Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne olisi voineet laittaa jonkun yhteisen inhokin häätöön. Toi tilanne ei ollut millään tavalla helppo.
No Heidi antoi Aleksille ja Millu nimeämis pisteitä ja molemmat on jo häädössä, lisäksi sai itsensä sieltä pois 😄🤦 Millu ois varmaan halunnut Heidin siellä pitää, kun antoi heidille pisteitäkin. Reilua olisi ollut, että eivät olisi tehneet sitten mitään. Tuo oli ainakin itsekästä heidiltä että itsensä otti taas pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Aleksi on häädössä ja jää taloon, toivottavasti miettii tekemisiään. Ennen Mian tuloa oli energinen ja reipas. Oli huoliteltu, kohtelias, myönteinen ja hauska. Mian tulo taannutti piereskeleväksi vain yhden seurassa olevaksi murrosikäiseksi. Aleksille oli hyväksi, jos Mia lähtisi ja Aleksi muuttuisi siksi joka oli ennen Miaa. Pidän edelleen Aleksista, mutta tuota pieruhuumoria en ymmärrä.
muuten hyvä mutta ne tuli yhtäaikaa
Täällä taitavasti aina valehdellaan 😂😂 huomasin jo Kirsin aikaan, kun silloin vielä katsoin 24/7, kaikki asiat vääristeltiin.
Heidi ei oo näimmään Reeon puudeli.
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että Heidi on niin pyöriteltvissä, että uudestaan mokaa ja laittaa liittolaisensa häätöön. Vaikka vielä ennen neuvotteluun menoa hoki, ettei nyt "mokaa tätä" ja "pysyy lujana". En ikinä kuunaan valkeana laittaisi Heidiä mihinkään luottamustehtävään, en työmaailmassa, koulumaailmassa, enkä luottaisi ystävänä pätkääkään. Niin käsittämätöntä, miten vedätettävissä 100-0.
Heidi ulos.tuo on BB ja Peli
Pelaa käsittämättömän naiivisti ja huonosti. Näillä toimilla varmistaa oman lähtönsä heti kun se tulee mahdolliseksi. Kenellekään ei enää kunnioitusta, ei katsojilla, ei toisilla asukkailla. T:tuo jota lainasit
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei oo näimmään Reeon puudeli.
Ei tietenkään ole kun ne on ollut kokoajan kavereita.
Toivottavasti tulee tuplahäätö
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että Heidi on niin pyöriteltvissä, että uudestaan mokaa ja laittaa liittolaisensa häätöön. Vaikka vielä ennen neuvotteluun menoa hoki, ettei nyt "mokaa tätä" ja "pysyy lujana". En ikinä kuunaan valkeana laittaisi Heidiä mihinkään luottamustehtävään, en työmaailmassa, koulumaailmassa, enkä luottaisi ystävänä pätkääkään. Niin käsittämätöntä, miten vedätettävissä 100-0.
Heidi ulos.tuo on BB ja Peli
Pelaa käsittämättömän naiivisti ja huonosti. Näillä toimilla varmistaa oman lähtönsä heti kun se tulee mahdolliseksi. Kenellekään ei enää kunnioitusta, ei katsojilla, ei toisilla asukkailla. T:tuo jota lainasit
Olet väärässä.
Onkohan ton Aleksin vähän lapsellinen käytös jonkinlaista sijaistoimintaa.Vaikuttaa että nuori ja vähän levoton mies kaipaa enemmän haasteita ja fyysistä toimintaa.Ihan kuin olis hieman turhautunut. Ei olis varmaan erityisen pettynyt jos tippuis. Mihinkään romanssiin Millun kaa en usko.
Aleksi pois, vihdoinkin. Joka tapauksessa joko Aleksi tai Mia.
heidi oli tosi nolo bileissä sönkötti ja pyöri perse paljaana pitkin kämppää
Vierailija kirjoitti:
Nyt vain tasaisesti ääniä Reeolle, Mialle ja Aleksille. Ihan sama kuka pääsee turvaan, mutta nää kolme saa jäädä.
Samaa mieltä, noista muista irtoaa edes jotain hupia, Milena on vain porukasta toiseen kelluva hämmentåjä, eikä sekään oikein onnistu.
Napaksen Karvan-viha on muuttunut Milena vihaksi koska tämä puhuu Kirsistä ja on istunut Karvanin vieressä joka "laittoi" Kirsin häätöön...
Tuula alkoi nyt pelamaan liittolaistensa kanssa ja antoi äänensä sellaisellekin kenen kanssa on viihtynyt mutta salliko sen heille vai jatkaako kuulustelujaan jos joutuu häätöön, ja kyselee mitä väärää olen tehnyt jne
Ei näköjään kannattais voittaa mitään pelejä. Tulee hankalia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Aleksi on häädössä ja jää taloon, toivottavasti miettii tekemisiään. Ennen Mian tuloa oli energinen ja reipas. Oli huoliteltu, kohtelias, myönteinen ja hauska. Mian tulo taannutti piereskeleväksi vain yhden seurassa olevaksi murrosikäiseksi. Aleksille oli hyväksi, jos Mia lähtisi ja Aleksi muuttuisi siksi joka oli ennen Miaa. Pidän edelleen Aleksista, mutta tuota pieruhuumoria en ymmärrä.
muuten hyvä mutta ne tuli yhtäaikaa
Täällä taitavasti aina valehdellaan 😂😂 huomasin jo Kirsin aikaan, kun silloin vielä katsoin 24/7, kaikki asiat vääristeltiin.
Huomasin sen jo monta vuotta sitten. Sekä liioitellaan asioita. Pieni narinakin on raivoamista.
Huomenna äänestetään Reoo-pappa ensimmäisenä häädöstä turvaan ! Hän tuo häädössä olevista eniten keskusteluita taloon. Teinipariskunnan keskustelut pyörii suunnilleen omien pierujen kommentoimisen tasolla.. Toinen heistä kotiin vaan ! Hiekkalaatikolle ämpäriä täyttelemään.
tuo on BB ja Peli