Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tää oli vissiin sofian lempitehtävä
Vierailija kirjoitti:
Reeo sanoi äsken että, Oho mitäs siellä kun Soffe just pyllisti 😂
Kam-1 klo 16.40
Sofia vähän pyllisti, oliko Reiskan näkösällä parempi puoli.
Nelosen oma poika voittaa. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis wat. Missä on Soffen kikkeli?
Ainakin santerilla on kikkeli, Oli sen alaston kuviakin netissä, jossa se itse heiluttelee ja hiplaa kikkeliään, jotka todennäköisesti on otettu vähän ennen en taloon tuloa.
Miksiköhän se keikkuu puoli alastomana talossa. Rintaliiveillä peitetyt muovi tissit.
Santeri on siis mies, eikä se miehestä muuksi muutu. Ihan on urospuolinen.
Netissä oli santerin hiplailuvideoita. Iso kikkeli ja miehellä muovitissit ja miehen kroppa.
Ei enää Sofiaa kuviin, kiitos. Ahdin irvikuva ja pyhäinhäväistys.
Näyttääkö Sofian leuka vähän siltä kuin olisi sänkeä pukkaamassa 😄
Mahtaa sukulaisia Pielavedellä hävettää Mian edesottamukset talossa. Onko "hiukan" nolo aikuiseks naiseks...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Mia nähty jo. Härskit jutut kyllästyttää.
Aleksissa voi tulla esille muuta ku Mia lähtee ja pääsee kunnolla pelaamaan. Nyt vasta alkulämmittely.
Missä tuo 26 v on oppinut noin härskiksi, tekee työtä nuorten parissa. No tuohan on vapaa-aikaa, ei oo nyt työmoodi päällä.
Onko nabe hetero? saattaisi ollakin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä vieläkään tota Lauran teatteritaustaa. Onko ollut pantomiimiteatteri?
Jos siinä vaaditaan ilmeitä, niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Millu juo kavereidenkin juomat.
Törkeästi veti Heidin edestä.
BB olisi pitänyt ottaa Millulta juomat pois.
Heidin käsi ei yltänyt ja Heidi oli jo aika hiprakassa.
En pääse yli tosta Sofian tyttömäisestä olemuksesta ja tietoisuudesta et munat roikkuu jalkojen välissä. Siis miehen munat. Koko paketti.
Miksi nuo kolme nyt ottaa "omia kuvia" tuolla? BB sais jo sanoa että riittää, kiitos, tämä ei ollut tarkoitus.
Muiden kohdalla oli kiire ottaa kuvia. Ei Sofian kohdalla. Sofian kuvat oli kaukana teemasta.
Vierailija kirjoitti:
Nelosen oma poika voittaa. Valitettavasti.
Santeri.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan Repan hampaat on tehnyt? Haluan samanlaiset.
49 v tekarit? Ei kai. Heidillä olisi pitänyt suoristaa hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Onko Miikka autisti tms.? Tän päivän käytöksen perusteella tuli mieleen... Vai niin kova ahdistushäiriö vai mikä tuota vaivaa?
Jätetäänkö lääkäreille nämä analysoinnit. Jooko?
Aleksi on kuin taideteos. Reeokin käski ottaa vähän paljasta pintaa enemmän näkyviin.
Menikö Sofia nyt vielä uudelleen kuvaukseen?