Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Lauralle kannattas antaa suurempi osuus laulussa; ainut joka pysyy nuotissa. Sallalla maneerit kunnossa, mutta niin nuotin vierestä et tuntuu selkäpiissä.
Kaikilla on vielä vuorokausi aikaa löytää sisäinen laulutähtensä ja suorastaan puhjeta kukkaan!!! Jännää!
On tää aika ankeeta, voisi olla tänään vaikka Halloween-bileet, mutta laulutaidottomat hoilaa.
Missä on lääkärin etiikka?? Sofialle tehdyt operaatiot ovat pöyristyttävää esimerkkiä alalla toimivista sikamaisista lääkäreistä. Nämä lääkärit pitäisi tuomita rikoksistaan. Sofian kaltaiset olisivat tarvinneet psykiatrista hoitoa.
Millu ja Sofia esittää, että on muka " hauskaa". Kova tarve on koko ajan heittää jotain läppää ja tekonauraa päälle. Lapsellista ja huomionhakuista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Missä on lääkärin etiikka?? Sofialle tehdyt operaatiot ovat pöyristyttävää esimerkkiä alalla toimivista sikamaisista lääkäreistä. Nämä lääkärit pitäisi tuomita rikoksistaan. Sofian kaltaiset olisivat tarvinneet psykiatrista hoitoa.
Mikä Sofian elämässä on nyt niin vaarallista?
Tulisi nyt jotain Halloween - pelotteluja tänä viikonloppuna. Taisi olla Krisun kaudella kun viimeksi sellaista järjestettiin? Viime ja toissa vuonna somessa ihmiset kyselikin että tuleeko jotain kauhujuttuja mutta niihin ei ikinä vastattu. Tai itse en ainakaan huomannut.
Lauralla on iso ja leveä perä ja paksut jalat. Muutenkin ulkonäöltä tosi kolho.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit vankilaan! Hoidettava vain sairaat terveiksi. Se on lääkärin tehtävä, ei rahastaa sairailla.
Johan sitä yritettiin ennen vanhaan hoitaa. Hyvinpä onnistui.
Lääkäreitä on moneen junaan...
Tämä on BB ja jaksetaan puhua mikä Sofia on. Itse se mainostaa omia videoitaan. Voisi jutella muuten talon asukkaista ym. Tuskin tulee Sofia voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Laura on kaunis nainen.
Kun sade päivän kohtaa
Tää iso ikävä mua taas hajottaa
Poskilla pisaroita
On päivä kuin viikko
On viikko kuin päivä
Mut sulta voimaa mä saan :)
Ihanat Reeo, Nabaz ja Miikka
Positiiviset yllätykset, Saara ja Heidi.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen hupakko....
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko sinä kommentin kirjoittaja itse minkä ikäinen olet ja mahdatko olla aivan täysjärkinen! Olisi kiva kuulla.
Hyvin se jaksaa harjotuttaa. Laulaminen on aina aaika henkilökohtaista ja käy tunteisiin varsinkin kun jos einole juurikaan laulanut.
Vierailija kirjoitti:
"Tuli Saara beebee-taloon, saattoi kaikki huonoon valoon.
Rääkkyi vinkui niin kuin tauti, jengi veti ranteet auki.
Kansa huuti Saara ulos, tässä nähtiin lebsoilun tulos!"
Huumorisi on syvältä.
Ai kauhea miltä Heidi kuulostaa. Vähän arvelinkin, ettei ole laulaja, kun hänen puheäänensä on niin epämiellyttävä 😄 Muuten kyllä tykkään hänestä, mutta toi ääni!
Lauralle kannattas antaa suurempi osuus laulussa; ainut joka pysyy nuotissa. Sallalla maneerit kunnossa, mutta niin nuotin vierestä et tuntuu selkäpiissä.