Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
40481/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ja Laura on rumia. Mää en tykkää katsella rumia ihmisiä. Miksi tuonne otetaan sellaisia?

Mun aviomies sanoi että Heidi on kaunein talossa kun kysyin. Munkin mielestä Heidi/ja Salla on kauneimmat

Heidi vähemmän kaunis

Vierailija
40482/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millusta tulee kiusaajavibat. Näyttelee kilttiä ja sanoo päin kasvoja mutta silmät kertoo että valehtelee.

Milluhan on kertonut että on hyvä valehtelemaan. Tyhmä kun paljasti.

Ei se siitä kiusaajaa tee. Mia vaikuttaa enemmänkin reilulta ja kaikkien kaverilta.

Ai Mia reilu ja kaikkien kaveri, kun otti Heidin kädestä juoman, jotta Sofia sai kaksi ja Heidi ei yhtään?

Ei kai nyt tuollainen yksittäinen teko ihmistä määritä. Ihmiset eivät ole täydellisiä, eikä tarvitsekaan olla. Mia vaikuttaa hyväntuuliselta ja mutkattomalta persoonalta, ei ilkeältä eikä kiusaajalta.

Ja selkeästi paras huumorintaju hänellä ja tuo paljon hauskoja juttuja taloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40483/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi epäili itseensä, olisko mahdollista et hän olisi kuitenkin voinut kirjoittaa sen Milenan kommentin.

Tämä oli TODELLA KUMMALLINEN kommentti :O

Milloin Heidi sanoi noin?

ei kauaa sitten n . 10 min

Vierailija
40484/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö Heidi siis ruokaa itse, kun ihan Reeon ja Naben sanoilla puhuu Aleksista? Syö ku hevonen eikä tee mitään. Mut Heidi tekee?

ei mitään, katselee silmät suurina reeo

Vierailija
40485/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ja Laura on rumia. Mää en tykkää katsella rumia ihmisiä. Miksi tuonne otetaan sellaisia?

Mun aviomies sanoi että Heidi on kaunein talossa kun kysyin. Munkin mielestä Heidi/ja Salla on kauneimmat

Mun mielestä se pihatonttu on kaunein

Vierailija
40486/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi epäili itseensä, olisko mahdollista et hän olisi kuitenkin voinut kirjoittaa sen Milenan kommentin.

Milloin Heidi sanoi noin?

ei kauaa sitten n . 10 min

Sanoi, jotain siihen tyyliin, että alkaa jo itsekin epäilemään, kun syytetään

Vierailija
40487/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä kysyä omalta mieheltäni. Mutta näytitkö vain ne muokatut promokuvat vai katseliko lähetystä? Mä olen pullaposki kuten Heidi, mutta silti kehtaan sanoa, että en pidä hänen ulkonäöstään :D

Vierailija
40488/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi kulki sisällä hermostuneen oloisena yksin illalla, mikähän vaivasi? Rehellinen Heidi. Uskottavahan se on.

Vierailija
40489/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka Aleksi pierasis joka aamu koko köörille joka päiväisen leipänsä. Miikka ei pääse yli, et Aleksilla joku jota halailla ja joka silittelee Aleksia. Itse sanoi näin. Kun ei Miikalla ole, ei saa muillakaan olla. Miikka oli varmasti paljon hauskempi ihminen ennen tätä suurta rakkauttaan, joka odottaa kotona. Miikka kertoili ylpeänä aiemmin et kun Sofia koski hänen hiuksiaan, hän nousi kipinkapin heti ylös ja vaihtoi paikkaa. Et seuraavalla kerralla varmasti sanoo, ettei saa koskea. Nyt ei sit viittinyr. Reeokin totesi sillon et ei se tarkoittanut varmaan mitään sillä, kunhan vaan näki jonkun pään siinä ja alkoi hieroa. Miikka on niin naurettava pelle. Kuvitteleeko talon naisten oikein tappelevan hänestä? Ei tunnu kovin vakaalla pohjalle suhdekaan olevan kun pelko perseessä joutuu välttelee kaikkea kosketustakin.

Asukkaiden kannattaisi vihjailla klonkulle, että onko varma että kumppani on odottamassa häntä. Kanattaisi luoda klonkulle epäilyksen siemen, joka talossa kasvaisi mahtaviin mittoihin. Eiköhän se syöksyisi viikon jälkeen jo ikkunasta ja talosta ulos.

Vierailija
40490/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi kulki sisällä hermostuneen oloisena yksin illalla, mikähän vaivasi? Rehellinen Heidi. Uskottavahan se on.

Käyttäytyi eilen tosi oudosti. Yritti kerjätä huomiota istumalla oven edessä kenkä päässään.

Vierailija
40491/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Aleksi on köökin puolella jotain tehnyt. Onko Tuula, Heidi, Salla, . Ei tätä voiteta rättiä huiskuttamalla ja soossia tekemällä

Vierailija
40492/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi syytetään, noinhan sitä käy joskus syytetyille vaikka olisivat viattomia?

Vierailija
40493/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallan tekosuu on karmean näköinen ja yllensä aina auki. Lisäksi täyteaineet tekevät naamasta pullean pallon. Piirteet kadonneet.

Vierailija
40494/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo yli ikänen mikä lie pois!!kulahtanu ukko.eilen sano ett minä en lähe täältä mihkää...haluun nähä naaman ku lähtee.jengipomo.liivit vain puuttuu.siansilmät.jsksaa leikkiä pentujen kans.jääny kasarille.ylimielinenki .

Känisevä pubiruusu, joka saa raivarin heti, jos sen sössötyksiä ei kuunnella pubin nurkassa.

Vierailija
40495/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tarpeeksi syytetään, noinhan sitä käy joskus syytetyille vaikka olisivat viattomia?

Heidin kehonkieli on jo pitkään kertonut, että valehtelee Milenalle, aina kun Milena tulee häneltä kyselemään asiasta.

Vierailija
40496/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Aleksi on köökin puolella jotain tehnyt. Onko Tuula, Heidi, Salla, . Ei tätä voiteta rättiä huiskuttamalla ja soossia tekemällä

Ei voiteta, mutta jos tuolla asuu, niin ihan fiksun ihmisen toimintaa osallistua askareisiin.

Vierailija
40497/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi on muuttanut kotoa 16-vuotiaana. Kai se 6v aikana on oppinut kokkaamaan ja siivoamaan. Heidi taitaa vieläkin asua mammansa nurkissa.

Vierailija
40498/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juteltuaan Milenan kans, Heidi meni juoruaa Sallalle tilanteesta ja sano, et Milena uskoi edelleen et Heidi kirjoittanut twiitin. Heidi sanonut ettei ole. Sallalle sanoi, et alko itsekin miettiä olisko voinut kirjoittaa sen, koska ajattelee niin itsekin mitä twiitissä sanottiin. Epäili hetken et olisko voinut unohtaa kirjoittaneensa.

Vierailija
40499/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallan tekosuu on karmean näköinen ja yllensä aina auki. Lisäksi täyteaineet tekevät naamasta pullean pallon. Piirteet kadonneet.

yleensä*

Vierailija
40500/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylähuuli on liian täytetty. Muuten ei mitään vikaa. Suloiset kasvot.

Ketju on lukittu.