Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Karvahattuilua kirjoitti:
Huomiseen koosteeseen saa hyvää matskua tästä viininmaistelusta. Sekä Reeo että Milena ovat edukseen.
MilluAllu lienee makkarin puolella vai peräti pihalla juttelemassa tontulle, kun kakkoskamerassa nyt Nabbaksen yksinpuhelukohtaus.
Reeo lakki päässä edukseen?
Hattu ei muuta sitä asiaa, että viininmaisteluhommassa Reeo toi siihenkin tapahtumaan rentouden, juttelivat mm. Karvanista (nabbe/karvan -riidasta, jossa Millu puolusti Karvania).
Tarkoitus oli varmaan se pönötys, mutta kaikki eivät ole pönöttäjiä, ja hyvä niin. Milena rupes nyt heti puhumaan pahaa Reeosta kun pääsivät ulos.)
Milena tulee niin yllättymään et on häädössä.
Ihana Milla, hän ei niele Repan shaibaa.
Reeon loppusanat viininmaistelu seuralle:
Oli ilo olla kanssanne täällä ja nauttia seurastani🤣
Veikkaan et pk-huoneesya on tullut vinkkiä puhua häätöjutuista, koska 2/3 viiniinmaistelijoista häädössä. Saadaan hyvää matskua huomiseen koosteeseen.
Milena heti puhumassa paskaa Reeosta yhteisen viinimaistelun jälkeen...
Millu pelas tosi hyvin sen neukkariin. Jälleen on Heidi epäilyksen alla kun vaihtanut itsensä tilalle Reeon. Viimeksi vaihtoi Miikan. Ei tajunnut et taas vietiin ku litran mittaa. Hah!
Vierailija kirjoitti:
Milena tulee niin yllättymään et on häädössä.
Tuleekohan itkupotkuraivarit :)
Ei helvetti oli kiva hyvänmielen viinimaistelu ja alle 5 min niin Milena ja Milla läyhäämässä paskaa Reeosta.
"Puhukohan se vaan paskaa, kukaan ei nää et se on paha wääwää"
Pelaajanaiset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvahattuilua kirjoitti:
Huomiseen koosteeseen saa hyvää matskua tästä viininmaistelusta. Sekä Reeo että Milena ovat edukseen.
MilluAllu lienee makkarin puolella vai peräti pihalla juttelemassa tontulle, kun kakkoskamerassa nyt Nabbaksen yksinpuhelukohtaus.
Reeo lakki päässä edukseen?
Hattu ei muuta sitä asiaa, että viininmaisteluhommassa Reeo toi siihenkin tapahtumaan rentouden, juttelivat mm. Karvanista (nabbe/karvan -riidasta, jossa Millu puolusti Karvania).
Tarkoitus oli varmaan se pönötys, mutta kaikki eivät ole pönöttäjiä, ja hyvä niin. Milena rupes nyt heti puhumaan pahaa Reeosta kun pääsivät ulos.)
Höpöhöpö
Taas jauhetaan pahaa Reeosta selän takana. Te olla kaks naama!
Vierailija kirjoitti:
Millu pelas tosi hyvin sen neukkariin. Jälleen on Heidi epäilyksen alla kun vaihtanut itsensä tilalle Reeon. Viimeksi vaihtoi Miikan. Ei tajunnut et taas vietiin ku litran mittaa. Hah!
Heidi otti itsensä pois häädöstä.
Millu laittoi Reeon häätöön.
Faktat faktoina.
Siis Milla luulee et Reeo antoi sille nytkin pisteitä? Puhui siihen malliin.
Nyt oli kyllä pettymys Melinaan ja Millaan, hauska viini illallinen ja heti paskaa jauhetaan ku päästään pois, ei jeesus
Vierailija kirjoitti:
Reeossa on hauskaa jotneki tuollanen yllätyksellisyys, ulkonäkö ja habitus hämää. Vaikuttaa kunnon kaljaa kittaavalta resupekalta, mutta silti löytyy hienoja viinejä maisteleva herra. Ulkoisen habituksen perusteella ei ehkä uskoisin myöskään kokiksi.
Toi ulkoinen habitus ja ulkonäkö johtuu vaan sen bändihommista ja hevipäästä. Tekevät aika raskasta musaa. Mulla kaksi hevipää veljeä, sama tyyli kun teininä vieläkin. Bändipaitaa ja pitkää hiusta :D
Vierailija kirjoitti:
Reeossa on hauskaa jotneki tuollanen yllätyksellisyys, ulkonäkö ja habitus hämää. Vaikuttaa kunnon kaljaa kittaavalta resupekalta, mutta silti löytyy hienoja viinejä maisteleva herra. Ulkoisen habituksen perusteella ei ehkä uskoisin myöskään kokiksi.
Kaikkein mielenkiintoisinta on seurata, millaisia asukkaita ketjussa nostetaan eri kausilla suosikeiksi, joita sitten kehutaan viestistä toiseen, puolustetaan kaikkea kritiikkiä vastaan, eikä nähdä mitään huonoa, kaikki negatiivinen käännetään myönteiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeossa on hauskaa jotneki tuollanen yllätyksellisyys, ulkonäkö ja habitus hämää. Vaikuttaa kunnon kaljaa kittaavalta resupekalta, mutta silti löytyy hienoja viinejä maisteleva herra. Ulkoisen habituksen perusteella ei ehkä uskoisin myöskään kokiksi.
Toi ulkoinen habitus ja ulkonäkö johtuu vaan sen bändihommista ja hevipäästä. Tekevät aika raskasta musaa. Mulla kaksi hevipää veljeä, sama tyyli kun teininä vieläkin. Bändipaitaa ja pitkää hiusta :D
Oliko ongelmia erään aiemmin suositun bändin kanssa?
Millu ulos vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millu pelas tosi hyvin sen neukkariin. Jälleen on Heidi epäilyksen alla kun vaihtanut itsensä tilalle Reeon. Viimeksi vaihtoi Miikan. Ei tajunnut et taas vietiin ku litran mittaa. Hah!
Heidi otti itsensä pois häädöstä.
Millu laittoi Reeon häätöön.Faktat faktoina.
Heidi ei vastustellut että Reeo laitetaan häätöön, eipä Reeoakaan olisi Heidiä ajatellut
Heidiä vei ensin Aleksi, sit Millu. Mahtaa naamat venähtää ku kertovat mitä päätetty neukkarissa.
Reeossa on hauskaa jotneki tuollanen yllätyksellisyys, ulkonäkö ja habitus hämää. Vaikuttaa kunnon kaljaa kittaavalta resupekalta, mutta silti löytyy hienoja viinejä maisteleva herra. Ulkoisen habituksen perusteella ei ehkä uskoisin myöskään kokiksi.