Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38661/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofiankin nimi siinä Heidin ja Mian keskustelussa vilahti. Olispa valinneet sen eikä Reeoa. Olisi kiva tietäämitä katsojat tykkää Sofiasta.

Vierailija
38662/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miksi miksi taas se Heidi sai itsensä pois tuolta häädöstä! Tää on jo tosi epäreilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38663/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt varmaa että Milena on se joka lähtee kotiin. Hänellä tuskin on sitä fanikantaa ja muilla sitä on.

Voisin lyödä asiasta vetoa.

Vierailija
38664/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miksi miksi taas se Heidi sai itsensä pois tuolta häädöstä! Tää on jo tosi epäreilua.

Koska Heidi VOITTAA kilpailuja. Ei siinä ole mitään epäreilua.

Vierailija
38665/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lause se taas valehteli ja kaunisteli puheitaan, kiero muija.

Vierailija
38666/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut liittolaiset on muutenkin pitänyt Reeoa typeränä, kun on luottanut Heidiin. Miikka ja Nabbe(aiemmin myös Kirsi) on yrittänyt kokoajan saada Reeonkin Heidiä vastaan. Sen Miikka-keissin jälkeen siis.

Heidi on kuitenkin saanut Reeon aina vakuuttuneeksi siitä, että pitää Reeon puolia. Veikkaan että tämä on nyt viimeinen niitti, että Reeo lähtee Heidiin luottamaan ollenkaan.

Vaikka näin katsojalle neukkarin tapahtumat oli ihan ymmärrettävät, niin eihän ne sitä ole todellakaan asukkaille. Asukkaat näkee vaan sen, että Heidi antoi taas liittolaisensa mennä häätöön. Paikassa jossa ei muutenkaan oikein luota kehenkään.

No ei ne ollu ymmärrettävät. Heidi oli vaan minä minä minä, vaikka on jo monta viikkoa tuolta itsensä pelastanut. Mitä Millu nyt hyöty tuosta ekasta voitostaan? Heidi on jo monet viikot hyötynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38667/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lause se taas valehteli ja kaunisteli puheitaan, kiero muija.

Katsotaan miten kieroliero Heidi kaunistele puheitaan, kun Reeo kuulee Heidin laittaneen sen häätöön

Vierailija
38668/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miksi miksi taas se Heidi sai itsensä pois tuolta häädöstä! Tää on jo tosi epäreilua.

Koska Heidi VOITTAA kilpailuja. Ei siinä ole mitään epäreilua.

Joo mut kysy millulta et mitä hän siitä voitosta hyötyy jos jää häätöön. No mitä Millu nyt hyötyi kun sekin voitti? Heidin ois pitänyt vähän muitakin miettiä, itse pelastanut itsensä monena viikkona, Millu voitti ekan kerran eikä hän saanut voitostaan nyt mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38669/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lause se taas valehteli ja kaunisteli puheitaan, kiero muija.

Siis Laura

Vierailija
38670/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kyllä käy sääliksi Heidi nyt. Hän on naiviuttaan kyllä tehnyt todella heikon aseman itselleen talossa. Hän on muutenkin vähän ulkopuolinen tyttöjen jengissä, ja nyt luulen että hänen ja Reeonkin bondaus on nyt vähän vaakalaudalla.

Onneksi hänellä on vielä liitto Millan ja Sallan kanssa.

Ei käy, itse on omna asemansa aiheuttanut. Ulos vaan ens viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38671/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vain tasaisesti ääniä Reeolle, Mialle ja Aleksille. Ihan sama kuka pääsee turvaan, mutta nää kolme saa jäädä.

Millua ja Aleksia olisi kiva vielä nähdä talossa, tuovat viihdettä

Vierailija
38672/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lause se taas valehteli ja kaunisteli puheitaan, kiero muija.

Katsotaan miten kieroliero Heidi kaunistele puheitaan, kun Reeo kuulee Heidin laittaneen sen häätöön

Katsoo koiranpentu ilmeellä Reeoa, ja toivoo että se toimii edelleen. Ei valitettavasti toimi.

Harmi sinänsä ku näillä alkoi olla jo todella hyvä liitto, ja Heidin kautta Reeolla alkoi olla luottoa myös Millaan ja Sallaan. Nyt on varmaan seki silta poltettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38673/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miksi miksi taas se Heidi sai itsensä pois tuolta häädöstä! Tää on jo tosi epäreilua.

Koska Heidi VOITTAA kilpailuja. Ei siinä ole mitään epäreilua.

Joo mut kysy millulta et mitä hän siitä voitosta hyötyy jos jää häätöön. No mitä Millu nyt hyötyi kun sekin voitti? Heidin ois pitänyt vähän muitakin miettiä, itse pelastanut itsensä monena viikkona, Millu voitti ekan kerran eikä hän saanut voitostaan nyt mitään

Millu olisi saanut itsensä pois antamalla Heidin päättää jonkun tilalle. Mutta ennemmin halusi Reeon häätöön.

Vierailija
38674/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miksi miksi taas se Heidi sai itsensä pois tuolta häädöstä! Tää on jo tosi epäreilua.

Heidi voitti ja Mia. Ei vastustellut yhtään että ei Reeoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38675/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että Heidi on niin pyöriteltvissä, että uudestaan mokaa ja laittaa liittolaisensa häätöön. Vaikka vielä ennen neuvotteluun menoa hoki, ettei nyt "mokaa tätä" ja "pysyy lujana". En ikinä kuunaan valkeana laittaisi Heidiä mihinkään luottamustehtävään, en työmaailmassa, koulumaailmassa, enkä luottaisi ystävänä pätkääkään. Niin käsittämätöntä, miten vedätettävissä 100-0.

Heidi ulos.

Hän olis nostanut pisteitään, kun olisi vaan pitänyt itsensä häädössä ja sanonut, että on jo monta viikkoa itsensä pelastanut, että nyt tällä kertaa vaarassa ollut Millu ois saanut itsensä pelastaa.

Antaa ihmisenä itsestään tosi epärehellisen, kieron ja itsekkään kuvan

Vierailija
38676/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miksi miksi taas se Heidi sai itsensä pois tuolta häädöstä! Tää on jo tosi epäreilua.

Heidi voitti ja Mia. Ei vastustellut yhtään että ei Reeoa.

Joo mut siis miksi Heidi meni taas itsensä ottaa pois häädöstä. Unohtiko että ei ollut ainut voittaja.

Vierailija
38677/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva-napas saa migreenin koska milena puhuu kirsistä (hyvää)

Vierailija
38678/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot perustelut heidiltä, että nyt pitää päänsä tossa kun oli nimeämis huoneessa. Hän on ollut jo vapaa matkustajana monta viikkoa ja saanut itsensä turvaanjoka viikko. Antaisi nyt muillekin mahdollisuuden. Mut aiemminkin huomattu, että Heidillä ei ole tilannetajua ja on tosi itsekäs

Heidi on kilpailija.

Vierailija
38679/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miksi miksi taas se Heidi sai itsensä pois tuolta häädöstä! Tää on jo tosi epäreilua.

Koska Heidi VOITTAA kilpailuja. Ei siinä ole mitään epäreilua.

Joo mut kysy millulta et mitä hän siitä voitosta hyötyy jos jää häätöön. No mitä Millu nyt hyötyi kun sekin voitti? Heidin ois pitänyt vähän muitakin miettiä, itse pelastanut itsensä monena viikkona, Millu voitti ekan kerran eikä hän saanut voitostaan nyt mitään

Mia ei halunnut vaihtaa itseään Merveen, mahdollisuus oli, oma moka ja saihan se pakkomielteensä Reeon häätöön eli oli Mian oma valinta. Turha Heidiä syyttää.

Vierailija
38680/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Aleksi on häädössä ja jää taloon, toivottavasti miettii tekemisiään. Ennen Mian tuloa oli energinen ja reipas. Oli huoliteltu, kohtelias, myönteinen ja hauska. Mian tulo taannutti piereskeleväksi vain yhden seurassa olevaksi murrosikäiseksi. Aleksille oli hyväksi, jos Mia lähtisi ja Aleksi muuttuisi siksi joka oli ennen Miaa. Pidän edelleen Aleksista, mutta tuota pieruhuumoria en ymmärrä.

muuten hyvä mutta ne tuli yhtäaikaa

Ketju on lukittu.