Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39481/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kohta alkaa puhe sammaltaa kun noin tiuhaan tahtiin maistelevat ja sekaisin.

Vierailija
39482/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura kertoo Miikalle että oli viikon Teneriffalla Puerto de la Cruz ja viikko oli liian pitkä aika. Oon ollut keväällä karvevaalien aikaan 5 viikkoa ja mulla oli todella hauskaa, juhlin yökerhoissa jne ja en ehtinyt edes merivesialtaille . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39483/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merve katkerana, kun ei päässyt viininmaistajaisiin. Välillä muidenkin vuoro herkutella.

No eihän ollut! 😂

No kuule, Merve on aina kateellinen kaikille ja kaikesta.

Vierailija
39484/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Merve halunnut viinin maistiaisiin. 

Vierailija
39485/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, oisin kaivannut vähän huumoria tähän viininmaisteluhetkeet, ottavat turhan tosissaan tämän.

Vierailija
39486/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi sanonut monta kertaa et hän haluaa osallistua. Kukaan ei kuuntele.

  mihin osallistua????

Selkäänpuukottajaisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39487/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun taas täytyy Reeon piilovattuilla "juuri teidän kanssa mukava olla tässä maistelemassa"

Vierailija
39488/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Reijo. Silloin kun saa niin pitää ottaa ja nauttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39489/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viininmaistaja Reeo lippis päässä kohteliaasti pöydässä, vois kyllä riisua lippalakit tossa tilanteessa, kuuluu hyviin tapoihin.

Vierailija
39490/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne puhu muusta kun viinistä hienostellen.  Tarkoituksella hienostellen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39491/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää kun taas täytyy Reeon piilovattuilla "juuri teidän kanssa mukava olla tässä maistelemassa"

Sulla on vaan Lauralasit päässä. Näet kaikessa mitä Reeo tekee tai sanoo jotain pahaa.

Vierailija
39492/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viininmaistaja Reeo lippis päässä kohteliaasti pöydässä, vois kyllä riisua lippalakit tossa tilanteessa, kuuluu hyviin tapoihin.

  ei oo viini habitus, enemmän olutta litkivä, naiset paremmin sopii taas viinin lipittäjiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39493/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää kun taas täytyy Reeon piilovattuilla "juuri teidän kanssa mukava olla tässä maistelemassa"

Sinä taidat itse kääntää päässäsi kaikki Reeon mukavat juttelut piilovalluiluksi.

Vierailija
39494/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teennäistä tuo viini ilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39495/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää alkaa aina jotain roolia vetmään. Oisivat jutelleet ihan tavallisesti vaan. Esim. Reeo matkusteluistaan ku alussa sanoi Italiassa matkustelleensa .

Vierailija
39496/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää kun taas täytyy Reeon piilovattuilla "juuri teidän kanssa mukava olla tässä maistelemassa"

Sinä taidat itse kääntää päässäsi kaikki Reeon mukavat juttelut piilovalluiluksi.

Piilovattuilut 😀

Vierailija
39497/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura. Hyvän perheen hyvä tyttö. Sellanen ihminen kenelle en bb-voittorahoja soisi.

Vierailija
39498/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää alkaa aina jotain roolia vetmään. Oisivat jutelleet ihan tavallisesti vaan. Esim. Reeo matkusteluistaan ku alussa sanoi Italiassa matkustelleensa .

En nyt näe tätä, veikkaan että puhuvat kirjakieltä teennäisesti. Miksi?

Vierailija
39499/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viininmaistaja Reeo lippis päässä kohteliaasti pöydässä, vois kyllä riisua lippalakit tossa tilanteessa, kuuluu hyviin tapoihin.

Sivistymätön perusjuntti! Samanlainen kuin sitä henkeen ja vereen ihannoivat. Tuollainen tyyppi vetoaa just näihin oman elämänsä resupekkoihin.

Vierailija
39500/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme Lauraa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää kun taas täytyy Reeon piilovattuilla "juuri teidän kanssa mukava olla tässä maistelemassa"

Sulla on vaan Lauralasit päässä. Näet kaikessa mitä Reeo tekee tai sanoo jotain pahaa.

Ei. Ei mua haittaa jos Reeo ei tipu. Kyllä pidän joistain hänen vitseistä ja on harmi että hän on ylimielinen. Aina olisi kiva jos ois vaan hauskoja tyyppejä joita arvostaa. Se on kiva tunne kun arvostaa jotakuta.

Ketju on lukittu.