Apua en pysty lopettaa nauramista: mies tuli deiteille polkupyörällä fjällräven-reppu selässä
Oli vielä kuulemma tulossa töistä. Jäi sitten suu aiki ihmitteleen kun ilmoitin et joo kiitos eiköhän tää ollut tässä.
Kommentit (46)
Oisko sen sit pitänyt tulla Ashton Martinilla salkku kädessä?
Onpa ikävää jos vanhan rahan ja konventionaalisuuden kahleet pakottavat sinut pukeutumaan hillityn klassisesti ja pelko menee pepukkaan kun joku pukeutuu KUTEN VEGAANIHIPPI
Vierailija kirjoitti:
Oisko sen sit pitänyt tulla Ashton Martinilla salkku kädessä?
Aston Martinilla.
Mullakin on Fjällräven reppu ja pari polkupyörää. Ei taida olla toivoakaan pillusta.
Minä kuljin töissä aina taksilla ja vielä hieman oksennusta rinnuksilla.
Varmasti olisi ollut hyvä sanoittamaan tunteitaan pikkulusikkana ollessaan...
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on Fjällräven reppu ja pari polkupyörää. Ei taida olla toivoakaan pillusta.
Tottakai on. Ja parempi kaikille, että säästyt ap:n pillulta.
Nykymiehillä ei taida olla edes pukua tai nahkakenkiä kun pukeudutaan ainan farkkuihin ja lenkkareihin. Sama asu taitaa olla myös naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on Fjällräven reppu ja pari polkupyörää. Ei taida olla toivoakaan pillusta.
Ei ole mitään mahdollisuuksia, mikä liittyy naisiin!
Ap, ei sinusta olisi deitiksi ollut, jäit nuolemaan näppejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ikävää jos vanhan rahan ja konventionaalisuuden kahleet pakottavat sinut pukeutumaan hillityn klassisesti ja pelko menee pepukkaan kun joku pukeutuu KUTEN VEGAANIHIPPI
Onko vegaanihippi sama kuin fillarikommunisti, eli Jussi Halla-aho? Jussihan on vegaani ja kulkee mieluiten pyörällä eduskunnassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on Fjällräven reppu ja pari polkupyörää. Ei taida olla toivoakaan pillusta.
Tottakai on. Ja parempi kaikille, että säästyt ap:n pillulta.
Ei saa valitettavasti kenenkään pillua!
Autoilevan miehen aloitus. Ei kukaan nainen reagoi nauramalla tuollaiseen.
I feel you ap. Joku vegaani tms hikisenä työpäivän ja fillarimatkan jälkeen luennoimassa sulle ilmastonmuutoksesta (ois varmaan ainakin tentannut sua) ei tod oo mun idea of a hot date : DDDD
Väännä mulle rautalangasta, mikä tässä oli hauskaa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko sen sit pitänyt tulla Ashton Martinilla salkku kädessä?
Aston Martinilla.
Aston huuleen ja Marttini vatsaan.
Ap oot kauhee :/