Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Kun tarpeeksi syytetään, noinhan sitä käy joskus syytetyille vaikka olisivat viattomia?
Mutta Heidi ei ole viaton. Siitä kertoo jo se, että yrittää saada epäilykset Milluun ja pois itsestään.
Mikä tuon Salla anti on tälle ohjelmalle? Täysi turhake tapetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi epäili itseensä, olisko mahdollista et hän olisi kuitenkin voinut kirjoittaa sen Milenan kommentin.
Tämä oli TODELLA KUMMALLINEN kommentti :O
Milloin Heidi sanoi noin?
Viime yönä Repan kanssa jutellessa. Sanoi myös ettei hänellä olisi ikinä munaa myöntää ääneen kirjoittaneensa sen twiitin. Sitten puhui näitä kummallisuuksia ettei tiedä vaikka olisi vahingossa/tietämättään sen kirjoittanut. Tosi outoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman pettynyt juontajavalintoihin.Sami Kuronen ei vaan miellytä.Parhaat juontajat ois ollut Kottonen ja Vehviläinen.Ehkä niillä on jo tarpeeksi töitä.Molemmat juontajat ovat aina kiinnostuneita työstään. Sympaattisia juontajia.
Minusta Sami Kuronen on ihan paras. Siihen toiseen naisjuontajaan en oo tyytyväinen, anteeksi vaan, ehkä kokemattomuus tai mikä tahansa, ehkä jossain muussa ohjelmassa olis nappi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi kulki sisällä hermostuneen oloisena yksin illalla, mikähän vaivasi? Rehellinen Heidi. Uskottavahan se on.
Käyttäytyi eilen tosi oudosti. Yritti kerjätä huomiota istumalla oven edessä kenkä päässään.
Semmosta se tourette teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ja Laura on rumia. Mää en tykkää katsella rumia ihmisiä. Miksi tuonne otetaan sellaisia?
Mun aviomies sanoi että Heidi on kaunein talossa kun kysyin. Munkin mielestä Heidi/ja Salla on kauneimmat
Miksi kellään kiinnostaisi sinun ukkosi horinat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millusta tulee kiusaajavibat. Näyttelee kilttiä ja sanoo päin kasvoja mutta silmät kertoo että valehtelee.
Milluhan on kertonut että on hyvä valehtelemaan. Tyhmä kun paljasti.
Ei se siitä kiusaajaa tee. Mia vaikuttaa enemmänkin reilulta ja kaikkien kaverilta.
Minulle Miasta tulee sellainen vaikutelma, että se pyörein silmin kertoo jotain syvällistä ja traagista sun kanssa ja sä kuuntelet ja sanotkin ehkä jotain että voi että tai vastaavaa, käännät selkäsi, niin Mia on kavereidensa kanssa tirskumassa, että voi veetu miten toikin on noin tyhmä ja kaiken se uskoo.
Eilen illalla kun 'keskustelivat' Aleksin kanssa, niin taisi se aito Mia sieltä pilkisteli, ja olipa katkeraa puhetta: 'en minä noita (jep en määkää) ....niinku silleen mun omassa elämässä (jep, nii määkin)...mä oon siivonnut kaikki turhat tyypit pois...(jep)... mä en sellaisia tartte...mull on oma elämä tuolla (jep, nii mullakii)...mut voin mä tuolla ihan puhua niille iha normaalisti (jep, nii määkin), vaikk muuten en olis...
Ja kun myöhemmin paikalle tuli Soffe, joka puolestaan puhui siitä, että täällä on tämä, ja kun ollaan ulos talosta, niin näille jutuille vain nauretaan huvittuneesti, eikä enää kellekään kanneta mitään kaunaa. Aleksi tietysti oli heti samaan mieltä (jep, ei mulkaa). Mia alkoi puhumaan nopeasti, kuinka talon sisäiset jutut paisuvat, kun mitään muuta elämää ei ole (jep, ei mulkaa).
Mikä tuossa oli jotenkin huono asia? Ihan tottahan Mia puhui.
Ihan varmasti puhui totta tällä kertaa. Katkeraa ja kaunaista oli puhe ensin, sitä yritettiin peittää vitseihin 'Mikset sä Väinö kertonu (et heidät Allu ja Illu nimetään)?' 'Saatanan mielistelijät' ymv, joka oli kohdennettu talon muihin asukkaisiin. Kun Milla huikkasi ohi mennen, että mitkä fiilikset, ok ei tässä mitään, ja sitten perään 'läpällä' et mitä toikin tossa mielistelee. (Milla sai runtua eilen moneltakin taholta jostain syystä)
Katkeruus sitten nopeasti peitettiin, kun Soffe tuli puhumaan siitä, että nämä unohdetaan heti kun päästään pois talosta ja että 'jos noiden muiden asukkaiden kanssa joutuu tekemään yhdessä duunijuttuja, niin ei siinä enää muistella, et hei sä annoit mulle pisteitä.' Niin vaihtui sitten ääni Miankin kellossa. Käviköhän mielessä, että bb-asukkaista voi saada tulevaisuudessa materiaalia podeihinsa, joten ei kannattaisi yltyä ihan liian katkeraksi ja niin kuin sitten ääneen sanoi 'antaa paisua näiden asioiden, kun mitään muuta elämää ei ole'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ja Laura on rumia. Mää en tykkää katsella rumia ihmisiä. Miksi tuonne otetaan sellaisia?
Mun aviomies sanoi että Heidi on kaunein talossa kun kysyin. Munkin mielestä Heidi/ja Salla on kauneimmat
Pitääpä kysyä omalta mieheltäni. Mutta näytitkö vain ne muokatut promokuvat vai katseliko lähetystä? Mä olen pullaposki kuten Heidi, mutta silti kehtaan sanoa, että en pidä hänen ulkonäöstään :D
Lähetystä
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuon Salla anti on tälle ohjelmalle? Täysi turhake tapetti.
Täyttänyt tehtävänsä kun hänen ansiosta saatiin Kirsi ulos. Nyt voisi lähteä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kellään kiinnostaisi sinun ukkosi horinat?
Päätin vain tulla kertomaan, että yleensä miehet ei ole niin pinnallisia ja tuomitsevia kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen satavarma, että twiitti Heidin kirjoittama. Valehtelee sujuvasti ja pelaa kieroa peliä. Usein myös kertonut talossa olevansa huono valehtelija eikä edes osaa valehdella. Sumuttaa häikäilemättä, ettei muut hänen sanomisiaan edes epäilisi. Miksi muuten tarvetta tuoda tuota joka välissä esille. Reeon kannattajana pelkään pahoin, että ratsastaa tämän siivellä kohti finaalia ja pettää liittolaisensa viime hetkellä.
Toisaalta jos Heidi tällä tyylillään poistuu talosta 30k takataskussa, niin täytyy nostaa hattua ja todeta, että hyvin pelattu nuorelta naiselta.
ONko siis niin tyhmä, että valehtelisi tuollaista, eikä muistaisi, että ovat siellä 24/7 kameroiden edessä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme että Reeo ottaa rauhallisesti. Laura eilen kuuli kun Reeo puhui että hänellä on ulkomaailmassa merkittäviä kontakteja ja että hänellä ei ole huolta. Samaahan täällä elvisteltiin että Reeon voitto on suunniteltu juttu.
Heidi valehteli eilen Reeolle ja miikalle mitä neukkarissa tapahtui, siksi ne kiitteli.
Eiku Miikka sanoi että Reeolla on merkittäviä kontakteja. Ei Reeo itse ole koskaan sellaista sanonut, Miikka on vaan niin päätellyt.
Hauska, vaan jos/kun Reeo illan häädöstä selviää nii Laura ja koko talo kuvittelee et Reeo on pääsyt jatkoon vaan joidenkin kontaktien takia. Vaikka kyllähän Reeo taitaa olla aikalailla suosituin asukas jokatapauksessa(paitsi jodelissa)
Onko Miikan takana puolestaan Venäjän mafia? Vaikuttaa siltä, että kontakteja itärajan taakke.
Mitä on kertonut? Taitaa olla venäläistä verta Mikhailissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä kysyä omalta mieheltäni. Mutta näytitkö vain ne muokatut promokuvat vai katseliko lähetystä? Mä olen pullaposki kuten Heidi, mutta silti kehtaan sanoa, että en pidä hänen ulkonäöstään :D
Ylilaudallakin kuolataan heidiä. Varmaan hänessä sellaista naapurintytön vibaa joka vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen satavarma, että twiitti Heidin kirjoittama. Valehtelee sujuvasti ja pelaa kieroa peliä. Usein myös kertonut talossa olevansa huono valehtelija eikä edes osaa valehdella. Sumuttaa häikäilemättä, ettei muut hänen sanomisiaan edes epäilisi. Miksi muuten tarvetta tuoda tuota joka välissä esille. Reeon kannattajana pelkään pahoin, että ratsastaa tämän siivellä kohti finaalia ja pettää liittolaisensa viime hetkellä.
Toisaalta jos Heidi tällä tyylillään poistuu talosta 30k takataskussa, niin täytyy nostaa hattua ja todeta, että hyvin pelattu nuorelta naiselta.
noin minäkin ajattelen, toi on peli eli Heidi olisi pelurien peluri.
Aleksi syö nykyään aina yksin. Varmaan inhottava syödä kaikkien kuittailujen jälkeen. Ymmärrän.
Lauralla on erikoisen pieni pää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks noi läskivihaajamiehet ei ikinä oo hyvännäkösiä?
Miksi heidän pitäisikään olla? Kyse on ylipainosta. Ei kauniin tai komean ihmisenkään kannata missään nimessä olla ylipainoinen.
Epävarmat tyypit kuten Miikka toimii just näin.
Toimii miten? Laihduttaa? Yleensä lääkärikin määrää laihduttamaan, jos on ylipainoinen. Mielestäni se on ihan oikein.
vyötärölihavuus tietää sairauksia
Ihan mikä tahansa lihavuus tietää sairauksia. Kuten liian iso rasvaprosenttikin.
bylly voi saa olla ihrakasa, ei vaikutusta terveyteen.
Pyllystä ei mitata ylipainoa :D se on ihraa ihan niin kuin tisulitkin.
Tisulit? Kuka käyttää rinnoista rumaa sanaa?
Miksi tuo yksi tyyppi syö aina yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudallakin kuolataan heidiä. Varmaan hänessä sellaista naapurintytön vibaa joka vetoaa.
Heidi?