Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39781/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Reeo kyllä ottanut tilannetta rauhallisesti. Ettekö osaa tulkita ihmisiä yhtään? Oli täysin raivona ja katkerana siitä, et kehtasivat hänet, talon herran, laittaa häätöön. Millu sanoi rauhallisesti et ymmärtääkö Reeo et hänkin on siellä, ja Reoo suutuspäissään kertoi tietävänsä miksi. Reeolta en odottanut näin lapsellista käytöstä. Reeo ja Tuula, talon seniorit, loukkaantuu eniten näistä häätö pisteistä.

Sulla ei taida olla sitä ymmärrystä. Reeo oli iloinen, sanoi että meni just niin kuin piti, täydellisesti. Eihän sitä vastustajalle koskaan henkistä laiteta.

No voi hyvänen aika. Vaikka Reeo on sun suosikkis, niin ota nyt silmä käteen.

Väärin taas ;) Ei ole Reeo mun suosikki.

Vierailija
39782/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo turvaan.

Minä äänestän. Tehkää samoin.

Reeo turvaan.

Mia ulos.

Ihan tismalleen samaa mieltä. Näin tapahtuu myös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39783/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko Laura olla enää nolompi, epävarmuudessaan salakuuntelee nurkan takana muiden keskusteluja. 35-vuotias nainen.

Lauralla rupeaa olemaan sitä vailla, että pää ei kestä. 

Vierailija
39784/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo hämmästelee muitten valehtelua? Puhtoinen ja viaton Reeo-raukka. Jopa Miikka sano, et hän itse pelaa sydämellä mut Reeo ei. Miikka ei olis halunnu äänestää Aleksia eikä Millua. Reeo sai Miikan pään käännettyä. Taas. Ei tolla tyylillä kyllä loppuun asti mennä. Miikka ei tajua et jos on finaalissa Reeon ja Nabazin kans, ei hänellä ole voittomahdollisuuksia.

Vierailija
39785/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintenkiduttaja-Allu tai Pillu-Millu ulos tänään, kiitos!

Vierailija
39786/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas Laurasta tullut entistä vainoharhaisempi, ei tainnu mennä ihan suunnitelmien mukaan.

Laura taitaa seota tuolla talossa. Pää ei kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39787/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa porukkaa harmitta kun Reeo on niin suosittu että pitää siitä keksimällä keksiä jotain ilkeetä pashaa. Reeo on paras.

Reeolla on kavereita  paljon. Kaverit pitää aina kaverin puolia. 

Vierailija
39788/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Reeo kyllä ottanut tilannetta rauhallisesti. Ettekö osaa tulkita ihmisiä yhtään? Oli täysin raivona ja katkerana siitä, et kehtasivat hänet, talon herran, laittaa häätöön. Millu sanoi rauhallisesti et ymmärtääkö Reeo et hänkin on siellä, ja Reoo suutuspäissään kertoi tietävänsä miksi. Reeolta en odottanut näin lapsellista käytöstä. Reeo ja Tuula, talon seniorit, loukkaantuu eniten näistä häätö pisteistä.

Olihan Reeo hetken aikaa aika raivona, mutta itse ymmärsin että ennemminkin Millun yleisen valehtelun takia, kuin sen että on Reeon laittanut häätöön. Ja Reeoa varmaan sapatti myös se, että ylipäänsä meni viikko sitten uskomaan Millua ja sen takia Reeon oma peli meni sekaisin.

Jaksoin katsoa 247:aa melko myöhään eikä Reeo ollut vieläkään päässyt yli häätöön joutumisesta. Pimeässä olohuoneessa Heidille valitti "Millu sitä Millu tätä". Ihan kaikki oli Millun syytä. Ei ollut Repa rento, mukava, joviaali, aikuinen mies millaiseksi hänen ihailijansa mieluusti häntä kuvailevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39789/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo hämmästelee muitten valehtelua? Puhtoinen ja viaton Reeo-raukka. Jopa Miikka sano, et hän itse pelaa sydämellä mut Reeo ei. Miikka ei olis halunnu äänestää Aleksia eikä Millua. Reeo sai Miikan pään käännettyä. Taas. Ei tolla tyylillä kyllä loppuun asti mennä. Miikka ei tajua et jos on finaalissa Reeon ja Nabazin kans, ei hänellä ole voittomahdollisuuksia.

No Reeolla edelleen se mielessä, että Millu valehteli Reeolle että ei Aleksi aijo Reeoa äänestää, vaan uudet. Reeohan luuli, et Millu antoi Reeolle äänet, ja että tuo oli vaan ihan puhdas selkäänpuukotus Millulta. Vaikka siinä varmaan oikeasti oli useampi väärinkäsitys päällekkäin, ei mitään tarkoituksellista selkään puukotustan Millun puolelta.

Vierailija
39790/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena yötä vasten vauhkona papatti kuin papupata kuka antoi hälle äänet ja kuka kiejoitti tweetin jne. Juoksi ulos Aleksin ja Mian luo kertoen että Heidi äänesti heitä. Mia näytti nyrpein ilmein että heillä juttu kesken. Milena vihaisesti marssi sisälle ja Milla huutaa ulkoa onko kaikki hyvin Milena johon Milena tiuskaisee ja ämmittelee Millaa. Jännä ettei Milena uskalla tiuskia heille jotka häntä äänesti, mm Miikka, Nabbe, Heidi ja Salla. On vähän liian agressiivinen Milena tuohon remmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39791/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo hämmästelee muitten valehtelua? Puhtoinen ja viaton Reeo-raukka. Jopa Miikka sano, et hän itse pelaa sydämellä mut Reeo ei. Miikka ei olis halunnu äänestää Aleksia eikä Millua. Reeo sai Miikan pään käännettyä. Taas. Ei tolla tyylillä kyllä loppuun asti mennä. Miikka ei tajua et jos on finaalissa Reeon ja Nabazin kans, ei hänellä ole voittomahdollisuuksia.

No Reeolla edelleen se mielessä, että Millu valehteli Reeolle että ei Aleksi aijo Reeoa äänestää, vaan uudet. Reeohan luuli, et Millu antoi Reeolle äänet, ja että tuo oli vaan ihan puhdas selkäänpuukotus Millulta. Vaikka siinä varmaan oikeasti oli useampi väärinkäsitys päällekkäin, ei mitään tarkoituksellista selkään puukotustan Millun puolelta.

    Millu teki tyhmästi kun valehteli Sallalle. Millu teki tyhmästi kun kertoi olevan hyvä valehtelija. 

Vierailija
39792/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme että Reeo ottaa rauhallisesti. Laura eilen kuuli kun Reeo puhui että hänellä on ulkomaailmassa merkittäviä kontakteja ja että hänellä ei ole huolta. Samaahan täällä elvisteltiin että Reeon voitto on suunniteltu juttu.

Heidi valehteli eilen Reeolle ja miikalle mitä neukkarissa tapahtui, siksi ne kiitteli.

Eiku Miikka sanoi että Reeolla on merkittäviä kontakteja. Ei Reeo itse ole koskaan sellaista sanonut, Miikka on vaan niin päätellyt.

Hauska, vaan jos/kun Reeo illan häädöstä selviää nii Laura ja koko talo kuvittelee et Reeo on pääsyt jatkoon vaan joidenkin kontaktien takia. Vaikka kyllähän Reeo taitaa olla aikalailla suosituin asukas jokatapauksessa(paitsi jodelissa)

No Laura Friman varmasti siellä intopäänä suolaa Reeoa. Hänhän kertoi liittyneensä sinne ihan vaan BB:n takia ( uskoo ken tahtoo ettei aiemmin ole ollut). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39793/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa supliikki-mies osaa käyttäytyä, se ei kerro siitä, mikä hän on miehiään todellisuudessa. Lierothan ne vasta osaakin esittää mukavaa ja hurmaavaa.

  aina täytyy uuden kohdatessaan olla skeptinen

Vierailija
39794/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa porukkaa harmitta kun Reeo on niin suosittu että pitää siitä keksimällä keksiä jotain ilkeetä pashaa. Reeo on paras.

Se on kateutta muilta. He aavistavat Reeon olevan suosittu ja niinhän Reeo onkin,

Reeo osaa pelata oikein. Niin sanoi myös Sainio. Ähä muut asukkaat, ette mahda Reeolle mitään.

Reeo on vaan niin ylivoimainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39795/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi illalla käveli hermostuneena sisällä. Mikä painoi mieltä???? 

Vierailija
39796/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Reeo kyllä ottanut tilannetta rauhallisesti. Ettekö osaa tulkita ihmisiä yhtään? Oli täysin raivona ja katkerana siitä, et kehtasivat hänet, talon herran, laittaa häätöön. Millu sanoi rauhallisesti et ymmärtääkö Reeo et hänkin on siellä, ja Reoo suutuspäissään kertoi tietävänsä miksi. Reeolta en odottanut näin lapsellista käytöstä. Reeo ja Tuula, talon seniorit, loukkaantuu eniten näistä häätö pisteistä.

Olihan Reeo hetken aikaa aika raivona, mutta itse ymmärsin että ennemminkin Millun yleisen valehtelun takia, kuin sen että on Reeon laittanut häätöön. Ja Reeoa varmaan sapatti myös se, että ylipäänsä meni viikko sitten uskomaan Millua ja sen takia Reeon oma peli meni sekaisin.

    Reeo ei usko että Laura ja Merve antaneet pisteitä. 

Vierailija
39797/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan uskomatonta soopaa ja valheita täällä levitetään Heidistä ja Reeosta. Kylläpä on päässeet täälläkin joidenkin ihon alle.

Valehtelu on tosi epäreilua. Valehtelulla voi menettää ystävänsä vaikka loppu iäksi.

Vierailija
39798/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vaihtoehto olis Millu ulos, vaikka vähiten pidän Reeosta ja Millu on noista hauskin. Mut miehiä on jäljellä enää neljä muutenkin ja pelin kiinnostavuuden kannaltakin Reeo pidettävä talossa. Aleksi kova kisoissa ja tuo jännitettä taloon. Lisäksi Milenasta kuoriutui eilen jännittäviä piirteitä, joita mieluusti seuraan vielä lisää.

Vierailija
39799/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenan hyökkäys verbaalisesti Millaa kohtaan oli todella ala-arvoista, haukkui vielä ämmäksi. Pyyteli kyllä jälkeenpäin anteeksi ja sai anteeksi mutta Millalla ei jäänyt varmaan hyvä maku suuhun. 

Vierailija
39800/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin laudalla klipin ehkä perjantailta, jossa porukka hakee juomia varastohuoneesta. Milla ottaa juoman kun Heidi on siihen tarttumassa, ja sitten Mia ottaa toisen juoman, johon Heidi on tarttumassa. Heidi jäi ilman. Mia otti siis kaksi juomaa, vei toisen Sofialle saatesanoilla otin tän toisen sulle enkä kertonut kenellekään. Ettei Sofia jää vajaaksi. Mikä juttu tämä oli?

Ketju on lukittu.