Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Salla lumikkina vai mikä tuo on. Milena taitaa olla sarvi paha noita
Anteeksi nyt vaan, mutta nuo Sofian kuvat näyttävät siltä kun olisi ammattisivulle noita ottamassa.
Täytyy ihmetellä Sofiaa, hyvä itsetunto ja rohkea.
Soffen piti olla Ahti, veden jumala. Näyttää kuitenkin ihan joltain merenneitoprostituoidulta. Poseerauksetkin kuin jollain Instabeibellä. Ei mitään Ahtimaisuutta. Tissit tietysti tyrkyllä ja huulet töröllään. Anna mun kaikki kestää. Heidi, Reeo ja Nabbe oli roolinsa mukaisia.
Ei luoja ton santerin poseerauksia :D Mikä myötähäpeä!
Vierailija kirjoitti:
Mia näyttää siltä että se on tulossa eilisistä bileistä metsän kautta rymynneenä.
Mia Horkkana niin mainio🤣 Tautien tuoja ja tartuttaja. Liimaili pikkuhousunsuojia ja kondomeita hameeseen🤣 Muilla naisilla oli tarve olla mahd kaunis ja söpö, Mia ja Heidi menivät toiseen suuntaan👍👍
Milena. Lapinnoidan ja geishan risteytys.
Sofiasta pitää ottaa sata kuvaa. Sallasta muutama.
Millun jutut, pill u ja kull i.
Ja Läppis heitti VITSIN.
Voisko toi Soffepoffe antaa jo tilaa muillekin. Miksi siitä pitää ottaa sata kuvaa?
Paljon Sofiasta otetaan kuvia. Kuvat on jotain muuta kun muiden kuvat.
Milenan rooli sopii sille. Paras maskeeraus. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mia näyttää siltä että se on tulossa eilisistä bileistä metsän kautta rymynneenä.
Mia Horkkana niin mainio🤣 Tautien tuoja ja tartuttaja. Liimaili pikkuhousunsuojia ja kondomeita hameeseen🤣 Muilla naisilla oli tarve olla mahd kaunis ja söpö, Mia ja Heidi menivät toiseen suuntaan👍👍
Heidihän tähtien sota leffojen fani. Eiks hän ollut jedi.
Tuolla MiaMillulla on kyllä hyvin yksipuoliset puheet. Ratsastaa hänkin Soffen lailla seksuaalisuudella - joka asia pitää esittää kaksimielisesti, oma nimikin on väännetty rehvakkaasti muistuttamaan naisen sukupuolielintä. Kato kun ollaan niin rätväköitä! Kyllä Tuula-mummu nyt punastuu! (juu: myötähäpeästä)
Aika selkeää suosimista tuotannolta laittaa tällainen Reijo-tehtävä juuri tähän sunnuntaihin, kun Reijo on sattumoisin itse häätöäänestyksessä. Härskiä ja epäeettistä toimintaa.
Äänestäkäämme siis Reijo ulos talosta, koska tuotanto aivan selkeästi pyrkii ohjailemaan meitä katsojia. Tuollaiset manipuloivat tuotannon nilkit pitää laittaa kyykkyyn ja toimia juuri päinvastoin mitä he yrittävät meille syöttää.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun nähdä jo illan lähtijän ja huomisen päällikön. Olis niin kiehtovaa jos Aleksista tulis päällikkö. Näkyisi todellinen Aleksi ehkä.
Todellinen Aleksi on nähty jo vaikka kuinka monta kertaa. Kuinka paljon siihen oikein vaaditaan todisteita?
Vierailija kirjoitti:
Voisko toi Soffepoffe antaa jo tilaa muillekin. Miksi siitä pitää ottaa sata kuvaa?
Suomen BB-talon alennustila.
En ymmärrä vieläkään tota Lauran teatteritaustaa. Onko ollut pantomiimiteatteri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun nähdä jo illan lähtijän ja huomisen päällikön. Olis niin kiehtovaa jos Aleksista tulis päällikkö. Näkyisi todellinen Aleksi ehkä.
Todellinen Aleksi on nähty jo vaikka kuinka monta kertaa. Kuinka paljon siihen oikein vaaditaan todisteita?
Höpö höpö
Soffella on selkeesti kivekset.