Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39741/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme että Reeo ottaa rauhallisesti. Laura eilen kuuli kun Reeo puhui että hänellä on ulkomaailmassa merkittäviä kontakteja ja että hänellä ei ole huolta. Samaahan täällä elvisteltiin että Reeon voitto on suunniteltu juttu.

Heidi valehteli eilen Reeolle ja miikalle mitä neukkarissa tapahtui, siksi ne kiitteli.

Vierailija
39742/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurja tuo Milena näyttää olevan. Entä jos alkoholia veressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39743/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en haluaisi olla Milenan kanssa riidoissa, tuohan on ihan järkky suuttuessaan

Milenan ja Reeon todelliset luonteet paljastuivat, kun selvisi, ketkä ovat häätöäänestyksessä.

Öö..Reeohan otti koko tilanteen ihan hyvin vastaan. Otti jopa kunnia-asiana sen, että pidetään niin kovana uhkana että noin kovasti piti saada Reeo häätöön. Toki alussa aika tiukasti hiillosti Millua, mutta pysyi kuitenkin asiallisena. Enemmän Reeoa taitaa sapettaa ku Millu valehteli päin naamaa

Milena nyt on ihan oma lukunsa.

Niin otti joo siinä kun kaikki olivat yhdessä olohuoneessa. Annas olla kun pääsivät pihalle niin kyllä tippui Reeon pokerinaama.

Ihan samalla tavalla Reeo läyhää selän takana kuin muutkin.

Vierailija
39744/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson nyt la koostetta. Santeri/Sofiahan on koko ajan pois kamerasta (missä?) ja muutenkin ulkopuolisen oloinen juhlimisesta muiden kanssa

Vierailija
39745/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa porukkaa harmitta kun Reeo on niin suosittu että pitää siitä keksimällä keksiä jotain ilkeetä pashaa. Reeo on paras.

Vierailija
39746/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ei voi millään käsittää, että miksi Reeo ei suuttunut Heidille neukkarihuoneen tapahtumista :D

Jengillä alkaa mennä kyllä Reeo jo niin ihon alle, että alkaa mennä porukalla oma peli ihan solmuun. Kukaan ei voinut käsittää, että miten Reeo ei ollut häädössä. Jopa Reeo itse ihmetteli sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39747/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme että Reeo ottaa rauhallisesti. Laura eilen kuuli kun Reeo puhui että hänellä on ulkomaailmassa merkittäviä kontakteja ja että hänellä ei ole huolta. Samaahan täällä elvisteltiin että Reeon voitto on suunniteltu juttu.

Heidi valehteli eilen Reeolle ja miikalle mitä neukkarissa tapahtui, siksi ne kiitteli.

Eiku Miikka sanoi että Reeolla on merkittäviä kontakteja. Ei Reeo itse ole koskaan sellaista sanonut, Miikka on vaan niin päätellyt.

Hauska, vaan jos/kun Reeo illan häädöstä selviää nii Laura ja koko talo kuvittelee et Reeo on pääsyt jatkoon vaan joidenkin kontaktien takia. Vaikka kyllähän Reeo taitaa olla aikalailla suosituin asukas jokatapauksessa(paitsi jodelissa)

Vierailija
39748/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi valehteli Reeolle ja Miikalle eilen et Millu anto vaihtoehdoks laittaa häätöön Miikan tai Reeon. Ja Millun idea oli olla puhumatta asiasta muitten edessä.

Miikka kiitteli vuolaasti Heidiä ettei joutunut häätöön. Tais Reeokin kiitellä. Reeon mukaan Millu on talon pahin valehtelija.

Onneksi sä näit koko neuvottelun, etkä vain viittä minuuttia niistä 45 minuutista jonka olivat siellä, niin kuin me muut. Pystyt kertomaan totuuden meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39749/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on ennennäkemättömän nopeasti muuttunut inhottavan oloiseksi torakaksi, jonka vääjäämätön kohtalo on liiskautua kengänpohjan alle.

Vierailija
39750/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi tekee kyllä mahtavia itsemurhamuuveja neukkarissa.

Ensin Miikka häätöön, nyt Reeo.

Mitä ohjelmaa sä katsot? Eipä ollut itsemurha Rooman mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39751/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asukkaat läyhää selän takana, tällä hetkellä ei taida olla yhtään asukasta joka tuohon läyhäämiseen ei olisi sortunut. Kaikki asukkaat pelaa, toiset vähän kovempaa kuin toiset, mutta jokatapauksessa kaikki pelaa.

Enemmän mulla vaikuttaa mielipiteeseen asukkaista että minkälaisia muutoin ovat, pelin ulkopuolella. Koska pelaamisesta ja juonimisests ei nyt voi tässä formaatissa tuomita ketään.

Vierailija
39752/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi Reeo kyllä mastermind, aika helposti pystyy kyllä pyörittään puolta taloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39753/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs se Nassen ruotsin kielen taito katosi??

Kovin oli alkeellista ja alko selittää miten talossa unohtanut.... Vahvistaa vaan mikä 🤡 on.

Vierailija
39754/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme että Reeo ottaa rauhallisesti. Laura eilen kuuli kun Reeo puhui että hänellä on ulkomaailmassa merkittäviä kontakteja ja että hänellä ei ole huolta. Samaahan täällä elvisteltiin että Reeon voitto on suunniteltu juttu.

Heidi valehteli eilen Reeolle ja miikalle mitä neukkarissa tapahtui, siksi ne kiitteli.

Eiku Miikka sanoi että Reeolla on merkittäviä kontakteja. Ei Reeo itse ole koskaan sellaista sanonut, Miikka on vaan niin päätellyt.

Hauska, vaan jos/kun Reeo illan häädöstä selviää nii Laura ja koko talo kuvittelee et Reeo on pääsyt jatkoon vaan joidenkin kontaktien takia. Vaikka kyllähän Reeo taitaa olla aikalailla suosituin asukas jokatapauksessa(paitsi jodelissa)

Aa, siis Miikka tuntee Reeon ennestään? Ilmankos lyöttäytyivät yhteen. Ei mua haittaa jos Reeo voittaa, saan silti sanoa etten arvosta pätkääkään noin ylimielisiä ihmisiä. On aika pieni ihminen kun ei pärjää ilman koneistoaan omana itsenään ilman toisten polkemista, piikittelyä ja itsensä nostamista ja kinginä pitämistä. Kuka tahansa noista voittaisi jos olisi joku raha-porukka takana maksamassa homman kotiin.

Arvostan sata kertaa enemmän Sofiaa, Merveä ja jopa Nabbea kun noita kahta kuvotusta (Mikki-Hiiri-Miikka ja rosvo-Reeo)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39755/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura ei voi millään käsittää, että miksi Reeo ei suuttunut Heidille neukkarihuoneen tapahtumista :D

Jengillä alkaa mennä kyllä Reeo jo niin ihon alle, että alkaa mennä porukalla oma peli ihan solmuun. Kukaan ei voinut käsittää, että miten Reeo ei ollut häädössä. Jopa Reeo itse ihmetteli sitä.

Talossa kun on pitkälle akkavalta ja ne jos kuka on juoruilijoitten mestareita. 

Asiasta kolmanteen Mia ulos tänään.  Ei niitten Aleksin kanssa  kuhertelu kiinnosta. Ei sitä tarvitse tehdä kameroitten edessä.

Vierailija
39756/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko joku tiivistettynä eilisen illan tapahtumat?

Vierailija
39757/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo sofia/santeri on ällöttävän näköinen. Keikkuu talossa puoli alastomana.

Ei siellä naisetkaan käveleksi puoli alastomana, mutta tuo mies henkilö. Todellakin inhoan sitä. 

Vierailija
39758/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Reeo kyllä ottanut tilannetta rauhallisesti. Ettekö osaa tulkita ihmisiä yhtään? Oli täysin raivona ja katkerana siitä, et kehtasivat hänet, talon herran, laittaa häätöön. Millu sanoi rauhallisesti et ymmärtääkö Reeo et hänkin on siellä, ja Reoo suutuspäissään kertoi tietävänsä miksi. Reeolta en odottanut näin lapsellista käytöstä. Reeo ja Tuula, talon seniorit, loukkaantuu eniten näistä häätö pisteistä.

Vierailija
39759/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi jos täällä joku uhoaa että heillä on 3500€ budjetti Reeon äänestykseen ja hän teidän kustantamana voittaa niin se yksistään kertoo mikä feikki tämä setä on.

Vierailija
39760/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks alkaa valjeta porukalle Nassen kaksinaamaisuus myös.

Ketju on lukittu.