Lue keskustelun säännöt.
Lotta Hintsa etsii vauvalleen Au-paria hoitamaan vuorille?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vuorikiipeilystä on tullut pakkomielle. Jos se edes olisi hyvä siinä, mutta ei.
Joo, ehdottomasti kaikki haluaa lähteä jonnekin hankaliin olosuhteisiin ottamaan vastuun ventovieraan ihmisen lapsesta. Taitaa olla lepakoita tapulissa
Ei taida olla kaikki muumit laaksossa