Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysyn ihan tosissaan - väriseekö teillä koskaan kohtu?

Vierailija
09.08.2022 |

Olen tulkinnut hienoisen alavatsasektorilla ajoittain havaitsemani värinän johtuvan siitä että kohtu tärisee.
Tärinävörinä voi tuntua milloin tahansa, eikä ole riippuvainen kierrosta tai yvdynnöistä. Värinää on noin parin viikon välein ja värinätärinä kestää n.5 min kerrallaan.
En kuitenkaan ole huomannut väristelyä vulvan alueella eli en usko että on mitään outoa kiihottumistakaan.
Tuntuu ehkä vähän samalta kuin silloin jos vatsa kurnii, mutta ilman ääniä tietenkin.

Voisiko kohdussa olla esim. elohiiri?

Olenko yksin tuntemuksineni?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo sama ollut ehkä viikon, mutta tärinä on useaa ehkä 5-10 kertaa päivässä ja kestää pari sekuntia riippumatta mitä teen

Vierailija
2/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta jalkapohja värisee. Olen päätellyt että siellä on varmaan joku alien-implantti. Joku jäljityslaite. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joskus. Tai en tiedä onko se kohtu, mutta sillä suunnalla tuntuu joskus sellaista värinää.

Vierailija
4/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset voivat väristä tai nykiäkin missä tahansa osassa kehoa. Kaikenlaiset kehotuntemukset ovat mahdollisia elämässä. Kannattaa jakaa tietoa jotta mahdollisimman moni ymmärtäisi enemmän. Jos käytte lääkärissä niin kertokaa aina asianne mahdollisimman kattavasti. 

Vierailija
5/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energeettinen elin, tuntematon käsite länsimaiselle lääketieteellle, siellä hurahtaa käyntiin aina ajoittain. Kyseinen elin jakaa energiaa alakehoon. Tutustu esim perinteiseen kiinalaiseen lääketieteeseen, tiibetiläiseen lääketieteeseen tai ayurvedaan, niin asialle löytyy selitys.

Vierailija
6/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Elohiiri voi kyllä väristä ihmisessä. Ei tietoa mikä muu. Ellei ole joku lihasvärinä, hermosto, impulssi.

Vierailija
7/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Energeettinen elin, tuntematon käsite länsimaiselle lääketieteellle, siellä hurahtaa käyntiin aina ajoittain. Kyseinen elin jakaa energiaa alakehoon. Tutustu esim perinteiseen kiinalaiseen lääketieteeseen, tiibetiläiseen lääketieteeseen tai ayurvedaan, niin asialle löytyy selitys.

Siinä mun jalanpohjan elimessä on sitten jotain vikaa, koska jos se ei värise niin siihen samaan kohtaan sattuu.

Vierailija
8/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä mun jalanpohjan elimessä on sitten jotain vikaa, koska jos se ei värise niin siihen samaan kohtaan sattuu.

Ja siinä on ylimääräinen möykky. Jotain siellä on sinne kuulumatonta. 

Vierailija
9/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolet sulla siellä värisee. Kohtua et edes tuntisi.

Vierailija
10/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalisen migreenin yhteydessä kohdussa on aaltomaisia tuntemuksia ollut.

Vierailija
11/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kohtu värise eikä vaeltele vaikka joskus muuta väitettiin.

Vierailija
12/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä.

Hra47

Vierailija
13/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan kyllä pysty erottamaan tuleeko se tuntemus suolistosta, lihaksista vai kohdusta. 

Vierailija
14/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värinää alavatsalla on, mutta en osaa paikallistaa sitä.

Vierailija
15/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistoa kulkee myös vatsanseudulla, olisiko ilmaa vatsassa ja tuntuu värähtelyinä

Vierailija
16/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoliston muljahtelut voi joskus tuntua jopa kuin vauvan potkuilta. Muutaman kerran olen ihan tosissani tehnyt raskaustestin kun niin aidon tuntuisia potkuja tuntunut, mutta suolisto se vaan siellä myllää. Elohiiri myös ollut alavatsalla (tuntuu samalta kuin vauvan hikka). Kierukan takia mulla ei ole mekkoja ja lapsia 4 niin vähän vainoharhainen välillä.

Vierailija
17/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos makaa vatsallaan, silloin jotkut tuntevat oman sykkeen ja värinät? Kohtu supistelee kuukautisten aikaan? Elohiiri mahdollinen.

Vierailija
18/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi