Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Suomessa voi mennä aivan pokkana läpi noiden järjestöjen 500-kertaiset tuotot? Wincapitakin pöyristyisi

Vierailija
28.06.2026 |

Wincapita lupasi "vain" vaatimattomat 400% tuotot. Meidän mahtavat Suomen järjestöt lupaavat 50000% tuottoa.

 

Jos sijoitat 1 000 euroa tuollaisella tuotolla:

1. vuonna sinulla on puoli miljoonaa euroa.

3. vuonna olet rikkaampi kuin Elon Musk.

4. vuonna omistat enemmän rahaa kuin koko maailmassa on edes olemassa.

Se on siis matemaattisesti täysin mahdotonta. Jos tuo pitäisi paikkansa, kukaan maailmassa ei joutuisi koskaan tekemään töitä.

Miten hemmetissä Suomessa voi olla näin käsittämättömän tyhmää porukkaa? :D Ei tsiisus....... ellei joku ihme tapahdu, niin Suomi romahtaa kyllä. Mutta onneksi itse uskon että feeniksinä nousee tuhkista taas kovempana.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestöjen?

Vierailija
2/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistähän linkkiä tai on paskanjauhantaa ja menee poistoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä sä puhut? :D
 

Vierailija
4/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappiotako niiden pitäisi tuottaa?

Vierailija
5/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä järjestö tuollaisia tuottoja lupaa?

Vierailija
6/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä sä puhut? :D
 

https://yle.fi/a/74-20125837

Voisitko joskus katsoa v i tttu itse googlesta. No et osaa varmaan edes. Aloitus sen kertoo hyvin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sijoita tonni  Setaan, niin saat tuollaiset tuotot?

Toisaalta luvataanhan meille sekin, että sijoita miljoona kulttuuriin, saat 4 miljoonaa takaisin. Minusta ihan kiva tuotto, eivät vain kerro, että missä ajassa.

Vierailija
8/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestötyö on eri asia kuin järjestön tuotto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistähän linkkiä tai on paskanjauhantaa ja menee poistoon

Muuta et osaakaan. Bakteerikin osaa googlata itse. Kommenttisi vahvistaa taas kerran todella hyvin tämän aloituksen pointin.

Vierailija
10/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taidettu juttu lukea hieman huonosti ap? Kyse ei ole rahallisesta tuotosta tai tuottavuudesta vaikka kaikkea voidaan mitata rahassakin. Epätoivon vimmalla tartuit otsikkoon perehtymättä sisältöön. Hyvin tyypillistä tietyltä taholta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö. Tarkoittaa että euron työstä tulee 500 euron edestä hyötyä. 

 

Mietipä jotain auttavaa puhelinta tai AA:ta. Kun on vertaistukea ja joku jolle puhua niin pääsee pahimman yli.  

 

JOS saman palvelun ostaisi psykiatrilta niin

menis satasia per juttutuokio - ja jos valtio tarjoaisi saman palvelun niin sama summa verovaroista. Lisäksi palvelu olisi helposti ylhäältä tulevaa, paapovaa. Se ei vaan toimi yhtä hyvim. 

Vierailija
12/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa puhuta suorista tuotoista, vaan siitä kuinka paljon yhteiskunta säästää kun mm. syrjäytymistä ehkäiseviä   palveluita järjestetään vapaaehtoisvoimin. Lisäksi tuossa on huomioitu se, että järjestöille annettu tuki jää lähes täysin paikallisten toimijoiden tileille. Esim vuokranantajille ja ruokapalveluiden järjestäjille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä sä puhut? :D
 

https://yle.fi/a/74-20125837

Voisitko joskus katsoa v i tttu itse googlesta. No et osaa varmaan edes. Aloitus sen kertoo hyvin. :D

Helposti maksaa itsensä 500 - 1000 kertaisena.

 

1 nisti maksaa miljoonia ja meillä niitä riittää.

 

Joku kiva nuortenohjaaja vähentää noita helposti muutamalla.

Vierailija
14/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on taidettu juttu lukea hieman huonosti ap? Kyse ei ole rahallisesta tuotosta tai tuottavuudesta vaikka kaikkea voidaan mitata rahassakin. Epätoivon vimmalla tartuit otsikkoon perehtymättä sisältöön. Hyvin tyypillistä tietyltä taholta.

Persut tekevät kaikkensa saadakseen tuhottua yhteiskunnalle erittäin edullisen vapaaehtoistyön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista nykyisistä avustuskohteista yksikään ei ole avustustensa arvoinen.

Vierailija
16/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen aloittaja on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän