Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Laura kertoo Miikalle että oli viikon Teneriffalla Puerto de la Cruz ja viikko oli liian pitkä aika. Oon ollut keväällä karvevaalien aikaan 5 viikkoa ja mulla oli todella hauskaa, juhlin yökerhoissa jne ja en ehtinyt edes merivesialtaille .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve katkerana, kun ei päässyt viininmaistajaisiin. Välillä muidenkin vuoro herkutella.
No eihän ollut! 😂
No kuule, Merve on aina kateellinen kaikille ja kaikesta.
Ei kai Merve halunnut viinin maistiaisiin.
Öööh, oisin kaivannut vähän huumoria tähän viininmaisteluhetkeet, ottavat turhan tosissaan tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi sanonut monta kertaa et hän haluaa osallistua. Kukaan ei kuuntele.
mihin osallistua????
Selkäänpuukottajaisiin?
Ärsyttävää kun taas täytyy Reeon piilovattuilla "juuri teidän kanssa mukava olla tässä maistelemassa"
Hyvä Reijo. Silloin kun saa niin pitää ottaa ja nauttia.
Viininmaistaja Reeo lippis päässä kohteliaasti pöydässä, vois kyllä riisua lippalakit tossa tilanteessa, kuuluu hyviin tapoihin.
Eipä ne puhu muusta kun viinistä hienostellen. Tarkoituksella hienostellen
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää kun taas täytyy Reeon piilovattuilla "juuri teidän kanssa mukava olla tässä maistelemassa"
Sulla on vaan Lauralasit päässä. Näet kaikessa mitä Reeo tekee tai sanoo jotain pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Viininmaistaja Reeo lippis päässä kohteliaasti pöydässä, vois kyllä riisua lippalakit tossa tilanteessa, kuuluu hyviin tapoihin.
ei oo viini habitus, enemmän olutta litkivä, naiset paremmin sopii taas viinin lipittäjiksi
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää kun taas täytyy Reeon piilovattuilla "juuri teidän kanssa mukava olla tässä maistelemassa"
Sinä taidat itse kääntää päässäsi kaikki Reeon mukavat juttelut piilovalluiluksi.
Onpa teennäistä tuo viini ilta.
Nää alkaa aina jotain roolia vetmään. Oisivat jutelleet ihan tavallisesti vaan. Esim. Reeo matkusteluistaan ku alussa sanoi Italiassa matkustelleensa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää kun taas täytyy Reeon piilovattuilla "juuri teidän kanssa mukava olla tässä maistelemassa"
Sinä taidat itse kääntää päässäsi kaikki Reeon mukavat juttelut piilovalluiluksi.
Piilovattuilut 😀
Laura. Hyvän perheen hyvä tyttö. Sellanen ihminen kenelle en bb-voittorahoja soisi.
Vierailija kirjoitti:
Nää alkaa aina jotain roolia vetmään. Oisivat jutelleet ihan tavallisesti vaan. Esim. Reeo matkusteluistaan ku alussa sanoi Italiassa matkustelleensa .
En nyt näe tätä, veikkaan että puhuvat kirjakieltä teennäisesti. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Viininmaistaja Reeo lippis päässä kohteliaasti pöydässä, vois kyllä riisua lippalakit tossa tilanteessa, kuuluu hyviin tapoihin.
Sivistymätön perusjuntti! Samanlainen kuin sitä henkeen ja vereen ihannoivat. Tuollainen tyyppi vetoaa just näihin oman elämänsä resupekkoihin.
Kolme Lauraa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää kun taas täytyy Reeon piilovattuilla "juuri teidän kanssa mukava olla tässä maistelemassa"
Sulla on vaan Lauralasit päässä. Näet kaikessa mitä Reeo tekee tai sanoo jotain pahaa.
Ei. Ei mua haittaa jos Reeo ei tipu. Kyllä pidän joistain hänen vitseistä ja on harmi että hän on ylimielinen. Aina olisi kiva jos ois vaan hauskoja tyyppejä joita arvostaa. Se on kiva tunne kun arvostaa jotakuta.
Kyllä kohta alkaa puhe sammaltaa kun noin tiuhaan tahtiin maistelevat ja sekaisin.