Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39521/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeossa on hauskaa jotneki tuollanen yllätyksellisyys, ulkonäkö ja habitus hämää. Vaikuttaa kunnon kaljaa kittaavalta resupekalta, mutta silti löytyy hienoja viinejä maisteleva herra. Ulkoisen habituksen perusteella ei ehkä uskoisin myöskään kokiksi.

Vierailija
39522/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvahattuilua kirjoitti:

Huomiseen koosteeseen saa hyvää matskua tästä viininmaistelusta. Sekä Reeo että Milena ovat edukseen.

MilluAllu lienee makkarin puolella vai peräti pihalla juttelemassa tontulle, kun kakkoskamerassa nyt Nabbaksen yksinpuhelukohtaus.

Reeo lakki päässä edukseen?

Hattu ei muuta sitä asiaa, että viininmaisteluhommassa Reeo toi siihenkin tapahtumaan rentouden, juttelivat mm. Karvanista (nabbe/karvan -riidasta, jossa Millu puolusti Karvania).

Tarkoitus oli varmaan se pönötys, mutta kaikki eivät ole pönöttäjiä, ja hyvä niin. Milena rupes nyt heti puhumaan pahaa Reeosta kun pääsivät ulos.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39523/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena tulee niin yllättymään et on häädössä.

Vierailija
39524/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Milla, hän ei niele Repan shaibaa.

Vierailija
39525/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeon loppusanat viininmaistelu seuralle:

Oli ilo olla kanssanne täällä ja nauttia seurastani🤣

Vierailija
39526/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et pk-huoneesya on tullut vinkkiä puhua häätöjutuista, koska 2/3 viiniinmaistelijoista häädössä. Saadaan hyvää matskua huomiseen koosteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39527/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena heti puhumassa paskaa Reeosta yhteisen viinimaistelun jälkeen...

Vierailija
39528/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu pelas tosi hyvin sen neukkariin. Jälleen on Heidi epäilyksen alla kun vaihtanut itsensä tilalle Reeon. Viimeksi vaihtoi Miikan. Ei tajunnut et taas vietiin ku litran mittaa. Hah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39529/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena tulee niin yllättymään et on häädössä.

Tuleekohan itkupotkuraivarit :)

Vierailija
39530/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti oli kiva hyvänmielen viinimaistelu ja alle 5 min niin Milena ja Milla läyhäämässä paskaa Reeosta.

"Puhukohan se vaan paskaa, kukaan ei nää et se on paha wääwää"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39531/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaajanaiset kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvahattuilua kirjoitti:

Huomiseen koosteeseen saa hyvää matskua tästä viininmaistelusta. Sekä Reeo että Milena ovat edukseen.

MilluAllu lienee makkarin puolella vai peräti pihalla juttelemassa tontulle, kun kakkoskamerassa nyt Nabbaksen yksinpuhelukohtaus.

Reeo lakki päässä edukseen?

Hattu ei muuta sitä asiaa, että viininmaisteluhommassa Reeo toi siihenkin tapahtumaan rentouden, juttelivat mm. Karvanista (nabbe/karvan -riidasta, jossa Millu puolusti Karvania).

Tarkoitus oli varmaan se pönötys, mutta kaikki eivät ole pönöttäjiä, ja hyvä niin. Milena rupes nyt heti puhumaan pahaa Reeosta kun pääsivät ulos.)

Höpöhöpö

Vierailija
39532/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jauhetaan pahaa Reeosta selän takana. Te olla kaks naama!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39533/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu pelas tosi hyvin sen neukkariin. Jälleen on Heidi epäilyksen alla kun vaihtanut itsensä tilalle Reeon. Viimeksi vaihtoi Miikan. Ei tajunnut et taas vietiin ku litran mittaa. Hah!

Heidi otti itsensä pois häädöstä.

Millu laittoi Reeon häätöön.

Faktat faktoina.

Vierailija
39534/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Milla luulee et Reeo antoi sille nytkin pisteitä? Puhui siihen malliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39535/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä pettymys Melinaan ja Millaan, hauska viini illallinen ja heti paskaa jauhetaan ku päästään pois, ei jeesus

Vierailija
39536/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeossa on hauskaa jotneki tuollanen yllätyksellisyys, ulkonäkö ja habitus hämää. Vaikuttaa kunnon kaljaa kittaavalta resupekalta, mutta silti löytyy hienoja viinejä maisteleva herra. Ulkoisen habituksen perusteella ei ehkä uskoisin myöskään kokiksi.

Toi ulkoinen habitus ja ulkonäkö johtuu vaan sen bändihommista ja hevipäästä. Tekevät aika raskasta musaa. Mulla kaksi hevipää veljeä, sama tyyli kun teininä vieläkin. Bändipaitaa ja pitkää hiusta :D

Vierailija
39537/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeossa on hauskaa jotneki tuollanen yllätyksellisyys, ulkonäkö ja habitus hämää. Vaikuttaa kunnon kaljaa kittaavalta resupekalta, mutta silti löytyy hienoja viinejä maisteleva herra. Ulkoisen habituksen perusteella ei ehkä uskoisin myöskään kokiksi.

Kaikkein mielenkiintoisinta on seurata, millaisia asukkaita ketjussa nostetaan eri kausilla suosikeiksi, joita sitten kehutaan viestistä toiseen, puolustetaan kaikkea kritiikkiä vastaan, eikä nähdä mitään huonoa, kaikki negatiivinen käännetään myönteiseksi.

Vierailija
39538/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeossa on hauskaa jotneki tuollanen yllätyksellisyys, ulkonäkö ja habitus hämää. Vaikuttaa kunnon kaljaa kittaavalta resupekalta, mutta silti löytyy hienoja viinejä maisteleva herra. Ulkoisen habituksen perusteella ei ehkä uskoisin myöskään kokiksi.

Toi ulkoinen habitus ja ulkonäkö johtuu vaan sen bändihommista ja hevipäästä. Tekevät aika raskasta musaa. Mulla kaksi hevipää veljeä, sama tyyli kun teininä vieläkin. Bändipaitaa ja pitkää hiusta :D

Oliko ongelmia erään aiemmin suositun bändin kanssa?

Vierailija
39539/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu ulos vaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millu pelas tosi hyvin sen neukkariin. Jälleen on Heidi epäilyksen alla kun vaihtanut itsensä tilalle Reeon. Viimeksi vaihtoi Miikan. Ei tajunnut et taas vietiin ku litran mittaa. Hah!

Heidi otti itsensä pois häädöstä.

Millu laittoi Reeon häätöön.

Faktat faktoina.

   Heidi ei vastustellut että Reeo laitetaan häätöön, eipä Reeoakaan olisi Heidiä ajatellut

Vierailija
39540/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidiä vei ensin Aleksi, sit Millu. Mahtaa naamat venähtää ku kertovat mitä päätetty neukkarissa.

Ketju on lukittu.