Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsiisti mies - mitä tehdä?

Vierailija
23.09.2025 |

Alkaen ulko-ovesta: täynnä rasvaisia jälkiä. Ja sitten jatkuen kotiin joka paikkaan: jos tyhjentää tiskikoneen, aina sormenjäljet lusikoissa, laseissa, haarukoissa. Käytämme eri vessoja, koska miehen jäljiltä istuin on aina likainen. Omassa vessassaan hänellä on ruskeaksi muuttunut käsipyyhe, koska ei vaihda sitä koskaan. Lisäksi hikoilee jatkuvasti. Vaihdan säännöllisesti lakanan sänkyymme, mutta omia petivaatteitaan hän ei vaihda. Jos hän pesee pyykkiä, en pysty pesemään omaa pyykkiäni koneessa ennen kuin olen pyöräyttänyt siellä 90 asteessa lakanat. Mies on välinpitämätön myös ruoan säilyttksen suhteen: syö yön yli pöydällä levinneitä leikkeleitä jne. Olen sietänyt tätä pari vuotta, koska helppoja vaihtoehtoja poismuutolle ei ole ollut. Olin liian toiveikas yhteenmuuton osalta, en tiennyt tätä kaikkea. Mitä teen, olen epätoivoinen ja koko ajan stressaantunut? Anteeksi vuodatus.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista saastassa elämistä jaksa katsella.

Vierailija
2/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö koskaan millasesta luukusta muutti kun menitte yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt siinä ohuessa toivossa, että joku täällä vastaa miehesi pystyvän muuttumaan, niin joudut pettymään. Jos se muuttuisi, se olisi jo tapahtunut. Eikä sitä aamua tule, että herätessäsi huomaat kaiken olevan toisin, ja miehesi yhtäkkiä osaakin kusta renkaan sisäpuolelle. Pitääkö vääntää rautalangasta? Ihmisillä on opittuja tapoja joista eivät luovu. Ne on juuri ne asiat, jotka tutustuessa ensin naurattaa, sitten kyllästyttää ja lopulta v:tuttaa. Mutta ne ei muutu.

Vierailija
4/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa

Vierailija
5/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää

Vierailija
6/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uhriutumismielessä liioittele yhtään?

Esim. miksi teillä on leikkeleet yön yli pöydällä?

Ja mitä tapahtuu jos et pesekään lakanoita kuumassa vaan laitat tavallisesti pyykkisi- onko se miehen pyykki muka saastuttanut koneen?

Vierailija
7/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne jaksaa valittaa...

Vierailija
8/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsit sitten päin persettä.

Vierailija
9/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulikin muutama syy, miksen jaa kotiani koskaan enää kenenkään kanssa. Enkä syö satunnaisten työkavereiden yms. leipomuksia. Ihmiset ovat melko soittaisia yleisesti ottaen.

Vierailija
10/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotaako sun pilde verta 7 päivää per kuukausi. Yök

Vierailija
11/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin huonon miehen ja syytän siitä?

Vierailija
12/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta 🤣🤣 voi sinua. Oletko uhri?

Vierailija
13/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱🥱🥱🥱😴😴😴😴. Onneksi asun yksin siistissä kodissa. 😊

Vierailija
14/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että toivoton tapaus, hanki oma asunto ja treffaile, jos mies muuten sua kiinnostaa 

Vierailija
15/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) hyväksyt asian ja tulet jatkossakin elämään sikolätissä/olemaan onneton

B) alat suunnittelemaan pois muuttoa/eroa

Vierailija
16/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne miehet joita naiset havainnoivat lähietäisyydeltä, ovat sottaisia - muistahan ei voi ollakaan havaintoa.

Että onnea valinnalle!

(vihje: vaikka ette pinnallisuudessanne huomaakaan, niin on muunkinlaisia miehiä)

Vierailija
17/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tommosen limalassen kanssa voi harjoittaa romantiikkaa 

Vierailija
18/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tommosen limalassen kanssa voi harjoittaa romantiikkaa 

Romantiikassahan limantuotannosta huolehtii nainen. Kuiviltaan olisi kivuliasta...

Vierailija
19/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi hyvä, kun olet sian kanssa yhteen muuttanut, sinun täytyy joko sietää ja kestää häntä tai jättää se sika.

Vierailija
20/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyt siinä ohuessa toivossa, että joku täällä vastaa miehesi pystyvän muuttumaan, niin joudut pettymään. Jos se muuttuisi, se olisi jo tapahtunut. Eikä sitä aamua tule, että herätessäsi huomaat kaiken olevan toisin, ja miehesi yhtäkkiä osaakin kusta renkaan sisäpuolelle. Pitääkö vääntää rautalangasta? Ihmisillä on opittuja tapoja joista eivät luovu. Ne on juuri ne asiat, jotka tutustuessa ensin naurattaa, sitten kyllästyttää ja lopulta v:tuttaa. Mutta ne ei muutu.

Täällä boheemimpi ja useiden mielestä varmasti sotkuinen nainen. Olet tavallaan oikeassa ja toista ei saa muutettua mutta ihminen voi kehittyä. Siinä pitää vaan olla omaa halua ja kärsivällisyyttä. Itse olen paljon vähemmän sotkuinen kuin ennen mutta kovin siistiä minusta ei varmasti ikinä tule. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän