Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39541/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena tulee niin yllättymään et on häädössä.

Varjoäänestyksessäkin ylivoimainen hännänhuippu, Reeo taas ylivoimainen ykkönen.

Vierailija
39542/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeon loppusanat viininmaistelu seuralle:

Oli ilo olla kanssanne täällä ja nauttia seurastani🤣

Onpa ylimielistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39543/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva viinimaistelu ja heti kun reeo selkänsä kääntää alkaa ihan tajuton pa s kan puhuminen hänestä :D 

Vierailija
39544/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura kertoo Miikalle että oli viikon Teneriffalla Puerto de la Cruz ja viikko oli liian pitkä aika. Oon ollut keväällä karvevaalien aikaan 5 viikkoa ja mulla oli todella hauskaa, juhlin yökerhoissa jne ja en ehtinyt edes merivesialtaille . 

Laura tuskin osaa pitää hauskaa vaikka se hauska tuotaisiin hopeatarjottomella nenän eteen. Niin kuiva, iloton ja persoonaton ihminen.

Vierailija
39545/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti oli kiva hyvänmielen viinimaistelu ja alle 5 min niin Milena ja Milla läyhäämässä paskaa Reeosta.

"Puhukohan se vaan paskaa, kukaan ei nää et se on paha wääwää"

Hauskaa sinänsä koska Reeohan puhui tuollakin aikalailla just niinku asiat on mennyt. Ei se mitään turhaa p****** edes puhu, mut porukka olettaa niin koska Reeoa pidetään niin pahana pelurina.

Vierailija
39546/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva viinimaistelu ja heti kun reeo selkänsä kääntää alkaa ihan tajuton pa s kan puhuminen hänestä :D 

Kuvastaa täydellisesti tätä kautta ja tuota läyhäjengiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39547/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Milla luulee et Reeo antoi sille nytkin pisteitä? Puhui siihen malliin.

Reeohan antoi yli vk sitten Millalle 2p. Miikka antoi pisteen. Nyt viime äänestyksessä alkoi Aleksi, Mua, Milena jahti junan alle Reeolla.

Vierailija
39548/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva viinimaistelu ja heti kun reeo selkänsä kääntää alkaa ihan tajuton pa s kan puhuminen hänestä :D 

Huomenna kosteesta taas selviää, tapahtuuko talossa tajuton puhuminen. Tuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39549/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäs toivotte että tippuu huomenna?

Vierailija
39550/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:

Milena tulee niin yllättymään et on häädössä.

Tuleekohan itkupotkuraivarit :)

Hirveä kysely. Kuka antoi pisteitä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39551/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Milla luulee et Reeo antoi sille nytkin pisteitä? Puhui siihen malliin.

Reeohan antoi yli vk sitten Millalle 2p. Miikka antoi pisteen. Nyt viime äänestyksessä alkoi Aleksi, Mua, Milena jahti junan alle Reeolla.

No kai nyt jollekin pitää antaa äänet? ja miten milena voi lähtä junan alle kun ei ole koskaan ollut missään tiimissä ?

Vierailija
39552/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noi kaikki seksiaddikteja?

normaalia runkata mutta ei siitä tuolla tarvi kertoa, no jaa, Millu päässyt makuun 26 vee. 

Tämä juuri korostaa sitä teinimäisyyttä, keskekasvuisuutta. Kihihi, me puhutaan kuulkaas rnkaamisesta ihan ääneen ja tekoplluista! Wau. Tuula ihan tuolla punastelee! Kato vanhukset ei näistä puhu. 

Jep, ei puhu niin, kun ne seksijutut ovat heille jo arkipäivää tai jopa menneen talven lumia, ja punastuminen johtuu lähinnä myötähäpeästä, kun teinipissikset luulevat keksineensä seksin ja seksivälineet ensimmäisenä maailmassa, ja ovat keksinnöistään niin täpinöissään ja tuntevat olevansa radikaaleja pioneereja. Kuka keksi rak...runkkauksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39553/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Repa näkee niin paljon vaivaa Aleksin ja Millun tekemisistä?

Vierailija
39554/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva viinimaistelu ja heti kun reeo selkänsä kääntää alkaa ihan tajuton pa s kan puhuminen hänestä :D 

Huomenna kosteesta taas selviää, tapahtuuko talossa tajuton puhuminen. Tuskin.

Ei niitä läyhäämisiä näytetä. Vieras haukkuu Reeon lyttyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39555/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketäs toivotte että tippuu huomenna?

Reeo.

Vierailija
39556/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Milena putoo.

Vierailija
39557/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeossa on hauskaa jotneki tuollanen yllätyksellisyys, ulkonäkö ja habitus hämää. Vaikuttaa kunnon kaljaa kittaavalta resupekalta, mutta silti löytyy hienoja viinejä maisteleva herra. Ulkoisen habituksen perusteella ei ehkä uskoisin myöskään kokiksi.

Kaikkein mielenkiintoisinta on seurata, millaisia asukkaita ketjussa nostetaan eri kausilla suosikeiksi, joita sitten kehutaan viestistä toiseen, puolustetaan kaikkea kritiikkiä vastaan, eikä nähdä mitään huonoa, kaikki negatiivinen käännetään myönteiseksi.

En mä ainakaan tuota kommenttia negatiivisena enkä positiivisena, ihan vaan neutraali huomautus Reeon ristiriitaisesta habituksesta :D

Vierailija
39558/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viininmaistaja Reeo lippis päässä kohteliaasti pöydässä, vois kyllä riisua lippalakit tossa tilanteessa, kuuluu hyviin tapoihin.

Sivistymätön perusjuntti! Samanlainen kuin sitä henkeen ja vereen ihannoivat. Tuollainen tyyppi vetoaa just näihin oman elämänsä resupekkoihin.

Tzot tzot, nyt menee vähän liian lujaa tässä kommentissa. Reeo on mies, joka osaa jutustella, ja yleensä ystävällisesti huomioi kaikki jollain tavalla. Pelaa toki ja välillä kovaakin, mutta niinhän tässä nyt pitääkin. Huumori menee joskus mustan puolelle, joka on yleensä älykkään ihmisen merkki. Olisi toki voinut ottaa lippiksen pois viininmaisteluissa, mutta eihän tuo nyt mikään kardinaalimoka sentään ollut. Tämä perusjuntti ja oman elämänsä resupekka, kuten minuakin tuossa kutsuit, luki tohtorintutkinnon tekniikasta ja koko työura tullut tehtyä vaativia asiantuntijatehtäviä. Että semmonen resupekka täällä.

Vierailija
39559/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilaudalla oli Reeon ja erään bändin väleistä puhetta ja jopa kuvakaappaus kirjaan. Olikohan totta? Ei kai.

Vierailija
39560/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketäs toivotte että tippuu huomenna?

Vaikka kaikki kolme, noi siiamilaiset seinäjoelta ja milena siis samalla pyöröoven heilahduksella.

Ketju on lukittu.