Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Millu mielestäni hauska, mut jopa omaan ronskiin huumoriini välillä vähän liikaa noi sen törkyjutut ja runkkausimitaatiot.
Millulla menee yli välillä, kiroilusta on päässyt kun ei oo tullut veetä vähään aikaan oikeestaan kellään. Napakaskarilla veetä huusi kun oli viimeksi tehtävä käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.
Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.
Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.
Mä tykkään kans Laurasta tosi paljon. Alkuun mulla ei ollut mielipidettä hänestä ja vaikutti niin aralta. Nyt se on musta ihana!!
Lauran siskoko täällä vastailee itselleen?
Lauran systerille: Miten meni 'hyvän' vihjeen antaminen noin niin kuin omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viininmaistaja Reeo lippis päässä kohteliaasti pöydässä, vois kyllä riisua lippalakit tossa tilanteessa, kuuluu hyviin tapoihin.
Sivistymätön perusjuntti! Samanlainen kuin sitä henkeen ja vereen ihannoivat. Tuollainen tyyppi vetoaa just näihin oman elämänsä resupekkoihin.
tai heihin ketkä näkevät Laurat yms muut " valkoisethetskutvidduhun" kuten tuotannon tyypit. Tulee äänestää Reeo ja Miikka pous
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää alkaa aina jotain roolia vetmään. Oisivat jutelleet ihan tavallisesti vaan. Esim. Reeo matkusteluistaan ku alussa sanoi Italiassa matkustelleensa .
En nyt näe tätä, veikkaan että puhuvat kirjakieltä teennäisesti. Miksi?
No Reeo ottaa kyllä homman rennosti, naiset jäykistelevät (odottavat bussia ehkä ;))
Onko noi kaikki seksiaddikteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viininmaistaja Reeo lippis päässä kohteliaasti pöydässä, vois kyllä riisua lippalakit tossa tilanteessa, kuuluu hyviin tapoihin.
Sivistymätön perusjuntti! Samanlainen kuin sitä henkeen ja vereen ihannoivat. Tuollainen tyyppi vetoaa just näihin oman elämänsä resupekkoihin.
Puuttuu vain hankkijan lippis + mäyräkoira kainaloon ja työmiehen hymy kaiken kruunuksi.
No nythän nää on jo rennompia viinin maistajat.
Sofian miesystävät, onko ne kaikki homoja? Ku kuitenkin miehiset vehkeet, miks heteromiestä kiinnostas?
Vierailija kirjoitti:
Sofian miesystävät, onko ne kaikki homoja? Ku kuitenkin miehiset vehkeet, miks heteromiestä kiinnostas?
bi
Karvahattuilua kirjoitti:
Huomiseen koosteeseen saa hyvää matskua tästä viininmaistelusta. Sekä Reeo että Milena ovat edukseen.
MilluAllu lienee makkarin puolella vai peräti pihalla juttelemassa tontulle, kun kakkoskamerassa nyt Nabbaksen yksinpuhelukohtaus.
Ihan oikein "arvasin", makkarissapa tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttaako ei-perinteinen kantasuomalainen ulkonäkö Napanterille kenties pään alueella tuntuvaa migreeninkaltaista ohimenevää kipuoireilua? Jos näin on, hänen kannattaisi pyrkiä olemaan hieman suvaitsevaisempi. Nyt eletään nykyaikaa: meitä on erilaisia yksilöitä ulkonäköä ja persoonallisuutta myöten.
Nabbe hallu olla di only mämy in da house muute saada migren vet du, mine räkna että täällä liika porukka.
Karvahattuilua kirjoitti:
Huomiseen koosteeseen saa hyvää matskua tästä viininmaistelusta. Sekä Reeo että Milena ovat edukseen.
MilluAllu lienee makkarin puolella vai peräti pihalla juttelemassa tontulle, kun kakkoskamerassa nyt Nabbaksen yksinpuhelukohtaus.
Reeo lakki päässä edukseen?
Vierailija kirjoitti:
Onko noi kaikki seksiaddikteja?
normaalia runkata mutta ei siitä tuolla tarvi kertoa, no jaa, Millu päässyt makuun 26 vee.
Sofia puhuu seksijutuistaan naisena. Antaa ihan väärän kuvan.
Reeo lypsää tietoja millalta seuraavia viikkoja varten 🙄
Millu puutteessa eli siitä puhe mistä puute.
No kyllähän toi reeo selitteli omat pelikuviot Millalle 😄tai pelasti perseestä noil jutuilla, uskokoon kuka tahtoo 😂
Vierailija kirjoitti:
Sofia puhuu seksijutuistaan naisena. Antaa ihan väärän kuvan.
Ip lehdessä volottaa, että kuinka paljon hänen pitää vielä tehdä leikkuaksia ja käyttää rahaa ettei tulla kysymään oletko sinä mies.
Vierailija kirjoitti:
Laura kertoo Miikalle että oli viikon Teneriffalla Puerto de la Cruz ja viikko oli liian pitkä aika. Oon ollut keväällä karvevaalien aikaan 5 viikkoa ja mulla oli todella hauskaa, juhlin yökerhoissa jne ja en ehtinyt edes merivesialtaille .
Näinhän se on. Tylsillä ihmisillä on tylsää, he ovat kuin soffeja: viihdyttakaaa-a muaaa. Ei-tylsät ihmiset ihmettelevät vain, että kylläpä aika hupsahti nopeasti ja kivaa oli.
Millu mielestäni hauska, mut jopa omaan ronskiin huumoriini välillä vähän liikaa noi sen törkyjutut ja runkkausimitaatiot.