Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ai että ois hyvä kun Mia lähtis niin Aleksin kimpussa olis kaikki haareminsa naiset eli Laura, Merve ja Sofia.
Suositaanko suosikkeja kirjoitti:
Nyt kun Reijo voi tuolla tehdä työtä kuvaajana niin tuleeko taloon myös jossain vaiheessa joku toinen tehtävä, kuten esim. nettirunkkaussessio, jossa joku toinen asukas olisi vahvoilla?
Jospa Soffe kohta tekee sen.
Reeo ei ole suosikkini, mutta tässä tehtävässä on hyvä. Rauhallisesti kuvaa ja antaa kuvattavan itsensä päättää, onko jo otettu riittävän hyvä kuva.
Vierailija kirjoitti:
Milena yötä vasten vauhkona papatti kuin papupata kuka antoi hälle äänet ja kuka kiejoitti tweetin jne. Juoksi ulos Aleksin ja Mian luo kertoen että Heidi äänesti heitä. Mia näytti nyrpein ilmein että heillä juttu kesken. Milena vihaisesti marssi sisälle ja Milla huutaa ulkoa onko kaikki hyvin Milena johon Milena tiuskaisee ja ämmittelee Millaa. Jännä ettei Milena uskalla tiuskia heille jotka häntä äänesti, mm Miikka, Nabbe, Heidi ja Salla. On vähän liian agressiivinen Milena tuohon remmiin.
Näin. Tyypillisesti näille 'voimanaisille' ja 'bossladylle', että hyökätään jonkun heikomman kimppuun (heikomman esim. sen takia ettei ole isoja tukijoukkoja, kuten Milla, joka on uusi), kun viha kohdistuu enemmän talon johtohahmoihin. Mutta pokkaa ei oikeasti riitä käymään pahisten kimppuun, niin hyökätään sitten hyvisten kimppuun.
Ja sitten loppuilta kehuskellaan niille pahiksille, että voi ihme kun tuli nyt sanottua tuolle Milla-rukalle pahasti, minä olen todella törkeä suustani kun suutun, mun pitää niinku silleen kehittää siinä itseäni, kyllä on äiti nyt ylpeä tyttärestään, kun vedin siihen tuon Millan ammatinkin ja ämmittelin sitä! Mut mä oon sellainen.
Milena tosiaan kannattaa pitää talossa tuomassa konflikteja tai muuta actionia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, etten oo paljoa kattonu tätä, mutta siis polttaako Miikka vai? Ja se moralisoi läskejä? Ei hitto mikä säälittävä hypokriitti. Tietääköhän vaan miten paljon tupakointi maksaa veronmaksajille, mikä yksinkertainen juntti.
Älä huoli, Miikka kyllä lihoo kilonsa vielä takaisin ja vielä korkojen kera. Niin läskeille aina käy kun ne laihduttaa. Ellei sit laihduta leikkauksen avulla, tosin nekin lihoo usein ajan kanssa takas.
mun ystävä (nainen) lihoi lähes samoihin mittoihin.
Ai no tottakai siinä tapauksessa Miikallekin käy niin.
tarkoitan sitä että voi lihoa vaikka olis käynyt nk lihavuusleikkauksen noin niinku yleisesti ottaen. Tuskin Miikka taantuu ylipainoiseksi, näyttää treenaavan tuolla, puntteja pitää kyllä nostella, selkä ei vielä kondiksessa eikä hartiat. Miikka ilmeisesti heitti makeet mehut ja roskan pois.
Mä haluun nähdä jo illan lähtijän ja huomisen päällikön. Olis niin kiehtovaa jos Aleksista tulis päällikkö. Näkyisi todellinen Aleksi ehkä.
Laura oli kyllä ihan naurettava eilen kun sitä vtutti niin paljon kun Reeo ei suuttunutkaan Heidille :D Ei Laura ole oikeasti mikään Heidin kaveri kun sellasta toivoi että Heidille tulisi paha mieli ja Laura voisi lohduttaa ja värvätä läyhäysjengiin.
Reeo sanoi näin eilen "Rooman" palaverissa:
"No hard feelings Heidi. Mähän oon sanonut teille että mä voin olla se joka ottaa luodit vastaan tarvittaessa. Tärkeintä että twinsit sohvalla" :D
Ottakeepa iltapvä lääkkeet jo sille kelle on määrätty.
Vierailija kirjoitti:
Suositaanko suosikkeja kirjoitti:
Nyt kun Reijo voi tuolla tehdä työtä kuvaajana niin tuleeko taloon myös jossain vaiheessa joku toinen tehtävä, kuten esim. nettirunkkaussessio, jossa joku toinen asukas olisi vahvoilla?
Jospa Soffe kohta tekee sen.
Aikamoista sessiota Santerin talossa olo jo on, ei enää roisinpaa perheojelmaan. Kiitos.
Sofian poseerauksista voi jo arvata minkälaisia ne on.
Näähän on luovia. Sofia korokkeella, huikeeta. Sofia osaa tuon.
En ymmärrä, miksi valitsee vapaaehtoisesti naisena olon. Naisena oleminen on kamalaa ja kamalinta tässä on jatkuva kotitöiden tekeminen. Varmasti 95% kaikista ihmisistä valitsisi syntymän valkoisen cis-miehen kehoon, jos siis saisi valita tai sitä kysyttäisiin. Itsekin olisin valinnut noin. Valitettavasti sitä ei suotu. Vaikka näin ajatteleekin niin ei se tarkoita, että olisi trans. Nämä ajatukset vain voimistuvat koko ajan sitä mukaa mitä enemmän vastuulle jää asioita ja mitä enemmän joudun kaiken hoitamaan.
Vierailija kirjoitti:
Laura oli kyllä ihan naurettava eilen kun sitä vtutti niin paljon kun Reeo ei suuttunutkaan Heidille :D Ei Laura ole oikeasti mikään Heidin kaveri kun sellasta toivoi että Heidille tulisi paha mieli ja Laura voisi lohduttaa ja värvätä läyhäysjengiin.
Reeo sanoi näin eilen "Rooman" palaverissa:
"No hard feelings Heidi. Mähän oon sanonut teille että mä voin olla se joka ottaa luodit vastaan tarvittaessa. Tärkeintä että twinsit sohvalla" :D
Reeo pani korvan taakse, täytyy olla nyt kiero ja ovela
Milenan eilistä käytöstä ei kyllä kukaan voi arvostaa. Miettikää nyt kun joku käyttäytyisi noin työpaikalla tai perheessä.