyt
Hitto tuo Reeon ääni, mahtava. Tuli ihan kyyneleet silmiin.
Miksi tuo levyperse istuu ruokapöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon lumoutunut Lauran upeudesta. Oikeesti, Laura on niin kaunis. Toivoisin niin että Laurasta tulisi näyttelijä.
No kyllähän se totuus on se, että ei tuota BB:tä kauneudella voiteta. Kyllä täytyy löytyä karismaa ja kyllä pitää olla viihdyttävä.
Missikisat on eri formaatti, eikö ?
Laura on paras näyttelemiseen, tanssimiseen ja laulamiseen liittyvissä haasteissa.
Laura olla kaksnaama!
Totta, niin kui noi 10 muutakin, rahan tavoittelu sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
koosteet alkaa vasta 22.10. Vain elämää, Erika lihonut, oon nähnyt muutama vuosi sitten Espoon omenassa ja oli laihan näköinen
Bb koosteita ootellessa vain elämää minäki kattelen. Kovin on Erika pöhöttynyt lyhyessä ajassa. Ääni on silti hyvä
En ole koskaan tykännyt Saara Aallosta, en kyllä ole inhonnutkaan, hän on ollut sellainen taitava, mutta karismaton esiintyjä. Mutta opettajana hän on hyvä, mukavan kannustava ja osaa näköjään käsitellä ihmisiä, kun näkee jännityksen. Tuokin Mian jatkuva pelleily, millä yrittää peittää epävarmuutta ja sitä, että on tilanteessa jota ei täysin itse hallitse.
Onhan se koomista kun huomiohuorat on melkein kipeinä, kun ovat pois mukavuusalueeltaan, mutta ruutuaikaa silti olisi saatava (Millu, Soffe, Nabbe), Milena yllätti a) että jännitti noin paljon, oli heti sympaattisempi kun uskaltaa olla heikko ja jännittää b) ihan hyvä äänihän sieltä paljastui.
Mutta Milena tai Soffe ulos sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon kaikki miespuoliset laulaa nyt
Hitto tuo Reeon ääni, mahtava. Tuli ihan kyyneleet silmiin.
Niin on. Vahva, mutta herkkä. Ja melodisen pehmeä! Ja kirsikkana kakun päällä, että pysyy parhaiten nuotissa. Ei mitään monotonista huutamista tai arkaa ininää:D
Oikeelle meni rangaistus. Niskoittelu, mikin huono pito ja aina myöhässä. Sofia ja Millu.
Tosi reilu meininki taas talossa tällä hetkellä. Nabazia suostutellaan ja pakotetaan laulamaan vasten tahtoaan. Kun jätkä ei osaa edes puhua tai lukea. Nabazilla paha mieli !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
söin koiran ruokaa oli hyvää. Maksalaatikkoa kaikkien äitien tekemää
kerran kysyin eräässä kaupassa missä on maksalaatikot niin eräs vanhempi mummo sanoi että hän syöttää sitä koiralle.
Niin anoppinikin syötti heidän koiralleen ihan tavallista kotiruokaa, oli sitten äitien tekemää taikka itsensä tekemää. Joivat aamukahvitkin yhdessä, koiralla pullamossoa maitokahvin seassa ja hyvin kelpasi.
Ihana Reeo kun lohduttaa Nabbea 🖤
Reeolla myös aivan loistava lauluääni, vau!
Milenallakin on hyvä ääni, mutta hän jännittää aika paljon.
Tuollanen lauluääni ku Reeolla on näköjään mun heikkous, meinaa vetää jalat ihan veteläksi :D
Vierailija kirjoitti:
Tosi reilu meininki taas talossa tällä hetkellä. Nabazia suostutellaan ja pakotetaan laulamaan vasten tahtoaan. Kun jätkä ei osaa edes puhua tai lukea. Nabazilla paha mieli !
Aina on toivoa kehittyä laulajana, jos itse kuulee, että on epävireinen. Ja Nabbe on epävireinen. Jos vaan laulaa huutamalla ihan miten sattuu ja kuvittelee kuulostavansa hyvältä, niin sellaisia ihmisiä on oikeasti paljon vaikeampi opettaa ja ohjata.
Jatkakaapa niitä laulutreenejä, kivempi seurata sitä kuin Tuula- tai Nabbe-showta
Pelleileekö tuo Nabaz taas kerran.
koosteet alkaa vasta 22.10. Vain elämää, Erika lihonut, oon nähnyt muutama vuosi sitten Espoon omenassa ja oli laihan näköinen