Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.
Tietenkin saa olla mitä mieltä vaan. Mutta kyllähän se jotain hänestä ihmisenä kertoo.
Jep. Kertoo, että on tehnyt paljon asioita sen eteen, että ei enää itse nykyään ole lihava.
Mutta kun silti muiden lihavuudet ei hänelle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.
Tietenkin saa olla mitä mieltä vaan. Mutta kyllähän se jotain hänestä ihmisenä kertoo.
Jep. Kertoo, että on tehnyt paljon asioita sen eteen, että ei enää itse nykyään ole lihava.
Mutta kun silti muiden lihavuudet ei hänelle kuulu.
Ei niin, kuten itse sanoikin. samaa miettivät nyt tästä uudesta , että oli niin irrotettu asianyhteydestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.
Tietenkin saa olla mitä mieltä vaan. Mutta kyllähän se jotain hänestä ihmisenä kertoo.
Jep. Kertoo, että on tehnyt paljon asioita sen eteen, että ei enää itse nykyään ole lihava.
Mutta kun silti muiden lihavuudet ei hänelle kuulu.
Et sinä eikä kukaan muukaan voi määrätä sitä, mitä muut ajattelevat.
" Musta voi saada sellaisen vaikutelman etten tajuu tota pelii "
Heidi ?
Odotan sitä päivää kyn miikka joutuu häätöön! Hän on hyvä muissa vika tyyppiä ei tarvii.
Miikalla taisi tulla vähän paniikki tuosta lauseesta, tajysi että näyttää huonolta taloon ja huonolta ulos.
"Hän on hyvä muissa vika tyyppiä ei tarvii."
Mitä ?
Vierailija kirjoitti:
" Musta voi saada sellaisen vaikutelman etten tajuu tota pelii "
Heidi ?
Merve?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Musta voi saada sellaisen vaikutelman etten tajuu tota pelii "
Heidi ?
Merve?
Oli Milla
Milena on loistava esimerkki siitä, miten säännöllisesti liikuntaa harrastamalla saadaan hyvää aikaan. Toivon mukaan hän saa jatkaa talossa myös tulevalla viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.
Kyllä, ja samanlaisia tyyppejä täällä riittää aika paljon. Yleensä he ovat niitä jotka myös saattaa esim suuttua jos vaan näkeekin ruman ihmisen (oon kuullut henkilön sanovan näin kulkiessani junalla).
Miikka äsken taas puhui tyyliin "sitten kun täällä on enää vähän jengiä.." Muut puhuu aina niin että "jos me ollaan sitten täällä vielä" Miikka on näistä ainoa ylimielinen, no Reeokin on jonkun verran.
Tää on niin suomalainen ajattelutapa. " teen parhaani ja katsotaan mihin se riittää" totta munassa jokaisella noista on ajatus olla siellä vika viikolla. Muuten tekisivät karvanit
Kiitos vaan kun vääristelet mun sanomisia. Tuo ei ole sama asia.
Nytkö sätissä lihavatkin suuttuu. Ei muuta kun reippaasti käveleen ens alkuun. juoksumatto on kätevä, itse hankin sen mutten juokse vielä vaan reipasta kävelyä. En oo lihava vaikka painan 75,4 kiloa, elämäniloa.
Jo 1964 sivua BB-viestejä.
Onko syntymävuotesi ennen vai jälkeen 1964?
Ennen: alapeukku
Jälkeen: yläpeukku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt todellakin naisen vuoro poistua talosta. Mia on jo nähty, ei muuta annettavaa kuin kuteminen Aatun kanssa. Kiva olis kattoo miten A pärjää ihan yksikseen. Milena vois vielä jatkaa sekoilujaan talossa, ehtii ulostautua myöhemminkin.
No tietenkin Aleksi, joka laittoi sammakon tikalla kiinni ja sahasi siltä raajoja irti on näistä kahdesta parempi, joka ansaitsee jatkaa???
Kuten sanottu sata kertaa, nyt on liikaa naisia. Suorapuheisuus ja vitsit lähtee, jos miehet lähtee. Ämmät jos ois keskenään, sanoisivat nimeämisissä, että x ja y on parhaita tyyppejä talossa, mutta joillekin nää pisteet on vaan annettava. Kyllä Laurassakin ylimielisyyttä löytyy, on olevinaan niin saakelin ovela peluri!😂
Tuula sitten kiskoi tota pizzaa mennen tullen. On usein tuumannut, että nopeat syövät hitaat.
Ei pidä katsoa vain lihavuutta, vaan kuinka jaksaa ja pystyy toimimaan.
Moni lihava ihminen jaksaa tehdä asioita mitä hoikempi ei.
Siis älä katso painoa vaan kuinka jaksat.
Geeni myös on yksi perinnöllinen asia.
Ihmisiä on monenlaisia.
Kaikille ja kaikilla on oikeus elää omana itsenä elämää.
Näyttääkö syöminen jotenkin hankalalta Sofialle? Ihan kuin huulet olisivat jotenkin tiellä tms. Onko tämä yleistäkin huulitäytteiden hankkineilla, osaako joku kertoa omakohtaisia kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.
Tietenkin saa olla mitä mieltä vaan. Mutta kyllähän se jotain hänestä ihmisenä kertoo.
Jep. Kertoo, että on tehnyt paljon asioita sen eteen, että ei enää itse nykyään ole lihava.
Mutta kun silti muiden lihavuudet ei hänelle kuulu.
Ihan kuule jokaisella saa olla oma mielipiteensä ylipainoisuudesta kuten muustakin. Mikä sinä olet määräämään mitkä asiat kenellekin kuuluvat?
Kertoo mitä kertoo. Yhden lauseen perusteella nyt ei voi mitään johtopäätöksiä ihmisestä vetää, vaikka nykyään näin monikin idiootti toimii. Kytätään muiden puheita ja yhdestä sanasta nostetaan hirveä haloo.