Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelosen oma poika voittaa. Valitettavasti.
Santeri.
onko hänkin, tarkoitin Reeoa
Häntähän tässä ollaan kokoajan valokeilassa pidetty ja kehuttu toisin kuin Reeoa, jota vaan mustamaalataan.
Vierailija kirjoitti:
Navas ja Rei pois talosta.ja alkoholi pois koska ovat kännissä vielä ärsyttävänpä kuin normaalisti.
Ainoa joka tuolla on ärsyttävä kännissä on Heidi. Hein kannattaisi lopettaa alkoholinkäyttö kokonaan. Ihan sietämätön humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä vieläkään tota Lauran teatteritaustaa. Onko ollut pantomiimiteatteri?
Jos siinä vaaditaan ilmeitä, niin ei.
No mut hei, älkää nyt viittikö. Onhan Clint Eastwoodin aika yhden ilmeen mies, ja ihan hyvin pärjänny näyttelijänä.
Kohta nähdään kimppakivaa, Aleksi kaivaa Santerin letkun esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Navas ja Rei pois talosta.ja alkoholi pois koska ovat kännissä vielä ärsyttävänpä kuin normaalisti.
Ainoa joka tuolla on ärsyttävä kännissä on Heidi. Hein kannattaisi lopettaa alkoholinkäyttö kokonaan. Ihan sietämätön humalassa.
Heidin*
Onko Merve linhonnut yhdessä yössä palloksi😯
jalatkin ihan.....
Vierailija kirjoitti:
Reeo sanoi äsken että, Oho mitäs siellä kun Soffe just pyllisti 😂
👀👏👏👏👏👏
Merve syö jatkuvasti
kaikkea onneksi on trikoita
ja tori myyjön hameita mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelosen oma poika voittaa. Valitettavasti.
Santeri.
onko hänkin, tarkoitin Reeoa
Häntähän tässä ollaan kokoajan valokeilassa pidetty ja kehuttu toisin kuin Reeoa, jota vaan mustamaalataan.
Näytettiinkö koostelähetyksessä se mitä sanoi, kun Karvan aloitti jäähyväispuhettaan ?
Sohvi siis
Tämän illan sävelet ovat selvät. Reeo ensimmäisenä turvaan, niin jengi muuttuu suolapatsaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö reeo mahfu yhteiskuvaan???
Olihan se siinä
Toivottavasti tänään on tuplahäätö ja lähtee Reijo sekä Milena.
onko hänkin, tarkoitin Reeoa