Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ei kai Milena tipu? Millu ja allu pitää erottaa!
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole mitään muuta ikävää sanottu ikinä ennen? Onko tää Milenan keissi nyt ainut?
No onhan siellä sanottu ja paljon pahempiakin juttuja. Eikä tuo nyt ollut edes kovin pahasti sanottu, todettiin vaan selvä tosiasia ääneen. Onhan moni muukin asukas puhunut samalla tavalla (ei vaan tosin Milenan kuullen).
Vierailija kirjoitti:
Mut Heidi on rehellinen ihminen eikä tykkää valehtelusta. Muistakaa nyt.
Jeps :D Ja lehmät lentää.
Lauralle toivon ny edes vähän rankempaa viikkoa. On saanu elää pumpulissa nyt monta viikkoa tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme että Reeo ottaa rauhallisesti. Laura eilen kuuli kun Reeo puhui että hänellä on ulkomaailmassa merkittäviä kontakteja ja että hänellä ei ole huolta. Samaahan täällä elvisteltiin että Reeon voitto on suunniteltu juttu.
Heidi valehteli eilen Reeolle ja miikalle mitä neukkarissa tapahtui, siksi ne kiitteli.
Eiku Miikka sanoi että Reeolla on merkittäviä kontakteja. Ei Reeo itse ole koskaan sellaista sanonut, Miikka on vaan niin päätellyt.
Hauska, vaan jos/kun Reeo illan häädöstä selviää nii Laura ja koko talo kuvittelee et Reeo on pääsyt jatkoon vaan joidenkin kontaktien takia. Vaikka kyllähän Reeo taitaa olla aikalailla suosituin asukas jokatapauksessa(paitsi jodelissa)
No Laura Friman varmasti siellä intopäänä suolaa Reeoa. Hänhän kertoi liittyneensä sinne ihan vaan BB:n takia ( uskoo ken tahtoo ettei aiemmin ole ollut).
Tämä on kunnianloukkaus. Teen rikosilmoituksen.
T: L F
Kunhan reeo pääsee turvaan niin noilla kolmella muulla ei olisi mitään väliä vaikka lähtisivät käsikynkäsä ulos!!
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa sukulaisia Pielavedellä hävettää Mian edesottamukset talossa. Onko "hiukan" nolo aikuiseks naiseks...
Hehhehe. Ei hänen vanhemmat osaa hävetä milloinkaan. Pielavedellä ei tunneta sanaa häpeä. Syytetään toista vanhempaa kun menee jokin vikaan. Plus ne kuvittelee olevansa aina muita rikkaampia ja kateellisia muille ihmisille jos heillä on jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo yli ikänen mikä lie pois!!kulahtanu ukko.eilen sano ett minä en lähe täältä mihkää...haluun nähä naaman ku lähtee.jengipomo.liivit vain puuttuu.siansilmät.jsksaa leikkiä pentujen kans.jääny kasarille.ylimielinenki .
😂
Se että on keski-ikänen valkonen heteromies, ei tee kenestäkään huonoa ihmistä, saati liivijengiläistä.Reeo vaikuttaa ihan ok mieheltä. Itse samastun eniten just siihen ja ymmärrän eniten huumoriaan, saman ikänen (vuoden heitolla) kun olen.
Noiden nuorempien jutut menee usein yli hilseen.
Heidi tosin on suosikkini.
N50
Sama, paitsi mulla ei ole suosikkia. Heidi on alkanut ärsyttää. Reeo on välillä liian ilkeä. Salla ja Milla on jees, kunhan eivät juonittele koko ajan.
N35
Nyt s Heidi juoruaa Sallalle mitä Milena sanoi Heidille Sallan myrtsisyydestä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millusta tulee kiusaajavibat. Näyttelee kilttiä ja sanoo päin kasvoja mutta silmät kertoo että valehtelee.
Milluhan on kertonut että on hyvä valehtelemaan. Tyhmä kun paljasti.
Ei se siitä kiusaajaa tee. Mia vaikuttaa enemmänkin reilulta ja kaikkien kaverilta.
Ai Mia reilu ja kaikkien kaveri, kun otti Heidin kädestä juoman, jotta Sofia sai kaksi ja Heidi ei yhtään?
Ei kai nyt tuollainen yksittäinen teko ihmistä määritä. Ihmiset eivät ole täydellisiä, eikä tarvitsekaan olla. Mia vaikuttaa hyväntuuliselta ja mutkattomalta persoonalta, ei ilkeältä eikä kiusaajalta.
Heidi on kyllä muitten mustamaalamisen mestari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millusta tulee kiusaajavibat. Näyttelee kilttiä ja sanoo päin kasvoja mutta silmät kertoo että valehtelee.
Milluhan on kertonut että on hyvä valehtelemaan. Tyhmä kun paljasti.
Ei se siitä kiusaajaa tee. Mia vaikuttaa enemmänkin reilulta ja kaikkien kaverilta.
Minulle Miasta tulee sellainen vaikutelma, että se pyörein silmin kertoo jotain syvällistä ja traagista sun kanssa ja sä kuuntelet ja sanotkin ehkä jotain että voi että tai vastaavaa, käännät selkäsi, niin Mia on kavereidensa kanssa tirskumassa, että voi veetu miten toikin on noin tyhmä ja kaiken se uskoo.
Eilen illalla kun 'keskustelivat' Aleksin kanssa, niin taisi se aito Mia sieltä pilkisteli, ja olipa katkeraa puhetta: 'en minä noita (jep en määkää) ....niinku silleen mun omassa elämässä (jep, nii määkin)...mä oon siivonnut kaikki turhat tyypit pois...(jep)... mä en sellaisia tartte...mull on oma elämä tuolla (jep, nii mullakii)...mut voin mä tuolla ihan puhua niille iha normaalisti (jep, nii määkin), vaikk muuten en olis...
Ja kun myöhemmin paikalle tuli Soffe, joka puolestaan puhui siitä, että täällä on tämä, ja kun ollaan ulos talosta, niin näille jutuille vain nauretaan huvittuneesti, eikä enää kellekään kanneta mitään kaunaa. Aleksi tietysti oli heti samaan mieltä (jep, ei mulkaa). Mia alkoi puhumaan nopeasti, kuinka talon sisäiset jutut paisuvat, kun mitään muuta elämää ei ole (jep, ei mulkaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi tekee aamiaista itselleen. = 12 siivua 24% juustoa! Miikan ilme kyllä kertoi kaiken ja vinkkasikin vähän asiasta. Aleksi ei ole suosikkini, joten toivottavasti hän lähtee tänään. Jotekin lapsellinen ikäisekseen ja se ärsyttävä vakio vastaus Millun kommentteihin: "sama".
just noin, Miikka pikku sielu. Ostihan se monta kiloa ja ei kaikki syö juustoa. Kyttääkö kaikkia kuka syö mitäkin. Lapsellista.
Pahat vibat oikein huokuu Miikasta. Tulee sellaiset "venäläinen vankikundi" -fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Lauralle toivon ny edes vähän rankempaa viikkoa. On saanu elää pumpulissa nyt monta viikkoa tuolla.
Jep. 2vko immuuniteetti ja 100€ omaa kaupparahaa..... kunnon #vapaamatkustaja
Miksköhän kukaan sanoo Heidille mitään kun se kulkee ympäriinsä puhumassa asiat eteenpäin. Ei tuosta oikein luotettavaa liittolaista saa kukaan vissiin? Ja miks hitossa he tekevät töitä reeolle nuo Milla, Salla, Heidi ja Milena, Nabbe ja Tuula..?? en oikein ymmärrä.
Heidikin puhuu jo "kaksosista". Repan pikku tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut Heidi on rehellinen ihminen eikä tykkää valehtelusta. Muistakaa nyt.
Jeps :D Ja lehmät lentää.
Hän nauroi sille omalle sitaatilleen "En tykkää yhtään valehtelusta" räkäisesti Reeon kanssa. Että hyvä kun muuta tekeekään kuin valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi tekee aamiaista itselleen. = 12 siivua 24% juustoa! Miikan ilme kyllä kertoi kaiken ja vinkkasikin vähän asiasta. Aleksi ei ole suosikkini, joten toivottavasti hän lähtee tänään. Jotekin lapsellinen ikäisekseen ja se ärsyttävä vakio vastaus Millun kommentteihin: "sama".
just noin, Miikka pikku sielu. Ostihan se monta kiloa ja ei kaikki syö juustoa. Kyttääkö kaikkia kuka syö mitäkin. Lapsellista.
Pahat vibat oikein huokuu Miikasta. Tulee sellaiset "venäläinen vankikundi" -fiilikset.
Miikka on viime aikoina ollut ennemminkin nariseva vauvasuu ja ilonpilaaja
Väinööö. Väinööööö. Heidi tässä. Väinööööö. Tässä on Heidi.