Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua en pysty lopettaa nauramista: mies tuli deiteille polkupyörällä fjällräven-reppu selässä

Vierailija
27.06.2026 |

Oli vielä kuulemma tulossa töistä. Jäi sitten suu aiki ihmitteleen kun ilmoitin et joo kiitos eiköhän tää ollut tässä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot kauhee :/

Vierailija
2/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sen sit pitänyt tulla Ashton Martinilla salkku kädessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää jos vanhan rahan ja konventionaalisuuden kahleet pakottavat sinut pukeutumaan hillityn klassisesti ja pelko menee pepukkaan kun joku pukeutuu KUTEN VEGAANIHIPPI 

Vierailija
4/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko sen sit pitänyt tulla Ashton Martinilla salkku kädessä?

Aston Martinilla.

Vierailija
5/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on Fjällräven reppu ja pari polkupyörää. Ei taida olla toivoakaan pillusta.

Vierailija
6/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljin töissä aina taksilla ja vielä hieman oksennusta rinnuksilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti olisi ollut hyvä sanoittamaan tunteitaan pikkulusikkana ollessaan...

Vierailija
8/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on Fjällräven reppu ja pari polkupyörää. Ei taida olla toivoakaan pillusta.

Tottakai on. Ja parempi kaikille, että säästyt ap:n pillulta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehillä ei taida olla edes pukua tai nahkakenkiä kun pukeudutaan ainan farkkuihin ja lenkkareihin. Sama asu taitaa olla myös naisilla.

Vierailija
10/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta. -hippitäti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on Fjällräven reppu ja pari polkupyörää. Ei taida olla toivoakaan pillusta.

Ei ole mitään mahdollisuuksia, mikä liittyy naisiin!

Vierailija
12/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei sinusta olisi deitiksi ollut, jäit nuolemaan näppejäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ikävää jos vanhan rahan ja konventionaalisuuden kahleet pakottavat sinut pukeutumaan hillityn klassisesti ja pelko menee pepukkaan kun joku pukeutuu KUTEN VEGAANIHIPPI 

Onko vegaanihippi sama kuin fillarikommunisti, eli Jussi Halla-aho? Jussihan on vegaani ja kulkee mieluiten pyörällä eduskunnassakin.

Vierailija
14/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on Fjällräven reppu ja pari polkupyörää. Ei taida olla toivoakaan pillusta.

Tottakai on. Ja parempi kaikille, että säästyt ap:n pillulta. 

Ei saa valitettavasti kenenkään pillua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkieltä repussa. ;D

Vierailija
16/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilevan miehen aloitus. Ei kukaan nainen reagoi nauramalla tuollaiseen. 

Vierailija
17/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you ap. Joku vegaani tms hikisenä työpäivän ja fillarimatkan jälkeen luennoimassa sulle ilmastonmuutoksesta (ois varmaan ainakin tentannut sua) ei tod oo mun idea of a hot date : DDDD

Vierailija
18/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
19/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännä mulle rautalangasta, mikä tässä oli hauskaa, kiitos.

Vierailija
20/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko sen sit pitänyt tulla Ashton Martinilla salkku kädessä?

Aston Martinilla.

Aston huuleen ja Marttini vatsaan.