Aika erota kirkosta!
Kirkko ei jatkossakaan tunnusta sateenkaariparien avioliittoa. Hyvästi!
Kommentit (22)
Ai kuinka mahtavaa! Ei tarvitsekaan vielä erota kirkosta. Käyn kyllä jo käytännössä muualla, koska kirkko on muuten turhan liberaali makuuni. Mutta on sillä vielä yhteiskunnallista merkitystä, koska on se hyväksytyin ja tunnetuin kirkkokunta Suomessa.
Hiekkanekkujen aavikkodemoni on niin heikko jumala, koska se tarttee täällä pohjolan tundralla äänitorvikseen liudan vanhoja kaapu-ukkoja. Aika pelle, toisin kuin Ukko ylijumala.
Vierailija kirjoitti:
Hiekkanekkujen aavikkodemoni on niin heikko jumala, koska se tarttee täällä pohjolan tundralla äänitorvikseen liudan vanhoja kaapu-ukkoja. Aika pelle, toisin kuin Ukko ylijumala.
En tiedä mistä mahdat puhua. 53 naista ja 96 edustajaa kirkolliskokouksessa päättämässä. Minun laskuoppini mukaan enemmistö näyttäisi olevan naisia.
En ole koskaan kuulunutkaan, enkö ole tajunnut, miksi porukka kuuluu kirkkoon ja haluaa kirkolliset häät ja hautajaiset, vaikka eivät ole koskaan lukeneet Raamattua.
Pitäköön tunkkinsa. On paljon parempiakin paikkoja vihkiytyä avioliiton auvoiseen satamaan kuin jokin kirkko jota pystyssä pitävät vanhoillinen väki.
Aika meni jo yli kymmenenvuotta sitten.
Niin kauan kun kirkko vihkii homo ja lepso pareja, ei minun eli normaalin ihmisen tarvitse kuulua kirkkoon eikä mennä naimisiin. Siittäköön nämä homot niitä äpäriä ihan keskenään.
Samankaltaisista syistä erosin jo silloin reilu 10 vuotta sitten, kun oli edellinen aalto. Ei edusta minun arvomaailmaani. Verorahani kyllä kelpaisiavat, mutta jos päätyisin parisuhteeseen naisen kanssa, niin ilmeisesti edelleen olisin kirkon mielestä syntinen, muutamaa yksittäistä pappia lukuun ottamatta. Minun käsitykseni Jeesuksen opeista ei sovi yhteen sellaisten linjausten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä mahdat puhua. 53 naista ja 96 edustajaa kirkolliskokouksessa päättämässä. Minun laskuoppini mukaan enemmistö näyttäisi olevan naisia.
Ne naiset voidaan laskea miehiksi, koska ovat miehisessä ammatissa, koska aavikkodemoni kieltää naisten pappeuden. He ovat siis miehiä.
Hyvä. Homous ja lesbous syntiä. Menkää maistraatissa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa, että kirkko pitää kiinni Raamatun sanasta, eikä mene nykytrendien mukana. Jos joku eroaa tämän vuoksi kirkosta, niin se tarkoittaa ainoastaan sitä, että ei hän mikään kristitty olekaan.
eronnut jo vuosia sitten ja olen tyytyväinen päätökseen, noilla huijareilla ei ole antaa mulle yhtään mitään.
Miten niin aika erota? Erosin jo 19 vuotiaana, 46 vuotta sitten. Jos vero 1 %, olen säästänyt vuodessa keskimäärin 600 euroa. 600 46 = 27 600 € tämän päivän rahassa.
https://eroakirkosta.fi/