Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39761/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tolla Milenalla on kyllä jotain vihanhallintaongelmia. Pitäisi harjoitella käytöstapoja. Pelottava ja ylimielinen. Raivoaa hulluna, ja kun toinen hetken päästä palaa asiaan, alkaa taas aggressiivinen tiuskiminen siis eiks tää käsitelty jo. Ala-arvoinen luonne.

Vierailija
39762/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme että Reeo ottaa rauhallisesti. Laura eilen kuuli kun Reeo puhui että hänellä on ulkomaailmassa merkittäviä kontakteja ja että hänellä ei ole huolta. Samaahan täällä elvisteltiin että Reeon voitto on suunniteltu juttu.

Heidi valehteli eilen Reeolle ja miikalle mitä neukkarissa tapahtui, siksi ne kiitteli.

Eiku Miikka sanoi että Reeolla on merkittäviä kontakteja. Ei Reeo itse ole koskaan sellaista sanonut, Miikka on vaan niin päätellyt.

Hauska, vaan jos/kun Reeo illan häädöstä selviää nii Laura ja koko talo kuvittelee et Reeo on pääsyt jatkoon vaan joidenkin kontaktien takia. Vaikka kyllähän Reeo taitaa olla aikalailla suosituin asukas jokatapauksessa(paitsi jodelissa)

Aa, siis Miikka tuntee Reeon ennestään? Ilmankos lyöttäytyivät yhteen. Ei mua haittaa jos Reeo voittaa, saan silti sanoa etten arvosta pätkääkään noin ylimielisiä ihmisiä. On aika pieni ihminen kun ei pärjää ilman koneistoaan omana itsenään ilman toisten polkemista, piikittelyä ja itsensä nostamista ja kinginä pitämistä. Kuka tahansa noista voittaisi jos olisi joku raha-porukka takana maksamassa homman kotiin.

Arvostan sata kertaa enemmän Sofiaa, Merveä ja jopa Nabbea kun noita kahta kuvotusta (Mikki-Hiiri-Miikka ja rosvo-Reeo)

Nyt sä et taida olla ajan tasalla mistään. Siis ihan pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39763/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen Nasse-täti. Naismainen pilipaliukko.

Vierailija
39764/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks alkaa valjeta porukalle Nassen kaksinaamaisuus myös.

Sitä se just on. 

Vierailija
39765/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa supliikki-mies osaa käyttäytyä, se ei kerro siitä, mikä hän on miehiään todellisuudessa. Lierothan ne vasta osaakin esittää mukavaa ja hurmaavaa.

Vierailija
39766/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi jos täällä joku uhoaa että heillä on 3500€ budjetti Reeon äänestykseen ja hän teidän kustantamana voittaa niin se yksistään kertoo mikä feikki tämä setä on.

Ei se suinkaan ole Reeon vika, jos kaverit ovat kaveriaan luvanneet äänestää.

Jos  on hyvä kaveri olemassa, sen eteen voi tehdä melkein mitä vain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39767/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Reeo kyllä ottanut tilannetta rauhallisesti. Ettekö osaa tulkita ihmisiä yhtään? Oli täysin raivona ja katkerana siitä, et kehtasivat hänet, talon herran, laittaa häätöön. Millu sanoi rauhallisesti et ymmärtääkö Reeo et hänkin on siellä, ja Reoo suutuspäissään kertoi tietävänsä miksi. Reeolta en odottanut näin lapsellista käytöstä. Reeo ja Tuula, talon seniorit, loukkaantuu eniten näistä häätö pisteistä.

Sulla ei taida olla sitä ymmärrystä. Reeo oli iloinen, sanoi että meni just niin kuin piti, täydellisesti. Eihän sitä vastustajalle koskaan henkistä laiteta.

Vierailija
39768/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuholaistorjuja kirjoitti:

Heidi on ennennäkemättömän nopeasti muuttunut inhottavan oloiseksi torakaksi, jonka vääjäämätön kohtalo on liiskautua kengänpohjan alle.

Sitähän se on olut päivästä 1 alkaen. Alkoi välittömästi liittoutuman milloin kenenkin kanssa ja sitten itkeskelee että milloin kukakin on hänet pettänyt.

Mutta se oli ihan hyvin tehty sai itsensä pelastettua häädöstä. Noin tossa pelissä kuuluukin tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39769/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa porukkaa harmitta kun Reeo on niin suosittu että pitää siitä keksimällä keksiä jotain ilkeetä pashaa. Reeo on paras.

Taloon on jäänyt oikea martta kerho, siis naislauma, jotka juoruavat, että korvat punoittaa.

Ja mistä he puhuvat, miehistä, joita he monesti solvaavat.

Vierailija
39770/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Reeo kyllä ottanut tilannetta rauhallisesti. Ettekö osaa tulkita ihmisiä yhtään? Oli täysin raivona ja katkerana siitä, et kehtasivat hänet, talon herran, laittaa häätöön. Millu sanoi rauhallisesti et ymmärtääkö Reeo et hänkin on siellä, ja Reoo suutuspäissään kertoi tietävänsä miksi. Reeolta en odottanut näin lapsellista käytöstä. Reeo ja Tuula, talon seniorit, loukkaantuu eniten näistä häätö pisteistä.

Sulla ei taida olla sitä ymmärrystä. Reeo oli iloinen, sanoi että meni just niin kuin piti, täydellisesti. Eihän sitä vastustajalle koskaan henkistä laiteta.

No voi hyvänen aika. Vaikka Reeo on sun suosikkis, niin ota nyt silmä käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39771/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidiä hävettää taas omat temput. Tajus liian myöhään et Millu veti sittenkin pidemmän korren.

Vierailija
39772/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan uskomatonta soopaa ja valheita täällä levitetään Heidistä ja Reeosta. Kylläpä on päässeet täälläkin joidenkin ihon alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39773/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tolla Milenalla on kyllä jotain vihanhallintaongelmia. Pitäisi harjoitella käytöstapoja. Pelottava ja ylimielinen. Raivoaa hulluna, ja kun toinen hetken päästä palaa asiaan, alkaa taas aggressiivinen tiuskiminen siis eiks tää käsitelty jo. Ala-arvoinen luonne.

Mikä tyyppi tuo oikein on? Tuohan on melkein pelottava.

Vierailija
39774/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti yhtään miestä ei lähde hetkeen talosta. Aika hiton pitkät viikot tulee katsojillekin, jos talo täynnä "hauskoja" naisia, kuten Lore ja Heidi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39775/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme että Reeo ottaa rauhallisesti. Laura eilen kuuli kun Reeo puhui että hänellä on ulkomaailmassa merkittäviä kontakteja ja että hänellä ei ole huolta. Samaahan täällä elvisteltiin että Reeon voitto on suunniteltu juttu.

Heidi valehteli eilen Reeolle ja miikalle mitä neukkarissa tapahtui, siksi ne kiitteli.

Eiku Miikka sanoi että Reeolla on merkittäviä kontakteja. Ei Reeo itse ole koskaan sellaista sanonut, Miikka on vaan niin päätellyt.

Hauska, vaan jos/kun Reeo illan häädöstä selviää nii Laura ja koko talo kuvittelee et Reeo on pääsyt jatkoon vaan joidenkin kontaktien takia. Vaikka kyllähän Reeo taitaa olla aikalailla suosituin asukas jokatapauksessa(paitsi jodelissa)

Laura on aika varma ensi sunnuntaina häädössä oleva. Laura on juuri sellainen, että tuskin katsojat sen haluaa jäävän taloon, paitsi, jos äänestyksessä on sofia, jota inhoan yli kaiken saisi tippua heti.

Vierailija
39776/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Reeo kyllä ottanut tilannetta rauhallisesti. Ettekö osaa tulkita ihmisiä yhtään? Oli täysin raivona ja katkerana siitä, et kehtasivat hänet, talon herran, laittaa häätöön. Millu sanoi rauhallisesti et ymmärtääkö Reeo et hänkin on siellä, ja Reoo suutuspäissään kertoi tietävänsä miksi. Reeolta en odottanut näin lapsellista käytöstä. Reeo ja Tuula, talon seniorit, loukkaantuu eniten näistä häätö pisteistä.

Olihan Reeo hetken aikaa aika raivona, mutta itse ymmärsin että ennemminkin Millun yleisen valehtelun takia, kuin sen että on Reeon laittanut häätöön. Ja Reeoa varmaan sapatti myös se, että ylipäänsä meni viikko sitten uskomaan Millua ja sen takia Reeon oma peli meni sekaisin.

Vierailija
39777/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidiä hävettää taas omat temput. Tajus liian myöhään et Millu veti sittenkin pidemmän korren.

No Mia olisi halunnut Aleksin pois äänestyksestä, tyhmäkö se on, olisi itse jäänyt sinne.

Vierailija
39778/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Laura olla enää nolompi, epävarmuudessaan salakuuntelee nurkan takana muiden keskusteluja. 35-vuotias nainen.

Vierailija
39779/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo turvaan.

Minä äänestän. Tehkää samoin.

Reeo turvaan.

Mia ulos.

Vierailija
39780/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti yhtään miestä ei lähde hetkeen talosta. Aika hiton pitkät viikot tulee katsojillekin, jos talo täynnä "hauskoja" naisia, kuten Lore ja Heidi.

Kyllä yksi mies joutaa talosta ulos ja se on santeri. Tuollainen puoli alastomana hyppivä,

joka käsittääkseni myy  itseään BB: kautta. Se santeri on oksennus. 

Ketju on lukittu.