Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miksi miksi taas se Heidi sai itsensä pois tuolta häädöstä! Tää on jo tosi epäreilua.
Heidi voitti ja Mia. Ei vastustellut yhtään että ei Reeoa.
Eipäs yritetä vääristellä tapahtunutta! Heidi ei halunnut Reeoa häätöön, sen päätti Mia. Heidi olisi halunnut häätöön Merven, Sofiakin oli keskustelussa. Mialla oli päätösvalta, koska Heidi halusi pelastaa itsensä häädöltä ja täten luovutti vallan Mialle päättää kuka nostetaan häätöön. Heidiltä kyllä huono peliliike tulevaisuutta ajatellen..
Heidi on aika varmasti ensiviikolla tulilinjalla, varmasti on myös Laura.
Vierailija kirjoitti:
Tuulan habitus just nyt on kassialma[/quote
Vois leikkuuttaa hiuksensa lyhyiksi ja laittaa ne sitten kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Tuula tuolla tekee kun on ilmeisen varakaskin. On menossa Texasiin.Kai nuo jutut on sitten totta?
Miksei varakas saisi osallistua?
viime vuonna köyhin voitti (velat) ja vaikken tykännyt kaiken aikaa Jasmiinasta niin kyllä se voitto meni oikealle. Anssi sano rehdisti että hän ei tarvi voittorahoja.
Mun mielestä taas omat asiansa sössinyt ja ulosottoon joutunut henkilö ei ansaitse voittoa. Yleisesti vähävarainen voittaja on ok, mutta tämä on viihdeohjelma, joten köyhyys ei mielestäni ole todellakaan oikea voittoperuste. Äänestän minua viihdyttävintä.
Eikä varsinkaan huono e l ä m ä n h a l l i n t a ole voittoperuste. Tämäkin kielletty sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Tuula tuolla tekee kun on ilmeisen varakaskin. On menossa Texasiin.Kai nuo jutut on sitten totta?
Miksei varakas saisi osallistua?
kertoi olevan rantahuvilan, mies Dalasissa ja Tuula menee sinne heti kun pääsee talosta, puolenvuoden virkavapaa. Aiku ihanaa. Ei varmaan oo pahitteeksi 30 000 miinus verot, Tuulahan harrastaa hyväntekeväisyyttä.
En usko Millun tai Aleksin lähtöön, koska Jodelissa suurin osa on niiden kahden kannattajakuntaa ja myös Tiktokissa ne kaks on selvät suosikit.
"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi."
En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Reeoa tarvii muiden edes äänestää kun Reeon kannattajajoukolla on niin iso budjetti ja ovat suunnitelleet alusta asti Reeon voiton.
Minä en äänestä enää ketään koko ohjelman aikana, hukkaan menee rahat. Reeo on voittaja niin ihan sama. Reeo tietää itse olevansa turvassa. Tekee kyllä ainakin minun silmissä itsestään idiootin kun on olevinaan parempi ihminen tämän maksetun pelinsä kanssa. Ei ole oikea voittaja minun silmissä. Samaa luuseriporukkaa BB:n kanssa.
Piiri pieni pyörii, näkeehän sen jo siitäkin että kokkeli-Vesa Silver on puvustamassa. Seuraavaks nää naamat on selviytyjissä, siellä kokkelijengi venaa, idioottien lauma oikeen.
Sä olet lapsellinen. Ei Reeo minullekaan ole maksanut, silti toivon hänen pääsevän nyt ensimmäisenä turvaan.
No kiitos vaan. Kirjoitin tämän sillä perusteella että täällä ovat Reeon kannattajat itse kertoneet että heillä on 3500€ budjetti Reeon äänestämiseksi ja ovat laskeneet miten jäävät voitolle ja jakavat Reeon kanssa palkintosumman. Minusta on lapsellista osallistua näihin äänestyksiin. Big Brother tietysti hyötyy mutta aika idioottimaista syytää rahaa tällaseen kun ei ole muuta kun rahankeruushow.
Luuletko nyt ihan oikeasti, että jos tällainen suunnitelma olisikin olemassa, että asianosaiset siitä täällä huutelisivat isoon ääneen??? Eiköhän viestin kirjoittajalla ollut ihan muut motiivit mielessä ja ainakin sinä näytät juoneen langenneen ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Tuula tuolla tekee kun on ilmeisen varakaskin. On menossa Texasiin.Kai nuo jutut on sitten totta?
Miksei varakas saisi osallistua?
viime vuonna köyhin voitti (velat) ja vaikken tykännyt kaiken aikaa Jasmiinasta niin kyllä se voitto meni oikealle. Anssi sano rehdisti että hän ei tarvi voittorahoja.
Mun mielestä taas omat asiansa sössinyt ja ulosottoon joutunut henkilö ei ansaitse voittoa. Yleisesti vähävarainen voittaja on ok, mutta tämä on viihdeohjelma, joten köyhyys ei mielestäni ole todellakaan oikea voittoperuste. Äänestän minua viihdyttävintä.
Olihan Jassu värikäs ja Aki taas
pimpelipommeli.
Jassusta en tykänny, se oli riitelyn ja kiroilun mestari, kaikesta se jaksoi valittaa.
En nyt tiedä, säälistäkö BB halusi maksaa Jassun suuret ulo otto velat. Koska Jassusta BB teki voittajan.
Vierailija kirjoitti:
Itse tsemppaan Heidiä, jota täällä nyt mustamaalataan. Heidillä oli alusta alkaen haasteellista talossa, kun Kirsi jostain syystä asetti Heidin maalitaulukseen ja sai muita mukaan touhuihinsa. Heidi on pärjännyt hyvin kisoissa ja kukapa ei pelastaisi BB-kisassa itseänsä? (No, poikkeuksena Sofian ylimielinen tempaus, mutta kunhan tulisi tilanne, jossa kaikki äänestyksessä ja äänestetään lähtijää, ainakin täältä lähtisi iso läjä ääniä Sofialle.) Eilinen nimeämistulos oli kiinnostava, mutta juurikin nimeämiskilpailun voittajille Heidille ja Mialle erityisen hankala neuvotteluhuoneessa. He olivat nimenneet toisensa (Heidiltä 2 p Mialle ja Mialta 2 p Heidille). Kumpikin halusi pelastaa itsensä ja sitten neuvottelivat monia eri vaihtoehtoja (tuskin tilannetta koosteessa kokonaisuudessaan näytettiin). Oletettavasti Mia olisi halunnut pelastaa Aleksin ja Heidi säästää Reeon äänestykseen joutumiselta. Päätyivät vaikeaan kompromissiin: Heidi sai valita, kenet poistetaan ja valitsi itsensä, sitten Mia otti nimeämänsä Reeon häätöön. Kun katsoo asukkaiden toisilleen antamia nimeämispisteitä, eihän tuo mielestäni kovin epäoikeudenmukaisesti mennyt: Mia 9, Aleksi 8, Milena 7, Heidi 6, Reeo 5.
Olen täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
En usko Millun tai Aleksin lähtöön, koska Jodelissa suurin osa on niiden kahden kannattajakuntaa ja myös Tiktokissa ne kaks on selvät suosikit.
Mikä niitä ihmisiä vaivaa? 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko Millun tai Aleksin lähtöön, koska Jodelissa suurin osa on niiden kahden kannattajakuntaa ja myös Tiktokissa ne kaks on selvät suosikit.
Mikä niitä ihmisiä vaivaa? 🤢🤮
Enemmän oon huolissani niistä jotka äänestää Reeoa....
Vierailija kirjoitti:
"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi."
En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?
Koska Mian (ja ryhmänsä) ainoa agenda oli saada Reeo häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miksi miksi taas se Heidi sai itsensä pois tuolta häädöstä! Tää on jo tosi epäreilua.
Heidi voitti ja Mia. Ei vastustellut yhtään että ei Reeoa.
Eipäs yritetä vääristellä tapahtunutta! Heidi ei halunnut Reeoa häätöön, sen päätti Mia. Heidi olisi halunnut häätöön Merven, Sofiakin oli keskustelussa. Mialla oli päätösvalta, koska Heidi halusi pelastaa itsensä häädöltä ja täten luovutti vallan Mialle päättää kuka nostetaan häätöön. Heidiltä kyllä huono peliliike tulevaisuutta ajatellen..
Heidi on aika varmasti ensiviikolla tulilinjalla, varmasti on myös Laura.
Toivottavasti, varsinkin kun selviää että pelasti itsensä häätöäänestyksestä ja sen jälkeen näytteli itkevää ja että olisi muka harmittanut. Duping delight kuitenkin paljasti totuuden..
Vierailija kirjoitti:
En usko Millun tai Aleksin lähtöön, koska Jodelissa suurin osa on niiden kahden kannattajakuntaa ja myös Tiktokissa ne kaks on selvät suosikit.
Onneksi niitä on kaksi. Helppo äänestää ainoastaan Milenaa jäämään.
Mä toivon hartaasti, että joko Aleksi tai Mia tippuisi su. Ovat suurempi uhka Roomalle kuin Milena, joka tällä viikolla nimesi Rooman viholliset Aleksin ja Millun. Milena voisi siis jäädä, sillä häntä tarvitaan antamaan pisteitä jatkossakin, toivottavasti myös Lauralle ja Mervelle.
Aleksi eläintenkiduttajana on ykkösinhokkini. Mutta toisaalta taas Mia saisi lähteä siksi, että sukupuolijakauma edes vähän tasoittuisi. Jos Aleksi häädetään, taloon jää enää vain 3 miestä (ja 9 naista).
Tuotanto pelastaa teiniparin, koska uskovat katsojien rakastavan romansseja. Hyi hitto.
Eriasia äänestetäänkö ulos Heidiä ja Lauraa jos ovat äänestyksissä (ovat tietenkin) kumpikin vahvoja myös henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto pelastaa teiniparin, koska uskovat katsojien rakastavan romansseja. Hyi hitto.
Niin ne rakastaakin. Ei ehkä täällä, mutta muuten.
Milena ulos, bosslady ei ollut nimensä mukainen.
Olihan Jassu värikäs ja Aki taas pimpelipommeli.