Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Aika hurja tuo Milena näyttää olevan. Entä jos alkoholia veressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en haluaisi olla Milenan kanssa riidoissa, tuohan on ihan järkky suuttuessaan
Milenan ja Reeon todelliset luonteet paljastuivat, kun selvisi, ketkä ovat häätöäänestyksessä.
Öö..Reeohan otti koko tilanteen ihan hyvin vastaan. Otti jopa kunnia-asiana sen, että pidetään niin kovana uhkana että noin kovasti piti saada Reeo häätöön. Toki alussa aika tiukasti hiillosti Millua, mutta pysyi kuitenkin asiallisena. Enemmän Reeoa taitaa sapettaa ku Millu valehteli päin naamaa
Milena nyt on ihan oma lukunsa.
Niin otti joo siinä kun kaikki olivat yhdessä olohuoneessa. Annas olla kun pääsivät pihalle niin kyllä tippui Reeon pokerinaama.
Ihan samalla tavalla Reeo läyhää selän takana kuin muutkin.
Katson nyt la koostetta. Santeri/Sofiahan on koko ajan pois kamerasta (missä?) ja muutenkin ulkopuolisen oloinen juhlimisesta muiden kanssa
Taitaa porukkaa harmitta kun Reeo on niin suosittu että pitää siitä keksimällä keksiä jotain ilkeetä pashaa. Reeo on paras.
Laura ei voi millään käsittää, että miksi Reeo ei suuttunut Heidille neukkarihuoneen tapahtumista :D
Jengillä alkaa mennä kyllä Reeo jo niin ihon alle, että alkaa mennä porukalla oma peli ihan solmuun. Kukaan ei voinut käsittää, että miten Reeo ei ollut häädössä. Jopa Reeo itse ihmetteli sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme että Reeo ottaa rauhallisesti. Laura eilen kuuli kun Reeo puhui että hänellä on ulkomaailmassa merkittäviä kontakteja ja että hänellä ei ole huolta. Samaahan täällä elvisteltiin että Reeon voitto on suunniteltu juttu.
Heidi valehteli eilen Reeolle ja miikalle mitä neukkarissa tapahtui, siksi ne kiitteli.
Eiku Miikka sanoi että Reeolla on merkittäviä kontakteja. Ei Reeo itse ole koskaan sellaista sanonut, Miikka on vaan niin päätellyt.
Hauska, vaan jos/kun Reeo illan häädöstä selviää nii Laura ja koko talo kuvittelee et Reeo on pääsyt jatkoon vaan joidenkin kontaktien takia. Vaikka kyllähän Reeo taitaa olla aikalailla suosituin asukas jokatapauksessa(paitsi jodelissa)
Vierailija kirjoitti:
Heidi valehteli Reeolle ja Miikalle eilen et Millu anto vaihtoehdoks laittaa häätöön Miikan tai Reeon. Ja Millun idea oli olla puhumatta asiasta muitten edessä.
Miikka kiitteli vuolaasti Heidiä ettei joutunut häätöön. Tais Reeokin kiitellä. Reeon mukaan Millu on talon pahin valehtelija.
Onneksi sä näit koko neuvottelun, etkä vain viittä minuuttia niistä 45 minuutista jonka olivat siellä, niin kuin me muut. Pystyt kertomaan totuuden meille.
Heidi on ennennäkemättömän nopeasti muuttunut inhottavan oloiseksi torakaksi, jonka vääjäämätön kohtalo on liiskautua kengänpohjan alle.
Vierailija kirjoitti:
Heidi tekee kyllä mahtavia itsemurhamuuveja neukkarissa.
Ensin Miikka häätöön, nyt Reeo.
Mitä ohjelmaa sä katsot? Eipä ollut itsemurha Rooman mielestä.
Kaikki asukkaat läyhää selän takana, tällä hetkellä ei taida olla yhtään asukasta joka tuohon läyhäämiseen ei olisi sortunut. Kaikki asukkaat pelaa, toiset vähän kovempaa kuin toiset, mutta jokatapauksessa kaikki pelaa.
Enemmän mulla vaikuttaa mielipiteeseen asukkaista että minkälaisia muutoin ovat, pelin ulkopuolella. Koska pelaamisesta ja juonimisests ei nyt voi tässä formaatissa tuomita ketään.
Onhan toi Reeo kyllä mastermind, aika helposti pystyy kyllä pyörittään puolta taloa.
Mihinkäs se Nassen ruotsin kielen taito katosi??
Kovin oli alkeellista ja alko selittää miten talossa unohtanut.... Vahvistaa vaan mikä 🤡 on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme että Reeo ottaa rauhallisesti. Laura eilen kuuli kun Reeo puhui että hänellä on ulkomaailmassa merkittäviä kontakteja ja että hänellä ei ole huolta. Samaahan täällä elvisteltiin että Reeon voitto on suunniteltu juttu.
Heidi valehteli eilen Reeolle ja miikalle mitä neukkarissa tapahtui, siksi ne kiitteli.
Eiku Miikka sanoi että Reeolla on merkittäviä kontakteja. Ei Reeo itse ole koskaan sellaista sanonut, Miikka on vaan niin päätellyt.
Hauska, vaan jos/kun Reeo illan häädöstä selviää nii Laura ja koko talo kuvittelee et Reeo on pääsyt jatkoon vaan joidenkin kontaktien takia. Vaikka kyllähän Reeo taitaa olla aikalailla suosituin asukas jokatapauksessa(paitsi jodelissa)
Aa, siis Miikka tuntee Reeon ennestään? Ilmankos lyöttäytyivät yhteen. Ei mua haittaa jos Reeo voittaa, saan silti sanoa etten arvosta pätkääkään noin ylimielisiä ihmisiä. On aika pieni ihminen kun ei pärjää ilman koneistoaan omana itsenään ilman toisten polkemista, piikittelyä ja itsensä nostamista ja kinginä pitämistä. Kuka tahansa noista voittaisi jos olisi joku raha-porukka takana maksamassa homman kotiin.
Arvostan sata kertaa enemmän Sofiaa, Merveä ja jopa Nabbea kun noita kahta kuvotusta (Mikki-Hiiri-Miikka ja rosvo-Reeo)
Vierailija kirjoitti:
Laura ei voi millään käsittää, että miksi Reeo ei suuttunut Heidille neukkarihuoneen tapahtumista :D
Jengillä alkaa mennä kyllä Reeo jo niin ihon alle, että alkaa mennä porukalla oma peli ihan solmuun. Kukaan ei voinut käsittää, että miten Reeo ei ollut häädössä. Jopa Reeo itse ihmetteli sitä.
Talossa kun on pitkälle akkavalta ja ne jos kuka on juoruilijoitten mestareita.
Asiasta kolmanteen Mia ulos tänään. Ei niitten Aleksin kanssa kuhertelu kiinnosta. Ei sitä tarvitse tehdä kameroitten edessä.
Kertoisiko joku tiivistettynä eilisen illan tapahtumat?
Kyllä tuo sofia/santeri on ällöttävän näköinen. Keikkuu talossa puoli alastomana.
Ei siellä naisetkaan käveleksi puoli alastomana, mutta tuo mies henkilö. Todellakin inhoan sitä.
Ei Reeo kyllä ottanut tilannetta rauhallisesti. Ettekö osaa tulkita ihmisiä yhtään? Oli täysin raivona ja katkerana siitä, et kehtasivat hänet, talon herran, laittaa häätöön. Millu sanoi rauhallisesti et ymmärtääkö Reeo et hänkin on siellä, ja Reoo suutuspäissään kertoi tietävänsä miksi. Reeolta en odottanut näin lapsellista käytöstä. Reeo ja Tuula, talon seniorit, loukkaantuu eniten näistä häätö pisteistä.
Sitä paitsi jos täällä joku uhoaa että heillä on 3500€ budjetti Reeon äänestykseen ja hän teidän kustantamana voittaa niin se yksistään kertoo mikä feikki tämä setä on.
Onneks alkaa valjeta porukalle Nassen kaksinaamaisuus myös.
Ei ole ihme että Reeo ottaa rauhallisesti. Laura eilen kuuli kun Reeo puhui että hänellä on ulkomaailmassa merkittäviä kontakteja ja että hänellä ei ole huolta. Samaahan täällä elvisteltiin että Reeon voitto on suunniteltu juttu.
Heidi valehteli eilen Reeolle ja miikalle mitä neukkarissa tapahtui, siksi ne kiitteli.