Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38681/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että Heidi on niin pyöriteltvissä, että uudestaan mokaa ja laittaa liittolaisensa häätöön. Vaikka vielä ennen neuvotteluun menoa hoki, ettei nyt "mokaa tätä" ja "pysyy lujana". En ikinä kuunaan valkeana laittaisi Heidiä mihinkään luottamustehtävään, en työmaailmassa, koulumaailmassa, enkä luottaisi ystävänä pätkääkään. Niin käsittämätöntä, miten vedätettävissä 100-0.

Heidi ulos.

tuo on BB ja Peli

Vierailija
38682/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne olisi voineet laittaa jonkun yhteisen inhokin häätöön. Toi tilanne ei ollut millään tavalla helppo.

No Heidi antoi Aleksille ja Millu nimeämis pisteitä ja molemmat on jo häädössä, lisäksi sai itsensä sieltä pois 😄🤦 Millu ois varmaan halunnut Heidin siellä pitää, kun antoi heidille pisteitäkin. Reilua olisi ollut, että eivät olisi tehneet sitten mitään. Tuo oli ainakin itsekästä heidiltä että itsensä otti taas pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38683/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Aleksi on häädössä ja jää taloon, toivottavasti miettii tekemisiään. Ennen Mian tuloa oli energinen ja reipas. Oli huoliteltu, kohtelias, myönteinen ja hauska. Mian tulo taannutti piereskeleväksi vain yhden seurassa olevaksi murrosikäiseksi. Aleksille oli hyväksi, jos Mia lähtisi ja Aleksi muuttuisi siksi joka oli ennen Miaa. Pidän edelleen Aleksista, mutta tuota pieruhuumoria en ymmärrä.

muuten hyvä mutta ne tuli yhtäaikaa

Täällä taitavasti aina valehdellaan 😂😂 huomasin jo Kirsin aikaan, kun silloin vielä katsoin 24/7, kaikki asiat vääristeltiin.

Vierailija
38684/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Heidi!

Vierailija
38685/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ei oo näimmään Reeon puudeli.

Vierailija
38686/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38687/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että Heidi on niin pyöriteltvissä, että uudestaan mokaa ja laittaa liittolaisensa häätöön. Vaikka vielä ennen neuvotteluun menoa hoki, ettei nyt "mokaa tätä" ja "pysyy lujana". En ikinä kuunaan valkeana laittaisi Heidiä mihinkään luottamustehtävään, en työmaailmassa, koulumaailmassa, enkä luottaisi ystävänä pätkääkään. Niin käsittämätöntä, miten vedätettävissä 100-0.

Heidi ulos.

tuo on BB ja Peli

Pelaa käsittämättömän naiivisti ja huonosti. Näillä toimilla varmistaa oman lähtönsä heti kun se tulee mahdolliseksi. Kenellekään ei enää kunnioitusta, ei katsojilla, ei toisilla asukkailla. T:tuo jota lainasit

Vierailija
38688/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo näimmään Reeon puudeli.

Ei tietenkään ole kun ne on ollut kokoajan kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38689/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee tuplahäätö

Vierailija
38690/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38691/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että Heidi on niin pyöriteltvissä, että uudestaan mokaa ja laittaa liittolaisensa häätöön. Vaikka vielä ennen neuvotteluun menoa hoki, ettei nyt "mokaa tätä" ja "pysyy lujana". En ikinä kuunaan valkeana laittaisi Heidiä mihinkään luottamustehtävään, en työmaailmassa, koulumaailmassa, enkä luottaisi ystävänä pätkääkään. Niin käsittämätöntä, miten vedätettävissä 100-0.

Heidi ulos.

tuo on BB ja Peli

Pelaa käsittämättömän naiivisti ja huonosti. Näillä toimilla varmistaa oman lähtönsä heti kun se tulee mahdolliseksi. Kenellekään ei enää kunnioitusta, ei katsojilla, ei toisilla asukkailla. T:tuo jota lainasit

Olet väärässä.

Vierailija
38692/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ton Aleksin vähän lapsellinen käytös jonkinlaista sijaistoimintaa.Vaikuttaa että nuori ja vähän levoton mies kaipaa enemmän haasteita ja fyysistä toimintaa.Ihan kuin olis hieman turhautunut. Ei olis varmaan erityisen pettynyt jos tippuis. Mihinkään romanssiin Millun kaa en usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38693/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi pois, vihdoinkin. Joka tapauksessa joko Aleksi tai Mia.

Vierailija
38694/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidi oli tosi nolo bileissä sönkötti ja pyöri perse paljaana pitkin kämppää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38695/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vain tasaisesti ääniä Reeolle, Mialle ja Aleksille. Ihan sama kuka pääsee turvaan, mutta nää kolme saa jäädä.

Samaa mieltä, noista muista irtoaa edes jotain hupia, Milena on vain porukasta toiseen kelluva hämmentåjä, eikä sekään oikein onnistu.

Vierailija
38696/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuuko ne vieläkin?

Vierailija
38697/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napaksen Karvan-viha  on muuttunut Milena vihaksi koska tämä puhuu Kirsistä ja on istunut Karvanin vieressä joka "laittoi" Kirsin häätöön...

Tuula alkoi nyt pelamaan liittolaistensa kanssa ja antoi äänensä sellaisellekin kenen kanssa on viihtynyt mutta salliko sen heille vai jatkaako kuulustelujaan jos joutuu häätöön, ja kyselee mitä väärää olen tehnyt jne

Vierailija
38698/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään kannattais voittaa mitään pelejä. Tulee hankalia tilanteita.

Vierailija
38699/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Aleksi on häädössä ja jää taloon, toivottavasti miettii tekemisiään. Ennen Mian tuloa oli energinen ja reipas. Oli huoliteltu, kohtelias, myönteinen ja hauska. Mian tulo taannutti piereskeleväksi vain yhden seurassa olevaksi murrosikäiseksi. Aleksille oli hyväksi, jos Mia lähtisi ja Aleksi muuttuisi siksi joka oli ennen Miaa. Pidän edelleen Aleksista, mutta tuota pieruhuumoria en ymmärrä.

muuten hyvä mutta ne tuli yhtäaikaa

Täällä taitavasti aina valehdellaan 😂😂 huomasin jo Kirsin aikaan, kun silloin vielä katsoin 24/7, kaikki asiat vääristeltiin.

Huomasin sen jo monta vuotta sitten. Sekä liioitellaan asioita. Pieni narinakin on raivoamista.

Vierailija
38700/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna äänestetään Reoo-pappa ensimmäisenä häädöstä turvaan ! Hän tuo häädössä olevista eniten keskusteluita taloon. Teinipariskunnan keskustelut pyörii suunnilleen omien pierujen kommentoimisen tasolla.. Toinen heistä kotiin vaan ! Hiekkalaatikolle ämpäriä täyttelemään.

Ketju on lukittu.