Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Onko Mia 10 lapsen äiti joka laihduttanut 40kg.
Kuinka nii?
Miiahan muistuttaa av-mammaa tai av-mamman lasta teinipissistä. Myös jotkut rokkareiden alennustilaan ajautuneet naikkoset tulee tuosta mieleen.
Aleksi joutaa ulos tänään. Nuo insestisiskojasenveli on erotettava ja mieluummin Aleksi ulos. Hän ei tuo mitään kontenttia taloon muuta kuin "jep jep sama, mulla sama", kyseenalaiset äitijutut ja Millun kanssa nyhjääminen ja lässyttäminen. Millu on sentään viihdyttävämpi ja jos Aleksi lähtisi niin olisi mielenkiintoista nähdä millainen persoona hänestä kuoriutuisi.
Hyvä, jos tässä menee kauan niin noilla jää vain vähän aikaa suoraan lähetykseen ehostautumiseen.
Voi kun Aleksi tai Miia tippuis. Vai jaksaako ihmiset katsella niitten teiniromanssia.Milenassa on ainesta.Kannattais miettiä tarkkaan ketä äänestää.
Navas ja Rei pois talosta.ja alkoholi pois koska ovat kännissä vielä ärsyttävänpä kuin normaalisti.
Köyhäilyä kirjoitti:
Miksi tuolla ei ole ammattilaista kuvaajana?
No varmaankin siksi kun tuolla ei ole oikeita mallejakaan. Tämä on BB eikä mikään Huippumalli haussa :---D
Aleksi näyttää kyllä niin hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä vieläkään tota Lauran teatteritaustaa. Onko ollut pantomiimiteatteri?
Piiloläppäteatteri? Et huomaakaan, että naurat. Vatsalihaksesi on huomenna kipeät, vaikket tiennyt nauraneesi. Ehkä olet jopa kuollut huomaamattasi niihin läppiin?
Vierailija kirjoitti:
Ole välillä hiljaa Tuula.
Tuula on päiväkodin kammotus. Äänessä aina, äänessä loputtomiin. Äänessä joka paikassa.
Mummo onneksi ei ole meidän mummo.
Laura on prinsessa meikit levinneet o u nou
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/channel/UCA_CUGcUfFp3RuN8WsbxPcw BB-juttuja.
Leffanatortrolli, lopeta ennen kuin teet itsestäsi ihan pellen
Kukahan Repan hampaat on tehnyt? Haluan samanlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mia näyttää siltä että se on tulossa eilisistä bileistä metsän kautta rymynneenä.
Mia Horkkana niin mainio🤣 Tautien tuoja ja tartuttaja. Liimaili pikkuhousunsuojia ja kondomeita hameeseen🤣 Muilla naisilla oli tarve olla mahd kaunis ja söpö, Mia ja Heidi menivät toiseen suuntaan👍👍
Heidihän tähtien sota leffojen fani. Eiks hän ollut jedi.
Kakkiaisen ja jedin hybridi👍
Millu juo kavereidenkin juomat.
Törkeästi veti Heidin edestä.
BB olisi pitänyt ottaa Millulta juomat pois.
Kyllä Mia nähty jo. Härskit jutut kyllästyttää.
Aleksissa voi tulla esille muuta ku Mia lähtee ja pääsee kunnolla pelaamaan. Nyt vasta alkulämmittely.
Reeo sanoi äsken että, Oho mitäs siellä kun Soffe just pyllisti 😂
Onko Mia 10 lapsen äiti joka laihduttanut 40kg.