Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Tuula tuolla tekee kun on ilmeisen varakaskin. On menossa Texasiin.Kai nuo jutut on sitten totta?
Miksei varakas saisi osallistua?
viime vuonna köyhin voitti (velat) ja vaikken tykännyt kaiken aikaa Jasmiinasta niin kyllä se voitto meni oikealle. Anssi sano rehdisti että hän ei tarvi voittorahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miksi miksi taas se Heidi sai itsensä pois tuolta häädöstä! Tää on jo tosi epäreilua.
Heidi voitti ja Mia. Ei vastustellut yhtään että ei Reeoa.
Eipäs yritetä vääristellä tapahtunutta! Heidi ei halunnut Reeoa häätöön, sen päätti Mia. Heidi olisi halunnut häätöön Merven, Sofiakin oli keskustelussa. Mialla oli päätösvalta, koska Heidi halusi pelastaa itsensä häädöltä ja täten luovutti vallan Mialle päättää kuka nostetaan häätöön. Heidiltä kyllä huono peliliike tulevaisuutta ajatellen..
Heidi ei ESTELLYT yhtään koska halusi ITSE poistaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna äänestetään Reoo-pappa ensimmäisenä häädöstä turvaan ! Hän tuo häädössä olevista eniten keskusteluita taloon. Teinipariskunnan keskustelut pyörii suunnilleen omien pierujen kommentoimisen tasolla.. Toinen heistä kotiin vaan ! Hiekkalaatikolle ämpäriä täyttelemään.
Jos nelonen ja BB haluaa, että ohjelmaa katsotaan, Reeon poislähtö tietäisi ihan varmasti sitä, että suuren suuri osa ihmisiä lopettaisi kerta heitolla BB.n katsomisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Tuula tuolla tekee kun on ilmeisen varakaskin. On menossa Texasiin.Kai nuo jutut on sitten totta?
Miksei varakas saisi osallistua?
kuka ne Tuulankin varat tietää
Ei sitä akkojen juorukerhoakaan kukaan jaksa katsoa. Naisia talossa on nyt tuplaten enemmän.
Vierailija kirjoitti:
heidi ei uskalla myöntää että oli mukana laittamassa reeo häätöön
kyllä se tulee ilmi jos Miia jää taloon, tai Reeo tivaa jokaiselta kuka antoi hänelle äänet, tai yrittää reilua leikkiä
Itse tsemppaan Heidiä, jota täällä nyt mustamaalataan. Heidillä oli alusta alkaen haasteellista talossa, kun Kirsi jostain syystä asetti Heidin maalitaulukseen ja sai muita mukaan touhuihinsa. Heidi on pärjännyt hyvin kisoissa ja kukapa ei pelastaisi BB-kisassa itseänsä? (No, poikkeuksena Sofian ylimielinen tempaus, mutta kunhan tulisi tilanne, jossa kaikki äänestyksessä ja äänestetään lähtijää, ainakin täältä lähtisi iso läjä ääniä Sofialle.) Eilinen nimeämistulos oli kiinnostava, mutta juurikin nimeämiskilpailun voittajille Heidille ja Mialle erityisen hankala neuvotteluhuoneessa. He olivat nimenneet toisensa (Heidiltä 2 p Mialle ja Mialta 2 p Heidille). Kumpikin halusi pelastaa itsensä ja sitten neuvottelivat monia eri vaihtoehtoja (tuskin tilannetta koosteessa kokonaisuudessaan näytettiin). Oletettavasti Mia olisi halunnut pelastaa Aleksin ja Heidi säästää Reeon äänestykseen joutumiselta. Päätyivät vaikeaan kompromissiin: Heidi sai valita, kenet poistetaan ja valitsi itsensä, sitten Mia otti nimeämänsä Reeon häätöön. Kun katsoo asukkaiden toisilleen antamia nimeämispisteitä, eihän tuo mielestäni kovin epäoikeudenmukaisesti mennyt: Mia 9, Aleksi 8, Milena 7, Heidi 6, Reeo 5.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi pois, vihdoinkin. Joka tapauksessa joko Aleksi tai Mia.
Mia pois, ei tarvitse katsoa noitten kahden kuhertelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Reeoa tarvii muiden edes äänestää kun Reeon kannattajajoukolla on niin iso budjetti ja ovat suunnitelleet alusta asti Reeon voiton.
Minä en äänestä enää ketään koko ohjelman aikana, hukkaan menee rahat. Reeo on voittaja niin ihan sama. Reeo tietää itse olevansa turvassa. Tekee kyllä ainakin minun silmissä itsestään idiootin kun on olevinaan parempi ihminen tämän maksetun pelinsä kanssa. Ei ole oikea voittaja minun silmissä. Samaa luuseriporukkaa BB:n kanssa.
Piiri pieni pyörii, näkeehän sen jo siitäkin että kokkeli-Vesa Silver on puvustamassa. Seuraavaks nää naamat on selviytyjissä, siellä kokkelijengi venaa, idioottien lauma oikeen.
Sä olet lapsellinen. Ei Reeo minullekaan ole maksanut, silti toivon hänen pääsevän nyt ensimmäisenä turvaan.
No kiitos vaan. Kirjoitin tämän sillä perusteella että täällä ovat Reeon kannattajat itse kertoneet että heillä on 3500€ budjetti Reeon äänestämiseksi ja ovat laskeneet miten jäävät voitolle ja jakavat Reeon kanssa palkintosumman. Minusta on lapsellista osallistua näihin äänestyksiin. Big Brother tietysti hyötyy mutta aika idioottimaista syytää rahaa tällaseen kun ei ole muuta kun rahankeruushow.
bersaukisia
Edelleen mietin miksi tuolla talossa voi olla vai 1 sisävessa!
Ulkona ei taida monikaan käydä ainakaan 24/7 perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tilaisuus saada sammakoilta raajoja irti huvikseen sahaava sadisti-Aleksi ulos!
Aleksi ja Millu saa jäädä ehdottomasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten ilkeä Sofia. Kun Karvan puhuu lähdöstään Sofia huutaa kelle mä nyt annan 2p. Miksi Karvanin kuullen ilkeää. Silti loukkaantuu kun joku teemuistoringissä sanoo esim että Kirsi pelasi liikaa ja oli epäoikeudenmukainen.
Kunpa joku olis vienyt Sofian nurkan taakse puhutteluun ja sanonut kuinka ikävää tuo oli. Mutta ei.
Santeri puhuu ihan mitä sattuu. Tosi yksinkertainen ihminen. Voiko ällöttävämpää puhe tapaa olla, kuin tuolla santerilla on. Luuleeko se poloinen, että se muuttuu noin vain naiseksi, se ei tule naiseksi muuttumaan koskaan. Naama ilman meikkejä on ihan miehen naama. Miestähän se on koko ihminen, lukuun ottamatta niitä sen muovista tehtyjä tissejä.
Sofia ei ole ollenkaan yksinkertainen, taitaa olla kovin peluri ja näyttää Heidikin olevan. Ans kattoo miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna äänestetään Reoo-pappa ensimmäisenä häädöstä turvaan ! Hän tuo häädössä olevista eniten keskusteluita taloon. Teinipariskunnan keskustelut pyörii suunnilleen omien pierujen kommentoimisen tasolla.. Toinen heistä kotiin vaan ! Hiekkalaatikolle ämpäriä täyttelemään.
Mia pois. Ei se BB ole mikään porttola.
" Reeo aina sättii ja sortaa (minua), heittää vähän ilkeetä huumoria. Siinä ei tule kotoisa olo, Aleksi vakavoituu."
Nyyh Aleksi-parka. Oliko sammakoilla ja perhosilla kotoisa olo, kun kidutit niitä? Oliko Petralla kotoisa olo, kun läimäisit pepulle ilman lupaa?
"Merve taas kertoo tietävänsä, että Reeo on yrittänyt saada muita äänestämään Lauraa ja Aleksia, jotka ovat naisen puolella.
Tämä on peliliike, vaikka viihdyn Reeon seurassa, Merve linjaa."
No tottakai Reeo haluaa nimetä heitä, jotka haluaa hänet ulos. Laura, Merve, Aleksi ja Mia on ollut jo pitkään Reeo-psykooseissa, eivätkä muusta puhukaan.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköinen tippuja on Milena. Mun puolesta kyllä Aleksi voisi mennä muualle leikkimään.Kunhan ei kiusaa eläimiä.
Vieläkin todennäköisempi tippuja on Mia.
Tuulan habitus just nyt on kassialma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Tuula tuolla tekee kun on ilmeisen varakaskin. On menossa Texasiin.Kai nuo jutut on sitten totta?
Miksei varakas saisi osallistua?
viime vuonna köyhin voitti (velat) ja vaikken tykännyt kaiken aikaa Jasmiinasta niin kyllä se voitto meni oikealle. Anssi sano rehdisti että hän ei tarvi voittorahoja.
Mun mielestä taas omat asiansa sössinyt ja ulosottoon joutunut henkilö ei ansaitse voittoa. Yleisesti vähävarainen voittaja on ok, mutta tämä on viihdeohjelma, joten köyhyys ei mielestäni ole todellakaan oikea voittoperuste. Äänestän minua viihdyttävintä.
Mia on värikkäämpi ku "bosslady".
Vierailija kirjoitti:
heidi ei uskalla myöntää että oli mukana laittamassa reeo häätöön
Heidi ei uskalla ottaa päätöstä mistään.
Eipäs yritetä vääristellä tapahtunutta! Heidi ei halunnut Reeoa häätöön, sen päätti Mia. Heidi olisi halunnut häätöön Merven, Sofiakin oli keskustelussa. Mialla oli päätösvalta, koska Heidi halusi pelastaa itsensä häädöltä ja täten luovutti vallan Mialle päättää kuka nostetaan häätöön. Heidiltä kyllä huono peliliike tulevaisuutta ajatellen..