Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
40461/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö Heidi siis ruokaa itse, kun ihan Reeon ja Naben sanoilla puhuu Aleksista? Syö ku hevonen eikä tee mitään. Mut Heidi tekee?

Vierailija
40462/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa Kim Sainio on. Pariskunta pitää erottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40463/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla kysyi Miikalta kenen tämä toivoo lähtevän. Miikka sanoi, että ei tiedä mutta enempi ja enempi menee hermot siihen että yksi ei tee mitään ja on äidin pikkupoika ( ja voin vaan kuvitella mitä Miikka-vihaa tämä Allu-faneissa herättää )

Sanoi myös lemmenlomasta :D

Tottakai Miikka haluaa Allun lähtevän. 

Kyllä, koska tietää kuinka paha uhka Allu hänelle on.

Vierailija
40464/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö Reeo miten joutu häätöön?

Vierailija
40465/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miika venäläinen?

Vierailija
40466/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Heidi on kyllä erikoinen.

Vierailija
40467/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö Reeo miten joutu häätöön?

Tietää

Vierailija
40468/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miika venäläinen?

Ei ole.

Vierailija
40469/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huolestuttavaa, että Heidi ei muista onko kirjoittanut viestin. Ilmeisesti dementia on iskenyt nuoreen ihmiseen.

Vierailija
40470/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millusta tulee kiusaajavibat. Näyttelee kilttiä ja sanoo päin kasvoja mutta silmät kertoo että valehtelee.

Milluhan on kertonut että on hyvä valehtelemaan. Tyhmä kun paljasti.

Ei se siitä kiusaajaa tee. Mia vaikuttaa enemmänkin reilulta ja kaikkien kaverilta.

Ai Mia reilu ja kaikkien kaveri, kun otti Heidin kädestä juoman, jotta Sofia sai kaksi ja Heidi ei yhtään?

Ei kai nyt tuollainen yksittäinen teko ihmistä määritä. Ihmiset eivät ole täydellisiä, eikä tarvitsekaan olla. Mia vaikuttaa hyväntuuliselta ja mutkattomalta persoonalta, ei ilkeältä eikä kiusaajalta.

Reilua ja kaikkien kaverin toimintaa oli myös valehteleminen Reeolle päin naamaa?

Vierailija
40471/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millusta tulee kiusaajavibat. Näyttelee kilttiä ja sanoo päin kasvoja mutta silmät kertoo että valehtelee.

Ei se siitä kiusaajaa tee. Mia vaikuttaa enemmänkin reilulta ja kaikkien kaverilta.

Minulle Miasta tulee sellainen vaikutelma, että se pyörein silmin kertoo jotain syvällistä ja traagista sun kanssa ja sä kuuntelet ja sanotkin ehkä jotain että voi että tai vastaavaa, käännät selkäsi, niin Mia on kavereidensa kanssa tirskumassa, että voi veetu miten toikin on noin tyhmä ja kaiken se uskoo.

Eilen illalla kun 'keskustelivat' Aleksin kanssa, niin taisi se aito Mia sieltä pilkisteli, ja olipa katkeraa puhetta: 'en minä noita (jep en määkää) ....niinku silleen mun omassa elämässä (jep, nii määkin)...mä oon siivonnut kaikki turhat tyypit pois...(jep)... mä en sellaisia tartte...mull on oma elämä tuolla (jep, nii mullakii)...mut voin mä tuolla ihan puhua niille iha normaalisti (jep, nii määkin), vaikk muuten en olis...

Ja kun myöhemmin paikalle tuli Soffe, joka puolestaan puhui siitä, että täällä on tämä, ja kun ollaan ulos talosta, niin näille jutuille vain nauretaan huvittuneesti, eikä enää kellekään kanneta mitään kaunaa. Aleksi tietysti oli heti samaan mieltä (jep, ei mulkaa). Mia alkoi puhumaan nopeasti, kuinka talon sisäiset jutut paisuvat, kun mitään muuta elämää ei ole (jep, ei mulkaa).

Mikä tuossa oli jotenkin huono asia? Ihan tottahan Mia puhui.

Vierailija
40472/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ja Laura on rumia. Mää en tykkää katsella rumia ihmisiä. Miksi tuonne otetaan sellaisia?

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin noista kukaan ei miellytä omaan silmään millään tavalla. Kauneus on katsos katsojan silmissä 😉

Vierailija
40473/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidille ei käynyt että hän on häädössä koska pelkää että häädetään. Muisti petti nk valkoinen valhe. Taitaa olla kiero tuo tyttö. 

Vierailija
40474/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi epäili itseensä, olisko mahdollista et hän olisi kuitenkin voinut kirjoittaa sen Milenan kommentin.

Tämä oli TODELLA KUMMALLINEN kommentti :O

Vierailija
40475/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks noi läskivihaajamiehet ei ikinä oo hyvännäkösiä?

Jep. Ne on kaikki aina tollasia rumahkoja tavis-Miikkoja.

On tosiaan Klonkun korvat sillä. Muutenkin muistuttaa Klonkkua.

Vierailija
40476/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksköhän kukaan sanoo Heidille mitään kun se kulkee ympäriinsä puhumassa asiat eteenpäin. Ei tuosta oikein luotettavaa liittolaista saa kukaan vissiin? Ja miks hitossa he tekevät töitä reeolle nuo Milla, Salla, Heidi ja Milena, Nabbe ja Tuula..?? en oikein ymmärrä.

Heidiin luotetaan siksi, kun vaikuttaa kiltiltä ja uskolliselta eikä juonittelevalta manipuloijalta. Vähän sama kuin miksi Läppämasiinaan ja kaveriinsa Merveen luotetaan. Heidin mielestä Reeo on varmaan ihan ok, mutta lähinnä haluaa ratsastaa Reeon suosiolla finaaliin. Milla ja Salla yrittää saada Reeon jossain vaiheessa pois, mutta ei vielä. Tottakai, Reeo on kovin kilpailija. Milenaa ei kukaan ymmärrä. Nabbe ja Tuula ovat Reeon kavereita ja myös he haluavat ratsastaa finaaliin kovan pelaajan suojeluksessa.

Vierailija
40477/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ja Laura on rumia. Mää en tykkää katsella rumia ihmisiä. Miksi tuonne otetaan sellaisia?

Mun aviomies sanoi että Heidi on kaunein talossa kun kysyin. Munkin mielestä Heidi/ja Salla on kauneimmat

Vierailija
40478/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle Miasta tulee sellainen vaikutelma, että se pyörein silmin kertoo jotain syvällistä ja traagista sun kanssa ja sä kuuntelet ja sanotkin ehkä jotain että voi että tai vastaavaa, käännät selkäsi, niin Mia on kavereidensa kanssa tirskumassa, että voi veetu miten toikin on noin tyhmä ja kaiken se uskoo.

Eilen illalla kun 'keskustelivat' Aleksin kanssa, niin taisi se aito Mia sieltä pilkisteli, ja olipa katkeraa puhetta: 'en minä noita (jep en määkää) ....niinku silleen mun omassa elämässä (jep, nii määkin)...mä oon siivonnut kaikki turhat tyypit pois...(jep)... mä en sellaisia tartte...mull on oma elämä tuolla (jep, nii mullakii)...mut voin mä tuolla ihan puhua niille iha normaalisti (jep, nii määkin), vaikk muuten en olis...

Ja kun myöhemmin paikalle tuli Soffe, joka puolestaan puhui siitä, että täällä on tämä, ja kun ollaan ulos talosta, niin näille jutuille vain nauretaan huvittuneesti, eikä enää kellekään kanneta mitään kaunaa. Aleksi tietysti oli heti samaan mieltä (jep, ei mulkaa). Mia alkoi puhumaan nopeasti, kuinka talon sisäiset jutut paisuvat, kun mitään muuta elämää ei ole (jep, ei mulkaa).

Mikä tuossa oli jotenkin huono asia? Ihan tottahan Mia puhui.

Ei kannata kovin syvällisesti paskaan astua, hyvä Aleksi.  Jep. 

Vierailija
40479/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi epäili itseensä, olisko mahdollista et hän olisi kuitenkin voinut kirjoittaa sen Milenan kommentin.

Tämä oli TODELLA KUMMALLINEN kommentti :O

Milloin Heidi sanoi noin?

Vierailija
40480/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeeeeeeooooooeooeeooe

Ketju on lukittu.